HOTĂRÂRE nr. 391 din 31 mai 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 08/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL ROMÂNIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 464 din 5 iunie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHOTARARE 731 13/09/2018
ActulACTUALIZEAZA PEHOTARARE 391 31/05/2018
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 4 alin. (5) din Ordonanța Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile administrației publice și instituțiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările și completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă normativele de cheltuieli aferente evenimentelor organizate cu ocazia Conferinței Cartei Energiei și a evenimentelor conexe, desfășurate la București, pe perioada exercitării de către România a Președinției Cartei Energiei, prevăzute în anexele nr. 1-3. + 
Articolul 2(1)Finanțarea cheltuielilor necesare organizării evenimentelor prevăzute la art. 1, în limita sumei de 444.389 lei, va fi suportată din prevederile bugetare aprobate Ministerului Energiei pe anul 2018, la capitolul 51.01 „Autorități publice și acțiuni externe“, titlul 20 „Bunuri și servicii“.(2)Activitățile prevăzute în anexele nr. 1-3 se organizează la nivelul ordonatorului principal de credite.
 + 
Articolul 3Prin derogare de la prevederile părții I cap. II pct. 2 și pct. 5 lit. C din Normele privind organizarea în țară a acțiunilor de protocol și a unor manifestări cu caracter cultural-științific, precum și cheltuielile ce se pot efectua în acest scop de către instituțiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 552/1991, în scopul organizării și desfășurării evenimentelor prevăzute la art. 1, se aprobă:a)invitarea în țară a unui număr de maximum 100 de persoane pentru Forumul cu tema „Eficiența energetică – o prioritate în combaterea sărăciei energetice și asigurarea energiei pentru toți“, 6-7 iunie 2018;b)invitarea în țară a unui număr de maximum 100 de persoane pentru Seminarul/Reuniunea Industry Advisory Panel privind securitatea fluxurilor energetice transfrontaliere și problematica tehnologiilor inteligente, în perioada 25-30 noiembrie 2018.(la 18-09-2018,
Litera b) din Articolul 3 a fost modificată de Punctul 1, ARTICOLUL UNIC din HOTĂRÂREA nr. 731 din 13 septembrie 2018, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 797 din 18 septembrie 2018
)
c)invitarea în țară a unui număr de maximum 300 de persoane pentru Conferința Cartei Energiei;d)normativele de cheltuieli, prevăzute în anexele nr. 1-3.
 + 
Articolul 4Ministerul Energiei răspunde, în conformitate cu prevederile legale, de modul de utilizare a sumelor aferente organizării evenimentelor prevăzute la art. 1. + 
Articolul 5Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU
VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ
Contrasemnează:
Ministrul energiei,
Anton Anton
p. Ministrul afacerilor externe,
Dănuț Sebastian Neculăescu,
secretar de stat
Ministrul finanțelor publice,
Eugen Orlando Teodorovici
București, 31 mai 2018.Nr. 391. + 
Anexa nr. 1
NORMATIV DE CHELTUIELI
aferente evenimentelor organizate cu ocazia Conferinței Cartei Energiei, desfășurate la București, pe perioada exercitării de către România a Președinției Cartei Energiei

