HOTĂRÂRE nr. 298 din 29 mai 2013

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 28/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 311 din 30 mai 2013
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHOTARARE 700 21/06/2024
ActulACTUALIZEAZA PEHG 298 29/05/2013
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEORDIN 771 27/08/2024
ActulREFERIT DEORDIN 6652 09/12/2024





(la 26-02-2016,
Titlul actului normativ a fost modificat de Punctul 1, Articolul 3 din HOTĂRÂREA nr. 111 din 24 februarie 2016 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 151 din 26 februarie 2016.
)
În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 11 alin. (8) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 20/2013 privind înființarea, organizarea și funcționarea Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 77/2009 privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1)Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc, denumit în continuare Oficiul, este organizat și funcționează ca organ de specialitate al administrației publice centrale cu atribuții în domeniul jocurilor de noroc, cu personalitate juridică, în subordinea Ministerului Finanțelor.(la 26-06-2024,
Alineatul (1) , Articolul 1 a fost modificat de Punctul 1. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
(2)Președintele Oficiului poate delega din atribuțiile sale, prin ordin, vicepreședintelui, secretarului general sau unui director general, în condițiile legii.(la 26-06-2024,
Alineatul (2) , Articolul 1 a fost modificat de Punctul 1. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
(3)Structura organizatorică a Oficiului este prevăzută în anexa nr. 1.(4)Sediul Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc este în municipiul București, Calea Victoriei nr. 9, sectorul 3.(la 28-08-2013,
Alineatul (4), Articolul 1 a fost introdus de Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 644 din 21 august 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 545 din 28 august 2013.
)
 + 
Articolul 2(1)Personalul necesar desfășurării activității Oficiului este format din demnitari, funcționari publici și personal contractual, numit sau angajat, după caz, cu respectarea dispozițiilor legale, în limita numărului maxim de 211 posturi, inclusiv președintele, vicepreședintele, secretarul general, posturile aferente cabinetelor demnitarilor și cele 10 posturi utilizate pentru derularea activității finanțate integral din venituri proprii, care se finanțează exclusiv din bugetul acestei activități.(la 26-06-2024,
Alineatul (1) , Articolul 2 a fost modificat de Punctul 2. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
(2)Prin ordin al președintelui Oficiului se pot organiza servicii și compartimente.(la 26-06-2024,
Alineatul (2) , Articolul 2 a fost modificat de Punctul 2. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
(3)Numirea și eliberarea din funcție a personalului Oficiului se fac cu respectarea condițiilor legale în domeniu.(4)Repartizarea posturilor corespunzătoare structurilor din componența Oficiului se realizează prin ordin al președintelui Oficiului, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat.(5)Statul de funcții al Oficiului se aprobă prin ordin al președintelui Oficiului.(6)Atribuțiile și responsabilitățile structurilor din cadrul Oficiului, circuitul intern al documentelor, precum și alte dispoziții privind organizarea activității se stabilesc prin regulamentul de organizare și funcționare, care se aprobă prin ordin al președintelui Oficiului.(7)Atribuțiile și răspunderile individuale ale funcționarilor publici și ale personalului contractual din structura Oficiului se stabilesc prin fișa postului, în conformitate cu regulamentul de organizare și funcționare și cu legislația în vigoare.(8)Programul de lucru al personalului Oficiului se stabilește, în condițiile legii, prin ordin al președintelui Oficiului.(9)Oficiul poate primi documentele prevăzute de legislația în domeniul jocurilor de noroc în format electronic, certificate prin semnătură electronică; procedura de transmitere se stabilește prin ordin al președintelui Oficiului.
 + 
Articolul 3(1)În cadrul Oficiului își desfășoară activitatea Comitetul de supraveghere, denumit în continuare Comitetul, structură deliberativă și decizională.(2)Comitetul este prezidat de președintele Oficiului.(3)Comitetul exercită atribuțiile prevăzute la art. 7 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 20/2013 privind înființarea, organizarea și funcționarea Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 77/2009 privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc.(4)Activitatea Comitetului se realizează în baza regulamentului de organizare și funcționare prevăzut în anexa nr. 2.
