HOTĂRÂRE nr. 522 din 30 mai 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 22/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 397 din 13 iunie 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1ABROGA PARTIAL PEHG 432 23/03/2004 ART. 5
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 432 23/03/2004 ART. 5
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 432 23/03/2004 ANEXA 1
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 432 23/03/2004 ANEXA 2
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 3
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 5
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 7
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 8
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 9
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 10
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 11
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 12
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 15
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 16
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 17
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 24
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 26
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ANEXA 2
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 432 23/03/2004 ANEXA 1
ANEXA 2INLOCUIESTE PEHG 432 23/03/2004 ANEXA 2
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 1ABROGA PARTIAL PEHG 432 23/03/2004 ART. 5
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 432 23/03/2004 ART. 5
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 432 23/03/2004 ANEXA 1
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 432 23/03/2004 ANEXA 2
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 3
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 5
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 7
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 8
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 9
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 10
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 11
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 12
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 15
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 16
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 17
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 24
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ART. 26
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEHG 432 23/03/2004 ANEXA 2
ART. 2PROPUNE REPUBLICAREAHG 432 23/03/2004
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 432 23/03/2004 ANEXA 1
ANEXA 2INLOCUIESTE PEHG 432 23/03/2004 ANEXA 2
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcţionarilor publici



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul IHotărârea Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcţionarilor publici, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 341 din 19 aprilie 2004, se modifică şi se completează după cum urmează:1. Articolul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 3. – În vederea gestiunii unitare şi coerente, la nivelul autorităţilor şi instituţiilor publice, a evidenţei dosarelor profesionale şi a registrului de evidenţă al funcţionarilor publici, fiecare funcţionar public este înregistrat în registrul de evidenţă a funcţionarilor publici în ordinea datei şi, respectiv, a numărului actului administrativ de numire în funcţia publică în cadrul autorităţii sau instituţiei publice."2. La articolul 5 alineatul (3), litera e) se abrogă.3. La articolul 5 alineatul (3), literele f) şi g) se modifică şi vor avea următorul cuprins:"f) numele, prenumele şi numărul de telefon ale cel puţin unei persoane de contact, pentru situaţii de urgenţă;g) starea civilă, numărul copiilor minori şi data naşterii acestora;".4. La articolul 5 alineatul (3), după litera h) se introduce o nouă literă, litera i), cu următorul cuprins:"i) cetăţenia."5. La articolul 5 alineatul (4), literele a), b) şi e) se abrogă.6. La articolul 5 alineatul (4), după litera e) se introduc trei noi litere, literele f), g) şi h), cu următorul cuprins:"f) studiile, pregătirea profesională şi abilităţile;g) activitatea desfăşurată în afara funcţiei publice;h) accesul la informaţiile clasificate."7. La articolul 5 alineatul (5), literele b) şi ş) se abrogă.8. La articolul 5 alineatul (5), literele g), n), p) şi q) se modifică şi vor avea următorul cuprins:"g) copie de pe carnetul de muncă şi/sau extrasul de pe fila din registrul de evidenţă a funcţionarilor publici;…………………………………………………………………………….n) actul administrativ de aprobare/constatare a suspendării raportului de serviciu şi actul administrativ prin care se dispune reluarea activităţii;…………………………………………………………………………….p) actele administrative de desemnare în comisiile de disciplină sau în comisiile paritare;q) actul administrativ prin care se stabileşte participarea