HOTĂRÂRE nr. 130 din 11 martie 1998

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 115 din 17 martie 1998
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 13 24/02/1995
ActulREFERIRE LALEGE 83 06/10/1994
ActulREFERIRE LAOG 63 24/08/1994
ActulREFERIRE LAOG (R) 12 04/08/1993
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind finanţarea Turneului Final al Campionatului European de Fotbal pentru tineri sub 21 de ani



În temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 63/1994 privind actualizarea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile şi instituţiile publice, aprobată şi modificată prin Legea nr. 13/1995, şi al art. 16 lit. j) din Ordonanţa Guvernului nr. 12/1993 privind achiziţiile publice, aprobată şi modificată prin Legea nr. 83/1994 şi republicată,Guvernul României hotărăşte: + 
Articolul 1Cheltuielile privind lucrările de pregătire a stadioanelor de joc şi a terenurilor de antrenament acreditate de U.E.F.A. pentru desfăşurarea Turneului Final al Campionatului European de Fotbal pentru tineri sub 21 de ani, ce va fi organizat la Bucureşti în perioada 23-31 mai 1998, se vor finanta din alocaţii de la bugetul de stat pentru activitatea sportiva, prevăzute la capitolul "Cultura, religie şi acţiuni privind activitatea sportiva şi de tineret", în bugetele Ministerului Tineretului şi Sportului, Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului de Interne şi Ministerului Transporturilor, potrivit anexei nr. 1.
 + 
Articolul 2Cheltuielile necesare organizării competitiei se vor suporta din alocaţiile de la bugetul de stat pentru activitatea sportiva, prevăzute în bugetul Ministerului Tineretului şi Sportului pe anul 1998 la capitolul "Cultura, religie şi acţiuni privind activitatea sportiva şi de tineret", potrivit anexei nr. 2.
 + 
Articolul 3Lucrările prevăzute în anexa nr. 1 vor fi executate pe bază de documentaţii aprobate legal, prin încredinţare directa acordată societăţilor comerciale prevăzute în anexa nr. 3.
 + 
Articolul 4Bunurile achiziţionate potrivit anexei nr. 2 şi rămase în urma realizării acţiunii vor fi preluate în administrare de către Ministerul Tineretului şi Sportului.
 + 
Articolul 5Cu sumele rămase neutilizate în urma desfăşurării acţiunii se va majoră Fondul de rezerva bugetară la dispoziţia Guvernului pe anul 1998, în termen de 30 de zile de la încheierea competitiei.
 + 
Articolul 6Cota-parte din venit ce va fi primită de către Federaţia Română de Fotbal de la U.E.F.A., care reprezintă a opta parte din venitul realizat, după ce s-a dedus 10% din venit pentru U.E.F.A., va fi utilizata pentru activitatea de copii şi juniori şi loturile naţionale de juniori şi tineret, pe baza unui program întocmit de Federaţia Română de Fotbal şi avizat de Ministerul Tineretului şi Sportului.
 + 
Articolul 7Perioada 22 mai – 1 iunie 1998, prevăzută la art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 780/1997, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 344 din 5 decembrie 1997, se înlocuieşte cu perioada 5 mai – 2 iunie 1998.
 + 
Articolul 8Anexele 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUVICTOR CIORBEAContrasemnează:–––––-Ministrul tineretului şi sportului,Crin AntonescuMinistru de stat,ministru de interne,Gavril Dejeu Ministrul apărării naţionale,Constantin Dudu IonescuMinistrul transporturilor,Anton IonescuMinistrul finanţelor,Daniel DaianuMinistrul lucrărilor publiceşi amenajării teritoriului, Nicolae Noica
 + 
Anexa 1FINANŢAREAcheltuielilor privind lucrările de pregătire a stadioanelor de joc şi a terenurilor de antrenament acreditate de U.E.F.A. pentru desfăşurarea Turneului Final al Campionatului European de Fotbal pentru tineri sub 21 de ani, Bucureşti, 23-31 mai 1998

         
      – milioane lei –
  I. Ministerul Tineretului şi Sportului 13.025,0
    Stadionul Naţional "Lia Manoliu"  
    Lucrări ce urmează a se executa:  
    1. Procurarea şi înlocuirea scaunelor la tribuna I şi a II-a  
    2. Mărirea capacităţii de iluminare la instalaţia nocturnă a stadionului  
    3. Refacerea conductorilor de alimentare electrică şi înlocuirea corpurilor de iluminat pentru căile de acces al publicului  
