HOTĂRÂRE nr. 239 din 24 martie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 216 din 7 aprilie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 275 07/11/2008
ActulREFERIRE LAOUG 37 26/03/2008 ART. 15
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 79 18/06/2008 ART. 4
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LAOG 64 30/08/2001
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 al Regiei Autonome "Rasirom"



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 al Regiei Autonome "Rasirom", de sub autoritatea Serviciului Român de Informaţii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 2(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Regiei Autonome "Rasirom", aprobat potrivit art. 1, reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Guvernului, la propunerea Serviciului Român de Informaţii, cu avizele Ministerului Finanţelor Publice şi Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale.(2) În cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Regia Autonomă "Rasirom" va efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:───────────────DirectorulServiciului Român de Informaţii,George-Cristian MaiorMinistrul muncii,familiei şi protecţiei sociale,Mihai Constantin ŞeitanMinistrul finanţelor publice,Sebastian Teodor Gheorghe VlădescuBucureşti, 24 martie 2010.Nr. 239.
 + 
Anexa SERVICIUL ROMÂN DE INFORMAŢIIRegia Autonomă "Rasirom"Str. Pinul Alb nr. 3, sectorul 2, BucureştiCod unic de înregistrare: 7061781BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2010 – mii lei –

        INDICATORI Nr. rd. BVC 2009 BVC 2010 Propuneri %
  Aprobat Preliminat/ Realizat*) 7=6/4 8=6/5
  0 1   2 3 4 5 6 7 8
  I.     VENITURI TOTALE (rd. 2 + 10 + 15) 1 28.909,00 38.586,00 42.493,00 146,99 110,13
    1   Venituri din exploatare, din care: 2 28.709,00 37.951,00 41.834,00 145,72 110,23
      a) din producţia vândută 3 28.411,00 18.830,00 29.059,00 102,28 154,32
      b) din vânzarea mărfurilor 4 294,00 18.684,00 12.575,00 4.277,21 67,30
      c) din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5          
          subvenţii, cf. prevederilor legale în vigoare 6          
          transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 7          
      d) producţia de imobilizări 8   184,00      
      e) alte venituri din exploatare 9 4,00 253,00 200,00 5.000,00 79,05
    2   Venituri financiare, din care: 10 200,00 635,00 659,00 329,50 103,78
      a) din imobilizări financiare 11          
      b) din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12          
      c) din dobânzi 13 200,00 592,00 618,00 309,00 104,39
      d) alte venituri financiare 14   43,00 41,00   95,35
    3   Venituri extraordinare 15          
  II     CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + 48 + 51) 16 27.459,00 36.581,00 40.282,00 146,70 110,12
    1   Cheltuieli de exploatare, din care: 17 27.314,00 36.514,00 40.205,00 147,20 110,11
      a) cheltuieli materiale 18 12.295,00 6.363,00 12.869,00 104,67 202,25
      b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19 386,00 296,00 322,00 83,42 108,78
      c) cheltuieli privind mărfurile 20 251,00 16.219,00 12.418,00 4.947,41 76,56
      d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 5.946,00 5.843,00 6.054,00 101,82 103,61
        d1 ch. cu salariile 22 4.309,00 4.224,00 4.380,00 101,65 103,69
        d2 cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială şi alte obligaţii legale, din care: 23 1.209,00 1.185,00 1.229,00 101,65 103,71
          ch. privind contribuţia la asigurări sociale 24 896,00 887,00 911,00 101,67 102,71
          ch. privind contribuţia la asigurări pt. şomaj 25 32,00 32,00 33,00 103,13 103,13
          ch. privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 26 261,00 253,00 265,00 101,53 104,74
          ch. privind contribuţiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii 27 20,00 13,00 20,00 100,00 153,85
        d3 alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 428,00 434,00 445,00 103,97 102,53
          d3.1) ch. sociale prevăzute prin art. 21 din Legea nr. 571/2003 privindCodul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, din care: 29 83,00 89,00 87,00 104,82 97,75
          – tichete de creşă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 30          
          – tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 31          
          d3.2) tichete de masă 32 345,00 345,00 358,00 103,77 103,77
          d3.3) tichete de vacanţă 33          
      e) ch. cu plăţile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări 34          
      f) ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătoreşti 35          
      g) ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale 36 474,00 483,00 515,00 108,65 106,63
      h) ch. cu prestaţiile externe 37 7.617,00 7.006,00 7.733,00 101,52 110,38
      i) alte cheltuieli de exploatare, din care: 38 345,00 304,00 294,00 85,22 96,71
          i1) contract de mandat (rd. 40 la 46), din care: 39 200,00 133,00 107,00 53,50 80,45
        i1.1) contract de mandat 40 98,00 65,00 84,00 85,71 129,23
        i1.2) premiu anual aferent 2008 cf. art. 4 (2) din OUG 79/2008 41 67,00 45,00 0,00 0,00 0,00
        i1.3) cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială şi alte obligaţii legale, din care: 42 35,00 23,00 23,00 65,71 100,00
