HOTĂRÂRE nr. 42 din 26 iunie 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 11/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CAMERA DEPUTATILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 525 din 26 iunie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICAT DEHOTARARE 66 24/11/2020
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEHOTARARE 42 26/06/2018
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulFA IN LUCRUHOTARARE 3 02/02/2022
ActulSE VA REPUBLICA IN BAZAHOTARARE 3 02/02/2022
ActulFA IN LUCRUHOTARARE 10 02/02/2021
ActulREFERIT DEHOTARARE 10 02/02/2021
ActulMODIFICAT DEHOTARARE 66 24/11/2020
ActulREFERIT DEHOTARARE 66 24/11/2020
ART. 3REFERIT DEHOTARARE 10 02/02/2021





În temeiul prevederilor art. 67 din Constituția României, republicată, precum și ale art. 32 alin. (1) lit. n) și ale art. 85 din Regulamentul Camerei Deputaților, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaților nr. 8/1994, republicat, cu modificările și completările ulterioare,având în vedere avizul favorabil al Biroului permanent,Camera Deputaților adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaților, astfel cum este prevăzută în anexa nr. 1. + 
Articolul 2Se aprobă statul de funcții al serviciilor Camerei Deputaților, astfel cum este prevăzut în anexa nr. 2.  + 
Articolul 3(1)Serviciile Camerei Deputaților asigură condițiile organizatorice, de specialitate și materiale pentru desfășurarea activității și pentru exercitarea prerogativelor constituționale ale Parlamentului.(1^1)Secretarul general al Camerei Deputaților conduce și răspunde de întreaga activitate funcțională a Camerei Deputaților sub autoritatea și controlul Biroului permanent.(la 01-03-2019,
Articolul 3 a fost completat de Punctul 1, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 6 din 27 februarie 2019, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 168 din 01 martie 2019
)
(2)În cadrul structurii organizatorice a serviciilor Camerei Deputaților prevăzută în anexa nr. 1, prin decizie a Biroului permanent al Camerei Deputaților se pot organiza sau reorganiza, motivat, direcții, servicii, birouri sau compartimente, după caz, fără a desființa structurile aprobate prin prezenta hotărâre. Modificările se efectuează cu încadrarea în numărul de posturi aprobat prin statul de funcții și în cheltuielile de personal aprobate prin bugetul Camerei Deputaților. În raport cu modificările intervenite, secretarul general va proceda la reîncadrarea personalului existent în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1)-(3), alin. (5) și alin. (8).(la 01-03-2019,
Alineatul (2) din Articolul 3 a fost modificat de Punctul 2, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 6 din 27 februarie 2019, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 168 din 01 martie 2019
)
(3)În limita numărului de posturi prevăzut în statul de funcții pentru fiecare structură, în raport cu necesitățile, secretarul general al Camerei Deputaților poate aproba modificări în structura de personal, precum și schimbul de posturi între compartimente, cu respectarea prevederilor legale privind numărul minim de posturi necesar pentru înființarea compartimentelor.
 + 
Articolul 4(1)În raport cu modificările intervenite în structura serviciilor Camerei Deputaților prin efectul intrării în vigoare a prezentei hotărâri, secretarul general va proceda la reîncadrarea personalului existent, în limita numărului de posturi aprobat, în funcție de competența profesională reflectată în rezultatele obținute până la data reîncadrării, precum și de nivelul de pregătire al fiecăruia.(2)Reîncadrarea personalului promovat temporar se va face în funcția de bază de pe care a fost promovat, urmând ca după reîncadrare să poată fi reluată procedura promovării temporare.(3)Reîncadrarea funcționarilor publici parlamentari cu funcții de conducere în cadrul altor compartimente din structura serviciilor Camerei Deputaților, ca efect al intrării în vigoare a prezentei hotărâri, se face în baza aprobării Biroului permanent.(4)Reîncadrarea personalului în alte posturi cu același nivel de studii, ca efect al intrării în vigoare a prezentei hotărâri, se face în baza aprobării Biroului permanent.(5)Personalul detașat sau suspendat din funcție la momentul reîncadrării va fi reîncadrat pe posturile alocate în statul de funcții.(6)Reîncadrarea personalului pe posturi cu nivel de studii superior se face pe baza promovării unui examen organizat în termen de 15 zile de la data anunțului de reîncadrare. Nepromovarea examenului conduce la aplicarea procedurii prevăzute la art. 66 din Legea nr. 7/2006 privind statutul funcționarului public parlamentar, republicată, cu modificările și completările ulterioare, respectiv art. 65 din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare.(7)Personalul contractual din cadrul Compartimentului situații de urgență și evidență militară se reîncadrează prin numire în funcții publice parlamentare corespunzătoare, prin ordin al secretarului general al Camerei Deputaților, având în vedere prevederile Legii nr. 481/2004 privind protecția civilă, republicată, cu modificările ulterioare, coroborate cu prevederile Legii nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare, și având în vedere că activitățile desfășurate sunt specifice activității parlamentare, cu referire la art. 3 din Legea nr. 7/2006 privind statutul funcționarului public parlamentar, republicată, cu modificările și completările ulterioare.(8)Reîncadrarea personalului existent pe funcțiile prevăzute de statul de funcții se realizează prin ordin, emis de către secretarul general al Camerei Deputaților, de aprobare a statului de funcții nominalizat.
 + 
Articolul 4^1Numirea și eliberarea din funcția de șef de departament și din cea de director general se realizează prin ordin emis de către secretarul general, cu avizul Biroului permanent.(la 01-03-2019,
Actul a fost completat de Punctul 3, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 6 din 27 februarie 2019, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 168 din 01 martie 2019
)
 + 
Articolul 5Serviciile Camerei Deputaților își desfășoară activitatea pe baza Regulamentului de organizare și funcționare, aprobat de Biroul permanent al Camerei Deputaților. + 
Articolul 6Până la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților de către Biroul permanent, secretarul general va stabili, în termen de 15 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, atribuțiile fiecărui/fiecărei departament/direcții/serviciu/compartiment, conform noii structuri organizatorice. + 
Articolul 7La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Camerei Deputaților nr. 21/2013 privind structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaților, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 365 din data de 19 iunie 2013, cu modificările ulterioare, și Hotărârea Camerei Deputaților nr. 23/2013 pentru aprobarea statului de funcții al serviciilor Camerei Deputaților pe anul 2013, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 386 din 28 iunie 2013, cu modificările ulterioare.  + 
Articolul 8Anexele nr. 1 și 2*) fac parte integrantă din prezenta hotărâre. *) Anexa nr. 2 se comunică instituțiilor interesate.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaților în ședința din 26 iunie 2018, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată.
p. PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR,
FLORIN IORDACHE
București, 26 iunie 2018.Nr. 42. + 
Anexa nr. 1(la 27-11-2019,
Anexa nr. 1 a fost modificată de ARTICOLUL UNIC din HOTĂRÂREA nr. 54 din 27 noiembrie 2019, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 950 din 27 noiembrie 2019
)

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x