HOTĂRÂRE nr. 20 din 2 mai 2001 (*republicată*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 14/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: SENATUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 544 din 29 iulie 2003
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHOTARARE 11 12/03/2008
ANEXA 1MODIFICAT DEHOTARARE 27 28/06/2007
ANEXA 1COMPLETAT DEHOTARARE 20 22/06/2006
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 9ABROGA PEHOTARARE 43 14/11/2000
ART. 9ABROGA PEHOTARARE 21 01/07/1997
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREPUBLICARE IN BAZAHOTARARE 11 25/06/2003 ART. 2
ActulREPUBLICA PEHOTARARE 20 02/05/2001
ART. 9ABROGA PEHOTARARE 43 14/11/2000
ART. 9ABROGA PEHOTARARE 21 01/07/1997
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHOTARARE 11 12/03/2008
ANEXA 1MODIFICAT DEHOTARARE 27 28/06/2007
ANEXA 1COMPLETAT DEHOTARARE 20 22/06/2006

privind structura serviciilor Senatului



Notă *) Republicată în temeiul art. II din Hotărârea Senatului nr. 11/2003 pentru modificarea Hotărârii Senatului nr. 20/2001 privind structura serviciilor Senatului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 459 din 27 iunie 2003.Hotărârea Senatului nr. 20 din 2 mai 2001 a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 233 din 9 mai 2001. + 
Articolul 1În structura serviciilor Senatului funcţionează departamente, direcţii, servicii, birouri şi ateliere, după caz.
 + 
Articolul 2Structura organizatorică a serviciilor Senatului este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. În cadrul departamentelor funcţionează direcţii, iar în cadrul direcţiilor, prin hotărâre a Biroului permanent al Senatului, se pot organiza, după caz, servicii, birouri şi ateliere.
 + 
Articolul 3Preşedintele şi Biroul permanent al Senatului coordonează şi controlează întreaga activitate a Senatului şi a serviciilor acestuia.
 + 
Articolul 4(1) Secretarul general al Senatului conduce serviciile Senatului şi controlează activitatea acestora. În aceasta calitate răspunde în faţa Senatului şi a Biroului permanent de modul în care îşi îndeplineşte atribuţiile în asigurarea bunei funcţionari a serviciilor Senatului.(2) Personalul încadrat la cabinetele membrilor Biroului permanent şi la grupurile parlamentare se supune dispoziţiilor Regulamentului Senatului şi îşi desfăşoară activitatea subordonandu-se titularului de cabinet, respectiv conducerii grupurilor parlamentare.
 + 
Articolul 5Activitatea serviciilor Senatului se desfăşoară pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare, aprobat de Biroul permanent, la propunerea secretarului general.
 + 
Articolul 6Statul de funcţii se aproba de Biroul permanent, la propunerea secretarului general al Senatului.
 + 
Articolul 7(1) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului din cadrul serviciilor Senatului se fac prin ordin de către secretarul general, în condiţiile legii şi ale Regulamentului Senatului.(2) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului de la cabinetele membrilor Biroului permanent, a personalului grupurilor parlamentare, precum şi a personalului birourilor senatoriale se fac prin ordin, de către secretarul general, la propunerea membrilor Biroului permanent, respectiv a conducerii fiecărui grup parlamentar sau a senatorilor din circumscripţiile electorale respective, după caz.(3) Personalul prevăzut la alin. (2) este încadrat cu contract de muncă pe durata determinata, cu excepţia persoanelor încadrate în funcţia de şef cabinet, ale căror contracte de muncă sunt pe durata nedeterminată.
 + 
Articolul 8(1) Secretarul general va proceda la reincadrarea personalului, ţinându-se seama de competenţa profesională, de nivelul de pregătire al fiecăruia, de constiinciozitatea îndeplinirii atribuţiilor şi de comportamentul la serviciu. Reincadrarea personalului se va face în termen de 45 de zile de la aprobarea statului de funcţii.(2) Vicepreşedintele desemnat de Biroul permanent împreună cu chestorii vor supraveghea punerea în aplicare a prezentei hotărâri şi vor informa Biroul permanent.(3) După îndeplinirea operaţiunilor prevăzute la alin. (1) secretarul general al Senatului va prezenta un raport Biroului permanent.
 + 
Articolul 9(1) Prezenta hotărâre intră în vigoare la data publicării ei în Monitorul Oficial al României, Partea I.(2) Pe aceeaşi dată Hotărârea Senatului nr. 21/1997 privind structura serviciilor Senatului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 141 din 7 iulie 1997, cu modificările ulterioare, precum şi orice alte dispoziţii contrare se abroga.
