HOTĂRÂRE nr. 526 din 6 mai 2009

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 09/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 305 din 8 mai 2009
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHG 1455 25/11/2009
ActulACTUALIZEAZA PEHG 526 06/05/2009
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 15 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, cu modificările și completările ulterioare, al Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, cu modificările și completările ulterioare, și având în vedere prevederile art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 405/2007 privind funcționarea Secretariatului General al Guvernului, cu modificările și completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1)Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2009 al Regiei Autonome "Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat", regie autonomă de interes național aflată sub autoritatea Secretariatului General al Guvernului, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.(2)În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se va efectua defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuți în bugetul de venituri și cheltuieli al Regiei Autonome "Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat", cu aprobarea secretarului general al Guvernului.
 + 
Articolul 2(1)Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri și cheltuieli al Regiei Autonome "Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat", prevăzut la art. 1, reprezintă limite maxime care nu pot fi depășite decât în cazuri justificate și numai cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului, Ministerului Finanțelor Publice și Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale.(2)În cazul în care în execuție se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Regia Autonomă "Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat" va putea efectua cheltuieli totale aferente veniturilor totale proporțional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficiență aprobați.
 + 
Articolul 3(1)Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contravenție și se sancționează cu amendă de 5.000 lei.(2)Contravenției prevăzute la alin. (1) i se aplică prevederile Ordonanței Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările și completările ulterioare.(3)Contravenția se constată de organele de control financiar ale statului, împuternicite potrivit legii, iar amenda se aplică persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentei hotărâri.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu
Ministrul muncii, familiei
și protecției sociale,
Marian Sârbu
Ministrul finanțelor publice,
Gheorghe Pogea
București, 6 mai 2009.Nr. 526. + 
AnexăREGIA AUTONOMĂ "ADMINISTRAȚIA PATRIMONIULUI PROTOCOLULUI DE STAT"str. Moliere nr. 6-8Sectorul 1, BucureștiCod unic de înregistrare RO 2351555BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELIpe anul 2009

