HOTĂRÂRE nr. 153 din 22 februarie 2023

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 17/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL ROMÂNIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 161 din 24 februarie 2023
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 147 28/10/2022 ART. 3
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 43 30/06/2017
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 108
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 3REFERIRE LAHG 420 12/05/2005
ART. 3REFERIRE LAHG 486 01/04/2004
ART. 3REFERIRE LAOUG (R) 120 25/09/2002
ART. 5REFERIRE LAORD DE URGENTA 147 28/10/2022 ART. 5
ART. 5REFERIRE LAORD DE URGENTA 57 03/07/2019 ART. 391
ART. 5REFERIRE LAORD DE URGENTA 43 30/06/2017
ART. 6REFERIRE LALEGE 178 09/06/2022
ART. 6REFERIRE LAORD DE URGENTA 124 13/12/2021 ART. 6
ART. 6REFERIRE LAORD DE URGENTA 155 03/09/2020
ART. 6REFERIRE LALEGE 153 28/06/2017 ART. 16
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEORDIN 127 09/04/2024
ART. 4REFERIT DEDECIZIE 404 02/12/2024
ART. 4REFERIT DEDECIZIE 68 27/03/2023
ART. 4REFERIT DEDECIZIE 478 20/11/2023
ART. 5REFERIT DEORDIN 127 09/04/2024





În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 3 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 147/2022 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției Române pentru Investiții și Comerț Exterior, precum și pentru modificarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 43/2017 privind înființarea, organizarea și funcționarea agențiilor pentru întreprinderi mici și mijlocii, atragere de investiții și promovare a exportului,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1)Agenția Română pentru Investiții și Comerț Exterior, denumită în continuare Agenția, funcționează ca organ de specialitate al administrației publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului și coordonarea prim-ministrului.(2)Agenția are ca scop aplicarea politicii Guvernului pentru atragerea investițiilor străine directe și de portofoliu în România, promovarea comerțului exterior, inclusiv a serviciilor românești, exclusiv domeniul turismului, precum și pentru urmărirea investițiilor românești în străinătate.(3)Agenția are sediul în municipiul București, str. Promoroacă nr. 9-11, sectorul 1, potrivit anexei nr. 1. + 
Articolul 2(1)De la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Agenția se subrogă în toate drepturile și obligațiile decurgând din actele normative, contractele, convențiile, înțelegerile, protocoalele, memorandumurile, acordurile și litigiile aferente activității de atragere a investițiilor străine, comerțului exterior și urmăririi investițiilor românești în străinătate, exercitate de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului.(2)Încadrarea personalului în structura organizatorică a Agenției se face cu respectarea procedurii și regimului juridic aplicabil fiecărei categorii de personal, cu menținerea drepturilor salariale la data preluării.(3)Finanțarea Agenției se asigură de la bugetul de stat, prin bugetul Secretariatului General al Guvernului. + 
Articolul 3(1)În îndeplinirea funcțiilor sale, Agenția are următoarele atribuții principale:a)inițiază și coordonează elaborarea politicilor, strategiilor și programelor în domeniile comerțului exterior, atragerii investițiilor străine în România și urmăririi investițiilor românești în străinătate, colaborând cu ministerele și autoritățile administrației publice centrale și locale, în conformitate cu prioritățile și cu programul de dezvoltare economică a țării. În acest sens, Agenția inițiază, elaborează și promovează proiecte de acte normative, coordonează și controlează aplicarea acestora în domeniile coordonate și avizează proiectele de acte normative ale altor organe de specialitate ale administrației publice centrale cu impact în domeniile din responsabilitatea sa;b)inițiază, coordonează și asigură controlul activităților de promovare a investițiilor străine în România și a comerțului exterior, precum și de urmărire a investițiilor românești în străinătate, în vederea:(i)amplificării operațiunilor de stimulare a investițiilor directe, autohtone și străine, în industrie, servicii, cercetare științifică, dezvoltare tehnologică și inovare, cu efecte indirecte în dezvoltarea regională și crearea de noi locuri de muncă;(ii)dezvoltării comerțului exterior, intensificării acțiunilor de diplomație economică externă și de promovare comercial-investițională a României în străinătate;(iii)creșterii exporturilor românești și echilibrării balanței comerciale a României;(iv)stimulării internaționalizării companiilor românești;c)colaborează cu Ministerul Afacerilor Externe și alte instituții și entități cu responsabilități în domeniul exporturilor și investițiilor străine, în vederea promovării și susținerii activităților de comerț exterior, atragerii de investiții în economia românească și susținerii intereselor investiționale ale mediului de afaceri din România;d)asigură urmărirea investițiilor românești în străinătate.