HOTĂRÂRE nr. 374 din 28 aprilie 2005

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 19/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 398 din 11 mai 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 385 25/04/2007
ART. 1ABROGAT PARTIAL DEHG 933 11/08/2005
ART. 1MODIFICAT DEHG 933 11/08/2005
ART. 3INTRAT IN VIGOAREHG 374 28/04/2005
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulPUNE IN VIGOAREHG 374 28/04/2005 ART. 3
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 155 03/03/2005 ART. 4
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 155 03/03/2005 ART. 6
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 155 03/03/2005 ANEXA 1
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 155 03/03/2005 ANEXA 5
ART. 1MODIFICA PEHG 155 03/03/2005 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEHG 155 03/03/2005 ART. 6
ART. 1MODIFICA PEHG 155 03/03/2005 ART. 14
ART. 1MODIFICA PEHG 155 03/03/2005 ART. 16
ART. 1MODIFICA PEHG 155 03/03/2005 ANEXA 2
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 155 03/03/2005 ANEXA 1
ANEXA 2INLOCUIESTE PEHG 155 03/03/2005 ANEXA 5
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulPUNE IN VIGOAREHG 374 28/04/2005 ART. 3
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 155 03/03/2005 ART. 4
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 155 03/03/2005 ART. 6
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 155 03/03/2005 ANEXA 1
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 155 03/03/2005 ANEXA 5
ART. 1MODIFICA PEHG 155 03/03/2005 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEHG 155 03/03/2005 ART. 6
ART. 1MODIFICA PEHG 155 03/03/2005 ART. 14
ART. 1MODIFICA PEHG 155 03/03/2005 ART. 16
ART. 1MODIFICA PEHG 155 03/03/2005 ANEXA 2
ART. 1REFERIRE LAHG 497 01/04/2004
ART. 1REFERIRE LALEGE 1 16/02/2004
ART. 2PROPUNE REPUBLICAREAHG 155 03/03/2005
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 155 03/03/2005 ANEXA 1
ANEXA 2INLOCUIESTE PEHG 155 03/03/2005 ANEXA 5
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 247 29/04/2002
ANEXA 2REFERIRE LAOUG 80 31/05/2001
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 385 25/04/2007
ActulREFERIT DEORDIN 755 05/08/2005
ActulREFERIT DEORDIN 22237 18/08/2005
ART. 1ABROGAT PARTIAL DEHG 933 11/08/2005
ART. 1MODIFICAT DEHG 933 11/08/2005
ART. 3INTRAT IN VIGOAREHG 374 28/04/2005

pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul IHotărârea Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 211 din 14 martie 2005, se modifică şi se completează după cum urmează:1. La articolul 4 alineatul (1) punctul II "În domeniul pădurilor", punctele 30-32 vor avea următorul cuprins:"30. organizează, coordonează şi exercită controlul cu privire la respectarea prevederilor regimului silvic de către deţinătorii şi administratorii cu orice titlu de fond forestier şi a modului în care se aplică legislaţia silvică pentru administrarea vegetaţiei forestiere din afara fondului forestier;31. controlează modul în care se aplică normele tehnice în elaborarea amenajamentelor silvice, respectarea şi aplicarea prevederilor din amenajamente;32. controlează modul de supraveghere a stării de sănătate a pădurilor (monitoringul forestier) şi modul de aplicare a reglementărilor privind utilizarea materialelor forestiere de reproducere;".2. La articolul 4 alineatul (1) punctul II "În domeniul pădurilor", se introduc punctele 33-49 cu următorul cuprins:"33. verifică modul de respectare a normelor tehnice cu privire la proiectarea şi executarea lucrărilor de reconstrucţie ecologică, împăduriri şi lucrări de îngrijire;34. controlează respectarea de către administrator sau proprietar a legislaţiei privind integritatea fondului forestier naţional şi a vegetaţiei forestiere din afara acestuia;35. constată, prin personalul silvic, faptele ce pot constitui infracţiuni în domeniul silvic, sesizează de îndată organele de cercetare penală, iar pentru faptele contravenţionale aplică sancţiuni, cu respectarea prevederilor legale privind regimul contravenţiilor;36. controlează legalitatea comercializării masei lemnoase şi respectarea reglementărilor cu privire la circulaţia materialelor