HOTĂRÂRE nr. 243 din 24 martie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 210 din 2 aprilie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 3ABROGA PEHG 1364 18/11/2009 ANEXA 2
ART. 3ABROGA PEHG 1364 18/11/2009 ANEXA 5
ART. 3ABROGA PEHG 1364 18/11/2009 ANEXA 16
ART. 3ABROGA PEHG 1364 18/11/2009 ANEXA 18
ART. 3ABROGA PEHG 903 05/08/2009 ANEXA 2
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 275 07/07/2009
ActulREFERIRE LAOUG 37 26/03/2008 ART. 15
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 3ABROGA PEHG 1364 18/11/2009 ANEXA 2
ART. 3ABROGA PEHG 1364 18/11/2009 ANEXA 5
ART. 3ABROGA PEHG 1364 18/11/2009 ANEXA 16
ART. 3ABROGA PEHG 1364 18/11/2009 ANEXA 18
ART. 3ABROGA PEHG 903 05/08/2009 ANEXA 2
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003
ANEXA 2REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003
ANEXA 3REFERIRE LAHG 938 13/08/2009
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006 ART. 2
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006 ART. 3
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 3REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003
ANEXA 4REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003
ANEXA 5REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 5REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003
ANEXA 5REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli rectificate pe anul 2009 pentru unii operatori economici aflaţi sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2009, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă bugetele de venituri şi cheltuieli rectificate pe anul 2009 pentru unii operatori economici aflaţi sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, prevăzute în anexele nr. 1-5, ce fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 2(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetele de venituri şi cheltuieli reprezintă limite maxime, care nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate, cu aprobarea Guvernului, la propunerea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale.(2) În cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, operatorii economici pot efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.(3) Cheltuielile cu salariile brute se vor efectua numai cu respectarea corelaţiei dintre creşterea câştigului mediu lunar brut şi cea a productivităţii muncii.
 + 
Articolul 3Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 903/2009 privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2009 pentru unii operatori economici aflaţi sub autoritatea Ministerului Economiei, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 21 august 2009, cu modificările ulterioare, şi anexele nr. 2, 5, 16 şi 19 la Hotărârea Guvernului nr. 1.364/2009 privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli rectificate pe anul 2009 pentru unii operatori economici aflaţi sub autoritatea Ministerului Economiei, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 798 din 23 noiembrie 2009, se abrogă.PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:–––––-Ministrul economiei, comerţuluişi mediului de afaceri,Adriean VideanuMinistrul muncii, familieişi protecţiei sociale,Mihai Constantin ŞeitanMinistrul finanţelor publice,Sebastian Teodor Gheorghe VlădescuBucureşti, 24 martie 2010.Nr. 243.
 + 
Anexa 1MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERISocietatea Naţională "Nuclearelectrica" – S.A.BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICATPE ANUL 2009

