HOTĂRÂRE nr. 182 din 20 martie 1991

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 10/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 52 din 30 martie 1992
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 179 13/04/1992
ActulMODIFICAT DEHG 10 09/01/1992
ART. 5MODIFICAT DEHG 10 09/01/1992
ART. 5MODIFICAT DEHG 388 06/06/1991
ART. 5MODIFICAT DEHG 383 06/06/1991
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PESTATUT 20/03/1991
ART. 7REFERIRE LALEGE 30 15/11/1990
ANEXA 3ARE LEGATURA CULEGE 40 01/06/1991
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 6 19/07/1990
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 179 13/04/1992
ActulMODIFICAT DEHG 10 09/01/1992
ActulREFERIT DEHG 179 13/04/1992
ActulREFERIT DESTATUT 13/04/1992
ART. 5MODIFICAT DEHG 10 09/01/1992
ART. 5MODIFICAT DEHG 388 06/06/1991
ART. 5MODIFICAT DEHG 383 06/06/1991

privind constituirea Agenţiei Române de Dezvoltare



 + 
Articolul 1Începînd cu data prezentei hotărîri se constituie Agenţia Română de Dezvoltare, ca departament în subordinea directa a Guvernului, prin reorganizarea Agenţiei Române pentru Promovarea Investiţiilor şi Asistenţei Economice din Străinătate
 + 
Articolul 2Agenţia Română de Dezvoltare urmăreşte realizarea programului Guvernului de reforma şi dezvoltare economică prin atragerea şi utilizarea resurselor de capital. În acest scop, agenţia are următoarele atribuţii:2.1. coordonarea asistenţei economice externe guvernamentale, multilaterale şi bilaterale;2.2. orientarea resurselor externe de capital către restructurarea şi dezvoltarea sectoarelor prioritare ale economiei naţionale, privatizarea sectorului de stat şi încurajarea întreprinderilor particulare;2.3. corelarea politicii în domeniul investiţiilor străine cu procesele interne de reforma, urmărirea asigurării cadrului juridic, instituţional şi a infrastructurii necesare pentru atragerea capitalului străin în România;2.4. promovarea în exterior a posibilităţilor de investiţii în România;2.5. acordarea de asistenţa agenţilor economici români publici sau privati, asociaţiilor profesionale instituţiilor şi organismelor economice guvernamentale şi neguvernamentale, pentru realizarea proiectelor de investiţii cu participare străină.
 + 
Articolul 3Agenţia Română de Dezvoltare preia toate atribuţiile Agenţiei Române pentru Promovarea Investiţiilor şi asistenţei Economice din Străinătate prevăzute în Legea privind societăţile comerciale, în reglementările privind regimul investiţiilor străine, precum şi în toate celelalte acte normative.
 + 
Articolul 4Agenţia Română de Dezvoltare îşi desfăşoară activitatea în strânsă colaborare cu agenţii economici publici şi privati, cu asociaţiile profesionale, cu ministerele, departamentele şi instituţiile de specialitate, guvernamentale şi neguvernamentale, care sînt obligate să-i furnizeze datele şi informaţiile solicitate, inclusiv cele cu caracter confidenţial.
 + 
Articolul 5Agenţia Română de Dezvoltare este persoana juridică, funcţionează ca o instituţie publică şi îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu statutul prezentat în anexa nr.1. Conducerea agenţiei este asigurata de un preşedinte cu rang de secretar de stat, asistat de un vicepreşedinte, cu rang de subsecretar de stat.Structura organizatorică şi funcţională este prevăzută în anexele nr. 2 şi 3.
 + 
Articolul 6În vederea îndeplinirii atribuţiilor sale, agenţia poate înfiinţa centre teritoriale în ţara şi birouri de reprezentanta în străinătate, în cadrul numărului total de posturi şi al fondurilor aprobate de Guvern, precum şi oficii de consultanţa şi prestări servicii, ca unităţi ci autonomie administrativă şi financiară.
 + 
Articolul 7Se considera transferat în interesul serviciului la Agenţia Română de Dezvoltare numai personalul angajat, conform prevederilor Legii nr. 30/1990, la Agenţia Română pentru Promovarea Investiţiilor şi Asistenţei Economice din Străinătate. Restul personalului devine disponibil şi se poate transfera la Agenţia Română de Dezvoltare pe bază de concurs. În perioada pînă la transferarea în interesul serviciului, personalul devenit disponibil beneficiază de drepturile prevăzute de lege.