lemnoase, precum şi provenienţa acestora;37. controlează respectarea regimului silvic în domeniul ariilor protejate din fondul forestier naţional;38. verifică sesizările cu privire la încălcarea legislaţiei în vigoare în domeniul respectării regimului silvic şi a legislaţiei silvice cu privire la administrarea vegetaţiei forestiere din afara fondului forestier;39. elaborează strategii şi politici pentru gestionarea durabilă a fondului cinegetic naţional;40. atribuie în gestiune, în condiţiile legii, fondurile de vânătoare şi exercită atribuţiile prevăzute de lege în domeniul cinegetic;41. elaborează regulamente, instrucţiuni şi norme tehnice specifice pentru gestionarea durabilă a fondului cinegetic;42. controlează activitatea cinegetică pe toate categoriile de fonduri de vânătoare, luând măsurile care se impun în conformitate cu legislaţia din domeniu;43. organizează, coordonează şi participă în mod direct la acţiunile de prevenire şi combatere a braconajului, constată, prin personalul cinegetic, faptele ce pot constitui infracţiuni în domeniul cinegetic, sesizează de îndată organele de cercetare penală, iar pentru faptele contravenţionale aplică sancţiuni, cu respectarea prevederilor legale privind regimul contravenţiilor;44. controlează activitatea personalului angajat al gestionarilor fondurilor de vânătoare cu atribuţii în domeniul cinegetic şi propune, după caz, sancţionarea acestuia;45. controlează modul de respectare a instrucţiunilor tehnice privind evaluarea efectivelor de vânat şi stabilirea cotelor de recoltă;46. controlează legalitatea deţinerii în captivitate a animalelor sălbatice de către persoanele fizice şi juridice, precum şi asigurarea condiţiilor de viaţă ale acestora;47. controlează respectarea reglementărilor în vigoare privind capturarea vânatului viu şi popularea fondurilor de vânătoare;48. verifică sesizările cu privire la încălcarea actelor normative în vigoare în domeniul cinegetic;49. îndeplineşte orice alte atribuţii privind controlul respectării legislaţiei în domeniul silvic şi cel cinegetic."3. La articolul 4 alineatul (1), punctul III "În domeniul dezvoltării rurale" va avea următorul cuprins:"III. În domeniul dezvoltării rurale:1. asigură armonizarea cadrului instituţional şi dezvoltarea capacităţii administrative a structurilor responsabile pentru elaborarea şi implementarea programelor de dezvoltare rurală;2. elaborează strategiile şi programele de dezvoltare echilibrată a spaţiului rural la nivel naţional, regional şi local, în funcţie de potenţialul resurselor de dezvoltare, în concordanţă cu strategia sectorului agroalimentar, cu priorităţile stabilite prin Programul de guvernare, precum şi cu nivelul resurselor de finanţare destinate şi alocate acestei activităţi:3. elaborează şi susţine programe de dezvoltare rurală la nivel naţional, regional şi local;4. dezvoltă şi promovează parteneriate la nivel naţional, central, regional şi local, inclusiv parteneriatul public-privat;5. asigură secretariatul Comitetului interministerial pentru elaborarea Programului naţional de dezvoltare rurală 2007-2013;6. colaborează cu structurile administrative, profesionale interministeriale în vederea îmbunătăţirii cadrului legislativ şi organizatoric general de dezvoltare rurală;7. promovează şi încurajează participarea sectorului privat la elaborarea şi implementarea programelor de dezvoltare rurală;8. propune amendarea periodică, în funcţie de rezultate, a Programului Guvernului pentru dezvoltare rurală;9. propune amendarea periodică, împreună cu ministerele şi organismele neguvernamentale implicate, a Planului naţional pentru agricultură şi dezvoltare rurală;10. răspunde de coordonarea acţiunilor de implementare a Instrumentului special de preaderare pentru agricultură şi dezvoltare rurală – SAPARD, prin coordonarea activităţii Agenţiei SAPARD;11. organizează, îndrumă şi controlează în teritoriu activitatea serviciilor tehnice delegate pentru implementarea tehnică şi financiară a Programului SAPARD;12. răspunde de implementarea tehnică a măsurilor "Asistenţă tehnică" şi "Îmbunătăţirea pregătirii profesionale" din cadrul Programului SAPARD;13. elaborează programele