HOTĂRÂRE nr. 126 din 7 februarie 2007 (*actualizată*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 21/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEHG 126 07/02/2007
ActulREFERIRE LALEGE 33 16/01/2007 ART. 23
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 1ARE LEGATURA CUHG 1255 17/10/2007 ART. 1
ART. 1ARE LEGATURA CUHG 991 28/08/2007 ART. 1
ART. 1REFERIRE LAOUG 15 12/03/2007
ART. 1REFERIRE LALEGE 19 17/03/2000 ART. 23
ART. 8ARE LEGATURA CUHG 991 28/08/2007
ART. 10REFERIRE LALEGE 337 17/07/2006
ART. 10REFERIRE LAOUG 34 19/04/2006
ART. 11ARE LEGATURA CUHG 1255 17/10/2007 ART. 1
ART. 13ARE LEGATURA CUHG 1255 17/10/2007 ART. 1
ART. 13ARE LEGATURA CUHG 991 28/08/2007 ART. 1
ART. 14ARE LEGATURA CUHG 1255 17/10/2007 ART. 1
ANEXA 1ARE LEGATURA CUHG 1255 17/10/2007 ART. 1
ANEXA 1ARE LEGATURA CUHG 1255 17/10/2007 ANEXA 1
ANEXA 1ARE LEGATURA CUHG 991 28/08/2007 ART. 1
ANEXA 2ARE LEGATURA CUHG 991 28/08/2007 ART. 1
ANEXA 3ARE LEGATURA CUHG 1255 17/10/2007 ART. 1
ANEXA 3ARE LEGATURA CUHG 1255 17/10/2007 ANEXA 2
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind cheltuielile necesare pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European din anul 2007(actualizatâ până la data de 19 octombrie 2007*)



––––*) Textul initial a fost publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 106 din 12 februarie 2007. Aceasta este forma actualizata de S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra Neamt până la data de 19 octombrie 2007, cu modificările şi completările aduse de: HOTĂRÂREA nr. 991 din 28 august 2007; HOTĂRÂREA nr. 1.255 din 17 octombrie 2007.În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 23^1 alin. (2) din Legea nr. 33/2007 privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Parlamentul European, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European se asigură de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică, al Ministerului Afacerilor Externe şi al Autorităţii Electorale Permanente.(2) Pentru acoperirea cheltuielilor necesare în vederea pregătirii şi desfăşurării în bune condiţii a alegerilor membrilor din România în Parlamentul European, se suplimentează bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică, al Ministerului Afacerilor Externe, al Autorităţii Electorale Permanente, precum şi al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2007, potrivit anexei nr. 1.–––-Alin. (2) al art. 1 a fost modificat de pct. 1 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 1.255 din 17 octombrie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 709 din 19 octombrie 2007.(3) Ministerul Administraţiei şi Internelor repartizează pe instituţii ale prefectului sumele cu care se majorează alocaţiile bugetare ale acestora, necesare pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European.(4) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor cu organizarea, dotarea şi funcţionarea Biroului Electoral Central se suportă din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor.(5) Se reîntregeşte bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2007, cu unele sume care au fost disponibilizate la Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului ca urmare a aplicării prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2007privind unele măsuri referitoare la alegerea membrilor din România în Parlamentul European din anul 2007, potrivit anexei nr. 2.––––Alin. (5) al art. 1 a fost introdus de pct. 2 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 991 din 28 august 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 602 din 31 august 2007.(6) Se reîntregeşte bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2007, cu unele sume care au fost disponibilizate la Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului ca urmare a aplicării prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2007privind unele măsuri referitoare la alegerea membrilor din România în Parlamentul European din anul 2007, cu modificările ulterioare, şi se suplimentează cu sumele necesare pentru aplicarea prevederilor art. 23 din Legea nr. 19/2000privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările şi completările ulterioare, potrivit anexei nr. 3.–––Alin. (6) al art. 1 a fost introdus de pct. 2 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 1.255 din 17 octombrie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 709 din 19 octombrie 2007.
