HOTĂRÂRE nr. 1.532 din 9 decembrie 2009

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 26/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 867 din 11 decembrie 2009
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 35 13/03/2008 ART. 34
ActulREFERIRE LALEGE 35 13/03/2008 ART. 48
ActulREFERIRE LALEGE 35 13/03/2008 ART. 68
ActulREFERIRE LALEGE 35 13/03/2008 ART. 69
ActulREFERIRE LALEGE 35 13/03/2008 ART. 72
ActulREFERIRE LALEGE 393 28/09/2004
ActulREFERIRE LALEGE (R) 215 23/04/2001
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 12REFERIRE LALEGE 35 13/03/2008 ART. 65
ART. 12REFERIRE LALEGE 393 28/09/2004
ART. 12REFERIRE LALEGE (R) 67 25/03/2004
ART. 12REFERIRE LALEGE (R) 215 23/04/2001
ART. 13REFERIRE LALEGE 290 24/10/2005
ART. 13REFERIRE LAOUG 97 14/07/2005
ART. 17REFERIRE LALEGE 290 24/10/2005
ART. 17REFERIRE LAOUG 97 14/07/2005 ART. 10
ART. 23REFERIRE LALEGE 16 02/04/1996
ANEXA 5REFERIRE LALEGE 35 13/03/2008 ART. 42
ANEXA 5REFERIRE LALEGE 393 28/09/2004
ANEXA 5REFERIRE LALEGE (R) 67 25/03/2004
ANEXA 5REFERIRE LALEGE (R) 215 23/04/2001
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind unele măsuri necesare bunei organizări şi desfăşurări a alegerilor parţiale în Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaţilor nr. 1 din Circumscripţia Electorală nr. 42 – Municipiul Bucureşti, din data de 17 ianuarie 2010