 + 
Articolul 4Pentru buna organizare și funcționare a Oficiului, precum și pentru îmbunătățirea activității Comitetului, președintele este sprijinit de un consiliu consultativ care are rolul de informare asupra problemelor din domeniul jocurilor de noroc. Consiliul consultativ poate fi format din specialiști din domeniul jocurilor de noroc, reprezentanți ai asociațiilor de profil, din persoane din mediul academic, precum și din alte persoane a căror expertiză sau cunoștințe pot conduce la îmbunătățirea activității. Avizele Consiliului consultativ nu sunt obligatorii pentru activitatea președintelui, Oficiului sau Comitetului, după caz. Componența Consiliului consultativ, procedura de lucru, periodicitatea ședințelor acestuia, precum și orice alte dispoziții privind activitatea Consiliului consultativ se stabilesc prin ordin al președintelui Oficiului. + 
Articolul 5(1)În exercitarea atribuțiilor Oficiului, la solicitarea președintelui și ținând cont de repartizarea teritorială a structurilor aparținând Inspectoratului General al Poliției Române din cadrul Ministerului Afacerilor Interne și Agenției Naționale de Administrare Fiscală, în cadrul activităților de control poate fi inclus și personal specializat din cadrul acestor structuri, cu respectarea competențelor legale.(la 26-06-2024,
Alineatul (1) , Articolul 5 a fost modificat de Punctul 3. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
(2)Oficiul organizează pregătirea personalului propriu direct sau poate colabora cu instituții abilitate naționale, din Uniunea Europeană sau internaționale. Finanțarea activităților de pregătire se realizează din bugetul Oficiului, din surse puse la dispoziție de alte instituții sau din fondurile Uniunii Europene. Organizarea și funcționarea structurilor din cadrul Oficiului responsabile cu pregătirea profesională se stabilesc prin ordin al președintelui.
 + 
Articolul 6(1)Activitatea de control în domeniul jocurilor de noroc se desfășoară de către personalul cu competențe în acest sens din cadrul Oficiului.(2)În exercitarea atribuțiilor, personalul cu atribuții de control în domeniul jocurilor de noroc din cadrul Oficiului este învestit cu exercițiul autorității publice, având dreptul să constate și să sancționeze abaterile de la dispozițiile legale în domeniul jocurilor de noroc sau să sesizeze organele competente, după caz.(3)În exercitarea atribuțiilor proprii, personalul cu atribuții de control în domeniul jocurilor de noroc din cadrul Oficiului încheie, ca urmare a controalelor efectuate, acte de control pentru stabilirea stării de fapt, pentru constatarea și sancționarea contravențiilor, precum și pentru constatarea împrejurărilor privind săvârșirea unor fapte prevăzute de legea penală, sesizând organele competente, conform prevederilor legale în vigoare.(4)Acțiunile de control ale personalului cu atribuții în acest sens în domeniul jocurilor de noroc din cadrul Oficiului se exercită asupra tuturor persoanelor fizice sau juridice, indiferent de forma de organizare, care au obligații prevăzute de dispozițiile legale în domeniul jocurilor de noroc.(5)În exercitarea atribuțiilor, personalul cu competențe de control efectuează în mod permanent control operativ și inopinat sau tematic, după caz.(6)Controlul operativ și inopinat se realizează de personalul cu competențe de control pe bază de ordin de serviciu.(7)Actele de control întocmite de personalul cu competențe de control sunt acte administrative de control operativ și inopinat și se comunică direcției de specialitate din cadrul Oficiului cu atribuții în asigurarea secretariatului Comitetului, organelor fiscale competente în administrarea din punct de vedere fiscal a operatorilor supuși controlului, direcțiilor generale ale finanțelor publice în a căror rază teritorială se află sediul social al operatorului economic controlat pentru luarea măsurilor fiscale sau organelor de urmărire penală, după caz.