HOTĂRÂRE nr. 303 din 5 aprilie 2023

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 17/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL ROMÂNIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 294 din 7 aprilie 2023
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1ABROGA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 3
ART. 1ABROGA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 4
ART. 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 3
ART. 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 2
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 3
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 8
ART. 2MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ANEXA 2
ART. 2MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ANEXA 3
ART. 2MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ANEXA 11
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 147 28/10/2022 ART. 9
ActulREFERIRE LAHOTARARE 1327 30/12/2021
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 43 30/06/2017
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 108
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 1REFERIRE LAORDONANTA 18 03/08/2022
ART. 1ABROGA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 3
ART. 1ABROGA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 4
ART. 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 3
ART. 1COMPLETEAZA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 2
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 3
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ART. 8
ART. 1REFERIRE LAHOTARARE 1327 30/12/2021
ART. 1REFERIRE LAHG 34 27/01/2017
ART. 1REFERIRE LALEGE 85 25/06/2014
ART. 1REFERIRE LALEGE 217 02/06/2009
ART. 1REFERIRE LAOUG 202 04/12/2008
ART. 1REFERIRE LAOUG 202 04/12/2008 ART. 13
ART. 2MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ANEXA 2
ART. 2MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ANEXA 3
ART. 2MODIFICA PEHOTARARE 1327 30/12/2021 ANEXA 11
ANEXA 1REFERIRE LAHOTARARE 1327 30/12/2021
ANEXA 2REFERIRE LAHOTARARE 1327 30/12/2021
ANEXA 3REFERIRE LAHOTARARE 1327 30/12/2021
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 247 29/04/2002
ANEXA 3REFERIRE LAOG 80 30/08/2001
ANEXA 4REFERIRE LAHOTARARE 1327 30/12/2021
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 9 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 147/2022 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției Române pentru Investiții și Comerț Exterior, precum și pentru modificarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 43/2017 privind înființarea, organizarea și funcționarea agențiilor pentru întreprinderi mici și mijlocii, atragere de investiții și promovare a exportului,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul IHotărârea Guvernului nr. 1.327/2021 privind organizarea și funcționarea Ministerului Antreprenoriatului și Turismului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 4 din 3 ianuarie 2022, cu modificările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:1.La articolul 1, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: + 
Articolul 1(1)Ministerul Antreprenoriatului și Turismului funcționează ca organ de specialitate al administrației publice centrale, în subordinea Guvernului, care aplică strategia și Programul de guvernare în domeniile antreprenoriatului, întreprinderilor mici și mijlocii, mediului de afaceri, turismului, politicii comerciale și profesiilor liberale, cu excepția profesiilor liberale aflate în competența altor instituții, în concordanță cu cerințele economiei de piață și pentru stimularea inițiativei operatorilor economici.
2.La articolul 2 alineatul (1), litera g) punctul 2 și litera h) se modifică și vor avea următorul cuprins:2.prin care exercită funcțiile de coordonare a politicilor și a măsurilor de încurajare și de stimulare a întreprinderilor mici și mijlocii, de monitorizare și evaluare a acestora;…………………………………………………………………………………….h)de coordonare, la nivel național, în colaborare cu celelalte autorități competente, a activităților privind relațiile economice internaționale și fluxurile comerciale, în domeniile aflate în responsabilitate;3.La articolul 3, punctul 20 se modifică și va avea următorul cuprins:20.acționează pentru dezvoltarea cooperării internaționale în cadrul organizațiilor și organismelor internaționale din domeniul politicii comerciale;4.La articolul 3, punctul 44 se abrogă.5.La articolul 3, după punctul 44 se introduce un nou punct, pct. 45, cu următorul cuprins:45.elaborează și implementează împreună cu organismele statului în a căror componență se află profesiile liberale politici publice care să contribuie la dezvoltarea ascendentă a profesiilor liberale.6.La articolul 4, litera A se modifică și va avea următorul cuprins:A.