HOTĂRÂRE nr. 108 din 23 martie 2005

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 19/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 304 din 12 aprilie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHOTARARE 181 29/03/2007
ART. 25MODIFICAT DEHOTARARE 535 22/08/2006
ART. 26MODIFICAT DEHOTARARE 258 28/03/2006
ART. 26MODIFICAT DEHOTARARE 535 22/08/2006
ART. 39MODIFICAT DEHOTARARE 258 28/03/2006
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PEREGULAMENT 23/03/2005
ActulREFERIRE LALEGE 567 09/12/2004 ART. 44
ActulREFERIRE LALEGE 567 09/12/2004 ART. 94
ActulREFERIRE LALEGE 317 01/07/2004 ART. 24
ART. 1APROBA PEREGULAMENT 23/03/2005
ART. 1REFERIRE LALEGE 567 09/12/2004 CAP. 4
ART. 2REFERIRE LALEGE 567 09/12/2004 ART. 24
ART. 2REFERIRE LALEGE 567 09/12/2004 ART. 42
ART. 3REFERIRE LALEGE 567 09/12/2004 ART. 43
ART. 3REFERIRE LALEGE 567 09/12/2004 ART. 44
ART. 7REFERIRE LALEGE 567 09/12/2004 ART. 42
ART. 8REFERIRE LALEGE 567 09/12/2004 ART. 24
ART. 22REFERIRE LALEGE 567 09/12/2004 ART. 42
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHOTARARE 181 29/03/2007
ART. 25MODIFICAT DEHOTARARE 535 22/08/2006
ART. 26MODIFICAT DEHOTARARE 258 28/03/2006
ART. 26MODIFICAT DEHOTARARE 535 22/08/2006
ART. 39MODIFICAT DEHOTARARE 258 28/03/2006

privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului sau examenului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate la instanţe şi parchete superioare



Având în vedere prevederile art. 24 alin. (1) teza a II-a din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,în temeiul dispoziţiilor art. 44 alin. (3) şi ale art. 94 alin. (2) din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea,Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotărăşte: + 
Articolul 1Se aprobă Regulamentul privind modul de organizare şi desfăşurare a concursului sau examenului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate la instanţe şi parchete superioare, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 2Prezentul regulament se trimite spre publicare în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii,judecător dr. Dan Lupaşcu
 + 
Anexa REGULAMENTprivind modul de organizare şi desfăşurare a concursului sau examenului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate la instanţe şi parchete superioare + 
Capitolul IDispoziţii generale + 
Articolul 1Prezentul regulament cuprinde norme de organizare şi desfăşurare a examenului pentru definitivare în funcţie, precum şi a examenului şi concursului de promovare a personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor, aşa cum prevede secţiunea a 2-a din cap. IV al Legii nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea.
 + 
Articolul 2Definitivarea în funcţie a personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor, încadrat pentru prima dată după terminarea studiilor, cu excepţia absolvenţilor prevăzuţi la art. 24 alin. (1) din Legea nr. 567/2004, se face pe bază de examen, potrivit dispoziţiilor art. 42 din aceeaşi lege.
 + 
Articolul 3(1) Promovarea în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor se face prin concurs sau prin examen, în funcţia imediat superioară, potrivit dispoziţiilor cuprinse în art. 43 şi 44 din Legea nr. 567/2004.(2) Promovarea în funcţii de execuţie în grade sau trepte profesionale superioare, în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, se face prin examen.(3) Promovarea în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare se face numai prin concurs.(4) Personalul auxiliar de specialitate poate candida pentru promovarea la oricare dintre instanţele şi, respectiv, parchetele superioare, cu respectarea condiţiilor minime de vechime.
 + 
Articolul 4Examenul şi concursul de promovare în funcţii de execuţie se organizează pe baza unor criterii de apreciere a performanţelor profesionale, avându-se în vedere vechimea minimă în specialitate, competenţa profesională şi rezultatele obţinute în activitatea desfăşurată.
 + 
Articolul 5Examenul pentru definitivare în funcţie pentru personalul auxiliar de specialitate debutant se organizează de către instanţa sau parchetul la care acesta este încadrat.