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 34 alin. (1), art. 48 alin. (16), art. 68 alin. (2), art. 69 alin. (1) şi (2) şi al art. 72 alin. (2) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1(1) Cu cel puţin 18 zile înainte de data alegerilor, prefectul municipiului Bucureşti şi preşedintele Tribunalului Bucureşti întocmesc listele cuprinzând persoanele care pot fi desemnate, potrivit legii, preşedinţi ai birourilor electorale ale secţiilor de votare şi locţiitori ai acestora.(2) Cu cel puţin 15 zile înainte de data alegerilor, prefectul municipiului Bucureşti centralizează listele prevăzute la alin. (1) şi le transmite spre avizare, prin poşta electronică, Autorităţii Electorale Permanente, în formatul solicitat de aceasta.(3) Avizul Autorităţii Electorale Permanente se comunică prefectului municipiului Bucureşti şi preşedintelui Tribunalului Bucureşti până cel mai târziu cu 3 zile înaintea desemnării preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi a locţiitorilor acestora.
 + 
Articolul 2(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor dispune măsuri pentru asigurarea ordinii şi liniştii publice în raza teritorială a Circumscripţiei Electorale nr. 42 – Municipiul Bucureşti, Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaţilor nr. 1, pe întreaga perioadă electorală şi, în mod deosebit, în ziua votării, precum şi în zilele care premerg şi succedă acestei zile.(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor asigură paza secţiilor de votare şi a dosarelor întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare, pe timpul transportului acestora la Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, respectiv la Biroul Electoral Central, precum şi paza pe timpul tipăririi, transportului şi depozitării buletinelor de vot şi celorlalte materiale necesare votării.(3) Cu cel puţin 5 zile înainte de data alegerilor, Ministerul Administraţiei şi Internelor asigură confecţionarea ştampilelor cu menţiunea "VOTAT". Ştampilele cu menţiunea "VOTAT" se distribuie birourilor electorale ale secţiilor de votare prin intermediul prefectului municipiului Bucureşti.
 + 
Articolul 3(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin structura teritorială a Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din municipiul Bucureşti, asigură selectarea şi prelucrarea datelor privind cetăţenii cu drept de vot, tipărirea listelor electorale permanente şi a copiilor de pe listele electorale permanente, precum şi dotarea cu echipamente şi tehnică de calcul necesare desfăşurării acestor activităţi.(2) Listele electorale suplimentare şi alte tipizate necesare votării se asigură de către Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti.(3) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigură hârtia pentru tipărirea buletinelor de vot, precum şi imprimarea acestora.(4) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigură confecţionarea ştampilei Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti şi a ştampilelor de control ale birourilor electorale ale secţiilor de votare.(5) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigură achiziţionarea tuşului, tuşierelor şi a celorlalte materiale necesare votării.(6) Pentru dotarea secţiilor de votare, primarul sectorului 1 va utiliza bunurile materiale recuperate de la alegerile anterioare şi aflate în stare bună. Acolo unde bunurile materiale necesare dotării materiale corespunzătoare a secţiilor de votare nu se pot recupera, se vor achiziţiona unele noi de către Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti.(7) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigură transportul şi distribuirea materialelor, documentelor şi tipizatelor prevăzute de lege pentru desfăşurarea procesului electoral.(8) Prefectul municipiului Bucureşti stabileşte un grafic de distribuire a buletinelor de vot şi a celorlalte materiale necesare votării, în funcţie de asigurarea condiţiilor de păstrare în siguranţă a acestora, cu respectarea prevederilor legale.(9) În situaţia în care prefectul municipiului Bucureşti este în imposibilitate de a-şi exercită atribuţiile, precum şi în cazurile în care această funcţie este vacantă, unul dintre subprefecţi asigură îndeplinirea sarcinilor ce îi revin acestuia, potrivit legii, în vederea organizării şi desfăşurării corespunzătoare a alegerilor.
 + 
Articolul 4În perioada desfăşurării alegerilor, Autoritatea Electorală Permanentă va acorda sprijin de specialitate prefectului municipiului Bucureşti şi primarului sectorului 1, în vederea realizării la termen şi în condiţii corespunzătoare a sarcinilor ce le revin în organizarea şi desfăşurarea alegerilor parlamentare parţiale.
 + 
Articolul 5(1) Autoritatea Electorală Permanentă asigură sediul corespunzător pentru desfăşurarea activităţii Biroului Electoral Central.(2) Dotarea tehnică şi materială a Biroului Electoral Central se asigură de către Autoritatea Electorală Permanentă.(3) Autoritatea Electorală Permanentă asigură personalul tehnic auxiliar necesar funcţionării Biroului Electoral Central. Personalul tehnic auxiliar necesar funcţionării Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti se asigură de către Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti împreună cu Autoritatea Electorală Permanentă.(4) Serviciul de Telecomunicaţii Speciale asigură, la solicitarea Autorităţii Electorale Permanente, serviciile şi echipamentele de comunicaţii speciale, închirierea de la operatorii publici a elementelor de infrastructură pentru servicii de comunicaţii, pentru crearea de aplicaţii specifice şi funcţionarea sistemului de colectare a datelor privind participarea la vot, necesare Biroului Electoral Central şi Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti.(5) Prefectul Municipiului Bucureşti şi primarul general al Municipiului Bucureşti asigură sediul, dotarea şi condiţiile corespunzătoare pentru funcţionarea Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti.
 + 
Articolul 6(1) Institutul Naţional de Statistică asigură, la cererea Autorităţii Electorale Permanente, sistemul informaţional utilizat pentru constatarea rezultatelor alegerilor parlamentare parţiale.(2) Institutul Naţional de Statistică asigură, la cererea Autorităţii Electorale Permanente, editarea şi tipărirea proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor.
 + 
