HOTĂRÂRE nr. 41 din 8 octombrie 2001

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 14/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CAMERA DEPUTATILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 634 din 10 octombrie 2001
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHOTARARE 8 24/02/1994 ART. 212
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 61
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 64
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 74
ANEXA 2REFERIRE LAHG 672 23/09/1994
ANEXA 2REFERIRE LAHG 718 10/10/1991
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2002 şi estimarile pentru anii 2003-2005



În temeiul prevederilor art. 61 alin. (1) şi ale art. 64 din Constituţia României, precum şi ale art. 212 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, republicat,Camera Deputaţilor adopta prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1) Bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2002, finanţat de la bugetul de stat, se stabileşte la suma de 1.146.491.000 mii lei, astfel:a) cheltuieli pentru activitatea proprie a Camerei Deputaţilor, în suma de 1.136.914.000 mii lei, din care:– cheltuieli curente, în suma de 854.353.000 mii lei;– cheltuieli de capital, în suma de 282.561.000 mii lei;b) cheltuieli pentru funcţionarea Institutului Roman pentru Drepturile Omului, în suma de 9.577.000 mii lei, din care:– cheltuieli curente, în suma de 9.138.000 mii lei;– cheltuieli de capital, în suma de 439.000 mii lei.(2) Detalierea bugetului pe capitole şi subcapitole, precum şi pe titulari este prezentată în anexa nr. 1.
 + 
Articolul 2(1) Structura cheltuielilor curente necesare în vederea funcţionarii Camerei Deputaţilor, Secretariatului general şi întreţinerii şi administrării Palatului Parlamentului este următoarea:a) cheltuieli de personal, în suma de 696.800.200 mii lei;b) cheltuieli materiale şi servicii, în suma de 157.536.800 mii lei;c) transferuri (cotizatii la organisme internaţionale), în suma de 16.000 mii lei.(2) La titlul "Cheltuieli curente" sunt prevăzute şi sumele necesare pentru Fondul preşedintelui Camerei Deputaţilor, precum şi sumele pentru întreţinerea şi funcţionarea Clubului Parlamentarilor şi a cabinetului medical din cadrul Palatului Parlamentului.(3) În prevederile titlului "Cheltuieli de personal" sunt cuprinse şi sumele pentru constituirea fondului de cheltuieli pentru activitatea deputaţilor în circumscripţiile electorale.(4) Cheltuielile de întreţinere şi reparaţii aferente bunurilor din patrimoniul administrat de Camera Deputaţilor, repartizate în scopul exercitării mandatului de către deputaţi în circumscripţiile electorale, sunt cuprinse la titlul "Cheltuieli materiale şi servicii".
 + 
Articolul 3(1) Cheltuielile de capital destinate execuţiei lucrărilor la obiectivele de investiţii "Palatul Parlamentului" şi "Definitivarea şi amenajarea parcajului subteran de pe platforma Palatului Parlamentului" sunt în suma de 204.141.000 mii lei, iar cele pentru "Alte cheltuieli de investiţii", în suma de 78.859.000 mii lei.(2) Lista cuprinzând cheltuielile de investiţii pe anul 2002 este prezentată în anexa nr. 2.
 + 
Articolul 4Estimarea cheltuielilor finanţate de la bugetul de stat pentru anii 2003-2005 este prezentată în anexa nr. 3 "Programul pentru asigurarea unei mai mari eficiente a procesului legislativ".