de dezvoltare rurală – Programul naţional de dezvoltare rurală pentru perioada 2007-2013, Programul naţional de agromediu, precum şi alte programe specifice în conformitate cu cerinţele legislaţiei naţionale, europene şi internaţionale în domeniu, în concordanţă cu obiectivele şi priorităţile stabilite prin Planul naţional de dezvoltare şi Planul naţional strategic în domeniul dezvoltării rurale;14. coordonează implementarea programelor de dezvoltare rurală europene – Programul SAPARD, Programul naţional de dezvoltare rurală, în concordanţă cu recomandările comitetelor de monitorizare şi cu reglementările Uniunii Europene;15. asigură implementarea programelor de dezvoltare rurală europene în concordanţă cu principiile şi politicile Uniunii Europene, în special în domeniile concurenţei, achiziţiilor publice, protecţiei mediului şi egalităţii de şanse între femei şi bărbaţi;16. urmăreşte şi raportează rezultatele generale şi impactul obţinut prin programele de dezvoltare rurală naţionale, europene şi internaţionale, precum şi prin cele specifice, menţionate în strategia de dezvoltare rurală;17. asigură informarea publicului şi a presei cu privire la rolul Comisiei Europene în dezvoltarea programelor şi în conştientizarea potenţialilor beneficiari cu privire la oportunităţile ce decurg din implementarea programelor de dezvoltare rurală;18. elaborează şi asigură managementul informaţiilor printr-un sistem funcţional de colectare, prelucrare a datelor statistice şi financiare privind implementarea programelor de dezvoltare rurală, evaluarea şi monitorizarea asistenţei financiare comunitare;19. analizează şi propune modificări ale programelor de dezvoltare rurală europene – SAPARD şi Programul naţional de dezvoltare rurală şi înaintează comitetelor de monitorizare corespunzătoare propunerile privind realocările de fonduri între măsuri şi submăsuri; după aprobarea lor de către Comitetul de monitorizare, transmite modificările şi/sau ajustările propuse spre analiză şi aprobare Comisiei Europene, iar Autorităţii de plată, spre informare; operează modificările, după aprobarea lor de către Comisia Europeană, şi informează corespunzător instituţiile implicate în implementarea programelor de dezvoltare rurală;20. elaborează şi prezintă spre aprobare comitetelor de monitorizare rapoartele anuale de implementare şi, după aprobarea acestora, le transmite spre aprobare Comisiei Europene;21. asigură implementarea măsurilor de control pentru corectitudinea operaţiunilor finanţate prin Programul naţional de dezvoltare rurală şi pentru alte programe de dezvoltare rurală, în concordanţă cu principiile unui management financiar riguros şi transparent;22. urmăreşte şi verifică instituirea de către autorităţile de implementare, precum şi de către organismele intermediare care implementează măsurile din Programul naţional de dezvoltare rurală şi din proiectele finanţate prin fondurile europene şi naţionale a unui sistem contabil şi de evidenţă separat, precum şi a unui cod de contabilitate adecvat pentru toate operaţiunile finanţate;23. asigură corelarea măsurilor din programele de dezvoltare rurală naţionale, europene şi internaţionale cu cele din programele sectoriale şi regionale;24. elaborează manuale de implementare şi utilizare pentru programele de dezvoltare rurală finanţate din fondurile naţionale, europene şi internaţionale;25. elaborează criteriile de selecţie şi evaluare a proiectelor, aprobă proiectele selectate de către autorităţile de implementare şi transmit cererile de finanţare Autorităţii de plată;26. asigură îndeplinirea cerinţelor referitoare la informarea şi publicitatea privind asistenţa financiară a programelor de dezvoltare rurală naţionale, europene şi internaţionale;27. organizează evaluarea intermediară a Programului naţional de dezvoltare rurală şi informează Comitetul de monitorizare asupra rezultatelor acestuia şi asupra modalităţilor propuse pentru implementarea recomandărilor şi concluziilor primite de la Comisia Europeană ca urmare a evaluării intermediare;28. furnizează informaţiile privind absorbţia fondurilor aferente programelor de dezvoltare rurală naţionale şi europene