Articolul 7(1) Autoritatea Electorală Permanentă asigură, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, instruirea membrilor birourilor electorale şi a celorlalţi participanţi la alegeri cu privire la sarcinile ce le revin în vederea organizării şi desfăşurării în bune condiţii a alegerilor.(2) În scopul asigurării instruirii şi îndrumării eficiente a membrilor birourilor electorale şi a celorlalţi participanţi la procesul electoral, Autoritatea Electorală Permanentă poate realiza publicaţii, materiale, broşuri şi acţiuni de informare a participanţilor la procesul electoral. Publicaţiile pot cuprinde variante actualizate ale reglementărilor legale privind alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului din anul 2008.(3) Autoritatea Electorală Permanentă stabileşte organizaţiile neguvernamentale care îndeplinesc condiţiile legale pentru desemnarea de observatori interni la alegeri, acreditează reprezentanţii presei scrise, ai radioului şi televiziunilor din România, precum şi observatorii străini şi delegaţii mass-mediei străini, la propunerea Ministerului Afacerilor Externe.
 + 
Articolul 8Pentru organizarea şi desfăşurarea procesului electoral, consumul de carburanţi şi cheltuielile cu telefoanele efectuate de autorităţile administraţiei publice implicate în organizarea alegerilor se suplimentează cu 50% faţă de normativele în vigoare, în perioada desfăşurării acestora.
 + 
Articolul 9(1) Se aprobă bugetul necesar pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, în cuantumul prevăzut în anexa nr. 1.(2) Sumele prevăzute la alin. (1) se asigură din bugetele ordonatorilor principali de credite pe anul 2010.(3) Se autorizează ordonatorii principali de credite prevăzuţi în anexa nr. 1 să efectueze angajamente legale în anul 2009 cu termen de plată în anul 2010 pentru achiziţii de bunuri şi servicii, în limita sumelor prevăzute în anexa nr. 1 la titlul "Bunuri şi servicii".
 + 
Articolul 10(1) Pe toată perioada exercitării atribuţiilor privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor parlamentare parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, instituţiile la care sunt angajaţi membrii birourilor electorale, statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar le asigură acestora drepturile salariale cuvenite, potrivit legii.(2) Pentru membrii Biroului Electoral Central, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire, se acordă o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, care se suportă din bugetul Autorităţii Electorale Permanente, potrivit art. 9 alin. (2).(3) Personalul tehnic auxiliar care participă la executarea operaţiunilor generate de activitatea de la Biroul Electoral Central primeşte o indemnizaţie de 50 lei pe zi de activitate, care se suportă din bugetul Autorităţii Electorale Permanente, potrivit art. 9 alin. (2).(4) Membrii Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti beneficiază de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate. Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar care participă la efectuarea operaţiunilor generate de activitatea acestui birou electoral primesc o indemnizaţie de 50 lei pe zi de activitate.(5) Preşedinţii şi locţiitorii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiază de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de 3 zile. Membrii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiază de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de 3 zile.(6) Membrilor Biroului Electoral Central, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestuia care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor care este în misiune de pază la acest birou li se asigură în fiecare zi de activitate 8 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea, gustări. Aceste cheltuieli se suportă din fondurile alocate Autorităţii Electorale Permanente, potrivit art. 9 alin. (2).(7) Membrilor Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, precum şi statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestora care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor care este în misiune de pază la acest birou li se asigură în fiecare zi de activitate 8 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea, gustări.(8) Membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor care este în misiune de pază la aceste birouri li se asigură, în ziua votării, 8 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea, gustări.(9) Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4) şi (5) se face pe baza listelor de prezenţă avizate de preşedinţii birourilor electorale. Pentru membrii Biroului Electoral Central şi personalul tehnic auxiliar al acestuia, plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (2) şi (3) se face numai în cazul depăşirii duratei zilnice normale a timpului de muncă cu cel puţin 2 ore pe zi, precum şi pentru zilele de repaus săptămânal şi sărbătoare legală.(10) Veniturile din indemnizaţiile prevăzute la alin. (2)-(5) se impozitează conform prevederilor legale în vigoare.(11) Prin zi de activitate se înţelege munca desfăşurată pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numărul de ore prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi.(12) Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4) şi (5) şi a cheltuielilor de protocol prevăzute la alin. (7) şi (8) se asigură din bugetul Instituţiei Prefectului Municipiului Bucureşti.
 + 
Articolul 11Ordonatorii de credite răspund de utilizarea corespunzătoare a sumelor puse la dispoziţie pentru procesul electoral.
 + 
Articolul 12În termen de cel mult 60 de zile de la publicarea rezultatului alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I, autorităţile administraţiei publice centrale şi Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti, cărora le-au fost alocate fonduri potrivit anexei nr. 1, comunică Autorităţii Electorale Permanente situaţia sumelor alocate şi cheltuielilor efectuate, separat pe cheltuieli de personal, materiale şi de capital, în vederea întocmirii raportului prevăzut la art. 65 alin. (1) lit. k) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările şi completările ulterioare.
 + 