 + 
Articolul 8Agenţia Română de Dezvoltare preia întregul patrimoniu al Agenţiei Române pentru Promovarea Investiţiilor şi Asistenţei Economice din Străinătate. Ministerul Finanţelor va introduce modificări în indicatorii financiari care decurg din bugetul de venituri şi cheltuieli, conform anexei nr.4, şi din aplicarea prezentei hotărîri.
 + 
Articolul 9Anexele nr. 1, 2, 3 şi 4 fac parte integrantă din prezenta hotărîre.
 + 
Articolul 10Hotărîrea Guvernului nr.858 din 25 iulie 1990 privind organizarea Agenţiei Române pentru Promovarea Investiţiilor şi asistenţei Economice din Străinătate se abroga.
 + 
Anexa 1STATUTULAgenţiei Române de Dezvoltare + 
Capitolul 1 + 
Articolul 1Denumirea, forma juridică, durata, sediulAgenţia Română de Dezvoltare este persoana juridică şi funcţionează ca o instituţie publică, cu patrimoniu propriu, în subordinea directa a guvernului.
 + 
Articolul 2Activitatea agenţiei se desfăşoară în baza hotărîrii guvernamentale de constituire, a prezentului statut şi cu respectarea normelor legale privind instituţiile publice.
 + 
Articolul 3Agenţia se constituie pe o perioadă nelimitată.Sediul agenţiei este în municipiul Bucureşti.
 + 
Articolul 4Agenţia Română de Dezvoltare are în structura organizatorică şi funcţională centre teritoriale în ţara şi birouri de reprezentare în străinătate, precum şi oficii de consultanţa şi prestări servicii, cu autonomie administrativă şi financiară.
 + 
Capitolul 2 + 
Articolul 5Obiective şi atribuţiiAgenţia Română de Dezvoltare are ca obiectiv realizarea programului Guvernului de reforma şi dezvoltare economică prin atragerea şi utilizarea resurselor externe de capital.În acest scop, agenţia are următoarele atribuţii:5.1. Coordonarea asistenţei economice externe guvernamentale:a) întreţine relaţii permanente cu organisme şi instituţiile guvernamentale sau neguvernamentale, regionale sau naţionale care administrează programele de asistenţa economică multilaterale pentru ţările Europei Centrale şi de Est;b) identifica, negociaza şi orienteaza programele de asistenţa economică nerambursabilă, potrivit necesităţilor prioritare ale economiei naţionale;c) identifica şi analizează, împreună cu instituţiile specializate din ţara, guvernamentale şi neguvernamentale, proiectele concrete care urmează să fie finanţate din asistenţa economică nerambursabilă, asigurind accesul liber şi egal la aceste resurse al tuturor instituţiilor şi agenţilor economici români, publici sau privati;d) urmăreşte programele de asistenţa financiară rambursabila, preluată sau garantată de instituţiile financiar-bancare din ţara, în numele Guvernului român, şi face propuneri de orientare a lor potrivit direcţiilor prioritare de dezvoltare a economiei naţionale;e) asigura culegerea datelor şi informaţiilor de la ministere, departamente, de la alte instituţii guvernamentale sau neguvernamentale şi de la agenţi economici care au beneficiat de asistenţa economică din străinătate acordată Guvernului român şi întocmeşte, periodic, rapoarte de informare cu privire la destinaţia şi folosirea acestor resurse.5.2. Orientarea resurselor externe de capital către restructurarea şi dezvoltarea sectoarelor prioritare pentru economia naţionala, privatizarea sectorului de stat şi încurajarea întreprinderilor particulare:a) iniţiază şi negociaza, împreună cu instituţiile interesate, întocmirea unor studii de evaluare şi analiza economică de restructurare sau dezvoltare la nivel naţional sau sectorial;b) pregăteşte lista sectoarelor, obiectivelor existente şi proiectelor noi care se oferă investitorilor străini, pe care o supune aprobării Guvernului şi o da publicităţii;c) iniţiază şi organizează acţiuni de evaluare, pregătire a ofertelor a studiilor de fezabilitate şi lansare a lor pe piaţa externa, în colaborare cu firme străine; urmăreşte atragerea de investitor străini pentru ofertele lansate şi face recomandări şi propuneri economici, instituţiilor implicate şi Guvernului pentru realizarea proiectelor;d) negociaza şi finalizează, din însărcinarea Guvernului, proiecte de investiţii în domenii de interes deosebit pentru economia naţionala;e) analizează şi promovează studiile de fezabilitate primite de la agenţii economici români şi face, dacă este