 + 
Articolul 6Examenul de promovare în funcţii de execuţie în grade sau trepte profesionale superioare, în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, precum şi concursul de promovare în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare se organizează după cum urmează:a) pentru judecătorii, tribunale, curţi de apel, instanţe specializate şi pentru parchetele de pe lângă acestea, de curţile de apel, respectiv de parchetele de pe lângă acestea;b) pentru Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Parchetul Naţional Anticorupţie, de către aceste instituţii.
 + 
Articolul 7(1) Examenul pentru definitivare prevăzut la art. 2 se organizează la sfârşitul perioadei de 6 luni prevăzute de art. 42 din Legea nr. 567/2004.(2) Examenul şi concursul prevăzute la art. 3 se organizează anual sau ori de câte ori este nevoie.
 + 
Capitolul IICondiţii pentru înscrierea la examen sau la concursul pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie la instanţele şi parchetele superioare + 
Secţiunea 1Condiţii pentru înscrierea la examenul pentru definitivare în funcţie + 
Articolul 8Poate participa la examenul pentru definitivare în funcţie personalul auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor încadrat pentru prima dată după terminarea studiilor, cu excepţia absolvenţilor prevăzuţi la art. 24 alin. (1) din Legea nr. 567/2004, la sfârşitul perioadei de 6 luni prevăzute de lege.
 + 
Articolul 9Data examenului pentru definitivare în funcţie se afişează cu 30 de zile înainte de împlinirea termenului de 6 luni, prin afişare la sediul instanţelor sau parchetelor care organizează examenul.
 + 
Articolul 10(1) Tematica pentru examenul pentru definitivare în funcţie va cuprinde subiecte din legislaţia care reglementează statutul personalului auxiliar de specialitate, regulamentele de ordine interioară ale instanţelor şi parchetelor de pe lângă acestea, precum şi noţiuni generale de procedură penală şi/sau de procedură civilă.(2) Tematica va fi stabilită anual de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizează examenul pentru definitivare în funcţie.
 + 
Articolul 11(1) În cazul examenului pentru definitivare în funcţie a informaticienilor, tematica pentru examen va cuprinde subiecte prin care să se asigure verificarea cunoştinţelor în domeniul informatic.(2) Tematica va fi stabilită de informaticianul-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. În cazul inexistenţei sau vacanţei postului de informatician-şef, tematica va fi alcătuită de un informatician desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului şi va fi avizată de Direcţia de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv de compartimentul informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.(3) Pentru definitivarea în funcţie a informaticienilor din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Parchetului Naţional Anticorupţie tematica va fi alcătuită de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizează examenul, cu sprijinul reprezentanţilor compartimentului informatic din cadrul acestora.
 + 
Secţiunea a 2-aCondiţii pentru înscrierea la examenul pentru promovarea în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet + 
Articolul 12Poate participa la examenul pentru promovarea în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet personalul auxiliar de specialitate care îndeplineşte următoarele condiţii:a) are vechimea minimă prevăzută de lege pentru funcţia respectivă;b) nu a fost sancţionat disciplinar după acordarea ultimului calificativ;c) are calificativul "foarte bine" în ultimii 3 ani.
 + 
Articolul 13Îndeplinirea condiţiilor prevăzute de art. 12 se constată prin raport întocmit de preşedintele instanţei ori de conducătorul parchetului unde candidatul îşi desfăşoară activitatea.
 + 
Secţiunea a 3-aCondiţii pentru înscrierea la concursul pentru promovarea în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare + 
Articolul 14Poate participa la concursul pentru promovarea în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare personalul auxiliar de specialitate care îndeplineşte următoarele condiţii:a) are o vechime de cel puţin 3 ani în funcţie la instanţa sau parchetul la care este încadrat;b) are calificativul "foarte bine" în ultimii 3 ani;c) nu a fost sancţionat disciplinar după acordarea ultimului calificativ.
 + 
Articolul 15Îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 14 se constată prin raport întocmit de preşedintele instanţei ori de conducătorul parchetului unde candidatul îşi desfăşoară activitatea.