Articolul 13(1) La alegerile parlamentare parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, cetăţenii cu drept de vot, posesori de cărţi de identitate, eliberate potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 290/2005, cu modificările şi completările ulterioare, îşi exercită dreptul de vot pe baza acestora. După exercitarea votului, pe versoul cărţii de identitate se aplică un timbru autocolant cu menţiunea „Votat CDp” şi data scrutinului.(2) Forma şi conţinutul timbrului autocolant sunt prevăzute în anexa nr. 2.(3) Timbrul autocolant trebuie să asigure aderarea perfectă pe cartea de identitate, astfel încât să nu poată fi detaşat fără a se produce deteriorarea acesteia.
 + 
Articolul 14(1) Achiziţionarea timbrelor autocolante prevăzute la art. 13 alin. (1) se asigură, potrivit prevederilor legale în vigoare, de către Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti, cu avizul Ministerului Administraţiei şi Internelor.(2) Timbrele autocolante se predau preşedintelui Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti de către prefectul municipiului Bucureşti, pe bază de proces-verbal, cu cel puţin 5 zile înainte de data alegerilor parlamentare parţiale.(3) Preşedintele Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, predă, pe bază de proces-verbal, primarului sectorului 1 al municipiului Bucureşti timbrele autocolante, până cel mai târziu cu 3 zile înainte de data alegerilor.(4) Primarul sectorului 1 al municipiului Bucureşti predă timbrele autocolante, pe bază de proces-verbal, preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare, până cel mai târziu în preziua alegerilor.(5) După încheierea votării, preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare predau primarului sectorului 1 al municipiului Bucureşti timbrele autocolante neutilizate.(6) După publicarea rezultatului alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I, primarul sectorului 1 al municipiului Bucureşti predă timbrele autocolante nefolosite în vederea topirii de către operatorii economici specializaţi.
 + 
Articolul 15Timbrele autocolante au acelaşi format pentru întreaga circumscripţie electorală, se imprimă cu litere de aceeaşi mărime, cu aceleaşi caractere şi cu aceeaşi cerneală, într-un număr mai mare cu 10% decât cel al alegătorilor posesori de cărţi de identitate.
 + 
Articolul 16În vederea distribuirii timbrelor autocolante pentru secţiile de votare din Circumscripţia Electorală nr. 42 – Municipiul Bucureşti, Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaţilor nr. 1, structura teritorială a Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor comunică prefectului municipiului Bucureşti, până cel mai târziu cu 8 zile înainte de data alegerilor, numărul alegătorilor care deţin cărţi de identitate, înscrişi în copiile de pe listele electorale permanente, pe fiecare secţie de votare.
 + 
Articolul 17Ministerul Administraţiei şi Internelor furnizează datele prevăzute la art. 16 în mod gratuit, în condiţiile prevăzute de art. 10 alin. (6) lit. f) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 290/2005, cu modificările şi completările ulterioare.
 + 
Articolul 18Se aprobă modelul copiei de pe lista electorală permanentă, modelul listei electorale suplimentare, modelul extrasului de pe copia listei electorale permanente sau de pe lista electorală suplimentară, modelul declaraţiei de acceptare a candidaturii, modelul declaraţiei de renunţare la candidatură, modelul propunerii de candidatură, precum şi modelul certificatului doveditor al alegerii deputatului, ce vor fi folosite la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, potrivit anexelor nr. 3-9.
 + 
Articolul 19Se aprobă modelele ştampilelor care se folosesc la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, potrivit anexelor nr. 10-13.
 + 
Articolul 20Se aprobă modelul buletinului de vot care se foloseşte la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, potrivit anexei nr. 14.
 + 
Articolul 21(1) Buletinele de vot întrebuinţate, cele necontestate, precum şi cele neîntrebuinţate, ştampilele şi celelalte materiale utilizate la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, primite de Judecătoria Sectorului 1 de la birourile electorale ale secţiilor de votare, sunt păstrate în arhivă, separat de celelalte documente ale instanţei, timp de 3 luni de la data publicării rezultatelor alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I.(2) După împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), Judecătoria Sectorului 1, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, predă, pe bază de proces-verbal, în vederea topirii, operatorilor economici specializaţi buletinele de vot şi celelalte materiale utilizate în procesul electoral.
 + 
Articolul 22(1) Buletinele de vot nule şi cele contestate, listele electorale utilizate în cadrul secţiilor de votare, precum şi celelalte materiale deţinute de Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti se predau, pe bază de proces-verbal, Tribunalului Bucureşti, care le va păstra în arhivă, separat de celelalte documente ale instanţei, o perioadă de 3 luni de la data publicării rezultatelor alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I.(2) După expirarea termenului prevăzut la alin. (1), Tribunalul Bucureşti, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, predă, pe bază de proces-verbal, în vederea topirii, operatorilor economici specializaţi documentele şi celelalte materiale primite de la Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti.
 + 
Articolul 23Procesele-verbale predate la Biroul Electoral Central, registrele acestuia, precum şi toate documentele şi materialele de la Biroul Electoral Central, rezultate ca urmare a alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, se păstrează în arhiva Autorităţii Electorale Permanente, în conformitate cu prevederile Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, cu modificările şi completările ulterioare.
 + 
Articolul 24Anexele nr. 1-14 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:–––––p. Viceprim-ministru, ministruladministraţiei şi internelor, interimar,Mihai Capră,secretar de statp. Preşedintele AutorităţiiElectorale Permanente,Marian MuhuleţSecretarul general al Guvernului,Daniela Nicoleta AndreescuDirectorul Serviciuluide Telecomunicaţii Speciale,Marcel OprişMinistrul finanţelor publice,Gheorghe PogeaBucureşti, 9 decembrie 2009.Nr. 1.532.
 + 
Anexa 1BUGETULnecesar pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurareaalegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilordin data de 17 ianuarie 2010                                                                                  mii lei