    4. Realizarea iluminatului de siguranţă şi a evacuării la stadion  
    5. Înlocuirea conductei (inelului) de alimentare cu apă la stadion  
    6. Amenajarea celor 8 grupuri sanitare pentru public  
    7. Refacerea finisajelor actualelor faţade de la tribuna oficială şi tribuna a II-a  
    8. Amenajarea spaţiilor pentru cabinele de presă şi transmisiuni radio-TV  
    9. Panouri electronice pentru schimbarea jucătorilor (2 buc.)  
  II. Ministerul Apărării Naţionale 1.671,0
    Stadionul "Steaua"  
    Lucrări ce urmează a se executa:  
    1. Amenajarea intrării în stadion  
    2. Amenajarea cabinetului medical şi a grupului sanitar aferent  
    3. Amenajarea vestiarelor pentru jucători şi arbitri  
    4. Amenajarea parterului şi a acceselor la vestiare  
    5. Conducte sanitare şi termice de înlocuit  
    6. Instalaţie P.S.I.  
    7. Instalaţie de cabluri telefonice pentru presă (linii telefonice internaţionale şi racorduri cu modem)  
    8. Îmbunătăţirea parametrilor de iluminare nocturnă  
    9. Amenajarea sălii de şedinţe tehnice  
    10. Tunel de ieşire pentru jucători  
    11. Panouri electronice pentru schimbarea jucătorilor (2 buc.)  
  III. Ministerul de Interne 1.209,0
    Stadionul "Dinamo"  
    Lucrări de urmează a se executa:  
    1. Amenajarea vestiarelor pentru jucători şi arbitri  
    2. Acoperirea tribunei pentru presă şi realizarea instalaţiilor telefonice – 10 linii internaţionale cu aparate telefonice şi 10 racorduri cu modem  
    3. Tunel de ieşire pentru jucători  
    4. Panouri electronice pentru schimbarea jucătorilor (2 buc.)  
  IV. Ministerul Transporturilor 1.611,0
    Stadionul "Giuleşti"  
    Lucrări ce urmează a se executa:  
    1. Înlocuirea tâmplăriei metalice de la vestiarele jucătorilor şi arbitrilor  
    2. Realizarea ventilaţiei la vestiarele jucătorilor şi arbitrilor  
    3. Lucrări de igienizare la vestiarele jucătorilor şi arbitrilor  
    4. Mărirea capacităţii tribunei acoperite pentru presă şi realizarea instalaţiilor telefonice pentru 10 linii internaţionale şi 10 racorduri cu modem  
    5. Panouri electronice pentru schimbarea jucătorilor (2 buc.)  
    TOTAL GENERAL: 17.516,0

 + 
Anexa 2FINANŢAREAcheltuielilor privind organizarea Turneului Final al Campionatului European de Fotbal pentru echipe formate din tineri sub 21 de ani, Bucureşti, 23-31 mai 1998

                 
    – milioane lei –
  1. CHELTUIELI DE CAZARE  
  1.1. Pentru delegaţiile Germaniei, Olandei, Greciei şi României (Grupa A)  
  Hotel Intercontinental  
    4 delegaţii x 12 camere cu 2 paturi x 10 zile x 2.100.000 lei 1.008,0
    4 delegaţii x 6 camere cu 1 pat x 10 zile x 2.100.000 lei 504,0
    2 săli de şedinţe tehnice pentru 30 de persoane, dotate cu televizoare şi video x 10 zile x 4.500.000 lei 90,0
    1 cameră pentru cabinet medical x 10 zile x 2.100.000 lei 21,0
    1 cameră pentru serviciu de permanenţă x 10 zile x 2.100.000 lei 21,0
    1 cameră pentru amenajarea sediului comitetului de organizare + + U.E.F.A. x 12 zile x 3.000.000 lei 36,0
  1.2. Pentru delegaţiile Spaniei, Rusiei, Norvegiei şi Suediei (Grupa B)  
  Hotel Bucureşti  
    4 delegaţii x 12 camere cu 2 paturi x 10 zile x 2.025.000 lei 972,0
    4 delegaţii x 6 camere cu 1 pat x 10 zile x 1.530.000 lei 367,2
    2 săli de şedinţe tehnice pentru 30 de persoane, dotate cu televizoare şi video x 10 zile x 2.790.000 lei 55,8
    1 cameră pentru cabinet medical x 10 zile x 2.025.000 lei 20,3
    1 cameră pentru serviciu permanent x 10 zile x 2.025.000 lei 20,3
    1 cameră pentru amenajarea sediului comitetului de organizare + + U.E.F.A. x 12 zile x 2.500.000 lei 30,0