la activităţi în cadrul unor proiecte/programe cu asistenţă externă;".9. Alineatul (6) al articolului 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:"(6) Funcţionarul public are obligaţia de a aduce la cunoştinţă persoanei care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului modificările privind elementele cuprinse în dosarul său profesional, în termen de 5 zile de la data producerii, iar persoana care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului are obligaţia de a opera schimbările intervenite, în termen de 10 zile de la data luării la cunoştinţă a acestora."10. Articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 7. – (1) Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia de a întocmi evidenţa dosarelor profesionale după cum urmează:a) formularele A, B, D, E, G şi J pe suport hârtie şi, acolo unde este posibil, şi în format electronic;b) formularele C, F, H şi I pe suport hârtie, precum şi în format electronic.(2) Formularele B, C şi D vor fi completate de fiecare funcţionar public pentru dosarul propriu şi verificate de persoana care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului.(3) Formularele se întocmesc în format Excel, cu caractere Times New Roman, corp de literă 12."11. Articolul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 8. – (1) Fiecare autoritate sau instituţie publică va întocmi un registru de evidenţă a funcţionarilor publici, denumit în continuare registru.(2) Registrul se întocmeşte în format electronic, conform formatului standard prevăzut în anexa nr. 2."12. Articolul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 9. – Prima pagină a registrului cuprinde elementele de identificare ale autorităţii sau instituţiei publice."13. Articolul 10 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 10. – (1) Registrul cuprinde elementele de identificare ale funcţionarilor publici, numărul şi data actului administrativ de numire, modificare, suspendare şi încetare a raporturilor de serviciu, temeiul legal al modificării, suspendării şi încetării raporturilor de serviciu, durata modificării şi suspendării raportului de serviciu, precum şi numele, prenumele şi funcţia deţinută de persoana care a făcut înregistrarea.(2) Fiecărui funcţionar public îi va fi alocat un spaţiu individual în registru.(3) Corectarea erorilor materiale se face astfel încât să poată fi vizibile vechea înregistrare şi datele exacte."14. Articolul 11 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 11. – (1) Funcţionarul public are dreptul de acces la datele cu caracter personal şi profesional înscrise în dosarul său profesional, atât la cele întocmite pe suport hârtie, cât şi la cele întocmite în format electronic, precum şi la datele sale înscrise în registru.(2) Funcţionarul public are dreptul, la solicitarea sa scrisă adresată compartimentului de resurse umane sau persoanei care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului, de a primi:a) copii de pe documentele întocmite pe suport hârtie din dosarul său profesional;b) extrase de pe documentele întocmite în format electronic, certificate prin semnătură de persoana care are atribuţii cu privire la completarea dosarului său profesional;c) extrase de pe datele sale înscrise în registru, certificate prin semnătură de persoana care are atribuţii cu privire la completarea dosarului său profesional;d) adeverinţe care să certifice informaţii cuprinse în dosarul său profesional sau în spaţiul său individual în registru."15. Alineatul (1) al articolului 12 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 12. – (1) La datele cu caracter personal şi profesional înscrise în dosarul profesional al funcţionarului public, atât la cele întocmite pe suport hârtie, cât şi la cele întocmite în format electronic, precum şi la datele funcţionarului public înscrise în registru au acces, în prezenţa conducătorului compartimentului de resurse umane sau a persoanei care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului, şi pot obţine copii, extrase sau certificări ale acestor date, la solicitarea scrisă şi motivată, numai următoarele persoane şi autorităţi sau instituţii publice:a) conducătorul autorităţii sau instituţiei publice;b) conducătorul compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea funcţionarul public sau, după caz, alt funcţionar public care are calitatea de evaluator al funcţionarului public;c) persoanele împuternicite ale unor autorităţi sau instituţii publice cu atribuţii de control;d) preşedintele şi/sau membrii comisiei de disciplină;e) consilierii juridici din cadrul autorităţii sau instituţiei publice în care îşi desfăşoară activitatea funcţionarul public titular al dosarului profesional, în situaţia în care autoritatea sau instituţia publică este parte într-un proces cu acesta, iar datele prezentate sunt relevante pentru soluţionarea cauzei;f) funcţionarii publici din cadrul compartimentului de resurse umane care au atribuţii în acest