gestionate de Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, conform datelor cuprinse în tabelele financiare;29. constituie Comitetul de monitorizare pentru Programul naţional de dezvoltare rurală 2007-2013 şi asigură preşedinţia şi secretariatul acestuia;30. exercită atribuţiile de Autoritate de management pentru Programul SAPARD:a) coordonează programarea şi asigură monitorizarea implementării instrumentului de preaderare pentru agricultură şi dezvoltare rurală SAPARD;b) contribuie la crearea şi exploatarea sistemului computerizat de monitorizare şi evaluare a implementării instrumentelor financiare de preaderare SAPARD;c) iniţiază măsuri şi participă împreună cu instituţiile de profil la elaborarea programelor menite să sprijine pregătirea profesională a funcţionarilor publici, precum şi a operatorilor economici, în domeniul programelor comunitare de preaderare SAPARD;d) organizează reuniunile Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD şi asigură preşedinţia şi secretariatul acestuia;e) stabileşte în cooperare cu Agenţia SAPARD indicatorii de monitorizare pe măsuri şi submăsuri;f) propune şi contribuie la constituirea sistemului informatic şi a bazei de date specifice;g) analizează şi prelucrează informaţiile necesare monitorizării şi evaluării Programului SAPARD;h) raportează informaţiile privind monitorizarea şi evaluarea Programului SAPARD către Comitetul de monitorizare pentru Programul SAPARD şi Comisia Europeană;i) propune Comisiei Europene soluţii privind îmbunătăţirea implementării Programului SAPARD, în consultare cu Agenţia SAPARD şi cu acordul Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;j) elaborează şi transmite Comisiei Europene raportul anual privind implementarea Programului SAPARD, în consultare cu Agenţia SAPARD şi cu aprobarea Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;k) redactează şi transmite Comisiei Europene raportul final privind implementarea Programului SAPARD, în consultare cu Agenţia SAPARD şi cu aprobarea Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;l) informează autorităţile cu atribuţii în domeniu, cu privire la necesitatea adaptării cadrului administrativ corespunzător, în baza deciziei Comisiei Europene privind amendarea Programului SAPARD;m) informează anual Comisia Europeană despre iniţiativele luate şi măsurile prevăzute cu privire la informarea publicului privind rezultatele Programului SAPARD şi rolul jucat de Comunitatea Europeană;n) analizează anual, împreună cu reprezentanţii Comisiei Europene, rezultatele implementării Programului SAPARD;o) analizează calitatea şi implicaţiile evaluărilor efectuate;p) organizează şi realizează, în cooperare cu Comisia Europeană şi Comitetul de monitorizare pentru Programul SAPARD, evaluarea intermediară şi cea de la finele perioadei de implementare a Programului;r) asigură orice alte funcţii şi atribuţii ale Autorităţii de management pentru Programul SAPARD, prevăzute în acordurile SAPARD încheiate cu Comisia Comunităţilor Europene şi în conformitate cu legislaţia naţională în vigoare;31. îndeplineşte şi alte atribuţii, în condiţiile legii."4. Articolul 6 va avea următorul cuprins:"Art. 6. – (1) În structura Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale funcţionează Direcţia generală dezvoltare rurală care îndeplineşte şi funcţia şi atribuţiile de Autoritate de management pentru Programul SAPARD şi de Autoritate de management pentru Programul naţional de dezvoltare rurală.(2) Autoritatea de management pentru Programul naţional de dezvoltare rurală preia atribuţiile Autorităţii de management pentru Programul operaţional sectorial pentru agricultură, dezvoltare rurală şi pescuit privind agricultura şi dezvoltarea rurală, stabilite prin Hotărârea Guvernului nr. 497/2004 privind stabilirea cadrului instituţional pentru coordonarea, implementarea şi gestionarea instrumentelor structurale, cu modificările şi completările ulterioare. Atribuţiile Autorităţii de management pentru Programul operaţional sectorial pentru agricultură, dezvoltare rurală şi pescuit privind domeniul pescuitului vor fi preluate de către Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură.(3) Funcţia de Autoritate de plată pentru Programul naţional de dezvoltare rurală este asigurată de Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, Industrie Alimentară şi Dezvoltare Rurală, instituţie publică în subordinea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, organizată conform Legii nr. 1/2004.(4) Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, prin Direcţia generală dezvoltare rurală, este beneficiarul măsurilor 4.2 "Asistenţă tehnică" şi 4.1 "Îmbunătăţirea pregătirii profesionale" din cadrul Programului SAPARD.(5) Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale este autoritatea competentă pentru organizarea, implementarea şi funcţionarea Registrului Informatic de Contabilitate Agricolă – RICA."5. După articolul 6 se introduce un nou articol, articolul 6^1, cu următorul cuprins:"Art. 6^1. – În structura Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, în coordonarea directă a ministrului, se înfiinţează Autoritatea pentru monitorizarea activităţilor Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, Industrie Alimentară şi Dezvoltare Rurală. Autoritatea menţionată acordă şi/sau retrage acreditarea de funcţionare a Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, Industrie Alimentară şi Dezvoltare Rurală."6. Alineatul (1) al articolului 14 va avea următorul cuprins:"Art. 14. – (1) Numărul maxim de posturi în aparatul propriu al Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale este de 460, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului."7. Alineatul (2) al articolului 16 va avea următorul cuprins:"(2) Pentru activităţile specifice de control şi inspecţii, Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale are în dotare un număr de 3 autoturisme de intervenţie, cu un consum de 300 litri/lună/vehicul."8. Anexa nr. 1 "Structura organizatorică a Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale" se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezenta hotărâre.9. La capitolul I "Instituţii publice finanţate integral din bugetul de stat" din anexa nr. 2 "Unităţile care funcţionează în subordinea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale", poziţia nr. 7 va avea următorul cuprins:"7. Inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânătoare."10. Nota de la capitolul I "Instituţii publice finanţate integral din bugetul de stat" din anexa nr. 2 "Unităţile care funcţionează în subordinea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale" va avea următorul cuprins:"NOTĂ: Numărul maxim de posturi finanţate de la bugetul de stat pentru instituţiile prevăzute la cap. I este de 6.407."11. La capitolul II "Instituţii publice finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat" din anexa nr. 2 "Unităţile care funcţionează în subordinea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale" poziţia 7 va avea următorul cuprins:"7. Agenţia Naţională de Consultanţă Agricolă, inclusiv oficiile/centrele judeţene şi locale de consultanţă agricolă din subordinea acesteia."12. Nota de la capitolul II "Instituţii publice finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat" din anexa nr. 2 "Unităţile care funcţionează în subordinea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale" va avea următorul cuprins:"NOTĂ: Numărul maxim de posturi pentru instituţiile prevăzute la cap. II este de 2.268."13. Anexa nr. 5 "Normativ de autoturisme la unităţile care funcţionează în subordinea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale" se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.
 + 
Articolul IIHotărârea Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 211 din 14 martie 2005, cu modificările şi completările aduse prin prezenta hotărâre, va fi republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.
 + 
Articolul IIIPrezenta hotărâre intră în vigoare la 15 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.PRIM-MINISTRUCĂLIN POPESCU-TĂRICEANUContrasemnează:–––––Ministrul agriculturii,pădurilor şi dezvoltării rurale,Gheorghe FluturMinistrul muncii,solidarităţii sociale şi familiei,Gheorghe BarbuMinistrul finanţelor publice,Ionel PopescuBucureşti, 28 aprilie 2005.Nr. 374.