cazul, recomandarii şi propuneri privind colaborarea cu partenerii străini sau utilizarea altor resurse externe;f) atrage, orienteaza şi îndrumă investitorii străini potenţiali pentru folosirea posibilităţilor de investiţii în România;g) întocmeşte analize şi studii privitoare la orientarea investiţiilor străine pentru dezvoltarea economică în plan naţional şi social.5.3. Corelarea politicii privind capitalul străin cu procesele de reforma economică interne, urmărirea pregătirii cadrului juridic, instituţional şi a infrastructurii necesare:a) supraveghează respectarea prevederilor legale privind regimul investiţiilor străine în România, de către instituţiile şi agenţii economici români sau străini, şi face propuneri Guvernului în legătură cu orientările, metodologia şi procedurile de realizare a lor;b) iniţiază şi avizează, după caz, proiecte de acte normative care privesc regimul investiţiilor în România şi folosirea asistenţei economice externe;c) iniţiază, participa, negociaza sau avizează, după caz, acorduri privind garantarea şi promovarea reciprocă a investiţiilor de capital, programe multilaterale şi bilaterale de asistenţa economică şi acorduri de credit pe termen mediu şi lung destinate investiţiilor de capital în România;d) inventariaza şi urmăreşte, cu sprijinul ministerelor, primăriilor şi agenţilor economici, construcţiile sistate, spaţiile de producţie, comerciale şi de servicii neutilizate sau clădirile şi terenurile disponibile, în vederea pregătirii şi prezentării acestora unor investitori străini potenţiali;e) primeşte, analizează, orienteaza şi înregistrează cererile persoanelor fizice şi juridice străine interesate în realizarea de investiţii în România acorda facilităţile prevăzute de lege şi eliberează certificatul de investitor;f) evalueaza reactiile investitorilor străini şi români în legătură cu problemele curente ale activităţii de investiţii în România, cu informarea operativă a factorilor de decizie, pentru a acţiona în consecinţa;g) organizează evidenta statistica şi baza de date privind investiţiile străine în România şi furnizează Guvernului şi instituţiilor interesate informaţiile necesare.5.4. Promovarea în exterior a posibilităţilor de investiţii existente în România:a) întocmeşte şi difuzează materiale de prezentare, informare şi documentare privind cadrul legislativ care guvernează regimul investiţiilor străine în România, atribuţiile Agenţiei Române de Dezvoltare şi altor instituţii cu competente în materie;b) promovează, prin buletine specializate, articole şi materiale informative proiecte concrete de investiţii în România;c) organizează, în ţara şi în străinătate, seminarii, conferinţe, mese rotunde şi dezbateri pe teme de investiţii străine şi participa la manifestări similare iniţiate de alte instituţii sau organizaţii române şi străine;d) organizează, în baza direcţiilor de dezvoltare şi a prioritatilor stabilite de Guvern, misiuni economice în România, generale sau specializate pe domenii de activitate;e) organizează intilniri pentru schimb de experienta cu agenţiile sau instituţiile guvernamentale şi private similare din alte tari;f) încheie convenţii şi înţelegeri de colaborare cu instituţii, asociaţii, firme de specialitate şi experţi din străinătate, în scopul promovării investiţiilor străine în România.5.5. Acordarea de asistenţa agenţilor economici români, publici şi privati, asociaţiilor profesionale, instituţiilor şi organismelor economice guvernamentale şi neguvernamentale:a) identifica, analizează şi promovează solicitarile agenţilor economici interni privind atragerea capitalului străin şi utilizarea resurselor economice şi financiare externe;b) acorda sprijin şi consultanţa de specialitate agenţilor economici români pentru realizarea proiectelor de investiţii în ţara, cu participare străină;c) organizează programe de negocieri cu investitorii străini şi instituţii de specialitate şi acorda asistenţa pe parcursul tratativelor;d) organizează participarea agenţilor economici români la tîrguri şi expoziţii internaţionale, la conferinţe, seminarii şi mese rotunde, în ţara sau străinătate;e) organizează seminarii sau cursuri de pregătire pentru cadrele de conducere şi execuţie, cu experţi români sau străini.