  1.3. Cartierul general al U.E.F.A. şi Comitetul de organizare local (C.O.L.)  
  Hotel Crowne Plaza Bucureşti (Flora)  
    4 apartamente pentru U.E.F.A. x 12 zile x 3.600.000 lei 172,8
    50 camere cu 1 pat pentru U.E.F.A. x 12 zile x 1.800.000 lei 1.080,0
    1 birou cu sală de primire pentru Secretariatul general al U.E.F.A. x x 13 zile x 9.000.000 lei 117,0
    1 birou pentru responsabilul de presă al U.E.F.A. x 13 zile x 2.700.000 lei 35,1
    1 sală de şedinţe cu o capacitate de 40-50 locuri, dotată cu instalaţie de traducere simultană x 12 zile x 9.000.000 lei 117,0
    1 spaţiu de depozitare a echipamentului "Adidas" pentru arbitri şi echiparea acestora x 3 zile x 900.000 lei 2,7
    1 cameră pentru cabinet medical x 12 zile x 1.800.000 lei 21,6
    1 cameră pentru serviciu de permanenţă x 12 zile x 1.800.000 lei 21,6
    1 sală pentru amenajarea birourilor de lucru ale Comitetului de organizare local x 13 zile x 4.500.000 lei 58,5
  TOTAL 1: 4.771,9
  2. CHELTUIELI DE MASĂ  
  2.1. Pentru delegaţiile Germaniei, Olandei, Greciei şi României (Grupa A)  
  Hotel Intercontinental  
    4 delegaţii x 26 persoane x 10 zile x 900.000 lei 936,0
    4 delegaţii x 2 persoane (ataşat C.O.L. + translator) x 10 zile x 450.000 lei 36,0
    4 delegaţii x 2 şoferi x 10 zile x 450.000 lei 36,0
    1 şofer C.O.L. x 10 zile x 450.000 lei 4,5
    5 persoane (U.E.F.A. + C.O.L.) x 10 zile x 450.000 lei 22,5
    băuturi nealcoolice, ceai, cafea, apă minerală, în camere şi la antrenamente, pentru 4 delegaţii x 26 persoane x 10 zile x 50.000 lei 10,4
  2.2. Pentru delegaţiile Spaniei, Rusiei, Norvegiei şi Suediei (Grupa B)  
  Hotel Bucureşti  
    4 delegaţii x 26 persoane x 10 zile x 900.000 lei 936,0
    4 delegaţii x 2 persoane (ataşat C.O.L. + translator) x 10 zile x 450.000 lei 36,0
    4 delegaţii x 2 şoferi x 10 zile x 450.000 lei 36,0
    1 şofer C.O.L. x 10 zile x 450.000 lei 4,5
    5 persoane (U.E.F.A. + C.O.L.) x 10 zile x 450.000 lei 22,5
    băuturi nealcoolice, ceai, cafea, apă minerală, în camere şi la antrenamente, pentru 4 delegaţii x 26 persoane x 10 zile x 50.000 lei 52,0
  2.3. Cartierul General al U.E.F.A. şi Comitetul de organizare local (C.O.L.)  
  Hotel Crowne Plaza Bucureşti (Flora)  
    54 persoane U.E.F.A. x 12 zile x 900.000 lei 583,2
    36 persoane C.O.L. x 12 zile x 450.000 lei 194,4
    28 şoferi x 12 zile x 200.000 lei 67,2
    băuturi nealcoolice, ceai, cafea, apă minerală pentru 90 persoane x 12 zile x 45.000 lei 48,6
  2.4. Mese oficiale  
    20 mai 1998, la Hotel Crowne Plaza  
    70 persoane (U.E.F.A. + COL) x 500.000 lei 35,0
    27 mai 1998, la Palatul Parlamentului  
    300 persoane (participanţi U.E.F.A., C.O.L., persoane oficiale române, presă) x 500.000 lei 150,0
    31 mai 1998, la Hotel Intercontinental  
    200 persoane (4 echipe finaliste, U.E.F.A., C.O.L., persoane oficiale române, presă) x 500.000 lei 100,0
  2.5. Băuturi nealcoolice, răcoritoare, cafea, apă minerală, la centrele de presă şi sălile de conferinţă de la stadioanele de competiţie – 2 centre (stadioane) x 9 zile x 10.000.000 lei 180,0
  2.6. Băuturi nealcoolice, răcoritoare, cafea, apă minerală, sandviciuri pentru protocol – oficialităţi U.E.F.A. şi române – la stadion, pentru 12 meciuri x 15.000.000 lei 180,0