   
  – mii lei –
           
      INDICATORI Nr. rd. Propunere rectificare
  0 1 2 3 4
  I.   VENITURI TOTALE (rd. 02 + rd. 10 + rd. 15) 1 1.640.923
    1. Venituri din exploatare – total, din care: 2 1.594.923
      a) producţia vândută 3 1.456.859
      b) venituri din vânzarea mărfurilor 4 75.964
      c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5  
      – subvenţii, cf. preved. legale în vigoare 6  
      – transferuri, cf. preved. legale în vigoare 7  
      d) producţia imobilizată 8  
      e) alte venituri din exploatare 9 62.100
    2. Venituri financiare – total, din care: 10 46.000
      a) venituri din interese de participare 11  
      b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12  
      c) venituri din dobânzi 13 26.000
      d) alte venituri financiare 14 20.000
    3. Venituri extraordinare 15  
  II.   CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 47 + rd. 50) 16 1.508.060
    1. Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 1.239.560
      a) cheltuieli materiale 18 144.475
      b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19 32.699
      c) cheltuieli privind mărfurile 20 112.629
      d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 257.716
      – salarii 22 186.322
      – contracte de mandat 23 171
      – cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24 61.487
      – cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 48.805
      – cheltuieli privind contribuţia de asigurări pt. şomaj 26 1.399
      – cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 27 11.283
      – alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 9.736
      – cheltuieli sociale prevăzute prin Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificările şi completările ulterioare, din care: 29 3.726
      – tichete de creşă potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 30  
      – tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 31  
      – fonduri speciale aferente fondului de salarii 32 1.980
      – tichete de masă 33 400
      – tichete de vacanţă 34  
      e) amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 35 329.434
      f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 36 362.607
      – cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 37 283.405
      – cheltuieli de protocol, din care: 38 295
      – tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 39  
      – cheltuieli de reclamă şi publicitate 40 1.500
      – tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 41  
      – tichete cadou pentru cheltuieli pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 42  
      – cheltuieli cu sponsorizarea 43 450
      – alte cheltuieli, din care: 44 79.202
      – taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale 45  
      – redevenţa din concesionarea bunurilor publice 46  
    2. Cheltuieli financiare – total, din care: 47 268.500
      – cheltuieli privind dobânzile 48 140.000
      – alte cheltuieli financiare 49 128.500
    3. Cheltuieli extraordinare 50  
  III.   REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 51 132.863
  IV.   IMPOZIT PE PROFIT 52 21.258
  V.   PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 53 111.605
    1. Rezerve legale 54  
    2. Acoperirea pierderilor contabile – din anii precedenţi 55 111.605
    3. Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 56  
    4. Constituirea surselor proprii de finanţare pt. Proiecte cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pt. constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe 57  
    5. Alte repartizări prevăzute de lege 58  
    6. Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 54, 55, 56, 57 şi 58. 59  
    7. Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unul salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă 60  
    8. Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividente în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor comerciale cu capital integral sau majoritar de stat 61  
    9. Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1 – 8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare 62  
  VI.   SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 63 802.737
    1. Surse proprii 64 500.857
    2. Alocaţii de la buget 65 301.880
    3. Credite bancare 66  
      – interne 67  
      – externe 68  
    4. Alte surse 69  
  VII.   CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 70 802.737
    1. Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului 71 596.585
    2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 72 206.152
      – interne 73 25.964
      – externe 74 180.188
  VIII.   REZERVE, din care: 75  
    1. Rezerve legale 76  
    2. Rezerve statutare 77  
    3. Alte rezerve 78  
  IX.   DATE DE FUNDAMENTARE 79  
    1. Venituri totale 80 1.640.923
    2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 81 1.508.060
    3. Număr prognozat de personal la finele anului 82 2.266
    4. Număr mediu de salariaţi total 83 2.266
    5. Fond de salarii, din care: 84 186.322
      a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 85 185.939
      b) alte cheltuieli cu personalul 86 383
    5. Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/pers.)*) 87 6.838
    7. Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 80/rd. 83) – în preţuri curente 88 724
    8. Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 80/rd. 83) – în preţuri comparabile 89  
    9. Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (mii MWh echivalenţi/persoană) 90 5.195
    10. Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totalei venituri totale x 1000) (rd. 16/rd. 1) 91 919
    11. Plăţi restante 92 169.840
      – preţuri curente 93 169.840
      – preţuri comparabile 94  
    12. Creanţe restante 95 17.600
      – preţuri curente 96 17.600
      – preţuri comparabile 97

___________Notă *) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, Comisiei de cenzori, AGA. + 
Anexa 2MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERISocietatea Comercială "Termoelectrica" – S.A. (cu fuziune)BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICATPE ANUL 2009