În domeniile politicii comerciale și afacerilor europene: 1.pregătește și promovează interesele comerciale naționale în cadrul instituțiilor europene, elaborează și susține poziția României cu privire la politica comercială comună a Uniunii Europene;2.întocmește mandatul de reprezentare al României la reuniunea Consiliului Afaceri Externe în format Comerț și al altor documente relevante în speță, în domeniul politicii comerciale și relațiilor economice internaționale, și solicită avizarea mandatului de către Ministerul Afacerilor Externe, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 34/2017 privind organizarea și funcționarea Sistemului național de gestionare a afacerilor europene în vederea participării României la procesul decizional al instituțiilor Uniunii Europene;3.efectuează demersuri pe lângă serviciile de specialitate ale Comisiei Europene, celorlalte state membre ale Uniunii Europene, Comisia pentru Comerț Internațional, denumită în continuare INTA, a Parlamentului European pentru obținerea de informații relevante în vederea pregătirii și susținerii poziției naționale în cadrul reuniunilor Consiliului Uniunii Europene din domeniul politicii comerciale;4.monitorizează procedurile de aprobare a rezultatelor negocierilor comerciale bilaterale, regionale, plurilaterale și multilaterale din domeniul politicii comerciale și mediatizează prin intermediul surselor media disponibile prevederile convenite în respectivele acorduri și tratate comerciale;5.acordă asistență operatorilor economici în vederea valorificării în comerțul cu țările terțe a avantajelor rezultate din acordurile și tratatele comerciale încheiate la nivelul Uniunii Europene și la nivel multilateral;6.urmărește permanent activitățile din cadrul Organizației Mondiale a Comerțului, denumită în continuare OMC, și asigură participarea ca stat membru al Uniunii Europene la activitatea curentă a Consiliului general al OMC și a organelor sale subsidiare;7.exercită calitatea de punct național de informare cu Comisia Europeană și Secretariatul OMC în domeniul schimbului de informații naționale pentru domeniile reglementate pe plan european și multilateral prin acordurile de comerț liber bilaterale, regionale, plurilaterale și multilaterale; inițiază și asigură, după caz, coordonarea cu ministerele/ instituțiile de resort din România;8.urmărește și analizează componentele globale din cadrul politicii comerciale a Uniunii Europene, cooperează în acest sens cu ministerele și alte instituții cu responsabilități conexe politicii comerciale;9.asigură un dialog permanent cu Parlamentul României pe aspecte de politică comercială; elaborează documentații specifice pe componente de politică comercială, la solicitările punctuale ale comisiilor de specialitate ale Parlamentului României; participă și informează asupra stadiului negocierilor comerciale și pentru ratificarea acordurilor comerciale bilaterale, regionale, plurilaterale și multilaterale;10.colaborează cu Ministerul Afacerilor Externe și alte ministere și instituții, în vederea elaborării, promovării și susținerii intereselor României în domeniul său de competență, în cadrul Consiliului Uniunii Europene, în dialogul cu Comisia Europeană, în cadrul Comisiei Organizației Națiunilor Unite pentru dreptul comercial internațional, denumită în continuare UNCITRAL, și cu alte organisme internaționale;11.participă, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, Agenția Română pentru Investiții și Comerț Exterior și alte ministere și instituții cu responsabilități în domeniul investițiilor, la negocierea de noi acorduri și tratate bilaterale în domeniul investițiilor cu țări terțe de interes și cu care Comisia Europeană nu are în vedere încheierea pe termen mediu de astfel de acorduri la nivelul Uniunii Europene;12.avizează proiecte de acte normative ale altor instituții ale administrației publice centrale care includ elemente conexe politicii comerciale a Uniunii Europene, pentru aspecte din competența sa;13.elaborează sinteze și informări privind aplicarea și evoluțiile din domeniul politicii comerciale a Uniunii Europene în plan regional, european și multilateral;14.elaborează, propune și susține poziția României în domeniul măsurilor de apărare comercială la nivelul Comisiei Europene și asigură participarea la reuniunile comitetelor și grupurilor de lucru ale Comisiei Europene și Consiliului Uniunii Europene care dezbat subiecte de apărare comercială;15.cooperează cu reprezentanții Comisiei Europene în vederea protejării intereselor producătorilor români în cadrul procedurilor de apărare comercială inițiate de statele terțe împotriva produselor originare din Uniunea Europeană; în acest sens se consultă cu autoritățile, instituțiile și părțile interesate, evaluează impactul investigațiilor și, după caz, pe cel al măsurilor de apărare comercială cu părțile interesate, pentru a propune modalități specifice de acțiune;16.participă la activitatea comitetelor și grupurilor de lucru ale Consiliului Uniunii Europene și