 + 
Capitolul IIIOrganizarea şi desfăşurarea examenului sau concursului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare + 
Secţiunea 1Organizarea şi desfăşurarea examenului pentru definitivare în funcţie + 
Articolul 16(1) Comisia de examen pentru definitivare în funcţie este alcătuită din preşedinte şi 2 membri numiţi de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului unde candidaţii îşi desfăşoară activitatea.(2) Din comisia de examen va face parte şi un reprezentant al personalului auxiliar de specialitate.(3) În cazul examenului pentru definitivarea în funcţie a informaticienilor, reprezentantul personalului auxiliar de specialitate este informaticianul-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului, iar în cazul inexistenţei sau vacanţei postului de informatician-şef, un informatician cu experienţă desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, după caz.(4) Pentru definitivarea în funcţie a informaticienilor din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Parchetului Naţional Anticorupţie desemnarea informaticianului membru al comisiei de examen se face fără avizul prevăzut la alin. (3).
 + 
Articolul 17(1) Anterior desfăşurării examenului, comisia de examen va elabora subiectele din tematica prevăzută la art. 10 şi baremele de corectare.(2) Locul desfăşurării examenului, timpul afectat elaborării lucrării, precum şi modalitatea de securizare a lucrărilor sunt stabilite de comisia de examen.(3) În caz de fraudă, pe lucrare se va face menţiunea "Fraudă", se va încheia proces-verbal în acest sens, iar candidatul va fi declarat respins.(4) La sfârşitul susţinerii probei se va afişa baremul de corectare.
 + 
Articolul 18Examenul de definitivare pentru personalul auxiliar de specialitate debutant constă într-o probă scrisă cu caracter preponderent practic.
 + 
Articolul 19Comisia de examen va aprecia lucrările cu note de la 1 la 10, fiind declaraţi admişi candidaţii care au obţinut cel puţin nota 6.
 + 
Articolul 20Candidaţii pot depune contestaţii în termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor la preşedintele instanţei sau la conducătorul parchetului unde aceştia îşi desfăşoară activitatea.
 + 
Articolul 21(1) Rezolvarea contestaţiilor se face de o comisie desemnată de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care a organizat examenul, având aceeaşi componenţă numerică cu cea a comisiei de examen prevăzute la art. 16, fără ca vreun membru al acesteia să fi făcut parte din comisia de examen, în termen de 3 zile de la data limită de depunere a contestaţiilor.(2) Hotărârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivă.
 + 
Articolul 22(1) În cazul nepromovării examenului pentru definitivare în funcţie, perioada prevăzută de art. 42 alin. (1) din Legea nr. 567/2004 poate fi prelungită cu încă 6 luni.(2) Nepromovarea pentru a doua oară a examenului pentru definitivare în funcţie atrage eliberarea din funcţie pentru incapacitate profesională.(3) În cazul neprezentării la examenul pentru definitivare în funcţie din motive neimputabile, candidatul poate participa la următoarea sesiune organizată de către instanţa sau parchetul în care îşi desfăşoară activitatea.
 + 
Secţiunea a 2-aOrganizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet + 
Articolul 23Data organizării examenului de promovare în grade sau trepte profesionale superioare, precum şi tematica stabilită potrivit art. 10 se comunică de către curţile de apel şi parchetele de pe lângă acestea instanţelor şi parchetelor din circumscripţia acestora, cu cel puţin 30 de zile înainte, şi se aduce la cunoştinţă prin afişare.
 + 
Articolul 24(1) În termen de 15 zile de la comunicarea datei examenului, cei interesaţi pot depune cereri la preşedintele instanţei sau la conducătorul parchetului unde aceştia îşi desfăşoară activitatea.(2) Cererile împreună cu raportul prevăzut de art. 13 vor fi înaintate, după caz, la curtea de apel sau la parchetul de pe lângă aceasta, cu cel puţin 10 zile înaintea datei susţinerii examenului.
 + 
Articolul 25(1) Examenul constă în susţinerea unei lucrări scrise şi a unei probe practice.(2) Tematica va fi stabilită de colegiul de conducere al curţii de apel şi, respectiv, al parchetului de pe lângă aceasta şi va cuprinde legislaţia care reglementează statutul personalului auxiliar de specialitate, regulamentele de ordine interioară ale instanţelor şi parchetelor, precum şi noţiuni din procedura penală şi/sau procedura civilă, iar pentru probele practice, cunoştinţe de operare pe calculator.(3) În cazul examenului de promovare a informaticienilor, tematica va fi stabilită de informaticianul-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. În cazul inexistenţei sau vacanţei postului de informatician-şef, precum şi în cazul în care informaticianul-şef susţine examenul de promovare, tematica va fi alcătuită de un informatician desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului şi va fi avizată de Direcţia de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv de compartimentul informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.(4) Pentru definitivarea în funcţie a informaticienilor din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Parchetului Naţional Anticorupţie tematica va fi stabilită de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizează examenul, cu sprijinul reprezentanţilor compartimentului informatic din cadrul acestora.