 + 
Articolul 2(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Administraţia Naţională a Rezervelor de Stat, asigură achiziţionarea hârtiei necesare pentru tipărirea buletinelor de vot la alegerile membrilor din România în Parlamentul European.(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor repartizează instituţiilor prefectului cantităţile de hârtie necesare tipăririi buletinelor de vot şi a celorlalte formulare necesare procesului electoral.(3) Instituţiile prefectului asigură imprimarea buletinelor de vot în condiţii de securitate, precum şi tipărirea machetei proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor.(4) Cantitatea de hârtie aflată în ambalaje originale intacte, rămasă neutilizată, se restituie unităţilor teritoriale ale Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat de unde a fost ridicată, în termen de 10 zile de la publicarea rezultatelor alegerilor, pe bază de proces-verbal de predare-primire.(5) Plata hârtiei efectiv consumată, facturată după restituirea prevăzută la alin. (4), se face în termen de 30 de zile de la publicarea rezultatelor alegerilor.(6) Cheltuielile privind tipărirea proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor, precum şi dotarea cu echipamente şi tehnică de calcul, aplicaţii informatice şi consumabile, necesare efectuării operaţiunilor tehnice privind stabilirea rezultatelor alegerilor în staţiile de prelucrare organizate la nivelul circumscripţiilor şi al birourilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, se asigură din bugetul Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică.
 + 
Articolul 3(1) Autoritatea Electorală Permanentă asigură realizarea schimbului de informaţii necesar stabilirii autenticităţii menţiunilor din cererile resortisanţilor statelor membre ale Uniunii Europene, altul decât România, care şi-au exprimat intenţia de a alege membrii din România în Parlamentul European, respectiv de a candida pentru obţinerea unui mandat de membru din România în Parlamentul European.(2) Autoritatea Electorală Permanentă asigură tipărirea dovezilor eliberate alegătorilor comunitari şi realizarea comunicărilor necesare.(3) Cheltuielile necesare asigurării schimbului de informaţii cu autorităţile cu responsabilităţi similare din statele membre ale Uniunii Europene, cheltuielile necesare tipăririi dovezilor alegătorilor comunitari, precum şi cele privind comunicările prin corespondenţă şi telefonice, asigurarea transportului se suportă din fondurile alocate potrivit art. 1 alin. (2).
 + 
Articolul 4(1) În cadrul bugetelor aprobate, efectuarea cheltuielilor pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European se realizează de către ordonatorii de credite, cu informarea periodică a Comisiei pentru transparenţă.(2) Comisia prevăzută la alin. (1) se compune din câte un reprezentant al partidelor politice parlamentare, respectiv al organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale care au grup parlamentar propriu în ambele Camere ale Parlamentului, din 2 reprezentanţi ai organizaţiilor neguvernamentale şi 2 reprezentanţi ai Clubului Român de Presă.(3) Componenţa nominală a comisiei prevăzute la alin. (1) se stabileşte de către preşedintele Comisiei tehnice centrale, pe baza propunerilor formulate de partidele politice parlamentare, respectiv ale organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale care au grup parlamentar propriu în ambele Camere ale Parlamentului, organizaţiilor neguvernamentale şi Clubului Român de Presă.(4) Comisia prevăzută la alin. (1) îşi desemnează preşedintele dintre membrii nominalizaţi potrivit alin. (3).
 + 
Articolul 5Pentru reducerea cheltuielilor necesare desfăşurării procesului electoral, primării vor utiliza bunurile materiale aflate în stare corespunzătoare, recuperate de la alegerile anterioare.
 + 
Articolul 6(1) Pe toată perioada exercitării atribuţiilor privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European, instituţiile la care sunt angajaţi membrii birourilor electorale, statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar le asigură acestora drepturile salariale cuvenite, potrivit legii.(2) Pentru membrii Biroului Electoral Central, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire se acordă o indemnizaţie de 50 lei/zi, pe întreaga perioadă de activitate, care se asigură din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor.(3) Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar, care participă la executarea operaţiunilor generate de activitatea de la Biroul Electoral Central, vor primi o indemnizaţie de 35 lei/zi, pe întreaga perioadă de activitate, care se asigură de Ministerul Administraţiei şi Internelor.(4) Membrii birourilor electorale judeţene, al municipiului Bucureşti, ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi ale secţiilor de votare beneficiază de o indemnizaţie de 50 lei/zi, pe întreaga perioadă de activitate, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire. Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar, care participă la efectuarea operaţiunilor generate de desfăşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European, pe lângă aceste birouri, primesc o indemnizaţie de 35 lei/zi, pe întreaga perioadă de activitate.(5) Membrilor Biroului Electoral Central, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestuia, care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea alegerii membrilor din România în Parlamentul European, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor şi/sau al Ministerului Apărării aflat în misiune de pază la acest birou li se asigură în fiecare zi de activitate băuturi răcoritoare, cafea şi gustări, în limita sumei de 7 lei/persoană. Aceste cheltuieli se asigură din bugetul alocat Ministerului Administraţiei şi Internelor, potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (2).(6) Membrilor birourilor electorale judeţene, ai Biroului Electoral al Municipiului Bucureşti şi ai birourilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestora, care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor şi/sau al Ministerului Apărării aflat în misiune de pază la aceste birouri li se asigură în fiecare zi de activitate băuturi răcoritoare, cafea şi gustări, în limita sumei de 7 lei/persoană.(7) Membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor şi/sau al Ministerului Apărării aflat în misiune de pază la aceste birouri li se asigură în ziua votării băuturi răcoritoare, cafea şi gustări, în limita sumei de 7 lei/persoană.(8) Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4) se face pe baza listelor de prezenţă avizate de preşedinţii birourilor electorale.(9) Veniturile din indemnizaţiile prevăzute la alin. (2)-(4) se impozitează conform prevederilor legale în vigoare.(10) Prin zi de activitate se înţelege munca desfăşurată pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numărul de ore prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi.(11) Pe lângă drepturile prevăzute la alin. (4) membrii birourilor electorale care domiciliază în alte localităţi beneficiază de indemnizaţia de delegare, precum şi de decontarea cheltuielilor de transport şi cazare, potrivit reglementărilor în vigoare care stabilesc aceste drepturi pentru personalul din instituţiile publice.(12) Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4) şi (11) şi a cheltuielilor de protocol prevăzute la alin. (6) şi (7) se asigură din bugetele instituţiilor prefectului, din sumele repartizate conform art. 1 alin. (3), iar pentru secţiile de votare din străinătate plata indemnizaţiilor şi a cheltuielilor de protocol se asigură din bugetul alocat Ministerului Afacerilor Externe, potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (2).