     INDICATORI    Nr.rd. Propuneri rectificat– mii lei -
    0 1 2
I.   VENITURI TOTALE (rd. 02 + rd. 10 + rd. 15) 1 336.684,30
  1. Venituri din exploatare – total, din care: 2 320.028,30
    a) producția vândută 3 271.364,30
    b) venituri din vânzarea mărfurilor 4 16.781,00
      c) venituri din subvenții de exploatare aferente cifrei de afaceri, din care: 5   0,00 
    – subvenții, cf. preved. legale în vigoare 6 0,00
    – transferuri, cf. preved. legale în vigoare 7 0,00
    d) producția imobilizată 8 0,00
    e) alte venituri din exploatare, din care 9 31.883,00
    – venituri din reluarea provizioanelor 9a 15.000,00
  2. Venituri financiare – total, din care: 10 16.656,00
    a) venituri din interese de participare 11 0,00
      b) venituri din alte investiții și împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12   0,00 
    c) venituri din dobânzi 13 13.886,00
    d) alte venituri financiare 14 2.770,00
  3. Venituri extraordinare 15 0,00
II.   CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 46 + rd. 49) 16 318.308,70
  1. Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 314.221,70
    a) cheltuieli materiale 18 64.297,00
    b) alte cheltuieli externe (cu energia și apa) 19 7.155,00
    c) cheltuieli privind mărfurile 20 6.489,00
    d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 81.207,20
    – salarii, din care: 22 58.287,50
    – salarii pers. permanent 22a 58.282,50
    – indemniz. CA și alte chelt. asim. salarii 22b 5,00
    – contracte de mandat/contracte de performanță 23 161,00
    – cheltuieli cu asigurările și protecția socială, din care: 24 15.377,00
    – cheltuieli privind contribuția la asigurări sociale 25 12.045,00
    – cheltuieli privind contribuția de asigurări pt. șomaj 26 292,70
      – cheltuieli privind contribuția la asigurări sociale de sănătate 27   3.039,30 
    – alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 7.381,70
        – cheltuieli sociale prevăzute la art. 21, al. (3), lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare, din care: 29    1.165,60  
    – tichete de creșă (cf. art. 3 din Legea nr. 193/2006) 30 0,00
        – tichete cadou pentru cheltuieli sociale (cf. art. 2 din  Legea nr. 193/2006, cu modificările și completările            ulterioare) 31    0,00  
            – fonduri speciale aferente fondului de salarii (fd. accid. 0,159%; fd. garantare 0,25%, contrib. pt. concedii și indemniz. 0,85%; contrib. cf. Legea nr. 448/2006 art. 77 alin. 3 lit. a) 4% x nr.salariați x 50% din 600 lei 32      1.108,00    
    – tichete de masă 33 4.858,10
      – până la 10% din profitul net pentru participarea salariaților la profit 33a  0,00 
    – salarii compensatorii 33b 250,00
    – tichete de vacanță 34 0,00
    e) amortizarea imobilizărilor corporale și necorporale 35 31.856,00
    e1) ajustări de valoare privind activele circulante 35. 7.891,00
    f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 36 115.326,50
    – cheltuieli privind prestațiile externe, din care: 37 94.326,50
    – cheltuieli de protocol, din care: 38 125,00
      – tichete cadou pentru cheltuieli de protocol (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006, cu modificările și completările ulterioare) 39   0,00 
    – cheltuieli de reclama și publicitate, din care: 40 42,00
        – tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă și publicitate (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006, cu modificările și completările ulterioare) 41    0,00  
          – tichete cadou pentru cheltuieli pentru campanii de marketing, studiul pieței, promovarea pe piețe existente sau noi (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006, cu modificările și completările ulterioare) 42     0,00   
    – cheltuieli cu sponsorizarea 43 100,00
    – alte cheltuieli, din care: 44 21.000,00
    OG nr. 28/2007 – VANZ. IMOBILE 44a 0,00
    – taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale 45 0,00
    – redevența din concesionarea bunurilor publice 46 50,00
  2. Cheltuieli financiare – total, din care: 47 4.087,00
    – cheltuieli privind dobânzile 48 0,00
    – alte cheltuieli financiare 49 4.087,00
  3. Cheltuieli extraordinare 50 0,00
III.   REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 51 18.375,60
IV.   IMPOZIT PE PROFIT 52 2.830,00
V.      PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPA DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 53   15.545,60 
  1, Rezerve legale 54 687,40
  2. Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenți 55 0,00
  3. Alte rezerve reprezentând facilități fiscale prevăzute de lege 56 0,00
      4.      Constituirea surselor proprii de finanțare pt. proiectele cofinanțate din împrumuturi externe, precum și pt. constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plății dobânzilor, comisioanelor și altor costuri aferente acestor împrumuturi externe 57      0,00    
  5. Alte repartizări prevăzute de lege 58 0,00
   6.   Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 54, 55, 56, 57 și 58 59   14.858,20 
     7.     Participarea salariaților la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul agentului economic în exercițiul financiar de referință 60     1.485,00   
     8.     Minim 50% varsaminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăților naționale, companiilor naționale și societăților comerciale cu capital integral sau majoritar de stat 61     0,00   
     8.     50% pt. constituirea surselor de finanțare a lucr. de investițiimodernizare și dotări la baza materială destinată activității de reprezentare și protocol pt. instituțiile reprezentative ale statului cf. OUG nr. 126/2002 aprobată prin HG nr. 36/2003 61a    7.429,10   
    9.    Profitul nerepartizat pe destinațiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve și constituie sursa proprie de finanțare 62    5.944,10  
VI.   SURSE DE FINANTARE A INVESTIȚIILOR, din care: 63 86.216,40
  1. Surse proprii 64 39.285,10
  2. Alocații de la buget 65 19.500,00
  3. Credite bancare 66 0,00
    – interne 67 0,00
    – externe 68 0,00
  4. Alte surse 69 27.431,30
  5. Neutilizate în 2008 69a 27.431,30
VII.   CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: 70 86.216,40
   1.   Cheltuieli aferente investițiilor, inclusiv cele aferente investițiilor în curs la finele anului 71   86.216,40 
  2. Rambursări rate aferente creditelor pentru investiții 72 0,00
    – interne 73 0,00
    – externe 74 0,00
VIII.   REZERVE, din care: 75 11.315,30
  1. Rezerve legale 76 11.315,30
  2. Rezerve statutare 77 0,00
  3. Alte rezerve 78 0,00
IX.   DATE DE FUNDAMENTARE 79  
  1. Venituri totale 80 336.684,30
  2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 81 318.308,70
  3. Număr prognozat de personal la finele anului 82 2.551,00
  4. Număr mediu de salariați total 83 2.592,00
  5. Fond de salarii, din care: 84 58.287,50
      a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 85   58.282,50 
    b) alte cheltuieli cu personalul 86 5,00
  6. Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoana) 87 1.873,79
   7.   Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 80/rd. 83) – în prețuri curente 88   129.893,63 
   8.   Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 80/rd. 83) – în prețuri comparabile 89   129.893,63 
   9.   Productivitatea muncii în unități fizice pe total personal mediu (unități fizice/persoană) 90   0,00 
    10.   Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale x 1000) (rd. 16/rd. 1 x 1000) 91    945,42  
  11. Plăți restante – total 92 0,00
    – prețuri curente 93 0,00
    – prețuri comparabile 94 0,00
  12. Creanțe restante – total 95 3.475,00
    – prețuri curente 96 3.475,00
    – prețuri comparabile 97 3.475,00

(la 27-11-2009,
Anexa a fost modificată de Articolul UNIC din HOTĂRÂREA nr. 1.455 din 25 noiembrie 2009, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 819 din 27 noiembrie 2009
)

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x