HOTĂRÂRE nr. 1.612 din 7 octombrie 2004

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 18/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 919 din 8 octombrie 2004
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 373 24/09/2004 ART. 121
ActulREFERIRE LALEGE 370 20/09/2004 ART. 28
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 1REFERIRE LALEGE 105 25/09/1996
ART. 2REFERIRE LALEGE 373 24/09/2004 ART. 120
ART. 2REFERIRE LALEGE 212 19/04/2002
ART. 2REFERIRE LAOUG 60 25/04/2001 ART. 12
ART. 6REFERIRE LAHG 113 14/04/1997 ART. 12
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind modelul timbrului autocolant, condiţiile de tipărire, de gestionare şi de utilizare a acestuia la alegerile pentru Camera Deputaţilor, Senat şi Preşedintele României din anul 2004



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 121 alin. (1) din Legea nr. 373/2004 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi al art. 28 din Legea nr. 370/2004 pentru alegerea Preşedintelui României,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1) La alegerile pentru Camera Deputaţilor, Senat şi Preşedintele României din anul 2004, cetăţenii cu drept de vot, posesori ai cărţii de identitate, eliberată potrivit Legii nr. 105/1996 privind evidenţa populaţiei şi cartea de identitate, cu modificările ulterioare, îşi exercită dreptul de vot pe baza acesteia. După exercitarea votului, pe versoul cărţii de identitate se aplică un timbru autocolant cu menţiunea „Votat” şi data scrutinului.(2) Forma şi conţinutul timbrului autocolant sunt prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.(3) Timbrul autocolant trebuie să asigure aderenţa perfectă pe cartea de identitate, astfel încât să nu se poată detaşa fără a se produce deteriorarea acestui document.
 + 
Articolul 2(1) Achiziţionarea timbrelor autocolante se asigură de către Ministerul Administraţiei şi Internelor în termen de 20 de zile de la data intrării în vigoare a art. 120 din Legea nr. 373/2004 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului. Achiziţia se face potrivit prevederilor art. 12 lit. h) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 60/2001 privind achiziţiile publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 212/2002, cu modificările şi completările ulterioare.(2) Timbrele autocolante se predau de către Ministerul Administraţiei şi Internelor prefecţilor, pe bază de proces-verbal, cu cel puţin 20 de zile înainte de data alegerilor pentru Camera Deputaţilor, Senat şi Preşedintele României.(3) Prefecţii, împreună cu primarii, predau pe bază de proces-verbal timbrele autocolante preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare, până cel târziu în preziua alegerilor.(4) După încheierea votării, preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare predau primarilor timbrele autocolante neutilizate.(5) În municipiul Bucureşti timbrele se predau prin intermediul oficiilor electorale.
 + 
Articolul 3Timbrele autocolante au acelaşi format pentru toate circumscripţiile electorale, se imprimă cu litere de aceeaşi mărime, cu aceleaşi caractere şi cu aceeaşi cerneală, într-un număr egal cu cel al alegătorilor posesori ai cărţii de identitate, cu un plus de 10%.
 + 
Articolul 4Membrii biroului electoral al secţiei de votare aplică timbrul autocolant pe versoul cărţii de identitate şi completează data scrutinului.
 + 
Articolul 5În vederea distribuirii corecte a timbrelor autocolante, Ministerul Administraţiei şi Internelor comunică primarilor, cel târziu cu 15 zile înainte de ziua votării, numărul alegătorilor posesori ai cărţii de identitate, înscrişi în listele electorale permanente, pe fiecare secţie de votare.
 + 
Articolul 6Ministerul Administraţiei şi Internelor furnizează datele prevăzute la art. 5 în mod gratuit, prin derogare de la prevederile art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 113/1997 privind conţinutul, actualizarea şi valorificarea datelor din Registrul permanent de evidenţă a populaţiei, cu modificările şi completările ulterioare.PRIM-MINISTRUADRIAN NĂSTASEContrasemnează:────────────────Ministru de stat,ministrul administraţiei şi internelor,Marian Florian SăniuţăMinistrul delegat pentru administraţia publică,Gheorghe EmacuMinistrul finanţelor publice,Mihai Nicolae TănăsescuNr. 1.612.Bucureşti, 7 octombrie 2004.
 + 
Anexa MODELULtimbrului autocolant ce se aplică pe cartea de identitate aalegătorului care votează la alegerile pentru CameraDeputaţilor, Senat şi Preşedintele României din anul 2004

VOTAT

Data…*)

__________Notă *) Se completează de către unul dintre membrii biroului electoral al secţiei de votare cu ziua, luna şi anul scrutinului.NOTĂ:Pătratul în care este încadrat cercul cu înscrisul "Votat" şi cu rubrica "Data" are o latură de 15 mm._____________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x