HOTĂRÂRE nr. 467*) din 3 mai 1990 (*actualizată*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHG 598 08/06/2011
ActulACTUALIZEAZA PEHG 467 03/05/1990
ART. 1ARE LEGATURA CUHG 598 08/06/2011
ART. 2ARE LEGATURA CUHG 598 08/06/2011
ART. 2REFERIRE LALEGE 109 09/05/2008
ART. 2REFERIRE LAOUG 64 27/06/2007
ANEXA 1ARE LEGATURA CUHG 598 08/06/2011 ANEXA 1
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 109 09/05/2008
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 64 27/06/2007
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEHG 619 20/06/2012

pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii «Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Nicolae Grigorescu 2 – Anghel Saligny şi tronsonul II Gara de Nord 2 – Basarab-Laminorului-Lac Străuleşti»***)(actualizată pînă la data de 16 iunie 2011**)



–––-**) Forma actualizată a acestui act normativ pînă la data de 16 iunie 2011 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către HOTĂRÂREA nr. 598 din 8 iunie 2011.Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilor*) Hotărîre adoptată anterior intrării în vigoare a Constituţiei, care, pentru punerea în aplicare, a fost transmisă, la data aprobării, organelor interesate.Textul acestei hotărîri va fi coroborat cu prevederile actelor normative adoptate ulterior.NOTĂ(CTCE)***) Titlul a fost modificat de pct. 1 al articolului unic din HOTĂRÂREA nr. 598 din 8 iunie 2011, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 421 din 16 iunie 2011.Guvernul României hotărăşte: + 
Articolul 1Se aprobă studiul tehnico-economic pentru obiectivul de investiţii "Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Sălăjan-Linia de centura şi tronsonul II Gara de Nord-Basarab-Laromet", cu caracteristicile principale, indicatorii tehnico-economici şi prevederile din anexa la prezenta hotărîre*).––––-Articolul unic devine art. 1 conform pct. 2 al articolului unic din HOTĂRÂREA nr. 598 din 8 iunie 2011, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 421 din 16 iunie 2011.NOTĂ(CTCE)*) Obiectivul de investiţii a fost modificat de pct. 1 al articolului unic din HOTĂRÂREA nr. 598 din 8 iunie 2011, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 421 din 16 iunie 2011 avînd următorul conţinut:"«Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Nicolae Grigorescu 2 – Anghel Saligny şi tronsonul II Gara de Nord 2 – Basarab-Laminorului-Lac Străuleşti»"
 + 
Articolul 2Finanţarea obiectivului de investiţii, ai cărui indicatori tehnico-economici sînt prevăzuţi în anexa la prezenta hotărîre, se face din împrumuturile acordate de Banca Europeană de Investiţii, asigurate conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2007privind datoria publică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 109/2008, cu modificările ulterioare, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, din surse proprii ale Societăţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti «Metrorex» – S.A., precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.––––-Art. 2 a fost introdus de pct. 3 al articolului unic din HOTĂRÂREA nr. 598 din 8 iunie 2011, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 421 din 16 iunie 2011.PRIM-MINISTRUPETRE ROMAN
 + 
Anexa INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI AI OBIECTIVULUI DE INVESTIŢII"Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul INicolae Grigorescu 2-Anghel Saligny şi tronsonul IIGara de Nord 2-Basarab-Laminorului-Lac Străuleşti"Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Societatea Comercială "Metrorex" – S.A.Amplasament: Bucureşti, sectoarele 1 şi 3Indicatorii tehnico-economici:    Valoarea totală a investiţiei, mii lei 1.939.204*)    inclusiv TVA   (în preţuri la data de 1 noiembrie 2010;    1 euro = 4,2664 lei),    din care:    – construcţii+montaj (C+M),    din care: mii lei 1.304.453    – Valoarea totală de finanţat, inclusiv TVA mii lei 1.223.999    (în preţuri la data de 1 noiembrie 2010;    1 euro = 4,2664 lei),    din care:    – construcţii+montaj (C+M) mii lei 832.145────────────*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Eşalonarea valorii totale de finanţat, inclusiv TVA    Anul I INV mii lei 164.199                             ─── ─────── ───────                             C+M mii lei 111.605    Anul II INV mii lei 370.160                             ─── ─────── ───────                             C+M mii lei 251.659    Anul III INV mii lei 426.105                             ─── ─────── ───────                             C+M mii lei 289.702    Anul IV INV mii lei 263.535                             ─── ─────── ───────                             C+M mii lei 179.179    din care:    – racordul I km 4,7                                        staţii 4    – racordul II km 7,8                                        staţii 8    Capacitate maximă de transport călători/oră/sens 50.000    Viteză comercială km/oră 36    Durata de realizare a    investiţiei: luni 48Factori de risc:Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic conform Normativului P100-1/2006, cu modificările şi completările ulterioare.Finanţarea investiţiei:Finanţarea obiectivului de investiţii s-a făcut din împrumuturile acordate de Banca Europeană de Investiţii, asigurate conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2007privind datoria publică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 109/2008, cu modificările ulterioare, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, din surse proprii ale Societăţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" – S.A., precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.Valoarea totală de finanţat se asigură de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, din surse proprii ale Societăţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" – S.A., precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.––––-Anexa a fost înlocuită cu anexa din HOTĂRÂREA nr. 598 din 8 iunie 2011, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 421 din 16 iunie 2011, conform pct. 4 al articolului unic din acelaşi act normativ.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x