HOTĂRÂRE nr. 30 din 24 aprilie 2001 (*actualizată*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 14/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CAMERA DEPUTATILOR
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHOTARARE 23 05/07/2006
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 10ABROGA PEHOTARARE 40 16/11/1998
ART. 10ABROGA PEHOTARARE 22 22/06/1998
ART. 10ABROGA PEHOTARARE 21 23/06/1997
ART. 10ABROGA PEHOTARARE 18 02/06/1997
ART. 10ABROGA PEHOTARARE (R) 18 02/06/1997
ART. 10ABROGA PEHOTARARE (R) 18 02/06/1997
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEHOTARARE 30 24/04/2001
ActulREFERIRE LAHOTARARE 8 24/02/1994 ART. 29
ActulREFERIRE LAHOTARARE 8 24/02/1994 ART. 79
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 64
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 74
ART. 5REFERIRE LALEGE 9 29/01/1991
ART. 10ABROGA PEHOTARARE 40 16/11/1998
ART. 10ABROGA PEHOTARARE 22 22/06/1998
ART. 10ABROGA PEHOTARARE 21 23/06/1997
ART. 10ABROGA PEHOTARARE 18 02/06/1997
ART. 10ABROGA PEHOTARARE (R) 18 02/06/1997
ART. 10ABROGA PEHOTARARE (R) 18 02/06/1997
ANEXA 1REFERIRE LAHOTARARE 10 17/06/2003
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHOTARARE 23 05/07/2006

privind structura organizatorică a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor(actualizată până la data de 03 octombrie 2003*)



–––––*) Textul iniţial a fost publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 216 din 26 aprilie 2001. Aceasta este forma actualizată de S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. până la data de 03 octombrie 2003, cu modificările şi completările aduse de HOTĂRÂREA nr. 10 din 17 iunie 2003.În temeiul prevederilor art. 64 din Constituţia României, precum şi ale art. 29 alin. 1 lit. j) şi ale art. 79 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8 din 24 februarie 1994 şi republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 51 din 31 ianuarie 2001,Camera Deputaţilor adopta prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Secretariatul general al Camerei Deputaţilor asigura condiţiile organizatorice, de specialitate şi materiale pentru desfăşurarea activităţii parlamentare.Structura organizatorică a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.În cadrul compartimentelor prevăzute în anexa, prin hotărâre a Biroului permanent al Camerei Deputaţilor se pot organiza, după caz, direcţii, sectoare, servicii, birouri, oficii, secţii şi ateliere, potrivit normelor de structura aprobate de Biroul permanent.Departamentele şi direcţiile generale din cadrul Secretariatului general al Camerei Deputaţilor sunt conduse de directori generali.
 + 
Articolul 2Numărul maxim de posturi pentru fiecare compartiment din structura Secretariatului general al Camerei Deputaţilor se stabileşte prin statul de funcţii, care se aproba de către Biroul permanent, în condiţiile legii.
 + 
Articolul 3Secretarul general al Camerei Deputaţilor conduce întreaga activitate a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor şi răspunde de buna funcţionare a acestuia.Secretarul general conduce personalul care îşi desfăşoară activitatea la cabinetele membrilor Biroului permanent, la Secretariatul pentru grupurile parlamentare şi la Secretariatul tehnic al comisiilor parlamentare, sub aspectul pregătirii profesionale şi al respectării ordinii interioare în cadrul Secretariatului general al Camerei Deputaţilor.
 + 
Articolul 4Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului din cadrul Secretariatului general al Camerei Deputaţilor se realizează prin ordin, de către secretarul general, în condiţiile legii.Numirea şi eliberarea din funcţia de director general se realizează prin ordin, de către secretarul general, cu acordul prealabil al Biroului permanent.Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului prevăzut la art. 3 alin. 2 se realizează prin ordin, de către secretarul general, la propunerea prealabilă, după caz, a:a) fiecărui membru al Biroului permanent;b) conducerii fiecărui grup parlamentar;c) biroului fiecărei comisii parlamentare.
 + 
Articolul 5În ceea ce priveşte raporturile dintre Camera Deputaţilor şi Institutul Roman pentru Drepturile Omului sunt aplicabile dispoziţiile Legii nr. 9/1991 privind înfiinţarea Institutului Roman pentru Drepturile Omului.
 + 
Articolul 6Regia Autonomă "Monitorul Oficial" îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Camerei Deputaţilor, secretarul general al acesteia exercitând atribuţiile prevăzute de legislaţia în vigoare pentru ministerul de resort.
 + 
Articolul 7Secretariatul general al Camerei Deputaţilor îşi desfăşoară activitatea pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare, aprobat de Biroul permanent.
 + 
Articolul 8Secretarul general va proceda, în raport cu modificările intervenite prin efectul intrării în vigoare a prezentei hotărâri, la reincadrarea personalului existent în funcţii şi, după caz, în grade şi trepte profesionale, ţinându-se seama de competenţa profesională reflectată în rezultatele obţinute până la data încadrării, precum şi de nivelul de pregătire al fiecăruia. Reincadrarea personalului se va efectua, potrivit legii, în termen de 30 de zile de la data aprobării statului de funcţii al Secretariatului general al Camerei Deputaţilor.