 + 
Articolul 6Agenţia Română de Dezvoltare îndeplineşte orice alte atribuţii conferite prin lege sau prin hotărîri guvernamentale.
 + 
Articolul 7În îndeplinirea atribuţiilor sale, Agenţia Română de Dezvoltare angajează, în condiţiile legii:a) contracte de cercetare, proiectare şi analiza economică cu institute specializate şi instituţii de învăţămînt superior;b) servicii remunerate de consultanţa, expertiza şi asistenţa tehnica, atît din ţara, cît şi din străinătate;c) agenţi specializaţi pentru reprezentare şi relaţii publice;d) servicii editoriale şi de publicitate.
 + 
Capitolul 3 + 
Articolul 8Organe de conducere şi administrareAgenţia Română de Dezvoltare are ca organe de conducere şi administrare:8.1. preşedintele;8.2. comitetul director;8.3. consiliul consultativ.
 + 
Articolul 9Preşedintele este numit prin hotărîre a Guvernului şi are următoarele atribuţii:– organizează şi conduce activitatea curenta a agenţiei;– reprezintă agenţia în relaţiile cu organele statului, organele judecătoreşti şi cu persoanele fizice sau juridice române:– reprezintă agenţia în relaţiile cu strainatatea;– angajează şi concediază personalul din aparatul propriu;– numeşte şi revoca, prin decizie, directorii generali şi directorii direcţiilor din structura agenţiei;– aproba deplasarile personalului propriu în ţara şi străinătate;– adopta decizii.Vicepreşedintele este inlocuitorul de drept al preşedintelui.
 + 
Articolul 10Comitetul director este format din 7-9 membri şi anume:– preşedintele şi vicepreşedintele;– directori generali;– specialişti recunoscuţi şi apreciati în profilul de activitate a agenţiei.Comitetul director se întruneşte săptămînal, în reuniuni ordinare, sau ori de cîte ori este nevoie, din iniţiativa preşedintelui .Atribuţiile comitetului director sînt,în principal,următoarele:– aproba angajamentele efectuate de către agenţie conform art. 7;– elaborează programul de activitate şi propunerea de buget de venituri şi cheltuieli ale agenţiei,pe care o supune spre aprobare Guvernului;– pregăteşte raportul de activitate şi bilanţul anual, pe care le supune spre aprobare Guvernului;– analizează periodic activitatea compartimentelor din structura agenţiei;– hotărăşte înfiinţarea centrelor teritoriale,a birourilor de reprezentare în străinătate şi a oficiilor de consultanţa;– analizează propunerile privind acţiunile de investiţii de importanţa deosebită;– adopta hotărîri.
 + 
Articolul 11Consiliul consultativ este format din 17-21 membri, reprezentanţi ai Agenţiei Române de Dezvoltare, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerul Finanţelor,Ministerul Resurselor şi Industriei, Ministerul Comerţului şi Turismului, Ministerului Culturii şi Alimentaţiei, Ministerului Comunicaţiilor, Ministerului Lucrărilor Publice, Transporturilor şi Amenajării Teritoriului, Camerei de comerţ şi Industrie, Agenţiei Naţionale pentru Privatizare, Băncii Naţionale a României şi altor bănci, Asociaţilor Întreprinzătorilor articulari, precum şi personalităţi de specialitate.Membrii consiliului consultativ se aproba prin decizie a primului-ministru.Consiliul consultativ este prezidat de preşedintele Agenţiei Române de Dezvoltare şi se întruneşte în sesiuni trimestriale.Consiliul consultativ dezbate şi adopta recomandări privind:– direcţiile principale de orientare a resurselor de capital din străinătate– politici şi strategii sectoriale şi de restructurare în sprijinul investiţiilor străine;– perfecţionarea cadrului juridic privind regimul investiţiilor străine;– cai, modalităţi şi instrumente de promovare a investiţiilor străine în România;– analiza economică a impactului investiţiilor asupra economiei româneşti;– investiţiile străine şi privatizarea;– orice alte probleme,pe care le supune dezbaterii comitetului director al agenţiei sau membrilor consiliului.Membrii consiliului consultativ asigura legătură între Agenţia Română de dezvoltare şi organismele guvernamentale sau neguvernamentale pe care le reprezintă.