 + 
Articolul 26(1) Comisia de examen este numită de colegiul de conducere al curţii de apel şi, respectiv, al parchetului de pe lângă aceasta şi este formată din 2 magistraţi, dintre care unul este membru al colegiului de conducere şi unul este reprezentant al personalului auxiliar de specialitate.(2) În cazul examenului pentru definitivarea în funcţie a informaticienilor, reprezentantul personalului auxiliar de specialitate este informaticianul-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului unde se organizează examenul, iar în cazul inexistenţei sau vacanţei postului de informatician-şef, un informatician cu experienţă desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, după caz.(3) Pentru definitivarea în funcţie a informaticienilor din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Parchetului Naţional Anticorupţie desemnarea informaticianului membru al comisiei de examen se face fără avizul prevăzut la alin. (2).
 + 
Articolul 27(1) În termen de maximum 5 zile înainte de data examenului, comisia de examen va verifica şi va aviza raportul prevăzut la art. 13 şi va afişa lista candidaţilor.(2) În cazul neavizării raportului, candidatul nu poate participa la examen.
 + 
Articolul 28Anterior desfăşurării examenului, comisia de examen va proceda potrivit dispoziţiilor art. 17.
 + 
Articolul 29(1) Comisia de examen va aprecia atât proba scrisă, cât şi proba practică cu note de la 1 la 10, nota finală fiind reprezentată de media aritmetică a notelor obţinute la cele două probe.(2) Comisia de examen va întocmi tabelul de clasificare a candidaţilor şi va afişa lista la sediul curţii de apel sau al parchetului de pe lângă aceasta.
 + 
Articolul 30(1) În termen de 48 de ore de la afişarea rezultatului se pot face contestaţii, care vor fi soluţionate de o comisie formată din 3 magistraţi desemnaţi de colegiul de conducere al curţii de apel sau parchetului de pe lângă aceasta, care nu vor putea fi aceiaşi cu membrii comisiei de examen.(2) Contestaţiile vor fi soluţionate în termen de 3 zile de la data limită de depunere a acestora.(3) Hotărârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivă.
 + 
Secţiunea a 3-aOrganizarea şi desfăşurarea concursului de promovare la instanţe sau la parchete superioare + 
Articolul 31Data organizării concursului de promovare la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul Naţional Anticorupţie şi la celelalte instanţe sau parchete superioare, precum şi tematica concursului stabilită potrivit art. 25 alin. (2) şi, respectiv, alin. (3) se comunică de către curţile de apel şi parchetele de pe lângă acestea instanţelor şi parchetelor din circumscripţia lor, cu cel puţin 30 de zile înainte.
 + 
Articolul 32Dispoziţiile art. 13 se aplică în mod corespunzător.
 + 
Articolul 33Concursul pentru promovarea în funcţii de execuţie la instanţe şi parchete superioare constă într-o probă scrisă şi una practică din tematica anunţată.
 + 
Articolul 34(1) Comisia de concurs este numită de colegiul de conducere al curţii de apel sau parchetului de pe lângă aceasta şi este formată dintr-un membru al colegiului de conducere şi alţi 2 magistraţi.(2) În cazul concursului de promovare a informaticienilor, comisia de concurs este formată dintr-un membru al colegiului de conducere, informaticianul-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului unde se organizează concursul, precum şi un informatician cu experienţă din cadrul aceluiaşi compartiment informatic, desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.(3) În cazul inexistenţei sau vacanţei postului de informatician-şef, colegiul de conducere al instanţei sau parchetului va desemna 2 informaticieni cu experienţă care vor face parte din comisia de concurs sau va decide ca în componenţa acesteia să fie incluşi specialişti în domeniul informatic din afara instanţei sau parchetului. Desemnarea informaticienilor, respectiv a specialiştilor membri ai comisiei de concurs, se va face cu avizul prevăzut la alin. (2).(4) Pentru promovarea în funcţie a informaticienilor din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Parchetului Naţional Anticorupţie desemnarea informaticienilor membri ai comisiei de concurs se face fără avizul prevăzut la alin. (2).
