HOTĂRÂRE nr. 47 din 8 iunie 2022

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 16/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CAMERA DEPUTATILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 571 din 10 iunie 2022
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 373 18/12/2013
ActulREFERIRE LAHOTARARE 8 24/02/1994
ActulREFERIRE LAREGULAMENT (R) 24/02/1994 ART. 163
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 67
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 76
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 148
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 67
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 76
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 148
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul prevederilor art. 67 și 148 din Constituția României, republicată, ale Legii nr. 373/2013 privind cooperarea dintre Parlament și Guvern în domeniul afacerilor europene și ale art. 163-188 din Regulamentul Camerei Deputaților, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaților nr. 8/1994, republicat, cu modificările și completările ulterioare,Camera Deputaților adoptă prezenta hotărâre. + 
ARTICOL UNICLuând în considerare Opinia nr. 4c-22/300 adoptată de Comisia pentru afaceri europene în ședința din 25 mai 2022, Camera Deputaților:1.susține propunerea de Recomandare a Consiliului privind învățarea pentru durabilitatea mediului;2.subliniază necesitatea ca învățarea pentru durabilitatea mediului să includă tematici din domenii diverse, cum ar fi ingineria sau sociologia, pentru a se asigura dobândirea de abilități practice, utilizabile direct în asigurarea durabilității mediului și în managementul biodiversității;3.recomandă sprijinirea unor consultări periodice la nivelul Uniunii Europene în privința rezultatelor învățării pentru durabilitatea mediului și a identificării celor mai bune practici;4.recomandă utilizarea instrumentelor de sprijin ale Uniunii Europene pentru a permite accesul cât mai larg al locuitorilor din zonele rurale la învățarea privind mediul, în special în rândul adulților și prin diverse forme de învățare nonformală;5.recomandă încurajarea implicării comunităților locale în derularea și susținerea activității dedicate învățării privind mediul;6.recomandă derularea de cercetări vizând adaptarea cadrului fizic al învățării la mediul digital și la tranziția verde, precum și integrarea mediului virtual în acest cadru, astfel încât tranziția verde și cea digitală să se sprijine reciproc;7.recomandă susținerea la nivelul Uniunii Europene a învățării autodidacte și a dezvoltării de rețele europene ale organizațiilor care au ca obiect de activitate învățarea privind mediul, în special ale organizațiilor mici cu activitate locală;8.recomandă elaborarea unei taxonomii armonizate la nivelul Uniunii Europene a activităților de învățare privind mediul, pentru a se facilita monitorizarea și analiza acestora;9.recomandă elaborarea unor îndrumări pentru sprijinirea educației persoanelor vârstnice pentru durabilitatea mediului și a dialogului între generații;10.subliniază că susținerea educației pentru durabilitatea mediului se reflectă în politicile de mediu ale Uniunii Europene, aflate în competențe partajate;11.consideră esențială educația privind durabilitatea mediului pentru o tranziție verde de succes, pentru o politică energetică favorabilă consumatorilor europeni, în special a celor vulnerabili și cu o dependență redusă de furnizorii externi.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaților în ședința din 8 iunie 2022, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată.
PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR
ION-MARCEL CIOLACU
București, 8 iunie 2022.Nr. 47.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x