  INSTITUŢIA Capitol Cheltuieli TOTAL
  Personal Bunuri şi servicii Active nefinanciare
             
  1. Ministerul Administraţiei şi Internelor   400 1.331 0 1.731
    Aparat Propriu şi Instituţiile Prefectului 51.01 400 270   670
             
    TOTAL CAP. 51.01 51.01 400 270 0 670
             
    1) Inspectoratul General al Poliţiei Române 61.01   720   720
  2) Inspectoratul General al Jandarmeriei Române 61.01   200   200
  3) Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date 61.01   21   21
  4) Direcţia Economico-Administrativă 61.01   100   100
  5) Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă 61.01   10   10
  6) Aparat central 61.01   10   10
             
    TOTAL CAP. 61.01 61.01 0 1.061 0 1.061
             
  2. Autoritatea Electorală Permanentă 51.01 54 11   65
    Biroul Electoral Central   54 11   65
             
  3. Serviciul de Telecomunicaţii Speciale 61.01   12   12
    TOTAL GENERAL   454 1.354 0 1.808

 + 
Anexa 2MODELULtimbrului autocolant ce se aplică pe cartea de identitatea alegătorului care votează la alegerile parţialepentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010NOTĂ:Pătratul în care este încadrat cercul cu înscrisul "Votat CDp" şi cu data scrutinului va avea latura de 20 mm.
 + 
Anexa 3Modelul copiei de pe lista electorală permanentăce va fi folosită în secţiile de votare la alegerile parţialepentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010    ROMÂNIA Circumscripţia electorală nr. 42    MUNICIPIUL BUCUREŞTI Secţia de votare nr. ………    Sectorul 1 Colegiul uninominal pentru alegerea    Strada ……………… Camerei Deputaţilor nr. 1                 COPIE DE PE LISTA ELECTORALĂ PERMANENTĂ            pentru alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor                      din data de 17 ianuarie 2010

  Nr. crt. Semnătura alegătorului Numele şi prenumele alegătorului Codul numeric personal Domiciliul alegătorului  (nr. casei, bloc, apartament) Seria şi numărul actului de identitate
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   

                 Primar, Secretar,            Şeful serviciului de administrare a bazelor de date                 privind evidenţa persoanelor Bucureşti,              Şeful serviciului public comunitar de evidenţă           a persoanelor al sectorului…, municipiul Bucureşti,NOTĂ:Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor pune la dispoziţia primarului sectorului 1, în 3 exemplare, copii de pe listele electorale permanente, care cuprind alegătorii din fiecare secţie de votare. Copiile de pe listele electorale permanente se semnează de primar, de secretarul sectorului, de şeful serviciului de administrare a bazelor de date privind evidenţa persoanelor Bucureşti şi de şeful serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor al sectorului din municipiul Bucureşti. + 
Anexa 4Modelul listei electorale suplimentare ce va fi folosităîn secţiile de votare la alegerile parţialepentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010    ROMÂNIA Circumscripţia electorală nr. 42    Municipiul Bucureşti Secţia de votare nr. ………    Sectorul 1 Colegiul uninominal pentru alegerea                                          Camerei Deputaţilor nr. 1                      LISTA ELECTORALĂ SUPLIMENTARĂ           pentru alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor                      din data de 17 ianuarie 2010