   
  – mii lei –
           
      INDICATORI Nr. rd. Propunere rectificare 2009
  0 1 2 3 4
  I.   VENITURI TOTALE (rd. 02 + rd. 10 + rd. 15) 1 885.547
    1. Venituri din exploatare – total, din care: 2 885.547
      a) producţia vândută 3 628.511
      b) venituri din vânzarea mărfurilor 4 189.250
      c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5  
      – subvenţii, cf. preved. legale în vigoare 6  
      – transferuri, cf. preved. legale în vigoare 7  
      d) producţia imobilizată 8  
      e) alte venituri din exploatare 9 67.786
    2. Venituri financiare – total, din care: 10  
      a) venituri din interese de participare 11  
      b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12  
      c) venituri din dobânzi 13  
      d) alte venituri financiare 14  
    3. Venituri extraordinare 15  
  II.   CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 47 + rd. 50) 16 884.765
    1. Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 815.344
      a) cheltuieli materiale 18 413.621
      b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19 24.356
      c) cheltuieli privind mărfurile 20 145.410
      d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 138.228
      – salarii 22 85.671
      – contracte de mandat 23 536
      – cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24 24.798
      – cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 18.936
      – cheltuieli privind contribuţia de asigurări pt. şomaj 26 631
      – cheltuieli privind contribuţia la asigurări – sociale de sănătate 27 5.231
      – alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 27.223
      – sume aferente restructurării şi privatizării, administrare specială 28a 702
      – cota energie – electrică şi termică 28b 4.479
      – sume aferente plăţilor compensatorii 28c 12.564
      – cheltuieli sociale prevăzute prin Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, din care: 29 1.576
      – tichete de creşă potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 30  
      – tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 31 3.546
      – fonduri speciale aferente fondului de salarii 32 282
      – tichete de masă 33 4.074
      – tichete de vacanţă 34  
      e) amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 35 64.967
      f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 36 28.762
      – cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 37 5.426
      – cheltuieli de protocol, din care: 38 53
      – tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 39  
      – cheltuieli de reclamă şi publicitate 40  
      – tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 41  
      – tichete cadou pentru cheltuieli pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe piele existente sau noi potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 42  
      – cheltuieli cu sponsorizarea 43  
      – alte cheltuieli, din care: 44 23.337
      – taxa pt. activitatea de exploatate a resurselor minerale 45  
      – redevenţa din concesionarea bunurilor publice 46  
    2. Cheltuieli financiare – total, din care: 47 69.421
      – cheltuieli privind dobânzile 48 57.608
      – alte cheltuieli financiare 49 11.813
    3. Cheltuieli extraordinare 50  
  III.   REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 51 782
  IV.   IMPOZIT PE PROFIT 52 125
  V.   PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 53 657
    1. Rezerve legale 54  
    2. Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 55 657
    3. Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 56  
    4. Constituirea surselor proprii de finanţare pt. Proiecte cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pt. constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe 57  
    5. Alte repartizări prevăzute de lege 58  
    e. Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 54, 55, 56, 57 şi 58. 59  
    7. Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă 60  
    8. Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor comerciale cu capital integral sau majoritar de stat 61  
    9. Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1 – 8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare 62  
  VI.   SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 63 97.614
    1. Surse proprii 64 29.100
    2. Alocaţii de la buget 65 68.514
    3. Credite bancare 66  
      – interne 67  
      – externe 68  
    4. Alte surse 69  
  VII.   CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 70 97.614
    1. Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului 71 18.966
    2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 72 78.649
      – interne 73  
      – externe 74 78.649
  VIII.   REZERVE, din care: 75  
    1. Rezerve legale 76  
    2. Rezerve statutare 77  
    3. Alte rezerve 78  
  IX.   DATE DE FUNDAMENTARE 79  
    1. Venituri din activitatea de bază 80 817.761
    2. Cheltuieli aferente activităţii de bază 81 815.344
    3. Număr prognozat de personal la finele anului 82 2.336
    4. Număr mediu de salariaţi total 83 2.535
    5. Fond de salarii, din care: 84 85.671
      a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 85 85.298
      b) alte cheltuieli cu personalul 86 373
    6. Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/pers.)*) 87 2.804
    7. Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 80/rd. 83) – în preţuri curente 88 323
    8. Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 80/rd. 83) – în preţuri comparabile 89 323
    9. Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/pers.) 90  
    10. Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale x 1000) (rd. 16/rd. 1) 91 999
    11. Plăţi restante 92 2.120.023
      – preţuri curente 93 2.120.023
      – preţuri comparabile 94  
    12. Creanţe restante 95 619.142
      – preţuri curente 96 619.142
      – preţuri comparabile 97

____________Notă *) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, Comisiei de cenzori, AGA. + 
Anexa 3MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERIRegia Autonomă pentru Activităţi NucleareBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICATPE ANUL 2009

