HOTĂRÂRE nr. 16 din 5 ianuarie 2011

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 28/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 40 din 17 ianuarie 2011
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 2MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 3MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 4MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 5MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 6MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 7MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 8MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 47 17/03/2004
ActulREFERIRE LAOUG 84 18/09/2003 ART. 11
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 42
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 2MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 3MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 4MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 5MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 6MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 7MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011
ANEXA 8MODIFICAT DEHG 1133 09/11/2011

pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţie "Modernizarea infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1, în sate lineare şi puncte negre"



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome „Administraţia Naţională a Drumurilor din România”, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 47/2004, cu modificările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţie "Modernizarea infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1, în sate lineare şi puncte negre" în judeţele Ilfov, Prahova, Braşov, Sibiu, Alba, Cluj, Bihor, prevăzuţi în anexele nr. 1-8, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 2Finanţarea obiectivului de investiţie menţionat la art. 1 se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport".
 + 
Articolul 3Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexe, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:–––––Ministrul transporturilor şi infrastructurii,Anca Daniela BoagiuMinistrul dezvoltării regionale şi turismului,Elena Gabriela UdreaMinistrul finanţelor publice,Gheorghe IalomiţianuBucureşti, 5 ianuarie 2011.Nr. 16.
 + 
Anexa 1INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţie "Modernizareainfrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,în sate lineare şi puncte negre"Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din RomâniaAmplasament: DN 1: Săftica km 23+940-25+235, Tâncăbeşti km 27+600-29+900, Ciolpani km 32+903-37+000, Potigrafu km 40+220-41+950, Puchenii Moşneni km 43+050-45+310, Puchenii Mari km 45+310-46+500, Bărcăneşti-Româneşti km 48+600-53+600, PN km 78+985-79+985, Băneşti km 87+950-89+050, PN km 91+200-92+700, Cornu km 94+500-95+500, Nistoreşti km 101+220-103+400, Comarnic km 105+490-111+100, Sinaia km 118+800-125+700, Predeal km 138+830-144+000, Timişu de Sus km 147+580-149+700, Săcel km 326+631-327+300, Apoldu de Sus km 338+776-340+460, Miercurea Sibiului km 344+071-345+750, PN km 386+900-387+900, Sântimbru km 387+684-388+000, Unirea km 424+669-427+150, Tureni km 455+500-456+800, Vâlcele km 463+159-464+400, Feleacu km 466+500-469+400, Floreşti km 482+597-487+500, Gilău km 491+517-496+100, Căpuşu Mare km 500+928-503+500, Păniceni km 512+020-513+200, Ciucea km 548+150-549+800, Auşeu km 582+000-583+200, Tinăud km 586+700-588+850, Aleşd km 589+573-597+050, Oşorhei km 619+316-622+200.Indicatori tehnico-economici

  Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 185.718 mii lei*)
  (1 euro – 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)  
  Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 155.505 mii lei
  Eşalonarea investiţiei:  
    Anul I INV 92.850 mii lei
  C+M 78.500 mii lei
  Anul II INV 92.868 mii lei
  C+M 77.005 mii lei
  Capacităţi:  
    Insulă separatoare sens circulaţie 1.111,2 m
    Amenajare trotuare 52.045,0 m
    Treceri pietoni cu refugii centrale 93,0 buc.
    Separator median între sensuri 25.579,0 m
    Amenajare alveole autobuz 81,0 buc.
    Implementare întoarceri în U 11,0 buc.
    Giraţii 10,0 buc.
  Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni

–––Notă *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de risc:Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţiei:Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport". + 
Anexa 2INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţie "Modernizareainfrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,în sate lineare şi puncte negre"Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din RomâniaAmplasament: DN 1: Sinaia km 118+800-125+700Indicatori tehnico-economici:

  Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 9.026 mii lei*)
  (1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)  
  Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 7.355 mii lei
  Eşalonarea investiţiei:  
    Anul I INV 4.500 mii lei
  C+M 3.700 mii lei
  Anul II INV 4.526 mii lei
  C+M 3.655 mii lei
  Capacităţi:  
    Insulă separatoare sens circulaţie – m
    Amenajare trotuare 1.330,0 m
    Treceri pietoni cu refugii centrale 4,0 buc.
    Separator median între sensuri – m
    Amenajare alveole autobuz 5,0 buc.
    Implementare întoarceri în U – buc.
    Giraţii 1,0 buc.
  Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni

–––-Notă *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport". + 
Anexa 3INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţie "Modernizareainfrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,în sate lineare şi puncte negre"Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din RomâniaAmplasament: DN 1: Săftica km 23+940-25+235, Tâncăbeşti km 27+600-29+900, Ciolpani km 32+903-37+000, Potigrafu km 40+220-41+950.Indicatori tehnico-economici:

  Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 25.191 mii lei*)
  (1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)  
  Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 20.955 mii lei
  Eşalonarea investiţiei:  
    Anul I INV 12.600 mii lei
  C+M 11.000 mii lei
  Anul II INV 12.591 mii lei
  C+M 9.955 mii lei
  Capacităţi:  
    Insulă separatoare sens circulaţie – m
    Amenajare trotuare 13.797,0 m
    Treceri pietoni cu refugii centrale 6,0 buc.
    Separator median între sensuri 7.670,0 m
    Amenajare alveole autobuz 16,0 buc.
    Implementare întoarceri în U 6,0 buc.
    Giraţii – buc.
  Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni

––––-Notă *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport." + 
Anexa 4INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţie "Modernizareainfrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,în sate lineare şi puncte negre"Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din RomâniaAmplasament: DN 1: PN km 78+985-79+985, Băneşti km 87+950-89+050, PN km 91+200-92+700, Cornu km 94+500-95+500, Nistoreşti km 101+220-103+400, Predeal km 138+830-144+000, Timişu de Sus km 147+580-149+700.Indicatori tehnico-economici:

  Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 30.902 mii lei*)
  (1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)  
  Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 25.982 mii lei
  Eşalonarea investiţiei:  
    Anul I INV 15.500 mii lei
  C+M 13.000 mii lei
  Anul II INV 15.402 mii lei
  C+M 12.982 mii lei
  Capacităţi:  
    Insulă separatoare sens circulaţie 111,2 m
    Amenajare trotuare 8.097,0 m
    Treceri pietoni cu refugii centrale 5,0 buc.
    Separator median între sensuri 3.895,0 m
    Amenajare alveole autobuz 15,0 buc.
    Implementare întoarceri în U – buc.
    Giraţii 3,0 buc.
  Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni

–––Notă *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport." + 
Anexa 5INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţie "Modernizareainfrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,în sate lineare şi puncte negre"Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din RomâniaAmplasament: DN 1: Săcel km 326+631-327+300, Apoldu de Sus km 338+776-340+460, Miercurea Sibiului km 344+071-345+750, PN km 386+900-387+900, Sântimbru km 387+684-388+000, Unirea km 424+669-427+150.Indicatori tehnico-economici:

  Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 12.326 mii lei*)
  (1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)  
  Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 9.617 mii lei
  Eşalonarea investiţiei:  
    Anul I INV 6.000 mii lei
  C+M 4.800 mii lei
  Anul II INV 6.326 mii lei
  C+M 4.817 mii lei
  Capacităţi:  
    Insulă separatoare sens circulaţie 250,0 m
    Amenajare trotuare 4.660,0 m
    Treceri pietoni cu refugii centrale 8,0 buc.
    Separator median între sensuri 380,0 m
    Amenajare alveole autobuz 10,0 buc.
    Implementare întoarceri în U – buc.
    Giraţii 3,0 buc.
  Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni

–––-Notă *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport". + 
Anexa 6INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţie "Modernizareainfrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,în sate lineare şi puncte negre"Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din RomâniaAmplasament: DN 1: Tureni km 455+500-456+800, Vâlcele km 463+159-464+400, Floreşti km 482+597-487+500, Gilău km 491+517-496+100, Păniceni km 512+020-513+200, Oşorhei km 619+316-622+200.Indicatori tehnico-economici

  Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 41.833 mii lei*)
  (1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)  
  Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 35.315 mii lei
  Eşalonarea investiţiei:  
    Anul I INV 21.000 mii lei
  C+M 18.000 mii lei
  Anul II INV 20.833 mii lei
  C+M 17.315 mii lei
  Capacităţi:  
    Insulă separatoare sens circulaţie 250,0 m
    Amenajare trotuare 4.550,0 m
    Treceri pietoni cu refugii centrale 32,0 buc.
    Separator median între sensuri 3.970,0 m
    Amenajare alveole autobuz 17,0 buc.
    Implementare întoarceri în U 4,0 buc.
    Giraţii 3,0 buc.
  Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni

–––-Notă *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport". + 
Anexa 7INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţie "Modernizareainfrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,în sate lineare şi puncte negre"Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din RomâniaAmplasament: DN 1: Puchenii Mari km 45+310-46+500 Puchenii Moşneni km 43+050-45+310, Bărcăneşti-Româneşti km 48+600-53+600, Comarnic km 105+490-111+100.Indicatori tehnico-economici

  Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 44.100 mii lei*)
  (1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)  
  Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 37.365 mii lei
  Eşalonarea investiţiei:  
    Anul I INV 22.050 mii lei
  C+M 18.500 mii lei
  Anul II INV 22.050 mii lei
  C+M 18.865 mii lei
  Capacităţi:  
    Insulă separatoare sens circulaţie – m
    Amenajare trotuare 12,031 m
    Treceri pietoni cu refugii centrale 10,0 buc.
    Separator median între sensuri 7.514,0 m
    Amenajare alveole autobuz 8,0 buc.
    Implementare întoarceri în U 1,0 buc.
    Giraţii – buc.
  Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni

––––Notă *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport". + 
Anexa 8INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIai obiectivului de investiţie "Modernizareainfrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,în sate lineare şi puncte negre"Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din RomâniaAmplasament: DN 1: Feleacu km 466+500-469+400, Căpuşu Mare km 500+928-503+500, Ciucea km 548+150-549+800, Auşeu km 582+000-583+200, Tinăud km 586+700-588+850, Aleşd km 589+573-597+050.Indicatori tehnico-economici

  Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 22.341 mii lei*)
  (1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)  
  Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 18.917 mii lei
  Eşalonarea investiţiei:  
    Anul I INV 11.200 mii lei
  C+M 9.500 mii lei
  Anul II INV 11.141 mii lei
  C+M 9.417 mii lei
  Capacităţi:  
    Insulă separatoare sens circulaţie 500,0 m
    Amenajare trotuare 7.580,0 m
    Treceri pietoni cu refugii centrale 28,0 buc.
    Separator median între sensuri 2.150,0 m
    Amenajare alveole autobuz 10,0 buc.
    Implementare întoarceri în U – buc.
    Giraţii – buc.
  Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni

––––Notă *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport".––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x