  Nr. crt. Semnătura alegătorului Numele şi prenumele alegătorului Codul numeric personal Domiciliul alegătorului  (strada, nr. casei, bloc, apartament) Tipul, seria şi numărul actului de identitate
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   

                   Preşedintele biroului electoral                        al secţiei de votare                          Nume şi prenume                        ……………….                            Semnătura                         ……………NOTĂ:Listele se semnează de preşedintele biroului electoral al secţiei de votare unde au fost întocmite.În lista electorală suplimentară se vor înscrie, de către preşedintele biroului electoral al secţiei de votare:– persoanele care se prezintă la vot şi fac dovada că domiciliază pe raza secţiei de votare respective, însă au fost omise din copia listei electorale permanente;– alegătorii netransportabili din cauză de boală sau invaliditate care solicită deplasarea urnei speciale şi fac dovada că domiciliază pe raza secţiei de votare respective, însă au fost omişi din copia listei electorale permanente;– membrii birourilor electorale ale secţiilor de votare, precum şi persoanele însărcinate cu menţinerea ordinii la secţia la care îşi desfăşoară activitatea, doar dacă domiciliază pe raza acelui colegiu uninominal în care se află secţia de votare respectivă şi sunt arondaţi, conform domiciliului, în altă secţie de votare a aceluiaşi colegiu uninominal;– candidaţii care se prezintă la vot la o secţie de votare din cadrul colegiului uninominal în care candidează, alta decât aceea unde sunt arondaţi potrivit domiciliului;– persoanele deţinute în baza unui mandat de arestare preventivă sau persoanele ce sunt în executarea unei condamnări, dar nu şi-au pierdut drepturile electorale şi care votează prin intermediul urnei speciale, sub condiţia ca persoana privată de libertate să domicilieze în unitatea administrativ-teritorială pe raza căreia se află locul de detenţie. + 
Anexa 5Modelul extrasului de pe copia listei electorale permanentesau de pe lista electorală suplimentară ce va fi folositpentru votarea cu urna specială la alegerile parţialepentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010    ROMÂNIA EXTRAS    Municipiul Bucureşti de pe copia listei electorale    Sectorul 1 permanente sau de pe lista electorală                                          suplimentară utilizat pentru                                           votarea cu "urna specială"                                        Circumscripţia electorală nr. 42                                        Secţia de votare nr. ………..                                      Colegiul uninominal pentru alegerea                                           Camerei Deputaţilor nr. 1                     EXTRAS DE PE LISTA ELECTORALĂ         pentru alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor                      din data de 17 ianuarie 2010

  Nr. crt. Semnătura alegătorului Numele şi prenumele alegătorului Codul numeric personal Domiciliul alegătorului (strada, nr. casei, bloc, apartament) Tipul, seria şi numărul actului de identitate
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   