 + 
Articolul 7Cheltuielile pentru materialele necesare tipăririi listelor electorale permanente şi a copiilor de pe acestea se asigură de instituţiile prefectului din sumele repartizate potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (3), iar cheltuielile pentru selectarea şi prelucrarea datelor privind cetăţenii cu drept de vot, precum şi cheltuielile pentru dotarea cu echipamente şi tehnică de calcul necesare desfăşurării acestor activităţi se asigură de Ministerul Administraţiei şi Internelor.
 + 
Articolul 8(1) Cheltuielile necesare în vederea transportului documentelor prevăzute de lege pentru desfăşurarea procesului electoral se asigură din bugetele instituţiilor prefectului, din sumele repartizate potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (3), iar pentru transportul documentelor repartizate secţiilor de votare din străinătate, din bugetul alocat Ministerului Afacerilor Externe, conform art. 1 alin. (2).(2) Pentru organizarea şi desfăşurarea procesului electoral, consumul de carburanţi şi cheltuielile cu telefoanele, efectuate de autorităţile şi instituţiile publice implicate, se suplimentează cu 50% faţă de normativele în vigoare, în perioadele februarie- martie 2007 şi septembrie-noiembrie 2007.–––Alin. (2) al art. 8 a fost modificat de pct. 3 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 991 din 28 august 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 602 din 31 august 2007.
 + 
Articolul 9(1) Confecţionarea tuturor ştampilelor cu menţiunea "VOTAT" şi a timbrelor autocolante ce se aplică pe documentele de identitate ale cetăţenilor este asigurată de Ministerul Administraţiei şi Internelor.(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor repartizează atât ştampilele cu menţiunea "VOTAT", cât şi timbrele autocolante către instituţiile prefectului, care împreună cu primării repartizează aceste materiale secţiilor de vot.(3) Confecţionarea celorlalte modele de ştampile necesare în vederea controlului şi desfăşurării procesului electoral se asigură de prefecţi, din sumele repartizate potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (3).(4) Ministerul Afacerilor Externe distribuie la secţiile de votare din străinătate timbrele autocolante necesare exercitării dreptului de vot de către cetăţenii români aflaţi în străinătate.
 + 
Articolul 10Achiziţionarea bunurilor şi serviciilor necesare bunei organizări şi desfăşurări a alegerilor membrilor din România în Parlamentul European se face de către fiecare autoritate contractantă responsabilă, în condiţiile prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006.
 + 
Articolul 11Sumele puse la dispoziţie Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, Ministerului Afacerilor Externe, Autorităţii Electorale Permanente, Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică, respectiv Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, neutilizate, se restituie în vederea reîntregirii Fondului de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, în termen de 30 de zile de la data publicării rezultatului alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I.–––Art. 11 a fost modificat de pct. 3 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 1.255 din 17 octombrie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 709 din 19 octombrie 2007.
 + 
Articolul 12Sumele alocate Ministerului Administraţiei şi Internelor din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului pentru desfăşurarea procesului electoral se virează cu această destinaţie în bugetul fiecărei instituţii a prefectului şi structuri a ministerului cu atribuţii în domeniu, iar decontarea cheltuielilor respective se efectuează cu respectarea prevederilor legale.
