HOTĂRÂRE nr. 21 din 18 iunie 2013

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 01/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CAMERA DEPUTATILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 365 din 19 iunie 2013
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHOTARARE 42 26/06/2018
ANEXA 1MODIFICAT DEHOTĂRÂRE 19 07/03/2017
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 9ABROGA PEHOTARARE 23 05/07/2006
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHOTARARE 8 24/02/1994
ActulREFERIRE LAREGULAMENT (R) 24/02/1994 ART. 31
ActulREFERIRE LAREGULAMENT (R) 24/02/1994 ART. 85
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 67
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 76
ART. 4REFERIRE LALEGE (R) 7 11/01/2006
ART. 6REFERIRE LALEGE (R) 7 11/01/2006 ART. 64
ART. 6REFERIRE LALEGE (R) 7 11/01/2006 ART. 66
ART. 9ABROGA PEHOTARARE 23 05/07/2006
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHOTARARE 42 26/06/2018
ActulREFERIT DEHOTARARE 23 26/06/2013
ART. 2REFERIT DEHOTARARE 23 26/06/2013
ART. 6REFERIT DEHOTARARE 23 26/06/2013
ANEXA 1MODIFICAT DEHOTĂRÂRE 19 07/03/2017

privind structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaţilor



În temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 31 alin. (1) lit. m) şi ale art. 85 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat,având în vedere avizul favorabil al Biroului permanent,Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1) Serviciile Camerei Deputaţilor asigură condiţiile organizatorice, de specialitate şi materiale pentru desfăşurarea activităţii parlamentare.(2) Structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaţilor este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.(3) În cadrul subdiviziunilor prevăzute în anexă, prin hotărâre a Biroului Permanent al Camerei Deputaţilor, se pot organiza, după caz, direcţii, servicii, birouri sau compartimente.(4) Departamentele şi direcţiile generale din cadrul serviciilor Camerei Deputaţilor sunt conduse de şefi de departamente şi de directori generali.
 + 
Articolul 2Numărul maxim de posturi pentru fiecare subdiviziune din structura serviciilor Camerei Deputaţilor se stabileşte prin statul de funcţii, care se aprobă de către Plenul Camerei Deputaţilor la propunerea Biroului Permanent.
 + 
Articolul 3(1) Secretarul general al Camerei Deputaţilor conduce şi răspunde de întreaga activitate funcţională a Camerei Deputaţilor sub autoritatea şi controlul Biroului Permanent.(2) Secretarul general conduce personalul care îşi desfăşoară activitatea la cabinetele membrilor Biroului Permanent, la Secretariatul pentru grupurile parlamentare şi la cabinetele preşedinţilor comisiilor parlamentare, sub aspectul pregătirii profesionale şi al respectării ordinii interioare în cadrul serviciilor Camerei Deputaţilor.
 + 
Articolul 4(1) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului din cadrul serviciilor Camerei Deputaţilor, prevăzute în Legea nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin ordin emis de către secretarul general, în condiţiile legii.(2) Numirea şi eliberarea din funcţia de şef de departament şi cea de director general se realizează prin ordin emis de către secretarul general, cu avizul conform al Biroului Permanent.(3) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului prevăzut la art. 3 alin. (2) se realizează prin ordin emis de către secretarul general, cu avizul conform, după caz:a) al fiecărui membru al Biroului Permanent;b) al liderului fiecărui grup parlamentar;c) al preşedintelui fiecărei comisii parlamentare.
 + 
Articolul 5Serviciile Camerei Deputaţilor îşi desfăşoară activitatea pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare, aprobat de plenul Camerei Deputaţilor, cu avizul prealabil al Biroului Permanent.
 + 
Articolul 6(1) În urma evaluării posturilor şi în raport cu modificările intervenite în structura serviciilor Camerei Deputaţilor prin efectul intrării în vigoare a prezentei hotărâri, secretarul general va proceda la reîncadrarea personalului existent, în limita numărului de posturi aprobat, ţinându-se seama de competenţa profesională reflectată în rezultatele obţinute până la data reîncadrării, precum şi de nivelul de pregătire al fiecăruia.(2) Persoanele care au deţinut funcţii de conducere care nu se mai regăsesc în noua organigramă ca urmare a desfiinţării sau comasării anumitor departamente/direcţii/servicii/birouri vor fi reîncadrate pe funcţii de execuţie, prin transformarea postului de conducere în post de execuţie. În noua structură organizatorică pot fi create posturi de conducere noi, în condiţiile încadrării în numărul total de posturi aprobate prin bugetul Camerei Deputaţilor pentru anul 2013.(3) Reîncadrarea personalului promovat temporar se va face în funcţia de bază de pe care a fost promovat, urmând ca, după reîncadrare, să poată fi reluată procedura promovării temporare.(4) Personalul detaşat sau suspendat din funcţie la momentul reîncadrării va fi reîncadrat pe aceeaşi funcţie numai cu acordul scris al acestuia. Nemanifestarea scrisă a acordului în termen de 15 zile de la anunţul de reîncadrare se consideră acord tacit de reîncadrare. Refuzul scris al acordului de reîncadrare conduce la aplicarea procedurii prevăzute la art. 66 din Legea nr. 7/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.(5) Dacă prin efectul prezentei hotărâri există posturi ocupate de funcţionari publici parlamentari, care se transformă în posturi contractuale, se va proceda la reîncadrarea funcţionarilor publici pe posturile contractuale aferente, cu păstrarea aceluiaşi nivel al postului şi a venitului salarial. La data reîncadrării se vor întocmi ordine de eliberare din funcţia publică parlamentară în baza art. 64 lit. b) din Legea nr. 7/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi contracte de muncă pentru acelaşi nivel al funcţiei sau funcţii similare, după caz.(6) Reîncadrările prevăzute la alin. (2)-(5) nu afectează continuitatea activităţii personalului reîncadrat.
 + 
Articolul 7Biroul Permanent poate aproba, la propunerea secretarului general al Camerei Deputaţilor, trecerea definitivă a unui funcţionar public parlamentar de conducere într-o altă funcţie echivalentă şi/sau în cadrul altui compartiment din structura serviciilor Camerei Deputaţilor, dacă pregătirea profesională şi competenţa profesională reflectată în rezultatele obţinute până la data trecerii îl recomandă pe respectivul funcţionar public parlamentar pentru ocuparea noului post propus, iar acesta îşi manifestă în scris acordul de trecere.
 + 
Articolul 8Până la aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor de către plenul Camerei Deputaţilor, secretarul general va stabili, în termen de 15 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, atribuţiile fiecărui departament/direcţie/serviciu/compartiment, conform noii structuri organizatorice.
 + 
Articolul 9(1) Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 19 iunie 2013.(2) La aceeaşi dată se abrogă Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 23/2006 privind structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 5 iulie 2006, cu modificările ulterioare.Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 18 iunie 2013, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILORVALERIU-ŞTEFAN ZGONEABucureşti, 18 iunie 2013.Nr. 21.
 + 
Anexă_______

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x