 + 
Articolul 5(1) Bugetul de venituri şi cheltuieli al activităţilor extrabugetare desfăşurate de Camera Deputaţilor în anul 2002 cuprinde, la resurse, suma de 40.200.000 mii lei, iar la cheltuieli, suma de 37.500.000 mii lei.(2) Veniturile realizate de Camera Deputaţilor vor fi reţinute integral de către aceasta pentru acoperirea unor cheltuieli curente şi de capital aferente acţiunilor şi activităţilor extrabugetare organizate cu aprobarea Biroului permanent. Administrarea, contabilizarea şi raportarea veniturilor şi a cheltuielilor respective se vor realiza în regim extrabugetar, iar disponibilităţile de la sfârşitul anului se vor reporta în anul următor, pentru a fi cheltuite cu aceleaşi destinaţii. Biroul permanent al Camerei Deputaţilor poate aproba utilizarea încasărilor în lei sau în valută şi pentru alte destinaţii, în condiţiile legii.(3) Organizarea activităţilor extrabugetare, tarifele şi cotele de adaos comercial aferente acestora se aproba de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor.(4) Numărul de personal salarizat din venituri extrabugetare se aproba de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor, în funcţie de necesitaţi şi de veniturile extrabugetare realizate.(5) Cheltuielile prevăzute în bugetul activităţilor extrabugetare pot fi depăşite numai în cazul obţinerii unor venituri suplimentare.(6) Sinteza veniturilor şi a cheltuielilor aferente activităţilor extrabugetare ale Camerei Deputaţilor în anul 2002 este prevăzută în bugetul de venituri şi cheltuieli al activităţilor extrabugetare pe anul 2002, cuprins în anexa nr. 4.
 + 
Articolul 6Biroul permanent al Camerei Deputaţilor va lua măsuri pentru încadrarea în alocaţiile bugetare prevăzute în prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 7Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.Aceasta hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 8 octombrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.p. PREŞEDINTELE CAMEREIDEPUTAŢILOR,VIOREL HREBENCIUC
 + 
Anexa 1    CAMERA DEPUTAŢILOR                              BUGETUL PE ANUL 2002                    – Detalierea pe articole de cheltuieli –                                                                 – mii lei – ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────    Sub Ti- A din care pentru:Ca- ca- tlu/ l ──────────────────────────pi- pi- ar- i Institutultol tol ti- n Denumirea indicatorului Program 2002 Camera Roman        col e Deputaţilor pentru             a Drepturile             t Omului ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────5001 II. CHELTUIELI – TOTAL 1.146.491.000 1.136.914.000 9.577.000        01 CHELTUIELI CURENTE 863.491.000 854.353.000 9.138.000        02 CHELTUIELI DE PERSONAL 703.475.000 696.800.200 6.674.800        20 CHELTUIELI MATERIALE              ŞI SERVICII 160.000.000 157.536.800 2.463.200        38 TRANSFERURI 16.000 16.000        40 Transferuri              neconsolidabile 16.000 16.000        40 11 Contribuţii şi 16.000 16.000              cotizatii la organisme              internaţionale        70 CHELTUIELI DE CAPITAL 283.000.000 282.561.000 439.0005101 AUTORITĂŢI PUBLICE 1.146.491.000 1.136.914.000 9.577.000        01 CHELTUIELI CURENTE 863.491.000 854.353.000 9.138.000        02 CHELTUIELI DE PERSONAL 703.475.000 696.800.200 6.674.800        10 Cheltuieli cu              salariile 313.400.000 308.805.500 4.594.500        11 Contribuţii pentru              asigurări sociale de              stat 73.117.000 72.045.000 1.072.000        12 Cheltuieli pentru 15.670.000 15.452.800 217.200              constituirea Fondului              pentru plata              ajutorului de şomaj        13 Deplasări, detaşări,              transferări 279.350.000 278.880.500 469.500        13 01 – deplasări, detaşări,              transferări în ţara 255.035.000 254.880.500 154.500        13 02 – deplasări în              străinătate 24.315.000 24.000.000 315.000        14 Contribuţii pentru              constituirea Fondului              de asigurări sociale              