HOTĂRÂRE nr. 16 din 21 februarie 2014

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 02/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CAMERA AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMANIA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 452 din 20 iunie 2014
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1ABROGAT DEHOTĂRÂRE 10 10/02/2015
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHOTARARE 5 21/02/2014
ActulCONTINE PEREGULAMENT 21/02/2014
ActulREFERIRE LAHG 433 27/04/2011 ART. 15
ActulREFERIRE LAREGULAMENT 27/04/2011 ART. 15
ActulREFERIRE LAOUG (R) 75 01/06/1999 ART. 6
ART. 2APROBA PEREGULAMENT 21/02/2014
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEHOTĂRÂRE 10 10/02/2015
ActulREFERIT DEPROCEDURĂ 10/02/2015
ANEXA 1ABROGAT DEHOTĂRÂRE 10 10/02/2015

privind aprobarea organizării cursului pentru auditarea proiectelor finanţate din fonduri europene şi alte fonduri nerambursabile de la alţi donatori



Având în vedere prevederile:art. 6 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;– art. 15 alin. (3) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 433/2011,luând în considerare Hotărârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 5/2014 pentru aprobarea Protocolului de colaborare încheiat între Camera Auditorilor Financiari din România şi Ministerul Fondurilor Europene privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de audit financiar pentru fonduri europene şi alte fonduri nerambursabile de la alţi donatori, cu modificările şi completările ulterioare, şi Nota Departamentului de admitere, pregătire continuă şi stagiari înregistrată cu nr. 1.290 din 23 ianuarie 2014 privind organizarea cursurilor pentru auditarea proiectelor finanţate din fonduri europene, precum şi procesul-verbal al şedinţei Biroului permanent din data de 23 ianuarie 2014, înregistrat cu nr. 28 din data de 23 ianuarie 2014,Consiliul Camerei Auditorilor Financiari din România, întrunit în şedinţa din data de 21 februarie 2014, hotărăşte: + 
Articolul 1Se aprobă organizarea cursului pentru auditarea proiectelor finanţate din fonduri europene şi alte fonduri nerambursabile de la alţi donatori, în baza Protocolului încheiat între Camera Auditorilor Financiari din România (CAFR) şi Ministerul Fondurilor Europene (MFE).
 + 
Articolul 2Se aprobă Regulamentul de organizare şi desfăşurare a testului de verificare a cunoştinţelor susţinut în cadrul cursului pentru auditarea proiectelor finanţate din fonduri europene, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 3Pentru organizarea testului de verificare a cunoştinţelor susţinut în cadrul cursului pentru auditarea proiectelor finanţate din fonduri europene, se aprobă componenţa următoarelor comisii:– Comisia pentru elaborarea subiectelor pentru proba scrisă şi pentru proba orală;– Comisia de examinare şi de selectare a subiectelor pentru proba scrisă şi proba orală;– Comisia de corectare pentru proba scrisă;– Comisia de examinare pentru proba orală;– Comisia de soluţionare a contestaţiilor.
 + 
Articolul 4Se aprobă modelul de Certificat de absolvire a cursului şi de promovare a testului de verificare a cunoştinţelor privind auditarea proiectelor finanţate din fonduri europene şi alte fonduri nerambursabile de la alţi donatori, prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 5(1) Se aprobă echivalarea cursului şi a testului de verificare a cunoştinţelor privind auditarea proiectelor finanţate din fonduri europene şi alte fonduri nerambursabile de la alţi donatori, pentru persoanele care şi-au adus contribuţia la îndeplinirea prevederilor Protocolului de colaborare încheiat între CAFR şi MFE privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de audit financiar pentru fonduri europene şi alte fonduri nerambursabile de la alţi donatori, cuprinse în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.(2) Pentru persoanele cuprinse în anexa nr. 3 se aprobă acordarea aceluiaşi model de certificat de absolvire prevăzut la art. 4.
 + 
Articolul 6Departamentul admitere, pregătire continuă şi stagiari va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
 + 
Articolul 7Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.PreşedinteleCamerei Auditorilor Financiari din România,Horia NeamţuCluj-Napoca, 21 februarie 2014.Nr. 16.
 + 
Anexa 1REGULAMENT 21/02/2014
 + 
Anexa 2CERTIFICAT DE ABSOLVIRE
 + 
Anexa 3LISTApersoanelor cărora li se va elibera Certificatul privindauditarea proiectelor finanţate din fonduri europenea) Membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România1. prof. univ. dr. Neamţu Ion Horia, preşedinte2. Dincă Ana, prim-vicepreşedinte3. Petre Georgeta, vicepreşedinte4. prof. univ. dr. Morariu Ana, vicepreşedinte5. prof. univ. dr. Năstase Pavel, vicepreşedinte6. Iordache Elena, membru al Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România7. Orzescu Scarlat, membru al Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România8. prof. univ. dr. Dănescu Tatiana, membru al Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România9. Bozga Mircea, membru al Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România10. conf. univ. dr. Botez Daniel, membru al Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din Româniab) Membrii Comisiei de auditori statutari1. prof. univ. dr. Ungureanu Aristotel2. Voiculescu Octavia3. Manole Ionc) Preşedintele de onoare– prof. univ. dr. Ion Mihăilescud) Membrii Comitetului de excelenţă1. Ali Eden2. Culda Emil3. Groza Alexandru4. Iuga Vasile5. Manolescu Maria6. Moldovanu Urania7. Ruşanu Dan Radu8. Nicolaescu Eugen Gheorghe9. Munteanu Victor10. Teculescu Constantin11. Trow Davide) Membrii comisiilor stabilite prin art. 3 din hotărâre1. prof univ. dr. Gheorghe Mirela2. Grecea Anne Marie3. prof. univ. dr. Ioanas Corina4. lector univ. dr. Jinga Gabriel5. conf. univ. dr. Oancea Mirela6. lector univ. dr. Paunescu Mirela7. Broju Angela8. conf. univ. dr. Popa Irimie Emil9. prof. univ. dr. Popescu Gheorghe10. lector univ. dr. Radu Gabriel11. conf. univ. dr. Roman Aureliana Geta12. lector univ. dr. Stoian Flavia13. Streangă Smaranda14. prof. univ. dr. Turlea Eugeniu15. prof. univ. dr. Bunget Ovidiu Constantin16. prof. univ. dr. Domnişoru Sorinel17. conf. univ. dr. Ştefănescu Aurelia18. Cercel Tanţi19. prof. univ. dr. Feleagă Lilianaf) Membrii Grupului de lucru care elaborează materialele profesionale în baza Protocolului(emiterea de instrucţiuni în ceea ce priveşte formatul standard de contract, modelul scrisorii de angajament, al raportului de audit, al listei de verificare, precum şi al documentaţiei de atribuire)1. Alexander Madeline – Deloitte2. Bulata Vasile – BDO Audit3. Dănilă Teodora Daria – E amp;Y4. Furtuna Cezar Gabriel – KPMG5. Gherasim Sergiu – PWC6. Kiss Clemente – KPMG7. Manta Andreea Elena – KPMG8. Roşu Mihaela – Deloitte9. Rusu Nicoleta – KPMG10. Stoica Filip – Elf Expert11. Zgreabăn Alin – Win Audit A.V.–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x