 + 
Articolul 9Până la adoptarea de către Biroul permanent a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor secretarul general va stabili, în termen de 15 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, care dintre compartimentele prevăzute în anexa urmează sa exercite atribuţiile conferite, prin acte anterioare ale Camerei Deputaţilor, pentru compartimentele din actuala structura organizatorică.
 + 
Articolul 10Prezenta hotărâre intră în vigoare la data aprobării statului de funcţii.Pe aceeaşi dată se abroga Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 18/1997 privind structura organizatorică a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor, republicată, cu modificările ulterioare.Aceasta hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 24 aprilie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,OVIDIU CAMELIU PETRESCU
 + 
Anexă              STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A SECRETARIATULUI GENERAL                           AL CAMEREI DEPUTAŢILOR┌───────────┐ ┌─────────────────────────┐│ INSTITUTUL│ ┌──────────┴────────┐ ┌────────────┴──────┐ ┌─────────────┐│ ROMAN │–┌─┤BIROUL PERMANENT AL│ │ PREŞEDINTELE ├───┤ Cancelaria ││ PENTRU │ │ │CAMEREI DEPUTAŢILOR│ │CAMEREI DEPUTAŢILOR│ │preşedintelui││ DREPTURILE│ │ └──────────┬────────┘ └────────────┬──────┘ └─────────────┘│ OMULUI │ │ └─────────────┬───────────┘└───────────┘ │ │               │ │               │ │ ┌─────────────┴──────┐ │ │CABINETELE MEMBRILOR│ │ │BIROULUI PERMANENT │ │ └────────────────────┘ ┌───┴───────┐ ┌───────────────────┐                                      │ SECRETAR │ │ REGIA AUTONOMĂ │                                   ┌──┤ GENERAL ├───────┤"MONITORUL OFICIAL"│                                   │ └────┬──────┘ └───────────────────┘                                   │ │                                   │ │                                   │ │ ┌───────────────────────────────┐ │ │ │SECRETARIATUL PENTRU CABINETELE│ │ │ │MEMBRILOR BIROULUI PERMANENT ├─┘ │ │ŞI AL GRUPURILOR PARLAMENTARE │ │ └───────────────────────────────┘ │                                           │                                           │ ┌───────────────────────────────┐ │ │DEPARTAMENTUL PENTRU ACTIVITĂŢI├────┬────┴───────┐ │PARLAMENTARE │ │ │ └───────────────────────────────┘ │ ┌───────┴──────────┐                                      │ │ SECRETAR GENERAL │ ┌────────────────────────────────┐ │ │ ADJUNCT │ │ DIRECŢIA PENTRU INFORMARE ├───┤ └─┬────────────────┘ │ PARLAMENTARĂ │ │ │ └────────────────────────────────┘ │ │ ┌────────────────────────────────┐ │ │ ┌────────────────────────────┐ │DIRECŢIA SECRETARIATULUI TEHNIC ├───┤ ├───┤ DEPARTAMENTUL SERVICIILOR │ └────────────────────────────────┘ │ │ │ ADMINISTRATIVE ŞI LOGISTICE│ ┌────────────────────────────────┐ │ │ └────────────────────────────┘ │ DIRECŢIA PENTRU COMUNICARE, ├───┤ │ ┌────────────────────────────┐ │ PRESA ŞI RELAŢII PUBLICE │ │ ├───┤ DIRECŢIA GENERALĂ │ └────────────────────────────────┘ │ │ │ PENTRU DEZVOLTARE │ ┌────────────────────────────────┐ │ │ └────────────────────────────┘ │DIRECŢIA GENERALĂ PENTRU RELAŢII│ │ │ ┌────────────────────────────┐ │ EXTERNE ŞI PROTOCOL ├───┤ │ │ CENTRUL INTERNAŢIONAL │ └────────────────────────────────┘ │ ├───┤ DE CONFERINŢE │ ┌────────────────────────────────┐ │ │ │ (direcţie generală) │ │DIRECŢIA FINANCIAR-CONTABILA ├───┤ │ └────────────────────────────┘ └────────────────────────────────┘ │ │ ┌────────────────────────────┐ ┌────────────────────────────────┐ │ ├───┤DIRECŢIA PENTRU INFORMATICA │ │ DIRECŢIA DECONTĂRILOR ├───┤ │ │ ŞI COMUNICAŢII │ │ PENTRU DEPUTAŢI │ │ │ └────────────────────────────┘ └────────────────────────────────┘ │ │ ┌────────────────────────────┐ ┌────────────────────────────────┐ │ ├───┤DIRECŢIA PENTRU TRANSPORTURI│ │ DIRECŢIA PENTRU RESURSE UMANE ├───┤ │ └────────────────────────────┘ │ ŞI SALARIZARE │ │ │ ┌────────────────────────────┐ └────────────────────────────────┘ │ └───┤ DIRECŢIA PENTRU ACHIZIŢII │ ┌────────────────────────────────┐ │ │ PUBLICE │ │SERVICIUL AUDIT PUBLIC INTERN │ │ └────────────────────────────┘ │ BIROUL CONTENCIOS ├───┘ └────────────────────────────────┘–––––Anexa 1 a fost modificată şi înlocuită cu anexa din HOTĂRÂREA nr. 10 din 17 iunie 2003 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 435 din 19 iunie 2003.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x