(2)În îndeplinirea funcțiilor sale și a atribuțiilor principale, Agenția are următoarele atribuții specifice, în conformitate cu reglementările în vigoare:A.în domeniul comerțului exterior:1.acționează ca integrator național în gestionarea relațiilor comercial-economice ale României cu partenerii externi;2.fundamentează și promovează interesele economico-comerciale ale României în context bilateral, regional, internațional, elaborând strategii și planuri de acțiune pentru dezvoltarea comerțului exterior, pe termen mediu și lung, precum și soluții de adaptare continuă la evoluțiile geopolitice și economice internaționale, în vederea promovării exporturilor de bunuri și servicii românești;3.asigură reprezentarea externă – respectiv diplomația comercial-economică, prin rețeaua de reprezentare externă, în cadrul birourilor de promovare comercial-economică, având ca obiective principale promovarea economică a României în exterior, creșterea exporturilor românești de mărfuri și servicii, atragerea de investiții străine în România, generarea de acțiuni de cooperare, consolidarea dialogului instituțional cu partenerii externi pe palierul economic, monitorizarea evoluțiilor internaționale cu impact asupra economiei României;4.organizează comisii/comitete mixte/consultări interguvernamentale/interministeriale de colaborare economică ale României cu alte state, precum și alte forme de dialog instituțional cu partenerii externi, pe palierul economic;5.organizează vizite oficiale în străinătate pe palierul economic și contribuie la organizarea vizitelor unor demnitari străini din domeniul economic în România;6.inițiază și promovează proiecte de acorduri și înțelegeri pentru dezvoltarea relațiilor economice cu alte state și cu organizațiile economice internaționale, potrivit competențelor naționale, ca stat membru al Uniunii Europene; urmărește respectarea și valorificarea prevederilor acestora în interesul mediului de afaceri din România;7.reprezintă interesele statului român în cadrul diferitelor organe și organisme internaționale, în conformitate cu acordurile și convențiile la care România este parte și cu alte înțelegeri stabilite în acest scop, și dezvoltă relații de colaborare cu organe și organizații similare din alte state și cu organizații regionale și internaționale ce interesează domeniul său de activitate;8.organizează acțiuni de promovare comercial-investițională a României în exterior, forumuri economice, seminare, conferințe și mese rotunde;9.acordă asistență operatorilor economici români pentru pătrunderea pe alte piețe, creșterea exporturilor de bunuri și servicii, identificarea de parteneri de cooperare, stabilirea de reprezentanțe sau realizarea de investiții în străinătate;10.sprijină participarea firmelor românești la proiecte complexe în alte țări și la licitații internaționale;11.organizează întâlniri de afaceri între firmele românești și străine, direct sau în colaborare cu instituții și agenții guvernamentale, camere de comerț, asociații profesionale, organizații de promovare a întreprinderilor mici și mijlocii din România și instituții partenere de promovare a comerțului din alte țări;12.promovează în exterior oferta românească de export de produse și servicii;13.identifică oportunități de afaceri în străinătate și le diseminează în rândul firmelor, camerelor de comerț, asociațiilor profesionale și federațiilor patronale din România spre valorificare;14.elaborează strategii de export la nivel de țări partenere și/sau regional, fundamentate pe specificul piețelor și potențialul de absorbție a produselor și serviciilor românești;15.elaborează îndrumare de afaceri, studii și analize privind piețele de interes, în folosul exportatorilor din România;16.elaborează și actualizează materiale de informare și documentare în domeniul comerțului exterior, precum și informări privind