   
  – mii lei –
           
      INDICATORI Nr. rd. Propunere rectificare 2009
  0 1 2 3 4
  I.   VENITURI TOTALE (rd. 02 + rd. 10 + rd. 15) 1 886.660
    1. Venituri din exploatare – total, din care: 2 882.671
      a) producţia vândută 3 721.928
      b) venituri din vânzarea mărfurilor 4 54.529
      c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri, din care: 5  
      – subvenţii, cf. preved. legale în vigoare 6  
      – transferuri, cf. preved. legale în vigoare 7  
      d) producţia imobilizată 8 6.500
      e) alte venituri din exploatare 9 99.714
    2. Venituri financiare – total, din care: 10 3.989
      a) venituri din interese de participare 11  
      b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12  
      c) venituri din dobânzi 13 3.733
      d) alte venituri financiare 14 256
    3. Venituri extraordinare 15  
  II.   CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 46 + rd. 49) 15 885.972
    1. Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 881.153
      a) cheltuieli materiale 18 353.421
      b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19 6.827
      c) cheltuieli privind mărfurile 20 51.544
      d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 189.696
      – salarii 22 124.036
      – contracte de mandat 23 80
      – cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24 36.024
      – cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 28.639
      – cheltuieli privind contribuţia de asigurări pt. şomaj 26 931
      – cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 27 6.454
      – alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 29.556
      – cota de energie electrică şi termică 28a 8.809
      – sume aferente plăţilor compensatorii conform HG 938/2009 28b 1.040
      – cheltuieli sociale prevăzute la art. 21. al. (3), lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind CodulFiscal, cu modificările şi completările ulterioare, din care: 29 10.651
      – tichete de creşă (cf. art. 3 din Legea nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare) 30  
      – tichete cadou pentru cheltuieli sociale (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare) 31 9.233
      – fonduri speciale aferente fondului de salarii 32 430
      – tichete de masă 33 8.626
      – tichete de vacanţă 34  
      e) amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 35 71.825
      f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 36 207.840
      – cheltuieli cu prestaţiile din afara societăţii, din care: 37 143.616
      – cheltuieli de protocol, din care: 38 64
      – tichete cadou pentru cheltuieli de protocol (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare) 39  
      – cheltuieli de reclamă şi publicitate, din care: 40 470
      – tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate (cf. art. 2 din legea nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare) 41  
      – tichete cadou pentru cheltuieli pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare) 42  
      – cheltuieli cu sponsorizarea 43  
      – alte cheltuieli, din care: 44 64.224
      – taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale 45  
      – redevenţa din concesionarea bunurilor publice 46  
    2. Cheltuieli financiare – total, din care: 47 4.819
      – cheltuieli privind dobânzile 48 4.769
      – alte cheltuieli financiare 49 50
    3. Cheltuieli extraordinare 50  
  III.   REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 51 688
  IV.   IMPOZIT PE PROFIT 52  
  V.   PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 53 688
    1. Rezerve legale 54  
    2. Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 55 688
    3. Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 56  
    4. Constituirea surselor proprii de finanţare pt. Proiecte cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pt. constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe 57  
    5. Alte repartizări prevăzute de lege 58  
    6. Profit contabil rămas, după deducerea sumelor de la rd. 54, 55, 56, 57 şi 58 59  
    7. Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul agentului economic în exerciţiul financiar de referinţă 50  
    8. Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor naţionale, companiilor naţionale şi societăţilor comerciale cu capital integral sau majoritar de stat 61  
    9. Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursa proprie de finanţare 62  
  VI.   SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 63 260.270
    1. Surse proprii 64 71.825
    2. Alocaţii de la buget 65 21.500
    3. Credite bancare 56  
      – interne 67  
      – externe 68  
    4. Alte surse 59 166.945
  VII.   CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 70 260.270
    1. Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului 71 209.470
    2. Rambursări rate aferente creditelor pentru investiţii 72 50.800
      – interne 73 50.800
      – externe 74  
  VIII.   REZERVE, din care: 75  
    1. Rezerve legale 76  
    2. Rezerve statutare 77  
    3. Alte rezerve 78  
  IX.   DATE DE FUNDAMENTARE 79  
    1. Venituri totale 80 886.660
    2. Cheltuieli aferente veniturilor 81 885.972
    3. Număr prognozat de personal la finele anului 82 3.949
    4. Număr mediu de salariaţi total 83 4.210
    5. Fond de salarii, din care: 84 124.036
      a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă cu durată nelimitată de timp 85 123.920
      b) alte cheltuieli cu personalul 86 116
    6. Câştigul mediu lunar pe salariat*) 87 2.453
    7. Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 80/rd. 83) – în preţuri curente 88 211
    8. Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 80/rd. 83) – în preţuri comparabile 89 211
    9. Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (MW/persoană) 90  
    10. Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale x 1000) (rd. 16/rd. 1 x 1000) 91 999
    11. Plăţi restante – total 92 64.741
      – preţuri curente 93 64.741
      – preţuri comparabile 94  
    12. Creanţe restanţe – total 95 12.052
      – preţuri curente 96 12.052
      – preţuri comparabile 97

__________Notă *) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, Comisiei de cenzori, AGA. + 
Anexa 4MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERICompania Naţională a Uraniului – S.A.BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICATPE ANUL 2009