Comisiei Europene, ce asigură monitorizarea și implementarea reglementărilor Uniunii Europene și acordurilor comerciale convenite cu țări terțe, în domeniul său de competență;17.asigură funcția de autoritate națională competentă pentru aplicarea regulamentelor Uniunii Europene privind eliberarea documentelor de export și, după caz, import din/în Uniunea Europeană al unor produse aflate în domeniul de competență al ministerului;18.asigură funcția de autoritate națională pentru sistemul integrat de gestionare a licențelor de export/import (SIGL) al Uniunii Europene;19.acordă, la cerere, asistență operatorilor economici, cu privire la procedurile de obținere a documentelor necesare pentru export și/sau de import/export pentru produsele, aflate în domeniul de competență al ministerului;20.elaborează poziția României și participă la negocierea acordurilor bilaterale de investiții sau a altor acorduri ce includ componentă de comerț cu țări terțe, acorduri care, conform legislației Uniunii Europene, sunt de competență națională;21.întocmește documentele necesare începerii negocierilor comerciale, semnării și aprobării/ratificării acordurilor negociate și semnate la nivelul Uniunii Europene, după caz;22.asigură conlucrarea cu Autoritatea Vamală Română în ceea ce privește aplicarea prevederilor decurgând din tariful vamal al Uniunii Europene, a aspectelor conexe cu impact asupra politicii comerciale comune, în special vizând regulile de origine, cooperarea vamală, facilitarea comerțului, suspendări tarifare, colectarea taxelor antidumping și antisubvenție;23.elaborează, promovează și susține poziția ministerului la reuniunile de coordonare a afacerilor europene organizate și coordonate de Ministerul Afacerilor Externe în domeniul său de competență;24.cooperează cu coordonatorul național în privința candidaturii României pentru aderarea la Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică pe componenta de politică comercială; 25.elaborează, promovează și susține poziția națională în cadrul Comitetului specializat și al grupurilor de lucru aferente ale Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică, denumită în continuare OCDE, în domeniul politicii comerciale;26.participă, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, alte ministere și instituții cu relevanță, la activitatea specifică a Conferinței Națiunilor Unite pentru Comerț și Dezvoltare, în scopul susținerii, în coordonare cu Comisia Europeană și statele membre ale Uniunii Europene, a poziției României în materie de comerț și dezvoltare;27.urmărește dezvoltările pe componenta de politică comercială aferentă activității organizațiilor economico-comerciale cu vocație universală (ONU, G-20, G-7, UNCITRAL, UNECE, UNCTAD);28.asigură participarea la lucrările Consiliului interinstituțional, constituit în baza art. 13 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancțiunilor internaționale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările și completările ulterioare;29.asigură emiterea documentelor pentru autorizarea operațiunilor comerciale pentru bunurile aflate în sfera de competență, instituite în baza unor sancțiuni internaționale potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 202/2008, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările și completările ulterioare;30.eliberează, în condițiile legii, autorizații de funcționare în România a reprezentanțelor societăților comerciale și organizațiilor economice străine, în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 18/2022 privind autorizarea și funcționarea în România a reprezentanțelor societăților și organizațiilor economice străine;31.promovează interesele economice și comerciale ale României, inițiază și promovează proiecte de acorduri și înțelegeri pentru dezvoltarea relațiilor economice cu alte state terțe și cu organizațiile economice internaționale, potrivit competențelor naționale, ca stat membru al Uniunii Europene;32.fundamentează și promovează interesele economico-comerciale ale României în context bilateral, regional, multilateral, la nivelul OMC, precum și în contextul Politicii comerciale comune a Uniunii Europene, în conformitate cu prevederile legale naționale în materie;33.asigură reprezentarea intereselor de politică comercială ale României la nivelul instituțiilor Uniunii Europene, ale altor instituții europene și internaționale și ale OMC, prin intermediul rețelei externe care include: secțiile comerciale ale Reprezentanței Permanente a României pe lângă Uniunea Europeană, ale Misiunii Permanente a României pe lângă Oficiul Națiunilor Unite de la Geneva și organizațiile internaționale cu sediul în Elveția și ale ambasadelor României la Paris, Washington D.C. și Viena (în vederea aderării României la OCDE/în domeniul politici comerciale);34.reprezintă interesele statului român în diferite organe și organisme internaționale, în conformitate cu acordurile