 + 
Anexa 1(Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 155/2005)–––––––––––––––––STRUCTURA ORGANIZATORICĂa Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale   ┌───────────────────────────────────┐   │ Numar maxim de posturi 460 │   │ (exclusiv demnitarii şi posturile │   │ aferente cabinetului ministrului) │   └───────────────────────────────────┘┌────────────────────┐│ CORPUL DE CONTROL ├─────┐│ AL MINISTRULUI*) │ │└────────────────────┘ │┌─────────────────────┐ ││ Informare şi ├────┤ ┌──────────┐ ┌───────────┐│ relatii publice**) │ ├──────┤ MINISTRU ├──────────┤ │Consilier │└─────────────────────┘ │ └───┬──────┘ ├───┤diplomatic │┌────────────────────┐ │ │ │ └───────────┘│ Audit public │ │ │ ┌────────┐ │ ┌───────────┐│ intern**) ├─────┤ ├─┤Cabinet │ └───┤ Probleme │└────────────────────┘ │ │ │ministru│ │speciale**)│                           │ │ └────────┘ └───────────┘┌───────────────────────┐ │ ││Autoritatea competenţa │ │ ││pentru monitorizarea │ │ ││activităţilor Agentiei ├──┘ ││de Plati şi Interventie│ ││pentru Agricultura, │ ││Industrie Alimentara şi│ ││Dezvoltare Rurala │ │└───────────────────────┘ │                                      │                                      │      ┌──────────────┬────────────────┼──────────────┬─────────────┐      │ │ │ │ │      │ │ │ │ │┌─────┴─────┐ ┌────┴──────┐ ┌───────┴─────┐ ┌───┴────┐ ┌────┴──────┐│SECRETAR DE│ ┌─┤SECRETAR DE│ │ SECRETAR │ │SECRETAR│ │SECRETAR DE││ STAT │ │ │ STAT │ │ GENERAL │ │GENERAL │ │ STAT │└───┬───────┘ │ └───────────┘ └┬────────────┘ └──┬─────┘ └────┬──────┘    │ ┌──┐ │ ┌──┐ │ │ ┌──┐ │ ┌──┐    ├─┤ X│ ├─┤ X│ │ ├─┤ X│ ├─┤X │    │ └──┘ │ └──┘ │ │ └──┘ │ └──┘    │ │ ┌────┐ │ ┌────┐ ┌───┘ │    │ ├─┤ B │ ├─┤ F │ │ ┌─┴───┐ ┌──┴──┐ │ └┬───┘ │ └────┘ │ │ R │ │ A │ │ │┌──┐ │ ┌────┐ │ ┌────┐ └────┬┘ │ │ │ └┤B1│ ├─┤ G │ ├─┤ L │ ┌──┐ │ └┬────┘ │ └──┘ │ └────┘ │ └────┘ │R1├─┤  │ ┌──┐ │ ┌────┐ │ ┌────┐ │ ┌────┐ └──┘ │  └─┤A1│ ├─┤ C │ ├─┤ H │ ├─┤ M │ ┌──┐ │    └──┘ │ └────┘ │ └────┘ │ └────┘ │R2├─┤              │ ┌────┐ │ ┌────┐ │ ┌────┐ └──┘ │              ├─┤ D │ ├─┤ I │ ├─┤ N │ ┌──┐ │              │ └────┘ │ └────┘ │ └────┘ │R3├─┘              │ ┌────┐ │ ┌────┐ │ ┌────┐ └──┘              └─┤ E │ ├─┤ J │ ├─┤ O │                └┬───┘ │ └────┘ │ └────┘                 │┌──┐ │ ┌────┐ │ ┌────┐                 ├┤E1│ └─┤ K │ ├─┤ P │                 │└──┘ └────┘ │ └┬───┘                 │┌──┐ │ │┌──┐                 ├┤E2│ │ ├┤P1│                 │└──┘ │ │└──┘                 │┌──┐ │ │┌──┐                 └┤E3│ │ └┤P2│                  └──┘ │ └──┘                                                │ ┌────┐                                                └──┤ Q │                                                   └────┘––––    * se organizeaza la nivel de direcţie generală    ** se organizeaza la nivel de compartiment, birou sau serviciu    LEGENDA:    ––-    X = Cabinet Secretar de stat    A = DIRECTIA GENERALĂ INTEGRARE EUROPEANA ŞI RELATII INTERNATIONALE    A1 = DIRECTIA DE MONITORIZARE A PROCESELOR DE ADERARE    B = DIRECTIA GENERALĂ ELABORARE STRATEGII, POLITICI SECTORIALE ŞI DE PIATA    B1 = DIRECTIA POLITICI DE PIATA    C = DIRECTIA CONSOLIDAREA PROPRIETĂŢII, REFORMA STRUCTURILOR DE EXPLOATARE         ŞI CONSERVAREA SOLURILOR    D = Inspecţii**    E = DIRECTIA GENERALĂ IMPLEMENTARE POLITICI SECTORIALE ŞI DE PIATA    E1 = DIRECTIA IMPLEMENTARE POLITICI IN SECTORUL VEGETAL ŞI AL