 + 
Capitolul 4 + 
Articolul 12Bugetul de venituri şi cheltuieliAgenţia Română de dezvoltare întocmeşte anual bugetul de venituri şi cheltuieli, în lei şi în valută, pe care îi supune spre aprobare Guvernului.12.1. Resursele financiare ale agenţiei sînt asigurate prin alocaţii de la bugetul statului şi din venituri din activităţi proprii, cum sînt: valorificarea publicaţiilor de promovare şi informare, servicii de consultanţa, organizarea de seminarii etc.12.2. Cheltuielile agenţiei cuprind cheltuieli de funcţionare, editarea materialelor de promovare şi publicitate,organizarea de seminarii, conferinţe, mese rotunde, misiuni economice, servicii remunerate de consultanţa şi reprezentare.
 + 
Anexa 2    Total posturi = 108    din care: posturi de conducere = 13                         ┌────────────────────────────┐                         │AGENŢIA ROMÂNĂ DE DEZVOLTARE│                         └────────────┬───────────────┘                                      │             ┌────────┐ │ ┌───────────┐             │Comitet │ │ │Consiliul │             │director├───────────────┼─────────────┤consultativ│             └────────┘ │ └───────────┘                                      │                                      │                                      │                            ┌─────────┴────────┐                            │ Preşedinte │                            │(secretar de stat)│                            └─────────┬────────┘                                      │                                      │ ┌──────────────┬─┐          ┌──────────┬─┐ │ │Birouri de │ │          │Consilieri│3├──────────────┼────────────────┤reprezentanta │ │          └──────────┴─┘ │ │în străinătate│5│                                      │ └──────────────┴─┘                                      │                                      │                                      │                                      │            ┌──────────────┐ │            │Vicepreşedinte│ │   ┌────────┤(subsecretar ├──────────┴────────────────┬────────────────┐   │ │ de stat) │ │ │   │ └──────┬───────┘ │ │   │ │ │ │   │ ┌───────────┴─────────────┐┌───────────┐┌───────┴───────┐┌───────┴──────┐┌──┴──┐│ Direcţia generală de ││ Direcţia ││Direcţia genera││Direcţia ││Cen- ││ investiţii străine ││generală de││la de asistenţa││economică ││tre │├─────────────────────────┤│ promovare ││economică şi │├──────────────┤│teri-││37 4│├───────────┤│relaţii externe││13 3││tori-│├──────┬──────┬──────┬────┤│22 3│├───────────────┤├─────┬───┬────┤│ale ││Direc-│Direc-│Direc-│Ofi-│├─────┬─────┤│24 3││Servi│Com│Ser-│├─────┤│tia a-│tia re│tia │ciul││Direc│Direc│├─────┬─────┬───┤│ciul │par│vi- ││4 -││gricul│surse │comerţ│de ││tia │tia ││Direc│Direc│Sec││finan│ti-│ciul│└─────┘│tura, │şi în-│turism│în- ││promo│infor││tia │tia │tor││ciar-│men│ad- │       │infra-│dus- │finan-│re- ││vare │mare ││orga-│rela-│pro││conta│tul│mi- │       │struc-│trie │te şi │gis-││ │(ban-││nisme│tii │to-││bili-│de │nis-│       │tura, │ │alte │tra-││ │ca de││econo│inter│col││tate │per│tra-│       │mediu │ │servi-│re ││ │date)││mice │natio│ ││ │so-│tiv │       │şi pro│ │cii │şi ││ │ ││inter│nale │ ││ │nal│ │       │iecte │ │ │în- ││ │ ││natio│ │ ││ │ │ │       │regio-│ │ │dru-││ │ ││nale │ │ ││ │ │ │       │nale │ │ │mare││ │ ││ │ │ ││ │ │ │       ├──────┼──────┼──────┼────┤├─────┼─────┤├─────┼─────┼───┤├─────┼───┼────┤       │10 1│10 1│10 1│5 1││10 1│10 1││10 1│10 1│1 -││5 1│2 -│5 1│       └──────┴──────┴──────┴────┘└─────┴─────┘└─────┴─────┴───┘└─────┴───┴────┘
 + 
Anexa 3STAT DE FUNCŢIUNI*) privind personalul din aparatul propriu al Agenţiei Române de Dezvoltare–––Notă *) Funcţiile şi salariile au fost modificate prin Legea nr. 40/1991, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 126 din 7 iunie 1991.