(8)Pentru îndeplinirea atribuțiilor stabilite prin lege, personalul Oficiului are acces la informațiile necesare, în mod operativ și gratuit, de la instituții care dețin informații și baze de date necesare bunei desfășurări a activității Oficiului, în condițiile legii sau ale protocoalelor încheiate în acest sens. În cazul în care informațiile sunt clasificate conform legii, pe clase de secretizare, personalul Oficiului care ocupă posturi care implică acces la informații clasificate trebuie să obțină avize/autorizații de acces la informații clasificate, cu respectarea prevederilor legislației specifice.(la 26-06-2024,
Alineatul (8) , Articolul 6 a fost modificat de Punctul 4. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
(9)Actele prin care sunt dispuse măsurile cu caracter imediat rezultate din controlul efectuat de către personalul cu competențe de control, a căror executare este în sarcina entităților verificate, constituie acte opozabile entităților respective.(10)În îndeplinirea atribuțiilor ce le revin, persoanele cu competențe de control sunt în drept:a)să verifice respectarea reglementărilor legale privind activitățile din domeniul jocurilor de noroc, în scopul prevenirii, descoperirii și combaterii oricăror acte și fapte interzise de lege;b)să efectueze controale în spațiile în care se produc, sunt deținute sau se depozitează, chiar și temporar, ori se comercializează mijloace de joc, circulația și valorificarea acestora, precum și în orice spații în care se desfășoară activități care intră sub incidența actelor normative în domeniul jocurilor de noroc în vigoare, cu privire la prevenirea, descoperirea și combaterea oricăror acte și fapte care sunt interzise de acestea;c)să dispună măsuri cu privire la indisponibilizarea, în condițiile legii, a mijloacelor de joc a căror fabricație, depozitare, transport sau desfacere este ilicită, precum și a veniturilor realizate din activități comerciale sau prestări de servicii nelegale și să ridice documentele financiar-contabile și de altă natură care pot servi la dovedirea contravențiilor sau, după caz, a infracțiunilor;d)să legitimeze administratori sau reprezentanți legali ai unităților controlate, precum și orice alte persoane implicate în săvârșirea faptelor constatate și să solicite acestora explicații scrise, după caz;e)să ridice documente, înscrisuri și bunuri, în condițiile Codului de procedură fiscală și ale Codului de procedură penală, să solicite copii certificate de pe documentele originale și să solicite efectuarea constatărilor tehnico-științifice și a expertizelor necesare finalizării actului de control;f)să constate contravențiile și să aplice sancțiunile corespunzătoare, potrivit competențelor prevăzute de lege în domeniul jocurilor de noroc;g)să solicite autorităților publice, instituțiilor financiar-bancare, de asigurări și reasigurări, operatorilor economici, în condițiile legii sau ale protocoalelor încheiate în acest sens, date sau, după caz, documente, în scopul instrumentării și fundamentării constatărilor cu privire la săvârșirea unor fapte ce contravin legislației în vigoare;h)să constituie și să utilizeze baze de date necesare bunei desfășurări a activității Oficiului;i)să efectueze, în exercitarea controlului operativ și inopinat, monitorizări și verificări necesare prevenirii, descoperirii și combaterii faptelor ilegale în domeniul jocurilor de noroc;j)să participe, în colaborare cu organele de specialitate ale altor ministere și instituții specializate, la acțiuni de depistare și combatere a activităților ilegale în domeniul jocurilor de noroc.k)să supravegheze și să controleze respectarea prevederilor legale privind prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului de către furnizorii de servicii de jocuri de noroc;(la 26-06-2024,
