HOTĂRÂRE nr. 375 din 7 iulie 1998

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 256 din 8 iulie 1998
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1COMPLETAT DEHG 669 30/09/1998
ART. 2MODIFICAT DEHG 669 30/09/1998
ART. 3MODIFICAT DEHG 669 30/09/1998
ANEXA 1COMPLETAT DEHG 669 30/09/1998
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 669 30/09/1998
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 72 12/07/1996 ART. 20
ANEXA 1REFERIRE LAHG 667 24/10/1997
ANEXA 1REFERIRE LAHG 565 17/09/1997
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEHG 849 26/11/1998
ART. 1COMPLETAT DEHG 669 30/09/1998
ART. 2MODIFICAT DEHG 669 30/09/1998
ART. 3MODIFICAT DEHG 669 30/09/1998
ANEXA 1COMPLETAT DEHG 669 30/09/1998
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 669 30/09/1998

pentru aprobarea finanţării repatrierii personalului navigant debarcat sau aflat la bordul unor nave maritime de transport din patrimoniul companiilor de navigaţie maritima cu capital majoritar de stat



În temeiul prevederilor art. 20 din Legea nr. 72/1996 privind finanţele publice,Guvernul României hotărăşte: + 
Articolul 1Se aloca Ministerul Transporturilor suma de 67.361.730 mii lei din Fondul de rezerva bugetară la dispoziţia Guvernului pe anul 1998, pentru acoperirea cheltuielilor de repatriere a personalului navigant debarcat sau aflat la bordul navelor maritime de transport din patrimoniul companiilor de navigaţie "Navrom" – S.A. Constanta, Romline" – S.A. Constanta şi "Petromin" – S.A. Constanta, potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 2Suma prevăzută la art. 1 se repartizează de către Ministerul Transporturilor prin convenţii încheiate cu companiile de navigaţie beneficiare şi se justifica de către acestea, pe bază de decont de cheltuieli, până la data de 30 septembrie 1998.
 + 
Articolul 3Sumele neconsumate până la data de 30 septembrie 1998 vor fi virate de către Ministerul Transporturilor la Fondul de rezerva bugetară la dispoziţia Guvernului, în vederea reconstituirii acestui fond.
 + 
Articolul 4Se autorizeaza Ministerul Finanţelor sa introducă modificările corespunzătoare în bugetul Ministerului Transporturilor şi, respectiv, în bugetul de stat pe anul 1998.
 + 
Articolul 5Ministerul Transporturilor şi alte organe abilitate de lege vor controla modul de utilizare a sumei aprobate potrivit art. 1.PRIM-MINISTRURADU VASILE Contrasemnează:–––––-Ministrul transporturilor,Traian BasescuMinistrul finanţelor,Daniel DaianuMinistrul privatizării,Sorin Dimitriu
 + 
Anexa 1I. SUMELEnecesare repatrierii personalului navigant

       
  Compania de navigaţie maritimă Suma necesară repatrierii personalului navigant
  – dolari S.U.A. – – mii lei –
  "Navrom" – S.A. Constanţa 4.163.353 39.068.904
  "Romline" – S.A. Constanţa 2.422.995 22.737.385
  "Petromin" – S.A. Constanţa 592.012 5.555.441
  TOTAL: 7.178.360 67.361.730

Sumele în lei au fost calculate la cursul valutar de 8.531 lei/dolar S.U.A., majorat cu 10%, plăţile efective urmând a fi făcute în cursul lunilor iulie – septembrie 1998.II. LISTAcu navele pentru care se asigura finanţarea în vederea repatrierii personalului navigant

             
  Nr. crt. Compania de Navigaţie "Navrom" – S.A. Constanţa Nr. crt. Compania de Navigaţie Maritimă "Romline" – S.A. Constanţa Nr. crt. Compania de Navigaţie "Petromin" – S.A. Constanţa
  1. Aiud 1. Adjud 1. Târgu Bujor
  2. Avrig 2. Arad 2. Cape Sounion
  3. Avrămeşti 3. Ardeal 3. Spiga
  4. Curtea de Argeş 4. Costineşti 4. Ganza
  5. Căciulata 5. Cristian B. 5. Târgu-Neamţ
  6. Dumbrăveni 6. Cristian C.    
  7. Drăgăşani 7. Danube Trade    
  8. Dragomireşti 8. Eleni    
  9. Fântânele 9. Star    
  10. Frunzăneşti 10. Fair Sky    
  11. Gheorgheni 11. Fair Wind    
  12. Giurgeni 12. Haţeg    
  13. Mirăslău 13. Horezu    
  14. Oituz 14. Lereşti    
  15. Oraviţa 15. Lugoj    
  16. Ponor 16. Maraki    
  17. Războieni 17. Mehedinţi    
  18. Snagov 18. Oscar I    
  19. Sucidava 19. Oscar Jupiter    
  20. Sebeş 20. Oscar Sirius    
  21. Smârdan 21. Sun Pollux    
  22. Sălaj 22. Sun Castor    
  23. Trinity 23. Sun Pegasus    
  24. Voroneţ 24. Sun Canopus    
  25. Histria Pride        
  26. Sulina      

NOTA:A. Cheltuielile privind repatrierea personalului navigant cuprind: diurnele restante până la data de 31 mai 1998, conform statelor de plată şi contractelor individuale de muncă, şi diurnele pe durata transportului, cheltuielile de transport, cheltuielile de cazare – biletele de avion şi/sau de alte mijloace de transport folosite de la nava până în ţara – şi alte cheltuieli care se referă la taxe de aeroport, la asigurarea persoanelor pe timpul transportului, taxe de vize şi altele asemenea, necesare repatrierii.B. Cheltuielile privind trimiterea echipajului de schimb cuprind: diurna, conform contractului colectiv de muncă, pe durata transportului din ţara până la nava şi diurna până la reluarea activităţii comerciale a navei, dar nu mai mult de o luna de la data imbarcarii, cheltuielile de transport, biletele de avion şi/sau de alte mijloace de transport folosite din ţara până la nava şi alte cheltuieli care se referă la asigurarea persoanelor pe timpul transportului, taxele de vize, de aeroport, precum şi cheltuielile cu asigurarea condiţiilor de viaţa la bord (hrana, apa, antidot, combustibil şi uleiuri pentru generatoare Diesel electrice), până la reluarea activităţii comerciale a navei, dar nu mai mult de o luna de la data imbarcarii.C. Cheltuielile privind repatrierea echipajului navei "Sulina" cuprinsă în lista Companiei de Navigaţie Maritima "Navrom" – S.A. Constanta, dar care este în proprietatea Societăţii Comerciale "Self Invest Maritime" – S.R.L. Constanta, au fost efectuate ca urmare a prevederilor hotărârilor Guvernului nr. 565/1997 şi nr. 667/1997, prin care la aceasta nava a fost trimis, începând cu data de 25 octombrie 1997, un echipaj de siguranţă, aparţinând Companiei de Navigaţie Maritima „Navrom” – S.A. Constanta, care a asigurat serviciul la nava până la data de 26 aprilie 1998.D. Economiile obţinute la o anumită categorie de cheltuieli la o nava pot fi folosite la acoperirea cheltuielilor suplimentarea apărute la alte categorii de cheltuieli ale aceleiaşi nave sau ale altor nave din patrimoniul aceleiaşi companii de navigaţie maritima. La navele care nu pot intra imediat în activitate comercială vor fi trimise numai echipaje de siguranţă.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x