de sănătate 21.938.000 21.616.400 321.600        20 CHELTUIELI MATERIALE              ŞI SERVICII 160.000.000 157.536.800 2.463.200        24 Cheltuieli pentru              întreţinere şi              gospodărie 110.463.000 109.813.000 650.000        25 Materiale şi prestări              de servicii cu              caracter funcţional 10.500.000 9.000.000 1.500.000        26 Obiecte de inventar              de mica valoare sau              scurta durata şi              echipament 1.520.000 1.507.000 13.000        27 Reparaţii curente 16.100.000 16.065.000 35.000        28 Reparaţii capitale 50.000 – 50.000        29 Cărţi şi publicaţii 2.000.000 1.960.000 40.000        30 Alte cheltuieli 18.367.000 18.191.800 175.200        32 Fondul preşedintelui 1.000.000 1.000.000        38 TRANSFERURI 16.000 16.000        40 Transferuri              neconsolidabile 16.000 16.000        40 11 Contribuţii şi              cotizatii la              organisme              internaţionale 16.000 16.000        70 CHELTUIELI DE CAPITAL 283.000.000 282.561.000 439.000        72 Investiţii ale              instituţiilor publice 283.000.000 282.561.000 439.000 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 + 
Anexa 2    CAMERA DEPUTAŢILOR                                     LISTA               cuprinzând cheltuielile de investiţii pe anul 2002                                                                  – mii lei – ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Nominalizarea pe obiective de investiţii,Nr. dotări şi alte cheltuieli de investiţii Program*) Termen de punerecrt. (data începerii – anul; numărul în funcţiune         şi data aprobării documentaţiei de (anul)                   investiţii) ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────      TOTAL, 283.000.000      din care: A. Lucrări în continuare, 204.141.000      din care:      1. Obiectivul "Palatul Parlamentului"**) 179.141.000 2008      – data începerii: 1984      – numărul şi data aprobării documentaţiei:        Hotărârea Guvernului nr. 718/1991      2. Obiectivul "Definitivarea şi amenajarea 25.000.000 2005         parcajului subteran de pe platforma         Palatului Parlamentului"      – data începerii: 1996      – numărul şi data aprobării documentaţiei:        Hotărârea Guvernului nr. 672/1994 B. Lucrări noi C. Alte cheltuieli de investiţii 78.859.000 x ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────    *) În funcţie de derularea procesului investitional, Biroul permanent al       Camerei Deputaţilor poate să aprobe modificări în lista de investiţii,       cu încadrarea în valoarea totală a cheltuielilor de capital aprobate.    **) Din care 95.689.000 mii lei pentru definitivarea spaţiilor din Palatul        Parlamentului destinate Senatului şi 20.000.000 mii lei pentru Centrul        Regional SECI.
 + 
Anexa 3

    CAMERA DEPUTAŢILOR
                                    PROGRAM
       pentru asigurarea unei mai mari eficiente a procesului legislativ
Scopul (Ţinta):
Asigurarea unei mai mari eficiente a procesului legislativ
Obiectivul: CREŞTEREA CAPACITĂŢII TEHNICE DE STOCARE, PRELUCRARE ŞI ACCES
LA DOCUMENTELE LEGISLATIVE
– asigurarea transparenţei actului legislativ;
– asigurarea condiţiilor tehnice pentru difuzarea televizata a dezbaterilor
parlamentare;
– integrarea într-un sistem informatic unitar a procesului legislativ;
– crearea de instrumente de raportare eficiente privind procesul
legislativ, accesibile instituţiilor statului şi societăţii civile;
– asigurarea unui mediu informatizat pentru accesul la informaţia
legislativă din interiorul/exteriorul Palatului Parlamentului;
– stocarea pe suport electronic a documentaţiei tehnice aferente clădirii
Palatului Parlamentului;
– creşterea capacităţii factorului de conducere de a culege, de a selecta
şi de a prelucra datele privind activitatea Secretariatului general şi
de a elabora pe baza lor decizii optime;
– creşterea eficientei activităţii comisiilor, în condiţiile mutării
accentului procesului legislativ pe activitatea acestora.