 + 
Anexă               STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A SERVICIILOR SENATULUI    ┌────────────────────┐    │DIRECTOR DE CABINET │ ┌──────────┐    │AL PREŞEDINTELUI ŞI ├──────────┤PREŞEDINTE│    │GRUPUL DE CONSILIERI│ └────┬─────┘    └────┬───────────────┘ │         . │         . ┌───────────────┐ │ ┌───────────────────┐         . │ SECRETARIATELE│ ┌────┴────┐ │SERVICIUL DE PRESA │         . │ MEMBRILOR ├─────┤ BIROUL ├──────┤RELAŢII PUBLICE ŞI │         . │ BIROULUI │ │PERMANENT│ │IMAGINE A SENATULUI│         . │ PERMANENT │ └────┬────┘ └────────┬──────────┘         . └─────┬─────────┘ │ .         . . │ .         . . ┌────────┴────────┐ .         . …………┤ SECRETAR ├…………         …………………..┤ GENERAL │         ┌──────────────────────┤ ├─────────┐         │ └────────┬────────┘ │         │ │ │         │ │ │         │ ┌────────────┴──────┐ │         │ │ │ │         │ │ │ │         │ │ │ │         │ │ │ │         │ ┌───────┴──────┐ ┌─────────┴─────────┐ │   ┌─────┴─────┐ │ DEPARTAMENTUL│ │ DEPARTAMENTUL │ │ ┌────────────┐   │ DIRECŢIA │ │ LEGISLATIV │ │ PENTRU │ │ │ DIRECŢIA │ ┌─┤SECRETARIAT│ └───┬──────────┘ │INFORMATICA, BUGET,│ │ │ RELAŢII │ │ │ GENERAL │ │ ┌──┤CONTABILITATE ŞI │ ├─┤PARLAMENTARE│ │ └───────────┘ │ │ │ LOGISTICA │ │ │ EXTERNE │ │ │ │ └───────────────────┘ │ └────────────┘ │ ┌───────┘ │ │ │ │ │ │ │ │ ┌─────────────┐ │ ┌───────────────┐ │ │ │ │ DIRECŢIA │ │ │DIRECŢIA PENTRU│ │ ┌──────────┐ │ ┌──────────┐ │ │ PROCEDURI │ │ │INFORMATIZAREA │ │ │ DIRECŢIA │ │ │ SERVICIUL│ │ │PARLAMENTARE,│ │ │ ACTIVITĂŢII │ │ │ RESURSE │ │ │ PENTRU │ ├──┤ SINTEZA ŞI │ ├───┤PARLAMENTARE │ ├─┤ UMANE ŞI │ ├─┤LUCRĂRILE │ │ │ EVIDENTA │ │ └───────────────┘ │ │PAŞAPOARTE│ │ │BIROULUI │ │ │ LEGISLATIVĂ │ │ │ └──────────┘ │ │PERMANENT │ │ └─────────────┘ │ │ │ └──────────┘ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ┌───────────┐ │ ┌─────────────┐ │ ┌──────────┐ │ │ │ DIRECŢIA │ │ │ DIRECŢIA │ │ │ BIROU │ │ │ │ PENTRU │ │ │ BUGET- │ ├─┤CONTENCIOS│ │ ┌──────────┐ │ │LUCRĂRILE │ ├────┤ FINANŢE ŞI │ │ └──────────┘ │ │SECRETARI-│ ├───┤COMISIILOR │ │ │CONTABILITATE│ │ │ │ ATUL │ │ │ SENATULUI │ │ └─────────────┘ │ ├─┤SECRETARU-│ │ └───────────┘ │ │ │ │ LUI │ │ │ │ ┌─────────┐ │ │GENERAL │ └─┐ │ │ │ BIROUL │ │ └──────────┘ │ │ ┌──────────────┐ └─┤ AUDIT │ │ │ │ │ DIRECŢIA │ │ PUBLIC │ │ │ │ │ TEHNICA │ │ INTERN │ │ ┌────────────┐ │ ┌───────────┐ ├─────┤ADMINISTRATIVĂ│ └─────────┘ │ │SECRETARI- │ │ │ DIRECŢIA │ │ └──────────────┘ │ │ ATELE │ ├─┤ PENTRU │ │ ├─┤GRUPURILOR │ │ │ORGANIZAREA│ │ │ │PARLAMENTARE│ │ │ LUCRĂRILOR│ │ ┌───────────┐ │ └────────────┘ │ │ PLENULUI │ │ │ DIRECŢIA │ │ │ │ SENATULUI │ ├───────┤ BIROURI │ │ │ └───────────┘ │ │SENATORIALE│ │ ┌─────────┐ │ │ └───────────┘ │ │SERVICIUL│ │ │ └──┤PROTOCOL │ │ ┌────────────┐ │ ┌────────────┐    └─────────┘ │ │ DIRECŢIA │ │ │ DIRECŢIA │                  └─┤INFORMARE ŞI│ └──────┤TRANSPORTURI│                    │DOCUMENTARE │ └────────────┘                    └────────────┘––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x