evoluții economice internaționale cu impact asupra economiei românești;17.acordă asistență firmelor străine în identificarea de furnizori din România;18.acordă asistență firmelor românești pentru inițierea de investiții în străinătate;19.efectuează demersuri pentru identificarea și atragerea de investitori străini în România;20.menține un dialog permanent cu structuri neguvernamentale ale mediului de afaceri și organizează, în colaborare cu acestea, forumuri, simpozioane, mese rotunde sau seminare destinate operatorilor economici, pentru oferirea de informații privind specificul țărilor partenere și oportunități de cooperare;21.dezvoltă relații de cooperare și parteneriat cu organizații, instituții și asociații profesionale românești și străine pentru promovarea comerțului pe plan internațional, potrivit legii;22.cooperează cu reprezentanțele economice și comerciale ale misiunilor diplomatice acreditate în România pentru identificarea și concretizarea unor proiecte și pentru promovarea relațiilor economice și a cooperării bilaterale;23.participă la dialogul cu instituțiile financiare internaționale și acționează pentru concretizarea în domeniul său de activitate a unor proiecte de cooperare în vederea implementării de proiecte și programe naționale, regionale sau internaționale de interes pentru România;24.utilizează baze de date cu exportatorii și importatorii din România, precum și baze de date statistice de comerț exterior și realizează lucrări de sinteză privind evoluția relațiilor comerciale ale României pe plan internațional, deținute și administrate de către Agenție, în condițiile legii;25.contribuie, prin intermediul rețelei externe, la implementarea și eficiența programelor și acțiunilor de susținere și promovare a exportului, conform prevederilor legale, coordonând acordarea de asistență pentru organizarea participării firmelor românești la târgurile, expozițiile și misiunile economice din străinătate;26.acordă, prin intermediul rețelei externe, asistența necesară operatorilor economici români care participă independent, cu resurse proprii, la târgurile, expozițiile și misiunile economice internaționale;27.colaborează cu alte instituții pentru integrarea problematicilor din sfera de competență a Agenției aferente negocierilor cu Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică, denumită în continuare OCDE, și transmiterea acestora către instituțiile care asigură la nivel național coordonarea acestor negocieri și a relațiilor României cu OCDE;28.participă la promovarea intereselor economice ale României în cadrul Inițiativei Central Europene (ICE), Inițiativei celor Trei Mări (I3M), Organizației de Cooperare Economică la Marea Neagră (OCEMN), Procesului de Cooperare în Europa de Sud-Est (SEECP) și al altor formate de cooperare regională;29.sprijină, în condițiile legii, acțiunile coordonate de Ministerul Finanțelor pentru recuperarea creanțelor României rezultate din operațiuni comerciale și de cooperare economică derulate înainte de 31 decembrie 1989;30.analizează documentele și oportunitatea acordării avizului pentru dobândirea personalității juridice de către camerele de comerț bilaterale în România, în condițiile legii, prin raportare la obiectivul apărării și susținerii intereselor economice ale României și al dezvoltării relațiilor comercial-investiționale cu țările pentru care acestea sunt create;B.în domeniul investițiilor străine:1.elaborează și implementează strategii, politici publice și programe în domeniul investițiilor străine directe;2.coordonează elaborarea strategiilor de promovare a investițiilor străine în România și a programelor de acțiune pentru atragerea capitalului străin în economie, colaborând cu ministerele și autoritățile administrației publice centrale și locale, în conformitate cu prioritățile și cu programul de dezvoltare economică a țării;3.realizează acțiuni de publicitate în mass-media, cu caracter general pe piețele interne și externe, pentru promovarea investițiilor străine în România și a climatului investițional al României;4.gestionează contractele, convențiile și înțelegerile de colaborare încheiate de Agenție cu instituții, asociații, firme de specialitate și experți din țară și din străinătate, în scopul promovării, marketingului, atragerii și implementării investițiilor străine directe;5.colaborează cu ministere, autorități ale administrației publice centrale și locale, cu alte instituții centrale și locale, precum