 + 
Articolul 35(1) Cu 10 zile înaintea datei concursului, comisia de concurs va verifica îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs şi va afişa lista candidaţilor la sediul curţii de apel sau al parchetului de pe lângă aceasta.(2) Candidaţii respinşi pot face contestaţie în termen de 48 de ore de la data afişării listei, care va fi soluţionată de o comisie formată din 3 magistraţi numiţi de către colegiul de conducere, care nu vor fi aceiaşi cu membrii comisiei de concurs, în termen de 3 zile.(3) Modul de soluţionare a contestaţiei se comunică prin afişare la sediul curţii de apel sau al parchetului de pe lângă aceasta, cel mai târziu cu o zi înainte de data susţinerii concursului.
 + 
Articolul 36(1) Comisia de concurs va elabora subiectele şi baremele de corectare anterior desfăşurării concursului.(2) Subiectele vor fi păstrate în plic sigilat până la ora începerii concursului.(3) Locul şi ora desfăşurării concursului vor fi stabilite de către comisia de concurs.(4) La ora stabilită pentru concurs, plicul cu subiecte va fi adus în sală şi va fi desfăcut de către un candidat, după verificarea integrităţii plicului.(5) Candidaţii care nu au fost prezenţi la deschiderea plicului pierd dreptul de a susţine concursul.(6) În caz de fraudă, pe lucrare se va face menţiunea "Fraudă", se va încheia proces-verbal în acest sens, iar candidatul va fi declarat respins.(7) La predarea lucrărilor, colţul cu numele candidatului va fi sigilat şi ştampilat în prezenţa acestuia, iar candidatul va semna într-un tabel, cu menţionarea numărului paginilor scrise.(8) La sfârşitul susţinerii probei scrise se va afişa baremul de corectare.(9) Proba practică se va susţine în aceeaşi zi cu proba scrisă, iar rezultatele vor fi afişate la sfârşitul examinării tuturor candidaţilor.(10) Notele obţinute la proba practică nu pot fi contestate.
 + 
Articolul 37(1) Comisia de concurs va aprecia atât proba scrisă, cât şi proba practică cu note de la 1 la 10, nota finală fiind reprezentată de media aritmetică a notelor obţinute la cele două probe.(2) Comisia de concurs întocmeşte tabelul de clasificare a candidaţilor, în termen de 5 zile de la data concursului, şi afişează lista la sediul curţii de apel sau al parchetului de pe lângă aceasta.(3) Vor fi declaraţi admişi, în limita posturilor scoase la concurs, candidaţii care au obţinut cel puţin media 7, fără ca la vreuna dintre probe să fi obţinut o notă mai mică de 5.(4) La medii egale vor fi declaraţi admişi candidaţii care au obţinut nota mai mare la proba scrisă.
 + 
Articolul 38Candidaţii pot face contestaţie care se va depune la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul Naţional Anticorupţie, precum şi la curţile de apel sau la parchetele de pe lângă acestea, în termen de 48 de ore de la afişarea rezultatelor.
 + 
Articolul 39(1) Rezolvarea contestaţiilor se va face de către comisia prevăzută la art. 34, în termen de 3 zile de la expirarea termenului de depunere a acestora.(2) Hotărârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivă.
 + 
Capitolul IVNumirea candidaţilor admişi + 
Articolul 40Candidaţii declaraţi admişi la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet ori la concursul de promovare la instanţe sau parchete superioare sunt numiţi, în condiţiile legii, prin decizie a preşedintelui Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, a procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, a procurorului general al Parchetului Naţional Anticorupţie, a preşedintelui curţii de apel sau, după caz, a procurorului general al parchetului de pe lângă curtea de apel.
 + 
Articolul 41Lucrările scrise şi rezultatele concursului se anexează la dosarele personale ale candidaţilor declaraţi admişi.
 + 
Capitolul VDispoziţii finale + 
Articolul 42Dispoziţiile prezentului regulament se aplică în mod corespunzător personalului auxiliar de specialitate de la instanţele specializate şi parchetele de pe lângă acestea, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul Naţional Anticorupţie, precum şi instanţelor şi parchetelor militare, Secţiei militare a Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Secţiei de combatere a infracţiunilor de corupţie săvârşite de militari a Parchetului Naţional Anticorupţie.
 + 
Articolul 43Prezentul regulament se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.______________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x