  TOTAL 2: 3.670,8
  3. CHELTUIELI CU TRANSPORTUL LOCAL  
  3.1. Pentru echipele participante  
    8 autocare x 11 zile x 1.500.000 lei 132,0
    8 autoturisme x 11 zile x 1.000.000 lei 88,0
    8 autofurgonete x 2 zile x 900.000 lei 14,4
  3.2. Pentru arbitri delegaţi U.E.F.A.  
    3 microbuze x 12 zile x 1.200.000 lei 43,2
  3.3. Pentru cartierul general U.E.F.A.  
    14 autoturisme x 12 zile x 1.000.000 lei 168,0
    2 microbuze x 12 zile x 1.200.000 lei 28,8
  3.4. Pentru Comitetul de organizare local  
    10 autoturisme x 15 zile x 1.000.000 lei 150,0
    2 autocare x 12 zile x 1.500.000 lei 36,0
  TOTAL 3: 660,4
  4. CHELTUIELI CU DOTĂRILE ŞI INSTALAŢIILE FUNCŢIONALE  
  4.1. Amenajarea sediului Comitetului de organizare local:  
    masă pentru şedinţe, 20 de locuri 20,0
    scaune fixe, cu braţe şi spătar:  
      20 x 1.000.000 lei 20,0
    scaune de birou, reglabile:  
      20 x 1.000.000 lei 20,0
    fotolii:  
      4 x 2.500.000 lei 10,0
    măsuţe joase:  
      2 x 1.000.000 lei 2,0
  4.2. Instalaţii funcţionale:  
    5 calculatoare cu modem şi imprimantă, racordate la linii telefonice distincte (1 la cartierul general al U.E.F.A.,1 la Comitetul de organizare local, 1 la Centrul mass media U.E.F.A., 2 la cele două stadioane de competiţii) 5 x 36.000.000 lei 180,0
    1 fotocopiator performant pentru hârtie normală 63,0
    4 fotocopiatoare de performanţă medie pentru hârtie normală 108,0
  TOTAL 4: 423,0
  5. CHIRII  
  5.1. Instalaţie de traducere simultană în 4 limbi străine  
    10 zile x 4.500.000 lei 45,0
  5.2. Stadion cu pistă de atletism pentru pregătirea fizică a arbitrilor U.E.F.A.  
    12 zile x 2.000.000 lei 24,0
  5.3. Stadioane pentru jocurile oficiale (finanţarea cheltuielilor pentru ordine, asistenţă tehnică, pază, pompieri, asistenţă medicală, consumuri energetice şi materiale, altele asemenea)  
    12 jocuri x 100.000.000 lei 1.200,0
  5.4. Stadioane şi terenuri pentru antrenament (Steaua – terenul nr. 6; Cotroceni – terenul nr. 2; Giuleşti, Complexul Sportiv PRO Rapid)  
    4 stadioane x 10 zile x 20.000.000 lei 800,0
  NOTĂ:  
  Cheltuielile de mai sus se referă la asigurarea tuturor condiţiilor funcţionale (ordine şi pază, asistenţă tehnică, pompieri, asistenţă medicală, consumuri energetice şi materiale, altele asemenea).