și cu parteneri români și străini, mediul de afaceri și structuri neguvernamentale în vederea atragerii investițiilor străine în România și prezentării ofertelor investiționale ale României pe plan extern;6.desfășoară activități de promovare a investițiilor străine pe plan intern și extern, asigurând ducerea la îndeplinire a obiectivelor programului de guvernare în domeniul său de activitate;7.identifică, în colaborare cu ministerele, organele de specialitate ale administrației publice centrale și cu celelalte instituții publice, cu societățile și regiile autonome interesate, proiecte noi de investiții în sectorul privat și de stat și asigură prezentarea acestora investitorilor străini;8.asigură activitatea de promovare și sprijină implementarea investițiilor străine, îndeplinind rolul de punct de contact și de intermediar între investitori sau parteneri străini, după caz, și autoritățile centrale și locale;9.examinează propunerile investitorilor străini pentru efectuarea de investiții în România și stabilește acțiunile pentru implementarea acestora, solicitând, după caz, sprijinul instituțiilor și societăților implicate;10.acordă, la solicitarea investitorilor străini, asistență tehnică, sprijin și consultanță, împreună cu instituțiile competente, după caz, pentru realizarea proiectelor de investiții cu participare străină de capital, inclusiv în ceea ce privește procedura de definitivare a formalităților pentru investițiile străine confirmate, precum și cu privire la schemele existente în cadrul cărora investitorii pot solicita finanțare de la autoritatea responsabilă;11.evaluează reacțiile investitorilor străini în legătură cu problemele curente ale activității de investiții în România, cu informarea operativă a factorilor de decizie, pentru a acționa în consecință;12.organizează, inclusiv în parteneriat cu organisme guvernamentale și neguvernamentale, în țară și în străinătate, evenimente, misiuni, seminare, conferințe, mese rotunde și dezbateri pentru atragerea și promovarea investițiilor străine și participă la manifestări similare inițiate de alte instituții sau de organizații române ori străine;13.organizează misiuni economice și vizite de informare în țară, pentru investitorii străini, în scopul promovării și atragerii investițiilor străine;14.organizează întâlniri pentru schimb de experiență cu agențiile sau cu instituțiile guvernamentale similare, precum și cu organisme private din țară și din străinătate;15.acționează, inclusiv prin consultări cu investitorii străini, cu organizațiile profesionale, cu patronatele, camerele de comerț bilaterale și cu ambasadele pentru menținerea permanentă a unui mediu de afaceri favorabil atragerii investițiilor străine, prin asigurarea armonizării legislative în domeniu, simplificarea procedurilor și eliminarea barierelor administrative;16.realizează și difuzează materiale promoționale, broșuri, pliante, afișe, cataloage, postere, ghiduri de investiție, materiale audio-video, obiecte de protocol, studii și analize privind mediul de afaceri național și internațional;17.promovează o imagine atractivă privind politica și realitățile economice, climatul investițional din România, în mediile de afaceri naționale și internaționale;18.promovează prin intermediul inserțiilor publicitare și articolelor, în publicații scrise și on-line de interes general și specific, climatul investițional al României și proiectele de investiții;19.acordă un aviz tehnic de specialitate asupra planului de afaceri al investitorilor străini, în vederea obținerii vizei de lungă ședere în România pentru desfășurarea de activități comerciale;20.participă la acțiunile de comunicare publică pe tematica investițiilor străine, evenimente, conferințe de presă și mese rotunde;21.gestionează pagina oficială www.investromania.gov.ro;22.colectează, prelucrează, analizează, întocmește și prezintă date, informații, rapoarte și sinteze, necesare activității de promovare și/sau asistență acordată investitorilor;23.realizează studii, analize și sinteze privind mediul de afaceri național și internațional;24.