Conferința Cartei Energiei 27-28 noiembrie 2018
Nr. crt. Tip cheltuieli Cantitate Limită maximă
1. Închiriere sală de conferință pentru 300 de participanți în zilele de 27 și 28 noiembrie 2018, inclusiv echipament tehnic (ecran, video-proiector, sonorizare, flipchart, markere), apă plată și apă minerală pentru toți participanții cu 1.1. Înregistrare discuții pe DVD pentru 27 și 28 noiembrie 2018 1.2. Închiriere maximum 80 de microfoane fixe pentru 27 și 28 noiembrie 2018 1.3. Închiriere 4 microfoane mobile pentru 27 și 28 noiembrie 2018 1.4. Închiriere 10 plasme cu diagonală 42’’ pentru vizualizarea prezentărilor în sala de conferință pentru 27 și 28 noiembrie 2018 1 sală mare eveniment Înregistrare audio x 2 80 microfoane fixe x 2 4 microfoane mobile x 2 10 ecrane x 2 15.000 lei/zi 2.500 lei/zi 15 lei/microfon/zi 40 lei/microfon/zi 200 lei/ecran/zi
2. Închiriere salon pentru conferința de presă din 28 noiembrie 2018 (trei pupitre cu microfoane, două microfoane pe stativ, 20 de scaune, splitter pentru presă, sistem de sonorizare, serviciu apă și cafea în sală) 1 salon pentru conferința de presă cu dotări 5.000 lei
3. Închiriere săli pentru reuniuni bilaterale (format 5 + 5) pentru zilele de 27 și 28 noiembrie 2018 2 săli pentru reuniuni bilaterale pentru 2 zile 1.400 lei/sală/zi
4. Închiriere sală pentru reuniunea de coordonare și pentru reuniunea „Prietenii Cartei Energiei“ din 27 noiembrie 2018 1 sală pentru reuniunea de coordonare și pentru reuniunea „Prietenii Cartei Energiei“ 1.400 lei/sală/zi
5. Închiriere sală pentru Secretariatul Cartei Energiei pentru 27 și 28 noiembrie 2018 1 sală pentru Secretariatul Cartei Energiei pentru 2 zile 1.400 lei/sală/zi
6. Închiriere sală pentru secretariatul părții române pentru 27 și 28 noiembrie 2018 1 sală pentru secretariatul părții române pentru 2 zile 1.400 lei/sală/zi
7. Închiriere dotări IT pentru sălile de secretariat ale Cartei Energiei pentru 27 și 28 noiembrie 2018 Dotări IT pentru sălile de secretariat ale Cartei Energiei pentru 2 zile 1.500 lei/zi
8. Servicii de traducere pentru zilele de 27 și 28 noiembrie 2018: 8.1. Închiriere 3 cabine pentru interpretare engleză/rusă/română 8.2. Angajarea a 6 translatori 8.3. Închiriere sistem cu căști wireless traducere simultană pentru 300 de participanți – 3 cabine x 2 – 6 translatori x 2 – 300 căști wireless x 2 2.000 lei/cabină/zi 2.000 lei/translator/zi 25 lei/cască/zi
9. Welcome coffee și pauze de cafea pentru 300 de participanți (includ apă minerală/plată, cafea filtru și selecție de ceaiuri, sucuri naturale, patiserie asortată): 9.1. Welcome coffee și pauză de cafea în prima zi de conferință, 27 noiembrie 2018 9.2. Pauze de cafea în a doua zi, 28 noiembrie 2018 – 1 welcome coffee + 1 pauză de cafea – 300 persoane – 2 pauze cafea, 300 persoane 10 lei/persoană 10 lei/persoană
10. Aranjamente florale pentru ambele zile de conferință 1 aranjament floral 5.000 lei
11. Dejun în data de 28 noiembrie 2018 pentru 300 de participanți 1 dejun pentru 300 persoane 110 lei/persoană
12. Recepție pentru 300 de participanți oferită de ministrul energiei în onoarea participanților în ziua de 27 noiembrie 2018 1 recepție pentru 300 persoane 160 lei/persoană
13. Cadouri pentru șefii de delegații 100 șefi de delegații 220 lei/persoană
14. Farewell reception în seara zilei de 28 noiembrie 2018 1 recepție pentru 200 persoane 150 lei/persoană
15. Achiziționare materiale promoționale: 15.1. Pachet participant: ecusoane, mape plastifiate cu buzunar A4, pixuri, notebookuri personalizate 15.2. Pachet organizator: ecuson, clipboard, pix 15.3. Fanioane tratative 15.4. Călăreți plexi 15.5. Steaguri 15.6. Perete curb 15.7. Roll-upuri 15.8. Autocolant 15.9. Banner – 300 pachete – 50 pachete – 90 fanioane – 150 călăreți plexi – 2 steaguri – 1 perete curb – 2 roll-upuri – 3 bucăți autocolant branduire pupitre – 1 bucată banner 12 lei/pachet 7 lei/pachet 20 lei/fanion 20 lei/călăreț 1.000 lei/steag + suport + lance 3.000 lei 200 lei/buc. 200 lei/buc. 400 lei
16. Închiriere servicii de transport șefi de delegație aeroport-hotel-aeroport – perioada 26 (dată de sosire a primilor invitați) – 29 (dată de plecare) noiembrie 2018 Servicii de transport șefi de delegație pentru 4 zile 3.000 lei/zi
17. Servicii fotografiere, filmare, printare fotografii: 17.1. Servicii fotografiere, filmare 17.2. Printare fotografii – 2 zile de fotografiere și filmare – imprimare fotografii 4.000 lei/zi 500 lei  
18. Închirierea locuri de parcare 30 locuri de parcare 4 zile 20 lei/loc/zi  
19. Alte cheltuieli neprevăzute 10% din total cheltuieli Conferință (10% din 283.370 lei) 28.337 lei  

 + 
Total: 311.707 lei
 + 
Anexa nr. 2
NORMATIVELE DE CHELTUIELI
aferente Forumului cu tema „Eficiența energetică – o prioritate în combaterea sărăciei energetice și asigurarea energiei pentru toți“ 6-7 iunie 2018