   
  – mii lei –
           
      INDICATORI Nr. rd. Propunere rectificare 2009
  0 1 2 3 4
  I.   VENITURI TOTALE (rd. 02 + rd. 10 + rd. 15) 1 152.650
    1. Venituri din exploatare – total din care: 2 152.550
      a) producţia vândută 3 112.269
      b) venituri din vânzarea mărfurilor 4  
      c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5 33.492
      – subvenţii, cf. preved. legale în vigoare 6 30.514
      – transferuri, cf. preved. legale în vigoare 7 2.978
      d) producţia imobilizată 8 800
      e) alte venituri din exploatare, din care: 9 5.989
      – depozitare stoc uraniu 9a 70
    2. Venituri financiare – total, din care: 10 100
      a) venituri din interese de participare 11  
      b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12  
      c) venituri din dobânzi 13 100
      d) alte venituri financiare 14  
    3. Venituri extraordinare 15  
  II.   CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 47 + rd. 50) 16 151.650
    1. Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 151.550
      a) cheltuieli materiale 18 25.063
      b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19 7.707
      c) cheltuieli privind mărfurile 20  
      d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 79.402
      – salarii 22 52.330
      – contracte de mandat 23 179
      – cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24 18.565
      – cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 15.515
      – cheltuieli privind contribuţia de asigurări pt. şomaj 26 268
      – cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 27 2.782
      – alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 8.328
      – sume aferente plăţi compensatorii 28a 992
      – cheltuieli sociale prevăzute prin Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificările şi completările ulterioare, din care: 29 1.065
      – tichete de creşă potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 30  
      – tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 31 487
      – fonduri speciale aferente fondului de salarii 32 981
      – tichete de masă 33 2.312
      – tichete de vacanţă 34  
      e) amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 35 10.900
      f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 36 28.478
      – cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 37 24.010
      – cheltuieli de protocol, din care: 38 45
      – tichete cadou potrivit Legii 193/2006 cu modificările şi completările ulterioare 39  
      – cheltuieli de reclamă şi publicitate 40 21
      – tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 41  
      – tichete cadou pentru cheltuieli pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau nu potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 42  
      – cheltuieli cu sponsorizarea 43  
      – alte cheltuieli, din care: 44 4.468
      – taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale 45 41
      – redevenţa din concesionarea bunurilor publice 46 637
    2. Cheltuieli financiare – total, din care: 47 100
      – cheltuieli privind dobânzile 48 100
      – alte cheltuieli financiare 49  
    3. Cheltuieli extraordinare 50  
  III.   REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 51 1.000
  IV.   IMPOZIT PE PROFIT 52 160
  V.   PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 53 840
    1. Rezerve legale 54  
    2. Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 55 840
    3. Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 56  
    4. Constituirea surselor proprii de finanţare pt. Proiecte cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pt. constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe 57  
    5. Alte repartizări prevăzute de lege 58  
    6. Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 54, 55, 56, 57 şi 58 59  
    7. Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă 60  
    8. Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor comerciale cu capital integral sau majoritar de stat 61  
    9. Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare 62  
  VI.   SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 63 19.078
    1. Surse proprii 64 6.500
    2. Alocaţii de la buget 65 12.578
    3. Credite bancare 66  
      – interne 67  
      – externe 68  
    4. Alte surse 69  
  VII.   CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 70 19.078
    1. Cheltuieli aferente Investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului 71 19.078
    2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 72  
      – interne 73  
      – externe 74  
      Alocaţie stoc uraniu 74a 31.000
  VIII.   REZERVE, din care: 75  
    1. Rezerve legale 76  
    2. Rezerve statutare 77  
    3. Alte rezerve 78  
  IX.   DATE DE FUNDAMENTARE 79  
    1. Venituri totale 80 152.650
    2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 81 151.650
    3. Număr prognozat de personal la finele anului 82 1.795
    4. Număr mediu de salariaţi total 83 1.820
    5. Fond de salarii, din care: 84 52.330
      a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 85 52.220
      b) alte cheltuieli cu personalul 86 110
    6. Câştigul mediu lunar pe salariaţi (lei/pers.)*) 87 2.391
    7. Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 80/rd. 83) – în preţuri curente 88 84
    8. Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 80/rd. 83) – în preţuri comparabile 89 84
    9. Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) 90  
    10. Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale x 1000) (rd. 16/rd. 1) 91 993
    11. Plăţi restante 92 4.0
      – preţuri curente 93 4.0
      – preţuri comparabile 94  
    12. Creanţe restante 95 317
      – preţuri curente 96 317
      – preţuri comparabile 97