           
  Nr. crt. Denumirea direcţiilor, compartimentelor şi a funcţiilor Nr. posturi pe total direcţii, compartimente şi pe funcţii Nivelul studiilor necesare încadrării pe funcţii Limitele claselor de salarii şi tipul indemnizaţiei de conducere
  0 1 2 3 4
    Total posturi (exclusiv demnitari) 108
    Preşedinte (secretar de stat) 1    
    Vicepreşedinte (subsecretar de stat) 1    
  1-3 Consilieri 3 s conf. Legii nr. 6/1990 şi Decretului-lege
    I. DIRECŢIA GENERALĂ DE INVESTIŢII STRĂINE 37   nr. 78/90
  4 Director general 1 s 39S
  5 Secretar dactilograf pr. I 1 m 13-19
    Direcţia agricultură, infrastructură, mediu şi proiecte generale 10    
  6 Director 1 s 38P
  7-8 Inspector general 2 s 32-38
  9 Economist (ing.) pr. I 1 s 32-38
  10 Economist (ing.) pr. III 1 s 25-33 (26-34)
  11-12 Economist (ing.) pr. II 2 s 31-37
  13 Consilier juridic pr. 1 s 26-34
  14 Referent de specialitate pr. III 1 s 25-33
  15 Statistician pr. 1 m 16-24
    Direcţia resurse şi industrie 10    
  16 Director 1 s 38P
  17-18 Inspector general 2 s 32-38
  19 Economist (ing.) pr. II 1 s 31-37
  20-23 Economist (ing.) pr. III 4 s 25-33 (26-34)
  24 Stenodactilograf pr. I 1 m 15-21
  25 Consilier juridic pr. 1 s 26-34
    Direcţia comerţ, turism, finanţe şi alte servicii 10    
  26 Director 1 s 38P
  27-28 Inspector general 2 s 32-38
  29-30 Economist (ing.) pr. II 2 s 31-37
  31-33 Economist (ing.) pr. III 3 s 25-33 (26-34)
  34 Referent de specialitate pr. III 1 s 25-33
  35 Stenodactilograf pr. I 1 m 15-21
    Oficiul de înregistrare şi îndrumare 5    
  36 Şef birou tehnico-economic 1 s 29-35
  37-39 Economist (ing.) pr. III 3 s 25-33 (26-34)
  40 Statistician pr. 1 m 16-24
    Centre teritoriale 4    
  41-44 Inspector general 4 s 32-38
    Birouri de reprezentanţă în străinătate 5    
  45-49 Consilieri economici 5 s  
    II. DIRECŢIA GENERALĂ DE PROMOVARE 22    
  50 Director general 1 s 39S
  51 Secretar dactilograf pr. I 1 m 13-19
    Direcţia promovare 10    
  52 Director 1 s 38P
  53 Consilier economic 1 s 37F
  54 Inginer (economist) pr. I 1 s 32-38
  55 Inginer (economist) pr. II 1 s 31-37
  56-58 Inginer (economist) pr. III 3 s 25-33 (26-34)
  59 Consilier juridic pr. 1 s 26-34
  60 Referent de specialitate pr. III 1 s 25-33
  61 Statistician pr. 1 m 16-24
    Direcţia informare (banca de date) 10    
  62 Director 1 s 38P
  63 Inginer (economist) pr. I 1 s 32-38
  64-65 Inginer (economist) pr. II 2 s 31-37
  66-69 Inginer (economist) pr. III 4 s 25-33 (26-34)
  70-71 Statistician pr. 2 m 16-24
    III. DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENŢĂ ECONOMICĂ ŞI RELAŢII EXTERNE 24    
  72 Director general 1 s 39S
  73 Secretar dactilograf pr. I 1 m 13-19
    Direcţia organisme economice internaţionale 10    
  74 Director 1 s 38P
  75-76 Economist (ing.) pr. I 2 s 32-38
  77-78 Economist (ing.) pr. II 2 s 31-37
  79 Consilier economic 1 s 37F
  80 Referent de specialitate pr. III 1 s 25-33
