HOTĂRÂRE nr. 375 din 12 iunie 2013

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 01/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 367 din 20 iunie 2013
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 42
ActulREFERIRE LAOG (R) 19 18/08/1997 ART. 25
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi lucrărilor de intervenţii "Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creşterii adâncimilor şenalelor şi bazinelor şi a siguranţei navigaţiei în Portul Constanţa"



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 25 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi lucrărilor de intervenţii "Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creşterii adâncimilor şenalelor şi bazinelor şi a siguranţei navigaţiei în Portul Constanţa", prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 2Finanţarea lucrărilor de intervenţii prevăzute la art. 1 se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, de la titlul 56 "Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare", articolul "Fondul European pentru Dezvoltare Regională (FEDR)", în conformitate cu prevederile Programului operaţional sectorial "Transport" 2007-2013, axa prioritară 2, domeniul major de intervenţie 2.3 "Modernizarea şi dezvoltarea porturilor dunărene şi maritime", şi ale legislaţiei comunitare în vigoare, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Articolul 3Ministerul Transporturilor răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.PRIM-MINISTRUVICTOR-VIOREL PONTAContrasemnează:–––––Ministrul transporturilor,Relu FenechiuViceprim-ministru,ministrul finanţelor publice,Daniel ChiţoiuViceprim-ministru, ministrul dezvoltăriiregionale şi administraţiei publice,Nicolae-Liviu DragneaMinistrul delegat pentru buget,Liviu VoineaMinistrul fondurilor europene,Eugen Orlando TeodoroviciBucureşti, 12 iunie 2013.Nr. 375.
 + 
Anexa INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIaferenţi lucrărilor de intervenţii"Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creşteriiadâncimilor şenalelor şi bazinelor şi asiguranţei navigaţiei în Portul Constanţa"Titular: Ministerul TransporturilorBeneficiar: Compania Naţională "Administraţia Porturilor Maritime" – S.A. ConstanţaAmplasament: judeţul Constanţa, municipiul Constanţa – Portul Constanţa Sud, zona fluvio-maritimă

  Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)   mii lei 215.863*)
  (în preţuri august 2012; 1 euro = 4,5635 lei),      
  din care construcţii-montaj (C+M)   mii lei 184.617
  Eşalonarea investiţiei: (INV/C+M)      
  Anul I INV C+M mii lei mii lei 4.300 1.000
  Anul II INV C+M mii lei mii lei 95.000 79.000
  Anul III INV C+M mii lei mii lei 107.000 96.000
  Anul IV INV C+M mii lei mii lei 9.563 8.617
  Capacităţi:      
  – Suprafaţă totală dragaj   mp 2.134.737,11
  – Suprafaţă dragaj în portul de lucru   mp 371.286,70
  – Lungime cheu   m 1.250
  – Platformă portuară   mp 7.125
  – Sistem hidrografic   buc. 1
  Durata de realizare a investiţiei   luni 41

––––Notă *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscLucrările de intervenţii se vor proteja antiseismic conform Normativului P100-1/2006, cu modificările şi completările ulterioare.În cadrul proiectului se vor respecta principiile acţiunii preventive şi compensării influenţei nefavorabile asupra mediului la sursa producerii, conform cerinţelor relevante ale legislaţiei de mediu.Finanţarea investiţieiFinanţarea lucrărilor de intervenţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, de la titlul 56 "Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare", articolul "Fondul European pentru Dezvoltare Regională (FEDR)", în conformitate cu prevederile Programului operaţional sectorial "Transport" 2007-2013, axa prioritară 2, domeniul major de intervenţie 2.3 "Modernizarea şi dezvoltarea porturilor dunărene şi maritime", şi ale legislaţiei comunitare în vigoare, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x