HOTĂRÂRE nr. 272 din 13 aprilie 2016

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 05/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 300 din 20 aprilie 2016
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 42
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEHOTARARE 1082 09/11/2023
ActulREFERIT DEHOTARARE 1246 12/10/2022
ActulREFERIT DEHOTARARE 1388 16/11/2022
ActulREFERIT DEHOTARARE 303 10/03/2021
ActulREFERIT DEHOTARARE 324 17/03/2021
ActulREFERIT DEHOTARARE 456 30/06/2017
ActulREFERIT DEHOTARARE 455 30/06/2017

pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea liniei C.F. Frontieră-Curtici-Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h; Tronsonul 2: km 614-Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada-Simeria"



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea liniei C.F. Frontieră-Curtici-Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h; Tronsonul 2: km 614-Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada-Simeria" prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 2Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană prin Fondul de Coeziune şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Articolul 3Ministerul Transporturilor răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prezentei hotărâri.


PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

–––––

p. Ministrul transporturilor,

Alexandru Răzvan Cuc,

secretar de stat

Viceprim-ministru,

ministrul dezvoltării regionale

şi administraţiei publice,

Vasile Dîncu

p. Ministrul finanţelor publice,

Daniela Pescaru,

secretar de stat

p. Ministrul fondurilor europene,

Emanoil Radu Dascălu,

secretar de stat
Bucureşti, 13 aprilie 2016.Nr. 272. + 
AnexăCARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţii "Reabilitarea liniei C.F.Frontieră-Curtici-Simeria, parte componentă aCoridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximăde 160 km/h; Tronsonul 2: km 614-Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada-Simeria"Titular: Ministerul TransporturilorBeneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." – S.A.Amplasament: pe raza judeţelor Arad şi HunedoaraIndicatorii tehnico-economici    – Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)    (în preţuri la data 30 aprilie 2013,    1 euro = 4,3224 lei),    din care: mii lei 10.907.080*)    ● construcţii-montaj: mii lei 9.216.858    Eşalonarea lucrărilor de investiţie: INV/C+M mii lei    ● Anul I INV mii lei 4.362.832                                            ───── ─────── ─────────                                            C + M mii lei 3.686.744    ● Anul II INV mii lei 3.272.124                                            ───── ─────── ─────────                                            C + M mii lei 2.765.057    ● Anul III INV mii lei 3.272.124                                            ───── ─────── ─────────                                            C + M mii lei 2.765.057Notă

──────────

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

──────────
– Capacităţi: ┌─────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┬────────┐ │ Capacităţi construite │ Total │ U.M. │ │ │construit│ │ ├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │Reabilitarea/Modernizarea tronsonului de cale ferată │ 144 │ km │ │dublă pentru viteza maximă de 160 km/h ce include: │ │ │ ├────┬────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │1.1.│Construcţie linie C.F. nouă, echivalent linie C.F. │ 348,3 │ Km │ │ │simplă desfăşurată │ │ │ ├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │1.2.│Poduri noi peste Mureş │ 9 │ buc. │ ├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │1.3.│Poduri noi cu deschidere până în 50 m │ 52 │ buc. │ ├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │1.4.│Pasaje superioare şi inferioare │ 19 │ buc. │ ├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │1.5.│Construcţie podeţe noi │ 106 │ buc. │ ├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │1.6.│Construcţie tunel şi polată, cale dublă │ 1.789 │ m │ ├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │1.7.│Construcţii peroane şi pasarele în staţii CF cu │ 83.742 │ mp │ │ │dotări pentru persoane cu mobilitate redusă │ │ │ ├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │1.8.│Construcţie 4 clădiri noi de mentenanţă cu dotările │ 11.755 │ mp │ │ │aferente │ │ │ ├────┴────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │Reabilitarea/Modernizarea instalaţiilor de electrificare,│ 144 │ km │ │semnalizare, telecomunicaţii ale tronsonului de cale │ │ │ │ferată dublă ce include: │ │ │ ├────┬────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │2.1.│Electrificare linie C.F. (inclusiv substaţii de │ 348,3 │ km │ │ │tracţiune) │ │ │ ├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │2.2.│Semnalizare linie C.F. (inclusiv construcţie │ 348,3 │ km │ │ │instalaţii CE în staţii şi Centrul de Control al │ │ │ │ │Traficului – CTC în Arad) │ │ │ ├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │2.3.│Construcţie instalaţii telecomunicaţii linie C.F. │ 348,3 │ km │ ├────┴────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │Introducere ERTMS/ETCS Nivel 2 GSM-R │ 144 │ km │ └─────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┴────────┘Durata de realizare a investiţiei: 36 de luni.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană prin Fondul de coeziune şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x