Denumirea programului: MODERNIZAREA BAZEI LOGISTICE A PROCESULUI LEGISLATIV
– sistem integrat pentru informatizarea şi asigurarea logisticii
desfăşurării şedinţelor în plen (vot electronic, traducere simultană,
sonorizare, arhivare text audio-video);
– reţea de transmisie voce/date şi nod de comunicaţie
Parlament-administraţie publică centrala;
– sisteme pentru realizarea Cărţii tehnice a Palatului Parlamentului,
gestiunea circulaţiei documentelor Secretariatului general, controlul şi
dispecerizarea instalaţiilor şi utilităţilor auxiliare, întocmirea
rapoartelor şi avizelor elaborate de comisii şi pentru managementul
activităţilor economico-administrative;
– baza de date privind legislaţia aferentă procesului de aderare la U.E.
Indicatori de rezultate:
– reducerea timpilor alocati numararii voturilor şi verificării cvorumului;
– creşterea timpului alocat dezbaterilor pe fond în plen;
– transmiterea în format electronic a documentelor legislative între
instituţiile statului;
– creşterea capacităţii nivelului tehnico-administrativ pentru asigurarea
activităţilor de exploatare a instalaţiilor şi utilităţilor Palatului
Parlamentului;
– simplificarea fluxului informaţional prin preluarea şi distribuirea
documentelor în format electronic;
– crearea de instrumente de raportare privind activităţile Secretariatului
general;
– optimizarea consumurilor prin dispecerizarea sistemului energetic şi
termic;
– eficientizarea circulaţiei pe verticala prin monitorizarea lifturilor;
– creşterea gradului de securitate privind accesul şi circulaţia persoanelor
în Palatul Parlamentului;
– preluarea în format electronic a amendamentelor;
– redactarea automată a unei forme iniţiale a rapoartelor şi avizelor;
– crearea de instrumente de raportare eficiente privind armonizarea
legislaţiei româneşti cu acquisul comunitar;
– acces la legislaţia aferentă procesului de aderare, tradusa într-o limbă
oficială a U.E.
                                                               – mii lei –
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
       Finanţarea 2002 2003 2004 2005
       Programului Propuneri Estimari Estimari Estimari
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
  TOTAL, 1.146.491.000 1.336.384.040 1.503.985.806 1.644.704.828
  din care, pe surse
  de finanţare:
  – bugetul de stat 1.146.491.000 1.336.384.040 1.503.985.806 1.644.704.828
  – bugetul fondului
    special
  – credite externe
  – venituri
    extrabugetare
  – fonduri externe
    nerambursabile
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

 + 
Anexa 4    CAMERA DEPUTAŢILOR                       BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI                  al activităţilor extrabugetare pe anul 2002                                                                  – mii lei – ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────Nr. Prevedericrt. Indicatori 2002 ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 1. Disponibil la finele anului 2001 9.000.000 2. Stocuri şi alte imobilizari la finele anului 2001 1.200.000 3. Venituri în anul 2002 30.000.000 4. TOTAL RESURSE (1+2+3) 40.200.000 5. Cheltuieli în anul 2002 37.500.000 6. Stocuri şi alte imobilizari la finele anului 2002 1.200.000 7. Disponibil la finele anului 2002 1.500.000                   – Detalierea pe articole de cheltuieli –    TOTAL CHELTUIELI 37.500.000I. CHELTUIELI CURENTE 36.000.000A. Cheltuieli de personal 15.900.000 1. Cheltuieli cu salariile 11.494.000 2. Contribuţii pentru asigurări sociale de stat 2.639.000 3. Cheltuieli pentru constituirea Fondului pentru plata    ajutorului de şomaj 560.000 4. Deplasări, detaşări, transferări 400.000      Deplasări, detaşări, transferări în ţara 250.000      Deplasări în străinătate 150.000 5. Contribuţii pentru constituirea Fondului de asigurări    sociale de sănătate 807.000B. Cheltuieli materiale şi servicii 20.100.000 1. Cheltuieli pentru întreţinere şi gospodărie 15.850.000 2. Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 1.300.000 3. Obiecte de inventar de mica valoare sau scurta durata şi    echipament 700.000 4. Reparaţii curente 500.000 5. Alte cheltuieli 1.750.000II. CHELTUIELI DE CAPITAL 1.500.000 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x