sens;g) instanţele judecătoreşti şi organele de cercetare penală".16. Alineatul (4) al articolului 12 se modifică şi va avea următorul cuprins:"(4) Accesul, eliberarea de copii, extrase sau certificări, totale ori parţiale, de pe registru sau de pe documentele din dosarul profesional al funcţionarului public, atât cele întocmite pe suport hârtie, cât şi cele întocmite în format electronic, este permisă numai în situaţiile prevăzute de prezenta hotărâre."17. Articolul 15 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 15. – Conducătorii autorităţilor şi instituţiilor publice răspund de asigurarea condiţiilor de securitate privitoare la elaborarea, modificarea, completarea, păstrarea şi transmiterea datelor cu caracter personal şi profesional înscrise în registru şi în dosarul profesional al funcţionarului public, atât a celor întocmite pe suport hârtie, cât şi a celor întocmite în format electronic, precum şi de accesul la acestea."18. Alineatul (1) al articolului 16 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 16. – (1) În cazurile de transfer sau de încetare a raporturilor de serviciu, autoritatea sau instituţia publică va păstra o copie de pe dosarul profesional şi va înmâna documentele întocmite pe suport hârtie, în original, precum şi documentele întocmite în format electronic, pe suport magnetic, pe bază de semnătură, funcţionarului public."19. Alineatul (1) al articolului 17 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 17. – (1) Dosarul profesional al funcţionarului public eliberat din funcţia publică şi înscris în corpul de rezervă al funcţionarilor publici se păstrează de către autoritatea sau instituţia publică până la data redistribuirii. La părăsirea corpului de rezervă, compartimentul de resurse umane sau persoana care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului din cadrul autorităţii sau instituţiei publice va preda, la cererea funcţionarului public, dosarul profesional, conform prevederilor art. 16."20. Alineatul (1) al articolului 24 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 24. – (1) Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amendă de la 500 lei la 3.000 lei următoarele fapte:a) nerespectarea dispoziţiilor art. 2 alin. (1) şi ale art. 4 alin. (3);b) fotocopierea şi/sau transmiterea unor fotocopii de pe documentele aflate în dosarul profesional către terţe persoane, fizice sau juridice, în alte situaţii decât cele prevăzute de prezenta hotărâre;c) refuzul de a înscrie, la solicitarea întemeiată a funcţionarului public şi în condiţiile legii, modificările în dosarul profesional;d) refuzul de a elibera dosarul profesional la încetarea raporturilor de serviciu sau în caz de transfer;e) refuzul de a elibera copii de pe fila/filele din registru la încetarea raporturilor de serviciu sau în caz de transfer;f) refuzul accesului la dosarul profesional, în condiţiile prevăzute de prezenta hotărâre;g) întocmirea defectuoasă, netransmiterea sau transmiterea cu întârziere nejustificată temeinic a documentelor cuprinse în dosarul profesional, solicitate de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici ori de celelalte persoane fizice sau juridice îndreptăţite, în condiţiile prezentei hotărâri."21. Articolul 26 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 26. – (1) Datele cu caracter personal şi profesional înscrise în dosarul profesional, atât cele întocmite pe suport hârtie, cât şi cele întocmite în format electronic, precum şi datele înscrise în registru se transmit Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici în xerocopie sau pe suport magnetic, după caz, la solicitarea acesteia.(2) Modificările aduse datelor prevăzute la alin. (1) se transmit Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici în termenul prevăzut de lege."22. Anexele nr. 1 şi 2 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul IIHotărârea Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcţionarilor publici, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 341 din 19 aprilie 2004, cu modificările şi completările aduse prin prezenta hotărâre, se va republica, dându-se textelor o nouă numerotare.PRIM-MINISTRUCĂLIN POPESCU-TĂRICEANUContrasemnează:–––––Ministrul internelor şi reformei administrative,Cristian DavidPreşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,Jozsef BirtalanMinistrul economiei şi finanţelor,Varujan VosganianBucureşti, 30 mai 2007.Nr. 522.
 + 
Anexa 1                       Format standard dosar profesional    Coperta                           DOSAR PROFESIONAL Nr. …                   Funcţionar public ……………………    Formularul A*)                    DATE REFERITOARE LA DOSARUL PROFESIONAL    1. Funcţionar public ………………………………………………    2. Cod numeric personal ……………………………………………    3. Data întocmirii dosarului profesional …………………………….    4. Autoritatea sau instituţia publică care a întocmit dosarul profesional       …………………………    5. Persoana care a întocmit dosarul profesional: 