Nr. crt. Acțiuni Cantitate Limită maximă
1. Recepție oferită celor 100 de participanți în seara zilei de 6 iunie 2018: 1.1. Închiriere sală 1.2. Servicii de catering (bufet suedez cu băuturi) – 1 sală – servicii de catering 4.000 lei 100 lei/persoană
2. Închiriere sală de conferință pentru 100 de participanți în ziua de 7 iunie 2018, care include echipament tehnic: ecran, video-proiector, sonorizare, flipchart, markere 1 salon pentru conferința de presă cu dotări 10.000 lei
3. Închiriere 4 plasme diagonala 42’’ pentru vizualizarea prezentărilor în sala de conferință 4 plasme 42’’ pentru vizualizarea prezentărilor în sala de conferință 200 lei/ecran
4. Servicii de traducere: 4.1. Închirierea a 3 cabine de interpretare engleză/rusă/română 4.2. Angajare 6 translatori 4.3. Închiriere sistem cu căști wireless traducere simultană pentru 100 de participanți – 3 cabine de interpretare engleză/rusă/română – 6 translatori – sistem cu 100 căști de traducere 2.000 lei/cabină 2.000 lei/traducător 25 lei/cască
5. 2 pauze de cafea pentru 100 de participanți, pentru ziua de 7 iunie 2018 includ: apă minerală/plată, cafea filtru și selecție de ceaiuri, patiserie – 2 pauze de cafea pentru 100 de participanți 10 lei/pauză/persoană
6. 1 dejun pentru 100 de participanți pentru ziua de 7 iunie 2018 – tip bufet – 1 dejun pentru 100 persoane 110 lei/persoană
7. Închiriere 1 salon pentru conferința de presă pentru ziua de 7 iunie 2018 (pupitre cu microfoane, microfoane pe stativ, scaune, splitter pentru presă, serviciu de apă și cafea în sală) – Închiriere 1 salon pentru conferința de presă 3.000 lei
8. Achiziționare materiale promoționale: 8.1. Pachet participant: ecuson, mapă plastifiată cu buzunar A4, pixuri, notebook personalizat 8.2. Pachet organizator: ecuson, clipboard, pix 8.3. Călăreți plexi 8.4. Perete curb 8.5. Roll-upuri 8.6. Autocolant 8.7. Banner – 100 pachete – 30 pachete – 10 călăreți plexi – 1 perete curb – 2 roll-upuri – 3 bucăți autocolant branduire pupitre – 1 bucată banner 12 lei/pachet 7 lei/pachet 20 lei/călăreț 3.000 lei 200 lei/buc. 200 lei/buc. 400 lei
9. Alte cheltuieli neprevăzute 10% din total cheltuieli(10% din 67.310 lei) 6.731 lei

 + 
Total: 74.041 lei
 + 
Anexa nr. 3
NORMATIV DE CHELTUIELI
aferente Seminarului/Reuniunii Industry Advisory Panel privind securitatea fluxurilor energetice transfrontaliere
și problematica tehnologiilor inteligente 25-30 noiembrie 2018

Nr. crt. Acțiuni Cantitate Limită maximă
1. Închiriere sală de conferință pentru 100 de participanți, inclusiv echipament tehnic (ecran, videoproiector, sonorizare, flipchart, markere), apă plată și apă minerală pentru toți participanții 1 sală 10.000 lei
2. Închiriere 4 plasme diagonala 42ʺ pentru vizualizarea prezentărilor în sala de conferință 4 plasme 42ʺ pentru vizualizarea prezentărilor în sala de conferință 200 lei/ecran
3. Servicii de traducere: 3.1. Închiriere cabine de interpretare engleză/rusă/română 3.2. Angajare 6 translatori 3.3. Închiriere sistem cu căști wireless traducere simultană pentru 100 de participanți – 3 cabine de interpretare engleză/ rusă/română – 6 translatori – sistem cu 100 căști de traducere – 2.000 lei/cabină – 2.000 lei/traducător – 25 lei/cască
4. Pauzele de cafea pentru 100 de participanți includ: apă minerală/plată, cafea filtru și selecție de ceaiuri, patiserie 2 pauze de cafea pentru 100 de participanți 10 lei/pauză/persoană
5. Dejun pentru 100 de participanți – tip bufet 1 dejun pentru 100 persoane 110 lei/persoană
6. Închiriere 1 salon pentru conferința de presă (pupitre cu microfoane, microfoane pe stativ, scaune, spliter pentru presă, serviciu de apă și cafea în sală) Închiriere 1 salon pentru conferința de presă 3.000 lei
7. Achiziționare materiale promoționale: 7.1. pachet participant: ecuson, mapă plastifiată cu buzunar A4, pixuri, notebook personalizat; 7.2. pachet organizator: ecuson, clipboard, pix; 7.3. călăreți plexi; 7.4. perete curb; 7.5. roll-up-uri; 7.6. autocolant; 7.7. banner – 100 de pachete   – 30 de pachete – 10 călăreți plexi – 1 perete curb – 2 roll-up-uri – 3 bucăți autocolant branduire pupitre – 1 bucată banner 12 lei/pachet 7 lei/pachet 20 lei/călăreț 3.000 lei 200 lei/buc. 200 lei/buc. 400 lei
8. Alte cheltuieli neprevăzute 10% din total cheltuieli (10% din 53.310 lei) 5.331 lei

Total: 58.641 lei(la 18-09-2018,
Anexa nr. 3 a fost modificată de Punctul 2, ARTICOLUL UNIC din HOTĂRÂREA nr. 731 din 13 septembrie 2018, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 797 din 18 septembrie 2018
)

TOTAL EVENIMENTE: – lei -  
CONFERINȚĂ:+ FORUM:+ SEMINAR: 311.70774.04158.641
Total: 444.389 lei

––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x