HOTĂRÂRE nr. 470 din 7 mai 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 23/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 362 din 12 mai 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 247 29/04/2002
ActulREFERIRE LAOG 80 30/08/2001 ART. 4
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind organizarea la Bucureşti, în perioada 17-19 iunie 2008, a celei de-a doua reuniuni a părţilor la Convenţia-cadru privind protecţia şi dezvoltarea durabilă a Carpaţilor



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă organizarea la Bucureşti, în perioada 17-19 iunie 2008, a celei de-a doua reuniuni a părţilor la Convenţia-cadru privind protecţia şi dezvoltarea durabilă a Carpaţilor.
 + 
Articolul 2Finanţarea cheltuielilor pentru organizarea evenimentului prevăzut la art. 1, în sumă totală de 200.000 lei, se asigură din prevederile bugetare aprobate Ministerului Mediului şi Dezvoltării Durabile pe anul 2008, la capitolul 74.01 "Protecţia Mediului", titlul 20 "Titlul II Bunuri şi servicii", articolul 30 "Alte cheltuieli", cu respectarea prevederilor legale, conform devizului estimativ prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUCĂLIN POPESCU-TĂRICEANUContrasemnează:─────────────────Ministrul mediuluişi dezvoltării durabile,Attila KorodiMinistrul afacerilor externe,Lazăr ComănescuMinistrul economiei şi finanţelor,Varujan VosganianBucureşti, 7 mai 2008.Nr. 470.
 + 
Anexa DEVIZ ESTIMATIV DE CHELTUIELI

*Font 9*
Nr.
crt.
Acţiuni organizatorice

Suma alocată
(lei)
1. Cheltuieli pentru săli, servicii de traducere şi alte servicii
1.1. Sălile de conferinţă şi echipamentele aferente
Sala de conferinţă
● Chirie şi cheltuieli administrative 8.400 lei x 3 zile = 25.200 lei
● Videoproiector şi ecran: 885 lei x 3 zile = 2.655 lei
● Instalaţie pentru traducere simultană română/engleză, inclusiv 150
de căşti şi receptori:
1.800 lei x 3 zile = 5.400 lei
● Sistem de sonorizare 700 lei x 3 zile = 2.100 lei
35.355

Sala compartimentabilă pentru expoziţii/masa oficială/coctail/punct de
înregistrare participanţi
● Chirie şi cheltuieli administrative: 5.400 lei x 3 zile = 16.200 lei
● Sistem de sonorizare şi ambianţă muzicală:
1.000 lei x 3 zile = 3.000 lei
● Panouri fonoabsorbante despărţitoare: 300 lei x 3 zile = 900 lei
20.100

Sala Secretariat:
● Chirie şi cheltuieli administrative: 1.500 lei x 3 zile = 4.500 lei
● 5 posturi conexiune internet: 450 lei x 3 zile = 1.350 lei
● 2 posturi fax: 665 lei x 3 zile = 1.995 lei
● 2 posturi telefonice fixe: 665 lei x 3 zile = 1.995 lei
9.840

1.2. Servicii de traducere:
● Traducere documente: cca 100 pag. x 40 lei/pag. = 4.000 lei
● Traducere simultană: română/engleză: 2 persoane x 8 ore x 3 zile x
100 lei = 4.800 lei
8.800

1.3. Alte servicii:
● Închiriere aparatură (fax, telefon, copiator, imprimantă,
ecran digital etc.): 1.500 lei x 3 zile = 4.500 lei
● Asigurarea asistenţei tehnice la echipamente electrice, electronice
şi IT: 5 persoane x 200 lei/zi x 3 zile = 3.000 lei
● Transport oficialităţi/transfer/visit tour/ghizi, inclusiv închirieri
autocare/maşini: 12.000 lei
● Cheltuieli pentru materiale promoţionale – toate inscripţionate cu
sigla conferinţei = 23.060 lei
● mape textile: 150 de persoane x 30 lei = 4.500 lei
● blocnotesuri: 150 de persoane x 10 lei = 1.500 lei
● memory stickuri: 150 de persoane x 100 lei = 15.000 lei
● 1 banner (3×6 mp) x 70 lei/mp şi 2 rollup (1,5 x 2,5 mp) x 400 lei/
buc. = 1.260 lei + 800 lei = 2.060 lei
● Cheltuieli de secretariat (consumabile, rechizite, pixuri,
ecusoane etc.): 150 persoane x 75 lei/persoană = 11.250 lei
53.810

2.

Organizarea unei mese oficiale pentru seara zilei de 18 iunie 2008, oferită
de ministrul român (pentru 150 de persoane):
150 de persoane x 60 lei = 9.000 lei
9.000

3.

Organizarea unui cocteil oferit de ministrul român (150 de persoane): 150
de persoane x 12,5 lei = 1.875 lei
1.875

4.

Cheltuieli zilnice de masă (pentru 100 de invitaţi străini): 100 de persoane x
90 lei x 3 zile = 27.000 lei
27.000

5.

Alte cheltuieli: cafea, apă minerală, sucuri sau alte trataţii oferite în
timpul şedinţelor (150 de persoane): 150 de persoane
x 6,5 lei x 3 zile = 2.925 lei
2.925

6.

Cadouri (pentru 15 delegaţii ale ţărilor şi organizaţiilor internaţionale
participante): 15 delegaţii x 225 lei = 3.375 lei
3.375

7. Alte cheltuieli neprevăzute 27.920
TOTAL: 200.000

NOTĂ: În cazul apariţiei unor evenimente neprevăzute, sumele se pot compensa între acţiunile 1 şi 7.___________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x