          ch. privind contribuţia la asigurări sociale 43 21,00 14,00 17,00 80,95 121,43
          ch. privind contribuţia la asigurări pt. şomaj 44 1,00 1,00 1,00 100,00 100,00
          ch. privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 45 13,00 8,00 5,00 38,46 62,50
          ch. privind contribuţiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii 46 0,00 0,00 0,00    
        i2) ch. de protocol, din care: 47 26,00 40,00 44,00 169,23 110,00
          – tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 48          
        i3) ch. de reclamă şi publicitate, din care: 49 107,00 119,00 130,00 121,50 109,24
          tichete cadou ptr. cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 50          
          tichete cadou ptr. campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare 51          
        i4) ch. cu sponsorizarea 52 12,00 12,00 13,00 108,33 108,33
        i5) ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale 53          
        i6) ch. cu redevenţa pentru concesionarea bunurilor 54          
    2   Cheltuieli financiare, din care: 55 145,00 67,00 77,00 53,10 114,93
      a) cheltuieli privind dobânzile 56 45,00 20,00 22,00 48,89 110,00
      b) alte cheltuieli financiare 57 100,00 47,00 55,00 55,00 117,02
    3   Cheltuieli extraordinare 58          
  III     REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 59 1.450,00 2.005,00 2.211,00 152,48 110,27
  IV     IMPOZIT PE PROFIT 60 232,00 320,00 354,00 152,59 110,63
  V     PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care:**) 61 1.218,00 1.685,00 1.857,00 152,46 110,21
    1   Rezerve legale 62          
    2   Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 63          
    3   Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 64          
    4   Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe 65          
    5   Alte repartizări prevăzute de lege 66          
    6   Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 55, 56, 57, 58 şi 59. 67 1.218,00 1.685,00 1.857,00 152,46 110,21
    7   Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă 68 122 169 186 152,46 110,21
    8   Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat 69 609 843 929 152,46 110,21
    9   Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare 70 487 674 743 152,46 110,21
  VI     SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 71 4.920,00 1.711,00 1.737,00 35,30 101,52
    1   Surse proprii 72 1.524,00 1.711,00 1.737,00 113,98 101,52
    2   Alocaţii de la buget 73          
    3   Credite bancare 74 3.396,00   0,00 0,00 0,00
      a) – interne 75 3.396,00   0,00 0,00  
      b) – externe 76          
    4   Alte surse 77          
  VII     CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 78 4.920,00 676,00 1.737,00 35,30 256,95
    1   Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului 79 4.055,00 483,00 1.537,00 37,90 318,22
    2   Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 80 865,00 193,00 200,00 23,12 103,63
      a) interne 81 865,00 193,00 200,00 23,12 103,63
      b) externe 82          
  VIII     REZERVE, din care: 83          
    1   Rezerve legale 84          
    2   Rezerve statutare 85          
    3   Alte rezerve 86          
  IX     DATE DE FUNDAMENTARE 87          
    1   Venituri totale 88 28.909,00 38.586,00 42.493,00 146,99 110,13
    2   Cheltuieli aferente veniturilor totale 89 27.459,00 36.581,00 40.282,00 146,70 110,12
    3   Nr. prognozat de personal la finele anului 90 200 184 184 92,00 100,00
    4   Nr. mediu de salariaţi total 91 200 184 184 92,00 100,00
    5   Fond de salarii, din care: 92 4.309,00 4.224,00 4.380,00 101,65 103,69
      a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă 93 4.139,00 4.218,00 4.373,00 105,65 103,67
      b) alte cheltuieli cu personalul 94 170,00 6,00 7,00 4,12 116,67
    6   Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) 95 1.725 1.910 1.981 114,84 103,67
    7   Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri curente (lei/persoană) (rd. 88/91) 96 144.545 209.707 230.940 159,77 110,13
    8   Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile (lei/persoană) (rd. 88/91 x ICP) 97 149.893 217.466 230.940,22 154,07 106,20
    9   Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) 98          
    10   Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale) x 1000 = (rd. 16/rd. 1) x 1000 99 949,84 948,04 947,97 99,80 99,99
    11   Plăţi restante 100 26,00 26,00 25,00 96,15 96,15
      a) preţuri curente 101 26,00 26,00 25,00 96,15 96,15
      b) preţuri comparabile 102 26,00 26,00 25,00 96,15 96,15
    12   Creanţe restante 103 53,00 53,00 52,00 98,11 98,11
      a) preţuri curente 104 53,00 53,00 52,00 98,11 98,11
      b) preţuri comparabile 105 53,00 53,00 52,00 98,11 98,11

___________Notă *) Preliminat 2009 = Realizările la 30.11.2009 + preliminat luna decembrie 2009;Notă **) Repartizarea profitului se face cu respectarea prevederilor OG nr. 64/2001 privind repartizarea profitului la societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum şi la regiile autonome, cu modificările şi completările ulterioare, fără reflectarea provizionului în realizări/program, constituit potrivit normelor contabile.__________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x