  5.5. Telefoane mobile  
    50 aparate închiriate pentru perioada 20 mai – 01 iunie 1998, inclusiv costul estimat al convorbirilor 50 x 5.000.000 lei 250,0
  TOTAL 5: 2.319,0
  6. TIPĂRITURI ŞI CONFECŢII DIVERSE  
    6.1. Programul turneului final:  
      redactare, machetare, traducere, tipărire în 5.000 de exemplare 250,0
    6.2. Afişul turneului final:  
      redactare, machetare, tipărire în 4.000 de exemplare 50,0
    6.3. Invitaţii, parbrize auto, stickere, acreditări, plicuri, bilete de intrare, etichete, altele asemenea:  
      redactare, machetare, tipărire 250,0
    6.4. Pungi din plastic cu logoul turneului final – 5.000 de exemplare 8,0
    6.5. Pungi din hârtie, cu mânere din şnur:  
      redactare, machetare, tipărire în 3.000 de exemplare 5,0
    6.6. Benere din pânză cauciucată, pentru publicitatea competiţiei la hoteluri, stadioane, terenuri de antrenament şi stradal  
      30 bucăţi x 2.500.000 lei 75,0
    6.7. Steguleţe cu tricolorul României – 20.000 bucăţi 38,0
    6.8. Steaguri ale ţărilor participante, U.E.F.A., arbitrilor etc., de dimensiunile:  
      2,4 x 1,4 m (inclusiv cozi, măciulii şi suporturi) – 160 bucăţi 24,0
    6.9. Panouri-semnale cu logoul competiţiei, ce vor fi afişate la hoteluri şi la stadioanele de competiţii – 5 bucăţi 5,0
    6.10. Atenţii simbolice pentru participanţi şi pentru reprezentanţii U.E.F.A.:  
      1.000 insigne; 1.000 fanioane; 1.000 tricouri; 1.000 şepcuţe;  
      1.000 pixuri; 1.000 brelocuri; 70 mape din piele; 20 de plachete;  
      100 ceasuri de mână; 100 albume "Vizitaţi România";  
      40 de truse stilou 255,0
    6.11. Podium de premiere 5,0
    6.12. Caiet de informare presă, 12 pagini – 5.000 de exemplare 8,0
  TOTAL 6: 973,0
  7. ALTE CHELTUIELI SPECIFICE  
    7.1. Fanfară  
      12 jocuri x 5.000.000 lei 60,0
    7.2. Costume de reprezentare pentru personalul din Comitetul de organizare local (complet pentru femei, sacou, pantalon, cravată pentru bărbaţi) – nereturnabile  
      60 persoane x 1.200.000 lei 72,0
    7.8. Indemnizaţii pentru colaboratori (ataşaţi, interpreţi, asistenţă medicală, asistenţă TV-video, asistenţă sistem informatic şi telefonic, personal ajutător în Comitetul de organizare local)  
      80 persoane x 15 zile x 100.000 lei 120,0
    7.9. Furnituri de birou 50,0
  TOTAL 7: 302,0
  8. CHELTUIELI ÎN VALUTĂ  
    8.1. Transportul internaţional al delegaţiilor ţărilor participante  
      7 ţări x 26 persoane x 1.000 USD 1.638,0
    8.2. Transportul internaţional al reprezentanţilor U.E.F.A.  
      54 persoane x 2.000 USD 972,0
    8.3. Indemnizaţii în valută pentru delegaţii U.E.F.A.  
      54 persoane x 13 zile x 250 SFr 1.168,8
  TOTAL 8: 3.778,8
  9. DIVERSE ŞI NEPREVĂZUTE:  
    modificarea preţurilor ca urmare a deprecierii leului faţă de USD, depăşirea alocaţiilor de masă ca urmare a meniurilor pentru sportivi solicitate de delegaţiile participante, necesitatea închirierii unor contracte de asigurări suplimentare privind stadioanele, la cererea U.E.F.A., cheltuieli neprevăzute în prezentul buget 601,1
  TOTAL GENERAL (1-9): 17.500,0

 + 
Anexa 3SOCIETĂŢILE COMERCIALEcare vor executa, prin încredinţare directa, lucrările la stadioanele de joc şi la terenurile de antrenament precizate în anexa nr. 1

       
    Stadionul Naţional "Lia Manoliu" Societatea Comercială
  1. Procurarea şi înlocuirea scaunelor la tribuna I şi a II-a P.A.F.S. – S.R.L.
  2. Mărirea capacităţii de iluminare la instalaţia de nocturnă a stadionului; refacerea conductorilor de alimentare electrică şi înlocuirea corpurilor de iluminat pentru căile de acces al publicului; realizarea iluminatului de siguranţă şi a evacuării la stadion; înlocuirea conductei (inelului) de alimentare cu apă la stadion; amenajarea celor 8 grupuri sanitare pentru public; refacerea finisajelor actualelor faţade de la tribuna oficială şi tribuna a II-a; amenajarea spaţiilor pentru cabinele de presă şi transmisiuni radio-TV TEHNOROB – S.A.
    Stadionul "Steaua" TEHNOROB – S.R.L.
    Stadionul "Dinamo" ERBAŞU – S.A.
    Stadionul "Giuleşti" Societatea de Construcţii Bucureşti C.C.C.F. – S.A.

––––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x