Numele şi prenumele Funcţia Semnătura

    6. Persoana (persoanele) autorizată (autorizate) să opereze modificări,       completări, rectificări**): 

Numele şi prenumele Funcţia Semnătura

    7. Persoana (persoanele) autorizată (autorizate) să certifice datele       cuprinse în dosarul profesional***): 

Numele şi prenumele Funcţia Semnătura

    *) Completarea informaţiilor se face prin inserarea unui nou rând.   **) Se completează ori de câte ori este nevoie, în termen de 3 zile de la       data emiterii actului administrativ (fişa postului) prin care o persoană       este desemnată să opereze modificări, completări, rectificări în       dosarele profesionale.  ***) Se completează ori de câte ori este nevoie, în termen de 3 zile de la       data emiterii actului administrativ (fişa postului) prin care o persoană       este desemnată să certifice datele cuprinse în dosarele profesionale.    Formularul B*)                           DATE CU CARACTER PERSONAL    1. Numele:    2. Numele deţinut anterior:    3. Prenumele:    4. Cod numeric personal:    5. Data şi locul naşterii:    6. Cetăţenia:    7. Adresa de domiciliu**):    8. Adresa de reşedinţă**):    9. Persoana de contact, pentru situaţii de urgenţă**):                                       ***) 

Numele Prenumele Adresa Număr de telefon

    10. Starea civilă:    11. Numărul copiilor minori şi data naşterii acestora:    12. Situaţia serviciului militar:__________    *) Completarea informaţiilor se face prin inserarea unui nou rând.   **) Se actualizează ori de câte ori este nevoie.  ***) La solicitarea funcţionarului public, pot fi înscrise mai multe persoane       de contact.    Formularul C*)                STUDIILE, PREGĂTIREA PROFESIONALĂ ŞI ABILITĂŢILE    1. Studii liceale: 

Instituţia de învăţământ Profilul/specializarea Perioada Data absolvirii

    2. Studii postliceale: 

Instituţia de învăţământ Profilul/specializarea Perioada Data absolvirii

    3. Studii superioare de scurtă durată: 

Instituţia
de
învăţământ
Speciali-
tatea

Forma de
învăţământ

Durata

Perioada

Speciali-
zarea

Data
absolvirii

    4. Studii superioare de lungă durată: 

Instituţia
de
învăţământ
Speciali-
tatea

Forma de
învăţământ

Durata

Perioada

Specia-
lizarea

Data
absolvirii

Data
licenţei

    5. Studii postuniversitare: 

Instituţia
de
învăţământ
Speciali-
tatea

Forma de
învăţământ

Tipul
**)

Durata

Perioada

Speciali-
zarea

Data
absolvirii

    6. Cursuri de formare sau specializare: 

Instituţia
organiza-
toare

Denumirea
cursului

Tipul***)

Durata

Perioada

Specia-
lizarea

Cheltu-
ieli
suportate
de
Certifi-
catul de
absolvire

    7. Limbi străine cunoscute: 

Limba străină

Scris

Vorbit

Citit

Nivelul de
cunoştinţe****)

    *) Completarea informaţiilor se face prin inserarea unui nou rând.   **) Tip: aprofundate de specialitate, masterat, academice postuniversitare,  doctorat, postuniversitare de specializare, cursuri de perfecţionare  postuniversitare.  ***) Tip: iniţiere, perfecţionare, specializare şi alte tipuri stabilite prin  lege. ****) Pentru cunoştinţele de limbi străine obţinute prin cursuri de limbi  străine finalizate cu atestat se menţionează calificativul precizat în  atestat. Pentru cunoştinţele de limbi străine ce nu pot fi atestate se va  indica nivelul prin înscrierea unei cifre între 1 şi 5, unde 1 indică nivelul  excelent, iar 5 indică nivelul elementar.NOTĂ:Datele înscrise în acest formular se actualizează, la cererea funcţionarului public, ori de câte ori este nevoie. Modificările intervenite privind pregătirea profesională se dovedesc cu acte originale. Actele originale doveditoare se restituie titularului. Copiile ce se fac de pe aceste acte se certifică pentru conformitate cu originalul la data prezentării lor de către titularul dosarului profesional.Acest formular se transmite în format electronic Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici de către autoritatea sau instituţia publică la data eliberării funcţionarului public din funcţia publică deţinută.    Formularul D           ACTIVITATEA DESFĂŞURATĂ ÎN AFARA FUNCŢIEI PUBLICE 

Perioada

Angajatorul

Angajat
pe bază
de

Funcţia

Atribu-
ţii
princi-
pale*)

Temeiul
juridic
al modi-
ficării
sau sus-
pendării
rapor-
tului de
muncă
Durata

Temeiul
juridic
al
încetă-
rii
rapor-
tului
de
muncă
Alte
menţi-
uni

    *) Vor fi înscrise cel mult 3 atribuţii principale.    Formularul E                 ACTIVITATEA DESFĂŞURATĂ ÎN CADRUL AUTORITĂŢII                            SAU INSTITUŢIEI PUBLICE  1. Data numirii în cadrul autorităţii sau instituţiei publice:  2. Denumirea funcţiei publice*):  3. Compartimentul*):  4. Modalitatea de ocupare a funcţiei publice*):  5. Tipul şi numărul actului administrativ de numire*):  6. Fişa postului nr.*):  7. Atribuţiile delegate*):  8. Alte activităţi desfăşurate*):  8.1. participare în comisii de disciplină sau în comisii paritare 

Comisia

Calitatea

Perioada

Nr. şi data
actului administrativ

  8.2. participare în cadrul unor proiecte/programe cu asistenţă externă 

Numărul de
identificare a
proiectului/
programului
Denumirea
proiectului/
programului