___________Notă *) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, Comisiei de cenzori, AGA. + 
Anexa 5MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERISocietatea Comercială "Rom plumb" – S.A.BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICATPE ANUL 2009

   
  – mii lei –
           
    INDICATORI Nr. rd. Propunere rectificare 2009
  0 1 2 3 4
  I.   VENITURI TOTALE (rd. 02 + rd. 10 + rd. 15) 1 42.385
    1. Venituri din exploatare – total, din care: 2 42.115
      a) producţia vândută 3 21.234
      b) venituri din vânzarea mărfurilor 4 32
      c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5 16.800
      – subvenţii, cf. preved. legale în vigoare 6  
      – transferuri, cf. preved. legale în vigoare 7  
      d) producţia imobilizată 8  
      e) alte venituri din exploatare 9 4.049
    2. Venituri financiare – total, din care: 10 270
      a) venituri din interese de participare 11  
      b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12  
      c) venituri din dobânzi 13  
      d) alte venituri financiare 14 270
    3. Venituri extraordinare 15  
  II.   CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 47 + rd. 50) 16 42.370
    1. Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 42.077
      a) cheltuieli materiale 18 20.048
      b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19 5.300
      c) cheltuieli privind mărfurile 20 32
      d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 11.691
      – salarii 22 8.415
      – contracte de mandat 23 80
      – cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24 2.905
      – cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 2.421
      – cheltuieli privind contribuţia de asigurări pt. şomaj 26 43
      – cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 27 441
      – alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 291
      – cheltuieli sociale prevăzute prin Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal – cu modificările şi completările ulterioare, din care: 29  
      – tichete de creşă potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 30  
      – tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 31  
      – fonduri speciale aferente fondului de salarii 32 291
      – tichete de masă 33  
      – tichete de vacanţă 34  
      e) amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 35 3.000
      f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 36 2.006
      – cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 37 506
      – cheltuieli de protocol, din care: 38 2
      – tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare: 39  
      – cheltuieli de reclamă şi publicitate 40 25
      – tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare: 41 25
      – tichete cadou pentru cheltuieli de campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare: 42  
      – cheltuieli cu sponsorizarea 43  
      – alte cheltuieli, din care: 44 1.500
      – taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale 45  
      – redevenţa din concesionarea bunurilor publice 46  
    2. Cheltuieli financiare – total, din care: 47 293
      – cheltuieli privind dobânzile 48  
      – alte cheltuieli financiare 49 293
    3. Cheltuieli extraordinare 50  
  III.   REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 51 15
  IV.   IMPOZIT PE PROFIT 52 2,3
  V.   PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 53 12,7
    1. Rezerve legale 54 0,8
    2. Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 55  
    3. Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 56  
    4. Constituirea surselor proprii de finanţare pt. Proiecte cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pt. constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe 57  
    5. Alte repartizări prevăzute de lege 58  
    6. Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 54, 55, 56, 57 şi 58 59 12,0
    7. Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unul salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă 60 1,2
    8. Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor comerciale cu capital integral sau majoritar de stat 61 6,0
    9. Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare 62 4,8
  VI.   SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 63 11,321
    1. Surse proprii 64 1,655
    2. Alocaţii de la buget 65 9,666
    3. Credite bancare 66  
      – interne 67  
      – externe 68  
    4. Alte surse 69  
  VII.   CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 70 11,321
    1. Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului 71 11,321
    2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 72  
      – interne 73  
      – externe 74  
  VIII.   REZERVE, din care: 75 0,8
    1. Rezerve legale 76 0,8
    2. Rezerve statutare 77  
    3. Alte rezerve 78  
  IX.   DATE DE FUNDAMENTARE 79  
    1. Venituri totale 80 42,385
    2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 81 42,370
    3. Număr prognozat de personal la finele anului 82 680
    4. Număr mediu de salariaţi total 83 680
    5. Fond de salarii, din care: 84 8.415
      a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 85 8.407
      b) alte cheltuieli cu personalul 86 8
    6. Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/pers.) 87 1.030
    7. Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 80/rd. 83) – în preţuri curente 88 62
    8. Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 80/rd. 83) – în preţuri comparabile 89  
    9. Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (to/pers.) 90 6,62
    10. Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale x 1000) (rd. 16/rd. 1) 91 999,6
    11. Plăţi restante 92 4.350
      – preţuri curente 93 4.350
      – preţuri comparabile 94  
    12. Creanţe restante 95 3.480
      – preţuri comparabile 96 3.480
      – preţuri comparabile 97

___________Notă *) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, Comisiei de cenzori, AGA.–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x