HOTĂRÂRE nr. 296 din 8 martie 2001

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 14/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 140 din 21 martie 2001
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 928 20/09/2001
ANEXA 1COMPLETAT DEHG 619 27/06/2001
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulAPROBA PEPROGRAM 08/03/2001
ActulCONTINE PEPROGRAM 08/03/2001
ActulREFERIRE LALEGE 23 27/03/2000
ActulREFERIRE LAOG 8 27/01/1998 ART. 6
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 107
ANEXA 1REFERIRE LAHG 246 15/02/2001
ANEXA 1REFERIRE LAHG 169 18/01/2001
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 928 20/09/2001
ANEXA 1COMPLETAT DEHG 619 27/06/2001

pentru aprobarea Programului de marketing şi promovare turistica pentru anul 2001



În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 8/1998 privind constituirea Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului, cu modificările şi completările ulterioare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 23/2000,Guvernul României adopta prezenta hotărâre. + 
Articolul UNICSe aprobă Programul de marketing şi promovare turistica pentru anul 2001, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUADRIAN NASTASEContrasemnează:–––––Ministrul turismului,Matei-Agathon DanMinistrul finanţelor publice,Mihai Nicolae Tanasescu
 + 
Anexa 1PROGRAMUL DE MARKETING ŞI PROMOVARE TURISTICApentru anul 2001 + 
Capitolul 1Obiectivul general al programului + 
Articolul 1Programul de marketing şi promovare turistica, denumit în continuare program, urmăreşte promovarea României ca destinaţie de vacante şi călătorii pe piaţa turistica interna şi internationala pentru anul 2001.
 + 
Capitolul 2Obiective specifice + 
Articolul 2Programul urmăreşte realizarea următoarelor obiective specifice:a) îmbunătăţirea imaginii produsului turistic românesc pe pieţele externe;b) stimularea parteneriatului dintre sectorul public şi privat şi constientizarea rolului şi importantei turismului în economia naţionala;c) recastigarea pieţelor turistice externe, partenere traditionale înainte de 1989, şi castigarea altora noi;d) stimularea cererii turistice interne şi internaţionale pentru vacante şi călătorii în România şi implicit creşterea numărului de turişti care viziteaza România.
 + 
Capitolul 3Conţinutul programului + 
Articolul 3Prin program se finanţează:1. acţiunile de promovare specifice pe piaţa interna şi externa, cum sunt: participari la manifestări interne şi internaţionale de profil (expoziţii, burse, târguri, festivaluri, conferinţe, forumuri şi altele asemenea), campanii publicitare în presa, radio, televiziune, afisaj teletext, Internet, organizarea de conferinţe de presa pentru prezentarea ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanţi ai mass-media, creatori de opinie, agenţi touroperatori, organizarea de seri româneşti, expoziţii gastronomice, săptămâni româneşti.Cheltuielile necesare în vederea participării României la manifestările expozitionale internaţionale de turism în anul 2001 sunt aferente exclusiv anului 2001. Plăţile efectuate în anul 2000, reprezentând avansuri obligatorii pentru închirierea suprafeţei standurilor sau pentru alte categorii de cheltuieli, nu sunt incluse în suma prevăzută la art. 4 poziţia I din tabelul "Acţiuni de promovare specifice pe piaţa interna şi externa".În anul 2001 acţiunile specifice de marketing şi promovare turistica din străinătate se vor desfăşura pe principalele pieţe turistice din:– Uniunea Europeană;– Europa Centrala şi de Est: Federaţia Rusa, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Ungaria, Republica Federala Iugoslavia, Croatia, Bulgaria;– Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru;– Asia de Vest (Israel, Iran) şi Asia de Sud-Est (Japonia, China);– America de Nord: SUA, Canada;2. realizarea de materiale de informare şi promovare turistica, şi anume:a) în domeniul tipariturilor:– retiparirea de titluri de prospecte pentru promovarea turistica pe pieţele externe şi pe piaţa interna;– tipărirea de noi titluri de prospecte în sprijinul produselor turistice care urmează să fie promovate cu precădere;b) în domeniul materialelor destinate promovării şi informării prin mijloace audiovizuale:– realizarea de filme pentru oferta turistica generală şi pe segmente de piaţa, în funcţie de varietatea produselor turistice româneşti;– realizarea de casete audio-video, CD-ROM, spoturi TV pe produse turistice;– seturi de diapozitive, postere şi panouri cu fotografii color;c) realizarea de obiecte de reclama/amintiri/protocol specifice;3. alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea ofertei turistice (cheltuieli de expediţie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane agenţii, coparticipari la evenimente speciale, actualizarea bazei de date turistice şi alte acţiuni);4. investiţii pentru deschiderea de noi birouri de promovare şi informare turistica în străinătate (Ungaria şi Danemarca), investiţii la birourile existente, investiţii pentru realizarea centrelor de informaţii turistice şi investiţii în ţara pentru derularea activităţilor specifice programului, determinate de funcţionarea Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului.
 + 
Capitolul 4Plafonul şi structura programului + 
Articolul 4Plafonul şi structura programului finanţat dinFondul special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului se prezintă astfel:

                                                                    – mii lei –
% din total
TOTAL, din care: 77.390.000 100,00
I.

Acţiuni de promovare specifice pe piaţa interna
şi externa*)
32.390.000 41,84
II.

Realizarea materialelor de informare şi
promovare turistica**)
37.000.000 47,80
III.

Alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea
ofertei turistice (cheltuieli de expediţie
externa/interna**), concursuri cu premii,
comisioane agenţii, coparticipari la evenimente
speciale etc.)
4.000.000 5,17
IV.

Investiţii pentru birourile de promovare şi
informare turistica din străinătate, investiţii
pentru centrele de informaţii şi investiţii
în ţara pentru derularea activităţilor
specifice programului
4.000.000 5,17

–––––Notă *) Cuprinde şi acţiunile aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 169/2001 privind participarea Ministerului Turismului la manifestările expozitionale internaţionale de turism în semestrul I al anului 2001.Notă **) Cuprinde acţiunile aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 246/2001 privind aprobarea realizării de către Ministerul Turismului în anul 2001 a unor materiale promotionale cu oferta turistica a României.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x