HOTĂRÂRE nr. 166 din 28 februarie 2024

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 28/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL ROMÂNIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 165 din 29 februarie 2024
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 4
ActulREFERIRE LALEGE 247 29/04/2002
ActulREFERIRE LAOG 80 30/08/2001 ART. 4
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 4 alin. (3) din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 4 alin. (5) din Ordonanța Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile administrației publice și instituțiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, precum și al art. 4 alin. (4) din Ordonanța Guvernului nr. 80/2001, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările și completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1)Se aprobă normativele de cheltuieli, respectiv limitele maxime de cheltuieli și alte măsuri necesare, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, pentru desfășurarea normală și eficientă a acțiunilor/activităților de protocol, necesare în procesul de pregătire, organizare și găzduire a Misiunii Economice a Francofoniei ce va avea loc la București în perioada 27-29 martie 2024, precum și a evenimentelor conexe (dacă acestea există).(2)Finanțarea cheltuielilor aferente organizării acțiunii prevăzute la alin. (1), în valoare estimată de 2.986.020 lei, se suportă de la bugetul de stat aprobat pentru anul 2024 prin Legea bugetului de stat pe anul 2024 nr. 421/2023, alocat prin Secretariatul General al Guvernului, Agenției Române pentru Investiții și Comerț Exterior, la capitolul 51.01 „Autorități publice și acțiuni externe“, titlul II „Bunuri și servicii“.
 + 
Articolul 2(1)Agenția Română pentru Investiții și Comerț Exterior se angajează să efectueze, în condițiile legii, cheltuielile necesare pregătirii, organizării și derulării în condiții optime a Misiunii Economice a Francofoniei, incluzând cheltuieli pentru organizare de conferințe, evenimente conexe, evenimente media și acțiuni de promovare, cadouri, închirieri de mijloace de transport, servicii de catering, materiale personalizate, servicii de traducere și interpretariat, servicii de protocol, închiriere de spații pentru conferință, respectiv amenajarea și dotarea acestora cu mobilier, echipamente tehnice și elemente de identitate vizuală, și alte cheltuieli eligibile pentru buna desfășurare a evenimentului.(2)În sensul prezentei hotărâri, prin participanți la acțiunile/activitățile derulate în cadrul Misiunii Economice a Francofoniei, precum și la evenimentele conexe ce vor avea loc la București în perioada 27-29 martie 2024 se înțeleg: reprezentanți ai mediului de afaceri din cele 88 de state membre Organizației Internaționale a Francofoniei, delegați oficiali, reprezentanți ai mass-mediei, personal de securitate și organizatori, străini și români.(3)Misiunea Economică a Francofoniei se realizează sub înaltul patronaj al Președintelui României. + 
Articolul 3Din punct de vedere logistic și financiar, atribuțiile Agenției Române pentru Investiții și Comerț Exterior, ce decurg din calitatea de organizator al Misiunii Economice a Francofoniei, sunt următoarele: a)asigurarea de servicii de amenajare și dotare integrate (inclusiv preluare logistică, montaj, demontaj, mentenanță, asistență tehnică permanentă, producție de produse informative etc.), cu mobilier, echipamente audio-foto-video, echipamente pentru interpretariat pentru traducere simultană, sistem complet de conferință (căști, microfon, emițătoare și alte echipamente specifice), a sălilor de conferință, sălilor de reuniuni, birourilor, holurilor și a spațiilor conexe de la Palatul Parlamentului;b)asigurarea serviciilor și a cheltuielilor pentru masă (coffee break, prânz și dineul oficial);c)organizarea conferinței de presă;d)asigurarea transportului intern;e)asigurarea elementelor de identitate vizuală.

PRIM-MINISTRU
ION-MARCEL CIOLACU
Contrasemnează:
Viceprim-ministru,
Marian Neacșu
Secretarul general al Guvernului,
Mircea Abrudean
Șeful Cancelariei Prim-Ministrului,
Alexandru-Mihai Ghigiu
Președintele Agenției Române pentru Investiții și Comerț Exterior,
Rareș-Ștefan Burlacu
p. Ministrul finanțelor,
Carmen Moraru,
secretar de stat
București, 28 februarie 2024.Nr. 166. + 
ANEXĂ
NORMATIVELE DE CHELTUIELI
pentru unele acțiuni de protocol, precum și pentru evenimentele conexe
planificate cu ocazia pregătirii, organizării și găzduirii Misiunii Economice a Francofoniei
a)Prânz/Dineu de lucru, mese oficiale oferite de prim-miniștri, miniștri, conducătorii celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale: 500 lei/persoană/zib)Prânz/Dineu de lucru, mese oficiale oferite de secretari de stat, subsecretari de stat, secretari generali, secretari generali adjuncți: 400 lei/persoană/zic)Recepție oferită de persoanele prevăzute la lit. a) și b): 350 lei/persoană/evenimentd)Cocktail oferit de persoanele prevăzute la lit. a) și b): 180 lei/persoană/evenimente)Coffee break oferite participanților la evenimente: 120 lei/persoană/zi f)Cadouri ce pot fi oferite participanților: 150 lei/persoanăg)Materiale informative și de lucru: 450 lei/persoanăh)Servicii de interpretariat: 200 lei/interpret/orăi)Asigurarea de servicii de amenajare și dotare integrate (inclusiv preluare logistică, montaj, demontaj, mentenanță, asistență tehnică permanentă, producție de produse informative etc.), cu mobilier, echipamente audio-foto-video, echipamente pentru interpretariat pentru traducere simultană, sistem complet de conferință (căști, microfon, emițătoare și alte echipamente specifice), a sălilor de conferință, sălilor de reuniuni, birourilor, holurilor și a spațiilor conexe de la Palatul Parlamentului: 1.709.000 lei
––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x