și convențiile la care România este parte și cu alte înțelegeri stabilite în acest scop, și dezvoltă relații de colaborare cu organe și organizații similare din alte state și cu organizații regionale și internaționale ce vizează domeniul politicii comerciale;35.coordonează implementarea politicii comerciale a Uniunii Europene la nivel național în conformitate cu reglementările Uniunii Europene; 36.asigură consultarea și cooperarea cu alte instituții guvernamentale și neguvernamentale și ale mediului de afaceri cu privire la strategia, negocierile, pregătirea, adoptarea și aplicarea la nivelul Uniunii Europene a măsurilor de politică comercială comună;37.asigură aplicarea programelor rezultate din acordurile și convențiile internaționale bilaterale, plurilaterale și multilaterale în domeniul economic la care România este parte, potrivit competențelor naționale și în corelare cu politica Uniunii Europene;38.mediatizează, acordă consultanță și sprijină operatorii economici cu privire la valorificarea în comerțul cu țările terțe a oportunităților și avantajelor rezultate din angajamentele asumate de Uniunea Europeană în cadrul OMC și/sau prin acordurile de comerț liber ori de parteneriat economic, încheiate la nivel regional sau bilateral, care înglobează componente de comerț;39.acordă sprijin Ministerului Afacerilor Externe prin elaborarea poziției naționale în domeniul politicii comerciale cu referire la participarea României la inițiativele economice regionale europene la care Uniunea Europeană este parte sau pe care le sprijină, cum ar fi inițiativele de cooperare la Marea Neagră, la Organizația de Cooperare Economică la Marea Neagră sau la Parteneriatul Estic, denumit în continuare PAE;40.asigură contribuții, vizând domeniul politicii comerciale, pentru acțiunile aferente Asistenței pentru Dezvoltare, denumită în continuare ODA, și Agendei 2030 – Obiectivele de Dezvoltare Durabilă, gestionate în plan național și la nivelul Consiliului Uniunii Europene de către reprezentanții Ministerului Afacerilor Externe, respectiv ai Secretariatului General al Guvernului – Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă;41.participă, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, alte ministere și instituții cu relevanță, la activitatea specifică a Conferinței Națiunilor Unite pentru Comerț și Dezvoltare, denumită în continuare UNCTAD, a Consiliului și organelor sale subsidiare, în scopul susținerii, în coordonare cu Comisia Europeană și statele membre ale Uniunii Europene, a pozițiilor politico-economice ale țării noastre în materie de comerț și dezvoltare;42.întocmește mandatele de reprezentare aferente participării României la formatele de lucru ale Comitetului pentru Politici Comerciale la nivelul de membri titulari și experți, aferente Consiliului Uniunii Europene, precum și în vederea participării României la reuniunile Comisiei Europene din domeniul politicii comerciale, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 34/2017;43.realizează acțiunile ministerului în calitatea de minister de resort și ordonator principal de credite pentru investiția României la Combinatul Minier de Îmbogățire a Minereurilor Acide cu conținut de fier de la Krivoi Rog – Ucraina până la data înstrăinării acesteia, precum și pentru îndeplinirea obligațiilor restante de plată ale României aferente împrumutului acordat de Guvernul Statelor Unite ale Americii, prin Departamentul Agriculturii și Comodity Credit Corporation (CCC), în baza Legii Publice americane nr. 480/1992.7.La articolul 4 litera B, partea introductivă se modifică și va avea următorul cuprins:B.În domeniile întreprinderilor mici și mijlocii, cooperației, mediului de afaceri și profesiilor liberale:8.La articolul 4 litera B, după punctul 51 se introduc trei noi puncte, pct. 52-54, cu următorul cuprins:52.asigură cadrul legal pentru înființarea și funcționarea profesiilor liberale împreună cu organismele statului în a căror competență se află profesii liberale;53.colaborează cu celelalte instituții ale statului care au competențe în domeniul profesiilor liberale referitoare la reglementările naționale sau europene, care vizează activitatea profesiilor liberare sau regimul juridic al acestora;54.realizează atribuțiile în domeniul avertizării timpurii în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare.9.La articolul 4, litera C se abrogă.10.La articolul 8, alineatul (4) se modifică și va avea următorul cuprins:(4)Numărul maxim de posturi aprobat pentru aparatul propriu al ministerului este de 382 de posturi finanțate de la bugetul de stat, exclusiv demnitarii și posturile aferente cabinetelor demnitarilor. Din numărul maxim de posturi, 10 posturi sunt destinate pentru rețeaua de reprezentare externă. Personalului din rețeaua de reprezentare externă îi sunt aplicabile dispozițiile legale în vigoare privind personalul trimis în misiune permanentă în străinătate.