  81 Inspector pr. de specialitate 1 s 27-35
  82 Stenodactilograf pr. I 1 m 15-21
  83 Consilier juridic pr. 1 s 26-34
    Direcţia relaţii bilaterale 10    
  84 Director 1 s 38P
  85 Consilier economic 1 s 37F
  86-87 Economist (ing,) pr. I 2 s 32-38
  88 Economist (ing.) pr. II 1 s 31-37
  89-91 Economist (ing.) pr. III 3 s 25-33 (26-34)
  92 Referent de specialitate pr. III 1 s 25-33
  93 Consilier juridic pr. 1 s 26-34
    Sector protocol 2    
  94 Economist (ing.) pr. II 1 s 31-37
  95 Economist (ing.) pr. III 1 s 25-33 (26-34)
    IV. DIRECŢIA ECONOMICĂ 13    
  96 Director 1 s 370
    Serviciul financiar-contabilitate 5    
  97 Şef serviciu economic 1 s 31-37
  98 Economist pr. III 1 s 25-33 (26-34)
  99 Contabil pr. 1 m 16-24
  100 Casier pr. 1 m 10-16
  101 Revizor contabil pr. 1 s 26-34
    Compartimentul de personal 2    
  102 Economist pr. III 1 s 25-33 (26-34)
  103 Inspector de specialitate pr. 1 s 27-35
    Serviciul administrativ 5    
  104 Şef serviciu administrativ 1 m 22-28
  105 Tehnician pr. 1 m 20-28
  106 Şef cabinet 1 m 14-21
  107-108 Funcţionar pr. 2 m 14-22
    Muncitori şi personal deservire 14    
    Şofer 2   conf. lista
    Operator telex 2   meserii
    Operator xerox 1   conf. lista
    Magaziner pr. 1   10-16
    Muncitor calificat îngrijitor 2 2   conf. lista 2-6
    Portar (paznic) 2   2-6
    Bufetier 1   conf. lista
    Curier 1   3-7

 + 
Anexa 4BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 1991    I. Cheltuieli pentru organele puterii executive

         
  Denumire indicator cod mii  
  lei $
  A. Cheltuieli curente   53.629 850
  I. Cheltuieli de personal 29.914  
  Cheltuieli cu salariile 01. 13.068  
  Salarii 01. 01 11.437  
  Salarii plătite cu ora, plăţi pentru ore suplimentare 01. 02 10  
       
  Compensare preţuri şi tarife 01. 03 121  
  Alte drepturi 01. 04 1.500  
  C.A.S. 20% 03. 2.288  
  Constituirea fondului de şomaj 04. 458  
  Deplasări, detaşări 05. 14.100 330
  II. Cheltuieli materiale şi servicii      
  Cheltuieli pentru întreţinere şi gospodărire 11. 1.645  
  Încălzit 01. 375  
  Iluminat şi forţă motrice 02. 180  
  Apă, canal, salubritate 03. 60  
  Poştă, telefon, telex, fax 04. 400  
  Furnituri birou 05. 10  
  Materiale pentru curăţenie 06. 50  
  Alte materiale şi prestări de servicii 07. 570  
  Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 12. 500  
  Materiale de inventar de mică valoare sau scurtă durată 13. 500  
  Reparaţii curente 14. 2.500  
  Cărţi şi publicaţii 16. 4.650 160
  Alte cheltuieli 17. 13.920  
  Calificare, perfecţionare profesională 01. 50  
  Protocol 02. 500  
  Alte cheltuieli (tîrguri internaţionale, interne, seminarii în străinătate, în ţară, angajări experţi, consultanţi străini, asistenţă economică, chirii) 10. 13.370 360
  B. Cheltuieli de capital   4.000  
  I. Cheltuieli de capital      
  Investiţii (dotări) 41. 4.000

––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x