HOTĂRÂRE nr. 161 din 13 martie 2000

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 13/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 111 din 14 martie 2000
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 72 12/07/1996 ART. 40
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind Programul de participare a României la manifestări promotionale internaţionale în anul 2000, cu finanţare de la bugetul de stat



În temeiul art. 40 alin. (2) din Legea nr. 72/1996 privind finanţele publice,Guvernul României hotărăşte: + 
Articolul 1Se aprobă Programul de participare a României la manifestările promotionale internaţionale din anul 2000, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, care include:– organizarea pavilioanelor naţionale la târguri şi expoziţii internaţionale;– acţiuni de promovare a exportului românesc, care se vor organiza în tari cu potenţial de import, în afară targurilor internaţionale la care participa România;– acţiuni pentru promovarea exportului de produse şi servicii în cadrul programelor de reconstrucţie şi dezvoltare din Europa de Sud-Est.Programul va fi realizat de Ministerul Industriei şi Comerţului, potrivit atribuţiilor legale care îi revin.
 + 
Articolul 2Se aprobă fondurile necesare pentru acoperirea unor cheltuieli în lei şi în valută, ocazionate de participarea României la manifestările promotionale din străinătate, după cum urmează:a) echivalentul în lei al sumei de 1.867 mii dolari S.U.A., reprezentând contribuţia statului pentru plăţile în devize, necesare în vederea închirierii spaţiilor, construcţiei şi/sau amenajării acestora, transportului materialelor aferente, cheltuielilor generale pe perioada de desfăşurare a acţiunilor promotionale şi de reprezentare, precum şi pentru unele acţiuni de protocol;b) suma de 3.670 milioane lei, reprezentând cheltuieli pentru pregătirea în ţara a manifestărilor promotionale, cum sunt: elaborarea proiectelor pavilioanelor, contravaloarea materialelor şi a transportului acestora pe teritoriul României, construcţia şi amenajarea pavilioanelor, transportul persoanelor pentru organizarea acţiunilor, precum şi alte cheltuieli pentru realizarea unor materiale publicitare de prezentare, promovare şi cu caracter economic general.
 + 
Articolul 3Sumele menţionate la art. 2 constituie contribuţia statului la promovarea exportului României şi vor fi prevăzute distinct în bugetul Ministerului Industriei şi Comerţului pe anul 2000.
 + 
Articolul 4Agenţii economici participanţi la manifestările promotionale, indiferent de natura capitalului social, vor suporta integral cheltuielile în lei şi în valută legate de transportul mostrelor, exponatelor şi al materialelor de promovare proprii, pentru acţiunile de protocol la nivel de firma, precum şi pentru deplasarea delegaţilor proprii (transport, cazare, diurna) în străinătate.
 + 
Articolul 5Ministerul Industriei şi Comerţului poate efectua atât majorări sau diminuari ale sumelor estimate să fie cheltuite pentru fiecare acţiune, cat şi modificarea sau completarea programului cu alte manifestări de interes pentru promovarea exporturilor româneşti, cu încadrarea în plafonul maxim de cheltuieli prevăzut la art. 2.
 + 
Articolul 6Organizarea manifestărilor promotionale se va face pe bază de contracte încheiate între Ministerul Industriei şi Comerţului şi agenţi economici prestatori de servicii, specializaţi în organizarea unor astfel de acţiuni, desemnaţi în conformitate cu legislaţia în vigoare privind achiziţiile publice de bunuri şi servicii.PRIM-MINISTRUMUGUR CONSTANTIN ISARESCUContrasemnează:–––––p. Ministrul industriei şicomerţului,Ioan Roman,secretar de statMinistrul finanţelor,Decebal Traian Remesp. Ministru de stat,ministrul afacerilor externe,Mihai Razvan Ungureanu,secretar de stat
 + 
Anexa 1PROGRAMULde participare a României la manifestări promotionale internaţionale în anul 2000, cu finanţare de la bugetul de stat    A. Târguri şi expoziţii internaţionale

  Nr. crt. Denumirea târgului Ţara Caracterul târgului Perioada Cheltuieli estimate
  dolari S.U.A. mii lei
  1. Hanovra Germania Informatică februarie 35.000 40.000
  2. Cairo Egipt General martie 45.000 50.000
  3. Hanovra Germania Construcţii de maşini martie 40.000 40.000
  4. Morges Elveţia Vinuri aprilie 35.000 40.000
  5. Moscova Federaţia Rusă Încălţăminte aprilie 25.000 50.000
  6. Osaka Japonia Bunuri de consum aprilie-mai 20.000 40.000
  7. Budapesta Ungaria Tehnic mai 65.000 125.000
  8. Belgrad Iugoslavia Tehnic mai 35.000 40.000
  9. Beirut Liban Construcţii mai 32.000 50.000
  10. Bangkok Thailanda Construcţii de maşini mai 25.000 60.000
  11. Istanbul Turcia Materiale şi tehnologii de construcţii mai 35.000 50.000
  12. Alger Algeria General iunie 40.000 50.000
  13. Bratislava Slovacia Chimie iunie 35.000 40.000
  14. Poznan Polonia Tehnic iunie 15.000 25.000
  15. Farnborough Anglia Aviaţie iulie 65.000 85.000
  16. Dusseldorf Germania Confecţii august 50.000 40.000
  17. Wood Land Hills S.U.A. Confecţii august-septembrie 60.000 90.000
  18. Damasc Siria General august-septembrie 35.000 95.000
  19. Zagreb Croaţia Tehnic septembrie 25.000 45.000
  20. Plovdiv Bulgaria Tehnic septembrie 25.000 40.000
  21. Milano Italia Bunuri de consum septembrie 35.000 60.000
  22. Salonic Grecia General septembrie 65.000 70.000
  23. Bogota Columbia General septembrie 30.000 60.000
  24. Tel Aviv Israel Mase plastice septembrie 35.000 40.000
  25. Alma Ata Kazahstan Petrol şi gaze octombrie 35.000 55.000
  26. Chişinău Republica Moldova General octombrie 60.000 50.000
  27. Kiev Ucraina Chimie octombrie 35.000 50.000
  28. Jeddah Arabia Saudită Bunuri de consum octombrie 35.000 50.000
  29. Teheran Iran General octombrie 50.000 60.000
  30. Santiago de Chile Chile General octombrie-noiembr ie 30.000 60.000
  31. Rotterdam Olanda Naval noiembrie 40.000 125.000
  32. Lagos Nigeria General noiembrie 25.000 60.000
  33. Paris Franţa Subcontractare noiembrie 36.000 50.000
  34. Havana Cuba General noiembrie 25.000 70.000
  35. New Delhi India General noiembrie 45.000 60.000
  36. Beijing China Mobilă noiembrie 40.000 75.000
    TOTAL:   1.363.000 2.090.000

    B. Acţiuni de promovare a exportului românesc, care se vor organiza în tari cu potenţial de import, în afară targurilor internaţionale la care participa România (burse de afaceri, zilele României, miniexpozitii, seminarii economice etc.), editare de materiale promotionale, acţiuni de informare a societăţilor româneşti şi străine

      Cheltuieli estimate
  TOTAL acţiuni: dolari S.U.A. mii lei
  434.000 1.480.000

    C. Acţiuni pentru promovarea exportului de produse şi servicii în cadrul programelor de reconstrucţie şi dezvoltare din Europa de Sud-Est

    Cheltuieli estimate
    TOTAL acţiuni în zona Europei de Sud-Est: dolari S.U.A. mii lei
  70.000 100.000
  TOTAL GENERAL (A + B + C): 1.867.000 3.670.000

–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x