întocmește, actualizează și administrează baze de date privind investițiile străine;25.elaborează, propune și promovează, după caz, cadrul legislativ în domeniul investițiilor străine directe, pentru armonizarea cu directivele Uniunii Europene;26.asigură relația cu autoritățile din România și din străinătate, în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 420/2005 privind înființarea și funcționarea Punctului Național de Contact pentru aplicarea recomandărilor propuse de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) în Ghidul pentru Întreprinderi Multinaționale, pentru domeniul său de competență, ca parte a Punctului Național de Contact, și colaborează cu celelalte instituții reprezentate în Punctul Național de Contact;C.în domeniul promovării exporturilor:1.monitorizează implementarea Strategiei naționale de export a României, în ceea ce privește promovarea exportului, în colaborare cu mediul de afaceri interesat, pentru atingerea obiectivelor;2.dezvoltă forme de colaborare și dialog structurat în domeniile specifice de activitate cu structurile asociative ale mediului de afaceri reprezentativ la nivel național, respectiv patronatele și asociațiile profesionale, precum și cu camerele de comerț și industrie, asigurând secretariatul Consiliului de export, potrivit dispozițiilor Hotărârii Guvernului nr. 486/2004 privind înființarea Consiliului de export;3.gestionează, coordonează și monitorizează susținerea și promovarea exporturilor cu finanțare parțială de la bugetul de stat, asigurând organizarea și participarea la misiuni economice și târguri și expoziții în străinătate, sub pavilion național, potrivit dispozițiilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 120/2002 privind aprobarea Sistemului de susținere și promovare a exportului cu finanțare de la bugetul de stat, republicată, cu modificările și completările ulterioare;4.gestionează, coordonează și monitorizează instrumentul de susținere a internaționalizării operatorilor economici români, cu finanțare de la bugetul de stat, potrivit dispozițiilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 120/2002, republicată, cu modificările și completările ulterioare;5.gestionează, coordonează și monitorizează alte instrumentele de promovare a exportului reglementate potrivit dispozițiilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 120/2002, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția domeniului turism;6.face propuneri bugetare pentru programele și instrumentele de promovare a exportului;7.urmărește implementarea eficientă a Programului de promovare a exportului și a indicatorilor, conform prevederilor legale incidente;8.desemnează delegații la acțiunile de promovare externă, întocmește mandatele acestora și asigură activitatea de raportare, în urma participării;9.realizează statistici privind beneficiarii programelor de promovare a exportului;10.gestionează portalul de comerț exterior al României;11.monitorizează ajutoarele de stat sau de minimis acordate și efectuează activități de control asupra modului de utilizare a acestora;12.verifică respectarea condițiilor de acordare a ajutoarelor de stat și dispune măsurile ce se impun, conform normelor europene și naționale în materie, în situația în care aceste condiții nu au fost respectate;13.acordă asistență tehnică operatorilor economici care intenționează să participe independent din resurse proprii la târgurile, expozițiile și misiunile economice internaționale;14.solicită mediului de afaceri și autorităților publice materiale promoționale pentru prezentarea ofertei de export, a oportunităților de afaceri și a potențialului economic al României;15.mediatizează cererile de produse românești și propunerile de afaceri ale partenerilor străini la nivelul mediului de afaceri românesc;16.inițiază propuneri de programe noi și proiecte pentru promovarea exporturilor românești de produse și servicii, în conformitate cu strategiile sectoriale de susținere a acestora;17.organizează întâlniri de afaceri între firmele românești și străine, direct sau în colaborare cu instituții și agenții guvernamentale, camere de comerț, asociații profesionale, organizații de promovare a întreprinderilor mici și mijlocii din România și instituții partenere de promovare a comerțului din alte țări;18.dezvoltă relații de cooperare și parteneriat cu organizații, instituții și asociații profesionale românești și străine pentru promovarea comerțului pe plan internațional, potrivit legii;19.participă la reuniunile mecanismelor de susținere a exportatorilor la nivelul Uniunii Europene;20.diseminează toate informațiile legate de activitatea de promovare a exportului către instituțiile și agențiile interesate;21.participă la programul de lucru al European Trade Promotion Organization și al World Trade Promotion Organization.