 + 
Articolul 13Ministerul Economiei şi Finanţelor va introduce modificările ce decurg din aplicarea prevederilor prezentei hotărâri în structura bugetului de stat pe anul 2007 şi în volumul şi structura bugetului Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică, al Ministerului Afacerilor Externe, al Autorităţii Electorale Permanente, precum şi al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale.–––Art. 13 a fost modificat de pct. 4 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 1.255 din 17 octombrie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 709 din 19 octombrie 2007.
 + 
Articolul 14Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.–––-Art. 14 a fost modificat de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 1.255 din 17 octombrie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 709 din 19 octombrie 2007.PRIM-MINISTRUCĂLIN POPESCU-TĂRICEANUContrasemnează:–––––Ministrul administraţiei şi internelor,Vasile BlagaMinistrul delegat pentru coordonareaSecretariatului Generalal Guvernului,Radu StroeMinistrul finanţelor publice,Sebastian Teodor Gheorghe VlădescuBucureşti, 7 februarie 2007.Nr. 126.
 + 
Anexa 2– mii lei –*Font 9*┌──────────────────────────────────────────────┬────────┬──────────────────────────┐│ INSTITUTIA │ │ Cheltuieli ││ │ Capitol├────────┬─────────┬───────││ │ │Bunuri │Active │TOTAL ││ │ │ şi │nefinan- │ ││ │ │servicii│ciare │ │├──────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┤│ 1. Ministerul Internelor şi Reformei │ │ │ │ ││ Administrative │ │ 25.902 │ 668 │26.570 │├───┬──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┤│ │1. Instituţiile prefectului │ 51.01 │ 20.860 │ 351 │21.211 ││ ├──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┤│ │2. Biroul Electoral Central │ 51.01 │ 230 │ 240 │ 470 │├───┴──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┤│ TOTAL CAP. 51.01 │ 51.01 │ 21.090 │ 591 │21.681 │├───┬──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┤│ │ 1. Inspectoratul General al Poliţiei │ 61.01 │ 3.500 │ │ 3.500 ││ ├──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┤│ │ 2. Comandamentul Naţional al Jandarmeriei│ 61.01 │ 1.300 │ │ 1.300 ││ ├──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┤│ │ 3. Centrul Naţional de Administrare a │ │ │ │ ││ │ Bazelor de Date pentru Evidenţa │ │ │ │ ││ │ Persoanelor │ 61.01 │ 10 │ 61 │ 71 ││ ├──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┤│ │ 4. Oficiul Roman pentru Imigrari │ 61.01 │ 2 │ 16 │ 18 │├───┴──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┤│ TOTAL CAP. 61.01 │ 61.01 │ 4.812 │ 77 │ 4.889 │└──────────────────────────────────────────────┴────────┴────────┴─────────┴───────┘––––-Anexa 2 a fost introdusă de pct. 5 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 991 din 28 august 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 602 din 31 august 2007, având conţinutul anexei la acest act normativ.
 + 
Anexa 3                                                              – mii lei –┌────────────────────────────────────────┬──────────────┬──────────────────────┐│ Instituţia │Capitol │ Cheltuieli ││ │ ├──────────┬───────────┤│ │ │Personal │ TOTAL │├────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┼───────────┤│Ministerul Internelor şi Reformei │ │ │ ││ Administrative │ │ 51.084│ 51.084 │├───┬────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┼───────────┤│ │1. Instituţiile prefectului │ 51.01 │ 47.051│ 47.051 ││ ├────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┼───────────┤│ │2. Biroul Electoral Central │ 51.01 │ 343│ 343 │├───┴────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┼───────────┤│ TOTAL CAP. 51.01 │ 51.01 │ 47.394│ 47.394 │├───┬────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┼───────────┤│ │1. Inspectoratul General al Poliţiei│ 61.01 │ 3.200│ 3.200 ││ ├────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┼───────────┤│ │2. Comandamentul Naţional al │ │ │ ││ │ Jandarmeriei │ 61.01 │ 80│ 80 ││ ├────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┼───────────┤│ │3. Centrul Naţional de Administrare │ 61.01 │ 410│ 410 ││ │ a Bazelor de Date privind │ │ │ ││ │ Evidenţa Persoanelor │ │ │ ││ ├────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┼───────────┤│ │4. Oficiul Român pentru Imigrări │ 61.01 │ 0│ 0 │├───┴────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┼───────────┤│ TOTAL CAP. 61.01 │ 61.01 │ 3.690│ 3.690 │└────────────────────────────────────────┴──────────────┴──────────┴───────────┘–––Anexa 3 a fost introdusă de pct. 7 al art. I din HOTĂRÂREA nr. 1.255 din 17 octombrie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 709 din 19 octombrie 2007, având conţinutul anexei 2 la acest act normativ.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x