Alineatul (10) , Articolul 6 a fost completat de Punctul 5. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
l)să supravegheze punerea în aplicare a sancțiunilor internaționale și să emită reglementări specifice privind supravegherea modului de punere în aplicare a sancțiunilor internaționale în domeniul său de competență, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancțiunilor internaționale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările și completările ulterioare;(la 26-06-2024,
Litera k) , Alineatul (10) , Articolul 6 a fost completată de Punctul 5. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
m)să realizeze evaluări ale riscului de producere a fenomenelor infracționale de spălare a banilor și finanțare a terorismului la nivel sectorial și să emită instrucțiuni cu privire la factorii de risc și la măsurile de contracarare și diminuare a acestora;(la 26-06-2024,
Litera k) , Alineatul (10) , Articolul 6 a fost completată de Punctul 5. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
n)să participe prin reprezentanți desemnați, la solicitarea Oficiului Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor, la instruiri în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, pentru entitățile raportoare supravegheate și controlate;(la 26-06-2024,
Litera k) , Alineatul (10) , Articolul 6 a fost completată de Punctul 5. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
o)să întocmească statisticile prevăzute la art. 1 alin. (9) din Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, care includ numărul și tipul de acțiuni de supraveghere și control efectuate de Oficiu în temeiul art. 26 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 129/2019, cu modificările și completările ulterioare, încălcările identificate, numărul de încălcări, sancțiunile sau măsurile administrative aplicate în cadrul acțiunilor de control și date privind dimensiunea și importanța sectorului furnizorilor de jocuri de noroc. Aceste statistici se transmit semestrial către Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor, în format electronic, în forma stabilită de Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor.(la 26-06-2024,
Litera k) , Alineatul (10) , Articolul 6 a fost completată de Punctul 5. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
(11)Actele administrative încheiate de organele cu atribuții de control din cadrul Oficiului, precum și documentele, datele și informațiile avute în vedere de acestea la întocmirea actelor administrative în cauză constituie mijloace de probă în condițiile Codului de procedură penală.
 + 
Articolul 7Activitatea de monitorizare și supraveghere a jocurilor de noroc de tip pariuri on-line organizate prin intermediul sistemelor de comunicații de tip internet, sisteme de telefonie fixă sau mobilă, jocuri bingo organizate prin intermediul sistemelor de comunicații de tip internet, sisteme de telefonie fixă sau mobilă, jocuri de noroc on-line organizate prin intermediul sistemelor de comunicații de tip internet, sisteme de telefonie fixă ori mobilă se realizează prin:a)identificarea website-urilor prin intermediul cărora sunt accesate jocurile de noroc definite la art. 10 alin. (1) lit. h)-n) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 77/2009 privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2010, cu modificările și completările ulterioare, denumite în continuare jocuri on-line, care nu dețin licență de organizare și autorizație de exploatare potrivit legislației române;(la 26-02-2016,
Litera a), Articolului 7 a fost modificată de Punctul 2, Articolul 3 din HOTĂRÂREA nr. 111 din 24 februarie 2016, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 151 din 26 februarie 2016.