Calitatea

Perioada

Nr. şi data
actului administrativ

  9. Exercitare cu caracter temporar 

Funcţia publică

Compartimentul

Perioada

Nr. şi data
actului administrativ

  10. Promovare 

Funcţia publică

Compartimentul

Data

Nr. şi data
actului administrativ

  11. Mutare în cadrul altui compartiment 

Funcţia publică

Compartimentul

Data

Nr. şi data
actului administrativ

  12. Suspendarea raporturilor de serviciu 

Modalitatea

Motivul

Perioada

Nr. şi data
actului administrativ

  13. Încetarea suspendării raporturilor de serviciu 

Data

Motivul

Nr. cererii

Nr. şi data
actului administrativ

  *) Se completează ori de câte ori este nevoie, în termen de 3 zile de la data     emiterii actului administrativ.    Formularul F       SITUAŢIA PRIVIND ACORDAREA DREPTURILOR SALARIALE ÎN ANUL …*)  1. Salariul: 

Componente**)

Cuantum

Data
stabilirii/
modificării
Temeiul
legal

Motivul
modificării

Nr.
actului administrativ

  2. Alte drepturi salariale:  2.1. Salariul de merit  acordat în temeiul ……………., prin actul administrativ nr. ……….,  începând cu data …………… .  2.2. Sporuri specifice:  2.2.1. …………………… în procent de …………………………,  acordat în temeiul …………  2.2.2. ………………….. în procent de ………………………….,  acordat în temeiul …………  2.3. Prime:  2.3.1. lunare ………………………………  2.3.2. trimestriale …………………………  2.3.3. anuale ………………………………  2.3.4. de concediu ………………………….  2.4. Stimulente  acordate în temeiul ……….., având o valoare medie de ……../trimestru.  2.5. Alte drepturi salariale***):____________    *) Se completează anual.   **) Se completează conform actului normativ care reglementează salarizarea   funcţionarilor publici.  ***) Se va indica: tipul, temeiul legal, actul administrativ pe baza căruia   se acordă, cuantum.    Formularul G                            SITUAŢIA CONCEDIILOR 

Nr.
crt.
Tipul concediului

Perioada

Nr.
cererii/certificatului
Aprobat de/certificat
/eliberat de

    Formularul H                           SITUAŢIA DISCIPLINARĂ 

Nr.
crt.

Abaterea
discipli-
nară

Cercetată
de

Nr. şi data
raportului
comisiei de
disciplină/
propunerea
superiorului
ierarhic

Nr. şi
data
actului
adminis-
trativ de
sancţio-
nare

Sancţiu-
nea
disci-
plinară
aplicată

Tipul,nr.
şi data
actului
de
anulare

Nr. şi
data
actului
adminis-
trativ
privind
radierea
sancţiu-
nii
discipli-
nare

    Formularul I                  ACCESUL LA INFORMAŢII CLASIFICATE 

Clasa de
secretizare

Nivelul de
secretizare

Perioada

Tipul şi numărul
documentului de
acces
Motivul încetării
valabilităţii
documentului

    Formularul J*)             ACCESUL LA DOSARUL PROFESIONAL    Persoanele care au avut acces la dosarul profesional: 

Nr.
crt.

Numele şi prenumele

Funcţia

Semnătura

Motivul

Accesul
autorizat
de

Luat la
cunoştinţă de
funcţionarul
public
(data/
semnătura)

  *) Se completează ori de câte ori este nevoie, la data accesului la dosarul  profesional. + 
Anexa 2

*Font 9*
              REGISTRUL DE EVIDENŢĂ A FUNCŢIONARILOR PUBLICI
 
Nr Nu- Datele de Func- Nr. Te- Nr. Du- Te- Nr. Du- Te- Nr. Per- Func-
c mele identificare ţia şi me- şi rata me- şi ra- me- şi soa- ţia
r şi pu- da- iul da- mo- iul data ta iul da- na deţi-
t pre- Do- Se- CNP blică ta le- ta di- le- ac- sus- le- ta care nută
nu- mi- ria ac- gal ac- fi- gal tu- pen- gal ac- a
mele ci- şi tu- al tu- că- al lui dă- al tu- e-
liul nr. lui mo- lui rii sus- ad- rii în- lui fec-
/ C.I. ad- di- ad- pen- mi- ce- ad- tuat
Re- mi- fi- mi- dă- nis- tă- mi- în-
se- nis- că- nis- rii tra- rii nis re-
din- tra- rii tra- ra- tiv ra- tra gis-
ţa tiv- ra- tiv por- de por- tiv tra-
de por- de tu- sus- tu- de rea
nu- tu- mo- lui pen- lui în-
mi- lui di- de dare de ce-
re de fi- ser- ser- ta-
ser- care vi- vi- re
vi- ciu ciu
ciu

–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x