 + 
Articolul IIAnexele nr. 1 – 4 se modifică și se înlocuiesc cu anexele nr. 1 – 4 la prezenta hotărâre. + 
Articolul IIIÎncadrarea personalului în numărul maxim de posturi și în noua structură organizatorică se va realiza cu respectarea dispozițiilor legale și a regimului juridic aplicabil fiecărei categorii de personal, în termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

PRIM-MINISTRU
NICOLAE-IONEL CIUCĂ
Contrasemnează:
Ministrul antreprenoriatului și turismului,
Constantin-Daniel Cadariu
p. Ministrul afacerilor externe,
Iulian Fota,
secretar de stat
Ministrul muncii și solidarității sociale,
Marius-Constantin Budăi
Ministrul finanțelor,
Adrian Câciu
București, 5 aprilie 2023.Nr. 303. + 
Anexa nr. 1*)(Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.327/2021)*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Ministerului Antreprenoriatului și Turismului
 + 
Anexa nr. 2(Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.327/2021)
UNITĂȚILE
aflate în subordinea sau sub autoritatea
Ministerului Antreprenoriatului și Turismului

I. Unități care funcționează în subordinea Ministerului Antreprenoriatului și Turismului
Cu finanțare de la bugetul de stat:
1. Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii București – 26 de posturi
2. Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii Ploiești – 26 de posturi
3. Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii Constanța – 26 de posturi
4. Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii Iași – 26 de posturi
5. Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii Brașov – 26 de posturi
6. Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii Târgu Mureș – 26 de posturi
7. Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii Cluj – 26 de posturi
8. Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii Craiova – 26 de posturi
9. Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii Timișoara – 26 de posturi
II. Unități care funcționează sub autoritatea Ministerului Antreprenoriatului și Turismului
1. LITORAL – S.A., în lichidare
2. MAMAIA – S.A.
3. NEPTUN – OLIMP – S.A.
4. CENTRUL NAȚIONAL DE ÎNVĂȚĂMÂNT TURISTIC – S.A.
5. LIDO – S.A., în insolvență
6. IEZERUL – S.A.
7. TURISM, HOTELURI, RESTAURANTE MAREA NEAGRĂ – S.A.
8. BEGA TURISM – S.A.
9. ROBINSON TURISM – S.A.
10. CARMEN SILVA 2000 – S.A., în faliment
11. PREDEAL – S.A., în faliment
12. IMOTRUST – S.A.
13. TURISM COVASNA – S.A.

 + 
Anexa nr. 3(Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.327/2021)
Mijloacele de transport și consumul de carburanți pentru activități specifice

Nr. crt. Unitatea Tipul mijlocului de transport Numărul maxim aprobat (bucăți)
0 1 2 3
1. Aparatul propriu*) pentru transport marfă și persoane (delegații) Autovehicule 70
2. Pentru activitățile specifice desfășurate de rețeaua de reprezentare externă la Uniunea Europeană și la Organizația Mondială a Comerțului Autovehicule 7
3. Pentru activități specifice desfășurate de agențiile pentru întreprinderi mici și mijlocii Autovehicule 18

*) Exclusiv numărul autoturismelor reglementat prin Ordonanța Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile administrației publice și instituțiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările și completările ulterioare.  + 
Anexa nr. 4(Anexa nr. 4 la Hotărârea Guvernului nr. 1.327/2021)
SITUAȚIA
sediilor secundare ale Ministerului Antreprenoriatului și Turismului
1.Imobil construcție P+3, situat în str. Poterași nr. 11, sectorul 4, București, și terenul aferent, în domeniul public al statului;2.Imobil construcție 53,68 mp, situat în str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, București, în domeniul public al statului;3.Imobil teren Șos. Viilor nr. 38, sectorul 5, București, în domeniul public al statului;4.Imobil situat în Șos. Olteniței nr. 225A, sectorul 4, București, în domeniul public al statului.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x