 + 
Articolul 4(1)Conducerea Agenției este asigurată de un președinte, cu rang de secretar de stat, numit și eliberat din funcție prin decizie a prim-ministrului.(2)Președintele este ajutat în activitatea sa de către un vicepreședinte, cu rang de subsecretar de stat, numit și eliberat din funcție prin decizie a prim-ministrului. Vicepreședintele îndeplinește atribuțiile delegate prin ordin de către președintele Agenției.(3)Agenția are un secretar general, înalt funcționar public, numit în condițiile legii.(4)Președintele Agenției îndeplinește funcția de ordonator terțiar de credite.(5)În exercitarea atribuțiilor sale, președintele Agenției emite ordine și instrucțiuni, care pot avea caracter normativ sau individual. + 
Articolul 5(1)Structura organizatorică a Agenției este prevăzută în anexa nr. 2.(2)În cadrul structurii organizatorice, prin ordin al președintelui Agenției, se pot organiza alte compartimente și se poate stabili numărul posturilor aferente, cu respectarea prevederilor art. 391 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, și încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat.(3)Personalul Agenției este compus din demnitari, înalți funcționari publici, funcționari publici, personal contractual și diplomatic preluat de la Ministerul Antreprenoriatului și Turismului în condițiile prevăzute la art. 5 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 147/2022 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției Române pentru Investiții și Comerț Exterior, precum și pentru modificarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 43/2017 privind înființarea, organizarea și funcționarea agențiilor pentru întreprinderi mici și mijlocii, atragere de investiții și promovare a exportului.(4)Numărul maxim de posturi aprobat pentru aparatul propriu al Agenției este de 250 de posturi, exclusiv demnitarii și posturile aferente cabinetelor demnitarilor. Din numărul maxim de posturi, 76 de posturi sunt destinate rețelei de reprezentare externă. Reprezentanților din rețeaua de reprezentare externă li se acordă, pe perioada trimiterii în misiune în străinătate, grade diplomatice, în condițiile legii.(5)Numirea personalului din birourile care constituie rețeaua de reprezentare externă se face de către președintele Agenției, cu avizul Ministerului Afacerilor Externe. Activitatea birourilor de reprezentare externă se derulează în baza unui protocol de colaborare încheiat între Agenție și Ministerul Afacerilor Externe. + 
Articolul 6(1)Atribuțiile, sarcinile și răspunderile structurilor din cadrul aparatului propriu al Agenției se stabilesc, în conformitate cu structura organizatorică prevăzută în anexa nr. 2, prin Regulamentul de organizare și funcționare al Agenției, aprobat prin ordin al președintelui Agenției.(2)Atribuțiile, sarcinile și răspunderile individuale ale personalului din cadrul aparatului propriu al Agenției se stabilesc prin fișa postului și regulamentul de organizare și funcționare.(3)Statul de funcții, structura organizatorică detaliată, repartizarea posturilor pe compartimente pentru aparatul propriu al Agenției, precum și încadrarea personalului se aprobă prin ordin al președintelui Agenției.(4)Pentru implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene, Agenția poate înființa echipe de proiect, unități de implementare sau de management al proiectelor și cu personal angajat în afara organigramei potrivit dispozițiilor art. 16 alin. (10) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu dispozițiile art. 6 alin. (5)-(7) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituțional și financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare și reziliență, precum și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului național de redresare și reziliență necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile și nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare și reziliență, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 178/2022, cu modificările și completările ulterioare.
 + 
Articolul 7(1)Agenția are în dotare un parc auto de 125 de autovehicule, din care 110 autovehicule preluate pe baza protocolului de predare-primire încheiat cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, care să asigure un nivel de reprezentare adecvat pentru desfășurarea activității în centrala Agenției și în rețeaua de reprezentare externă. Completarea necesarului de autovehicule se va efectua cu respectarea legislației în vigoare.(2)Consumul lunar de combustibil pentru fiecare autovehicul va fi stabilit prin ordin al președintelui Agenției.
 + 
Articolul 8Agenția poate închiria spații pentru structurile și personalul propriu din țară și din străinătate, în condițiile legii. + 
Articolul 9Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU
NICOLAE-IONEL CIUCĂ
Contrasemnează:
p. Șeful Cancelariei Prim-Ministrului,
Mihnea Claudiu Drumea,
consilier de stat
Secretarul general al Guvernului,
Marian Neacșu
Ministrul antreprenoriatului și turismului,
Constantin-Daniel Cadariu
Ministrul muncii și solidarității sociale,
Marius-Constantin Budăi
p. Ministrul afacerilor externe,
Janina-Mirela Sitaru,
secretar de stat
Ministrul finanțelor,
Adrian Câciu
București, 22 februarie 2023.Nr. 153. + 
Anexa nr. 1
SITUAȚIA
sediului Agenției Române pentru Investiții și Comerț Exterior
1.Imobil etajele 1, 2, 3 din clădire situate în str. Promoroacă nr 9-11, București, sectorul 1, în domeniul public al statului2.Teren str. Promoroacă nr. 9-11, București, sectorul 1, în domeniul public al statului
 + 
Anexa nr. 2*)*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Agenției Române pentru Investiții și Comerț Exterior

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x