)
b)identificarea website-urilor care, în cadrul unor activități de marketing, reclamă, publicitate sau alte activități cu caracter promoțional, oferă legături către jocurile on-line sau activități și servicii conexe acestora, care nu sunt autorizate potrivit legislației române;c)transmiterea informațiilor cu privire la activitățile neautorizate identificate conform lit. a) și b) către furnizorii de internet sau deținătorii de platforme, în vederea dispunerii măsurilor legale care se impun;d)comunicarea informațiilor privind website-urile neautorizate către instituțiile și organele statului cu competențe în domeniu, în vederea dispunerii măsurilor legale care se impun;e)aplicarea sancțiunilor prevăzute de lege și sesizarea imediată a Comitetului în cazul în care furnizorii de internet nu pun în aplicare măsurile legale dispuse;f)realizarea unui audit complet al mijloacelor de joc și al echipamentelor tehnice care asigură suportul pentru organizarea, exploatarea și transmiterea jocurilor on-line;g)verificarea îndeplinirii condițiilor pentru laboratoarele internaționale/naționale de certificare prevăzute în anexa nr. 14 din Hotărârea Guvernului nr. 870/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 77/2009 privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la organismele/laboratoarele recunoscute în domeniu, care au emis certificarea internațională pentru programul de joc, procentul teoretic de premiere (RTP) și generatorul de numere aleatorii utilizate de organizatorii de jocuri on-line;h)monitorizarea permanentă, pe parcursul derulării activității organizatorilor de jocuri on-line, a tuturor mijloacelor de joc ale acestora, în vederea depistării oricăror alterări sau modificări ale elementelor aleatorii, ale datelor inițiale din orice software deținut de organizatorul de jocuri de noroc;i)monitorizarea permanentă a modului de implementare și respectare de către organizatorii de jocuri online a prevederilor legale stabilite de legislația în vigoare în domeniul jocurilor de noroc, cu privire la protecția minorilor, protecția jucătorilor care prezintă risc de dependență de jocuri de noroc, a măsurilor de prevenire a fraudelor, a măsurilor de prevenire și combatere a spălării banilor și finanțării terorismului;(la 26-06-2024,
Litera i) , Articolul 7 a fost modificată de Punctul 6. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
j)asigurarea conectării în mod permanent, în timp real, cu platformele de joc utilizate de organizatorii de jocuri de noroc și colaborarea permanentă cu aceștia pentru asigurarea unei conexiuni securizate la sistemul de monitorizare centralizat;k)arhivarea electronică a tuturor tranzacțiilor financiare identificate între organizatorul de jocuri de noroc monitorizat și jucător în ambele sensuri, pe o perioadă de 5 ani.
 + 
Articolul 8În exercitarea atribuțiilor care îi revin Oficiului privind activitatea de cooperare interinstituțională și relații internaționale, acesta este în drept:a)să asigure coordonarea activităților de cooperare internă și internațională cu instituțiile naționale și cu organismele internaționale de profil;b)să elaboreze propuneri în vederea încheierii de memorandumuri/acorduri/înțelegeri bilaterale cu instituții cu atribuții similare din străinătate și să realizeze procedura de negociere și semnare a acestora, potrivit prevederilor legale;c)să primească, să transmită și să administreze cereri de informații de la și către instituțiile cu atribuții similare din străinătate, cu care a încheiat protocoale de colaborare;d)să dispună și să urmărească instituirea măsurilor care se impun în vederea protecției minorilor și a grupurilor vulnerabile de dependența de jocuri de noroc, utilizând sursele puse la dispoziție în acest sens din bugetul propriu sau surse atrase din fonduri ale Uniunii Europene. + 
Articolul 9(1)Pentru îndeplinirea atribuțiilor care îi revin, Oficiul are în dotare un parc auto, potrivit dispozițiilor legale în vigoare; numărul maxim de autoturisme și consumul lunar de carburanți aprobat sunt prevăzute în anexa nr. 3.(2)Mijloacele de transport din parcul propriu al Oficiului pot fi utilizate atât de persoanele care au acest drept prin lege, cât și de către persoanele care desfășoară activități în cadrul Oficiului.(3)Parcul auto se constituie prin achiziții publice sau prin orice alte modalități, în condițiile legii.(la 26-02-2016,
Alineatul (3), Articolul 9 a fost modificat de Punctul 3, Articolul 3 din HOTĂRÂREA nr. 111 din 24 februarie 2016, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 151 din 26 februarie 2016.