PRODUSELOR         VEGETALE TRANSFORMATE    E2 = DIRECTIA FITOSANITARA ŞI PENTRU SELECTIE VEGETALA    E3 = DIRECTIA IMPLEMENTARE POLITICI DE CRESTEREA ANIMALELOR ŞI PROCESAREA         PRODUSELOR DE ORIGINE ANIMALA    F = DIRECTIA FINANCIAR, CONTABILITATE ŞI ADMINISTRATIV    G = DIRECTIA BUGET FINANTE    H = DIRECTIA JURIDICA ŞI CONTENCIOS    I = DIRECTIA MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE    J = Investitii şi achizitii publice**    K = Tehnologia informaţiei**    L = DIRECTIA POLITICI, STRATEGII ŞI REGLEMENTARI FORESTIERE    M = DIRECTIA DE MANAGEMENT FORESTIER    N = DIRECTIA DE DEZVOLTARE FORESTIERA ŞI CONSOLIDAREA PROPRIETĂŢII    O = Management cinegetic**    P = DIRECTIA GENERALĂ PENTRU CONTROLUL APLICARII REGIMULUI SILVIC ŞI         CONTROL CINEGETIC    P1 = DIRECTIA DE CONTROL SILVIC    P2 = DIRECTIA DE CONTROL CINEGETIC    Q = Relaţia cu Parlamentul**    R = DIRECTIA GENERALĂ DEZVOLTARE RURALA    R1 = DIRECTIA STRATEGII, POLITICI ŞI PROGRAME DE DEZVOLTARE RURALA    R2 = DIRECTIA DE MANAGEMENT, ASISTENŢA TEHNICA ŞI RELAŢII CU PARTENERII    R3 = DIRECTIA DE MONITORIZARE, IMPLEMENTARE ŞI EVALUARE PROGRAME DE         DEZVOLTARE RURALA
 + 
Anexa 2(Anexa nr. 5 la Hotărârea Guvernului nr. 155/2005)–––––––––––––––––

           
  NORMATIV de autoturisme la unităţile care funcţionează în subordinea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale
  Nr. crt. Denumirea unităţii TOTAL din care:
  Autoturisme pentru activităţi specifice1) Autospeciale2)
  1. Direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală-servicii publice deconcentrate 9/unitate 3/unitate 6/unitate
  2. Agenţia Naţională pentru Ameliorare şi Reproducţie în Zootehnie "Prof. dr. G.K. Constantinescu" 4 3 1
  3. Laboratorul Central pentru Carantină Fitosanitară 3 2 1
  4. Banca de Resurse Genetice Vegetale Suceava 3 2 1
  5. Laboratorul Central pentru Controlul Reziduurilor de Pesticide în Plante şi Produse Vegetale 2 1 1
  6. Inspecţia Piscicolă 39 30 9
  7. Inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânătoare 120 102 18
  8. Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, Industrie Alimentară şi Dezvoltare Rurală 44 44  
  9. Centrul de Formare şi Inovaţie pentru Dezvoltare în Carpaţi (CEFIDEC) 3 2 1
  10. Agenţia SAPARD 24 24  
  11. Laboratorul Central pentru Calitatea Seminţelor şi a Materialului Săditor 6 4 2
  12. Inspectoratele teritoriale pentru calitatea seminţelor şi a materialului săditor – servicii publice deconcentrate 4/unitate 3/unitate 1/unitate
  13. Institutul de Stat pentru Testarea şi Înregistrarea Soiurilor 4 4  
  14. Agenţia Naţională de Consultanţă Agricolă, inclusiv oficiile/centrele judeţene şi locale de consultanţă agricolă 69 69  
  15. Agenţia Naţională de Pescuit şi Acvacultură 2 2  
  16. Oficiul Naţional al Viei şi Vinului 1 1  
  17. Laboratorul Central pentru Controlul Calităţii şi Igienei Vinului Valea Călugărească 1   1
  18. Laboratorul Regional pentru Controlul Calităţii şi Igienei Vinului Blaj 1   1
  19. Laboratorul Regional pentru Controlul Calităţii şi Igienei Vinului Odobeşti 1   1

––––*1) Cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 80/2001, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările ulterioare.*2) Nu fac obiectul Ordonanţei Guvernului nr. 80/2001, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările ulterioare.–––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x