)
 + 
Articolul 10(1)Oficiul este finanțat integral de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Finanțelor, iar președintele Oficiului are calitatea de ordonator terțiar de credite.(la 26-06-2024,
Alineatul (1) , Articolul 10 a fost modificat de Punctul 7. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
(2)În scopul realizării rolului și atribuțiilor ce îi revin, Oficiul poate beneficia de consultanță și asistență de specialitate, precum și de programe de formare și perfecționare a pregătirii personalului, în limita fondurilor bugetare alocate sau altor surse atrase, potrivit legii.(3)Oficiul prevede anual în bugetul de venituri și cheltuieli sume de bani necesare pentru manipularea, transportul și depozitarea mărfurilor sau bunurilor supuse indisponibilizării, confiscării, pentru analiza și examinarea probelor, eșantioanelor sau mostrelor prelevate în timpul controlului, pentru efectuarea expertizelor tehnice, precum și pentru distrugerea mărfurilor, în condițiile prevăzute de lege.(la 26-02-2016,
Alineatul (3), Articolul 10 a fost introdus de Punctul 4, Articolul 3 din HOTĂRÂREA nr. 111 din 24 februarie 2016, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 151 din 26 februarie 2016.
)
 + 
Articolul 11Modelul și caracteristicile siglei Oficiului sunt prevăzute în anexa nr. 4. + 
Articolul 12Oficiul, prin Ministerul Finanțelor, are dreptul să inițieze proiecte de acte normative în conformitate cu atribuțiile și cu domeniul său de activitate.(la 26-06-2024,
Articolul 12 a fost modificat de Punctul 8. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
 + 
Articolul 13Abrogat.(la 26-02-2016,
Articolul 13 a fost abrogat de Punctul 5, Articolul 3 din HOTĂRÂREA nr. 111 din 24 februarie 2016, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 151 din 26 februarie 2016.
)
 + 
Articolul 14Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
–––––
Secretarul general al Guvernului,
Ion Moraru
Președintele Oficiului Național
pentru Jocurile de Noroc,
Cristinela Odeta Nestor
Viceprim-ministru, ministrul finanțelor publice,
Daniel Chițoiu
Ministrul delegat pentru buget,
Liviu Voinea
Ministrul muncii, familiei, protecției sociale
și persoanelor vârstnice,
Mariana Câmpeanu
Ministrul afacerilor interne,
Radu Stroe
Ministrul culturii,
Daniel-Constantin Barbu
Șeful Cancelariei Primului-Ministru,
Vlad Ștefan Stoica
Ministrul tineretului și sportului,
Nicolae Bănicioiu
București, 29 mai 2013.Nr. 298. + 
Anexa nr. 1*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc(la 26-06-2024,
Anexa nr. 1 a fost modificată de Punctul 9. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 700 din 21 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 26 iunie 2024
)
 + 
Anexa nr. 2REGULAMENTde organizare și funcționare a Comitetului de supraveghere
 + 
Anexa nr. 3
Numărul maxim de autoturisme aprobat

Tipul mijlocului de transport Numărul maxim aprobat (bucăți)
Autoturisme 50

(la 26-02-2016,
Anexa nr. 3 a fost modificată de Punctul 7, Articolul 3 din HOTĂRÂREA nr. 111 din 24 februarie 2016 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 151 din 26 februarie 2016.
)
 + 
Anexa nr. 4SIGLAOficiului Național pentru Jocuri de NorocDescriere:Forma: rotundă, în două cercuri concentrice. În cercul din mijloc, pe fondul Tricolorului României, în partea de sus, este stema României, cu contur negru, iar dedesubt, cu majuscule, în relief, sunt înscrise cu litere albe ONJN (acronimul Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc). În cercul exterior, pe fond auriu, cu litere negre, este înscrisă cu majuscule denumirea autorității "OFICIUL NAȚIONAL PENTRU JOCURI DE NOROC", cu înscrisul spre interior, iar în partea de jos, cu literele orientate vertical, într-un ribon inscripționat "ROMÂNIA".Culori: roșu, galben și albastru sidefat, auriu, negru, alb.
––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x