    Preşedintele biroului electoral al secţiei de votare                 Nume şi prenume Nume şi prenume*)                  …………. ………….                    Semnătura Semnătura                  …………. ………….                                           Nume şi prenume*)                                             ………….                                               Semnătura                                             ………….––––    *) Membrii biroului electoral al secţiei de votare care însoţesc       urna specială.NOTĂ:În conformitate cu prevederile art. 42 alin. (22^2) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările şi completările ulterioare, persoanele cuprinse în aceste liste trebuie să fie radiate din celelalte liste existente la secţii. + 
Anexa 6Modelul declaraţiei de acceptare a candidaturiicare va fi folosit la alegerile parţialepentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010DECLARAŢIE DE ACCEPTAREA CANDIDATURIISubsemnatul, ………….., domiciliat în România, judeţul ……………., comuna/oraşul/ municipiul ……………., sectorul …….., strada ……….., nr. ……., bloc ……., apartament ……., propus de*) ……………., de profesie ……….., ocupaţia (funcţia deţinută) ……………., membru al**) ………………., declar prin prezenta că accept să candidez la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, în Circumscripţia electorală nr. 42, Colegiul uninominal nr. 1.Declar de asemenea, pe propria răspundere, că întrunesc condiţiile prevăzute de lege pentru a candida.DATA SEMNĂTURA,…………….. ……………………––––Notă *) Se trece denumirea abreviată şi desfăşurată a partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale ori a organizaţiei cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale sau, după caz, menţiunea "candidat independent".Notă **) Se trece denumirea partidului politic sau a organizaţiei cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale al căror membru este. Pentru candidaţii independenţi se trece menţiunea "nu este cazul".
 + 
Anexa 7Modelul declaraţiei de renunţare la candidaturăcare va fi folosit la alegerile parţialepentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010DECLARAŢIE DE RENUNŢARE LA CANDIDATURĂSubsemnatul, ………………, domiciliat în România, judeţul ………………, comuna/oraşul/municipiul ……………….., sectorul …………, strada ………………, nr. …….., bloc …….., apartament ……., declar prin prezenta că renunţ la candidatura pentru funcţia de deputat propusă de*) ……………., în Circumscripţia electorală nr. 42, Colegiul uninominal nr. 1, şi depusă în data de …………..DATA SEMNĂTURA,…………… …………………..––––-Notă *) Se trece denumirea abreviată şi desfăşurată a partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale ori a organizaţiei cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale sau, după caz, menţiunea "candidat independent".
 + 
Anexa 8Modelul propunerii de candidatură care va fi folositla alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilordin 17 ianuarie 2010Propunerea/propunerile de candidaturăa/ale competitorului electoral*)……………..la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilordin data de 17 ianuarie 2010Circumscripţia electorală nr. 42, Bucureşti, Colegiul uninominal nr. 1CAMERA DEPUTAŢILOR

*Font 9*
Nr.
crt.
Numele şi
prenumele
Codul numeric
personal
Domiciliul

Locul şi data
naşterii
Ocupaţia

Profesia

Apartenenţa
politică**)

DATA SEMNĂTURA CONDUCERII***)…………. ………………––––Notă *) Se va completa cu denumirea partidului politic, alianţei politice sau a alianţei electorale care participă la alegeri.Notă **) Se va completa denumirea partidului care l-a propus, în cazul în care competitorul electoral este o alianţă politică sau alianţă electorală.Notă ***) Se va semna de către conducerea partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale sau de către persoanele desemnate în acest sens. + 
Anexa 9ROMÂNIACIRCUMSCRIPŢIA ELECTORALĂ NR. 42BUCUREŞTI[STEMA ROMÂNIEI]CERTIFICAT DOVEDITOR AL ALEGERII DEPUTATULUIDoamna/Domnul, ………….., născută/născut la data de ………………, în localitatea ……………, judeţul(sectorul) …………., având CNP …………, cu domiciliul în*)…………, str. ………. nr. ……, judeţul ……….., a fost aleasă/ales deputat în Circumscripţia electorală nr. 42, Bucureşti, Colegiul uninominal nr. 1, la alegerile parţiale din data de 17 ianuarie 2010.––––-Notă *) Se vor trece comuna/oraşul/municipiul şi denumirea acesteia/acestuia.PREŞEDINTELEBIROULUI ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPŢIE…………………….(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
 + 
Anexa 10MODELULştampilei de control a secţiei de votare care se foloseştela alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilordin data de 17 ianuarie 2010Notă *) Se înscrie numărul secţiei de votare, conform numerotării făcute prin ordinul prefectului sau ministrului afacerilor externe, după caz.NOTĂ:– Tuşul pentru ştampile va fi de culoare albastră.– Dimensiunea ştampilei se stabileşte de prefectul municipiului Bucureşti, prin ordin, astfel încât toate datele înscrise să fie lizibile.– Ştampilele se confecţionează prin grija prefectului municipiului Bucureşti.
 + 
Anexa 11MODELULştampilei cu menţiunea "VOTAT" care se foloseştela alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilordin data de 17 ianuarie 2010NOTĂ:– Ştampila se confecţionează şi se distribuie prin grija Ministerului Administraţiei şi Internelor, care stabileşte şi dimensiunea acesteia.– Tuşul folosit pentru ştampile va fi de culoare albastră.
 + 
Anexa 12MODELULştampilei Biroului Electoral de Circumscripţieal Municipiului Bucureşti care se foloseştela alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilordin data de 17 ianuarie 2010NOTĂ:– Tuşul pentru ştampile va fi de culoare albastră.– Dimensiunea ştampilei se stabileşte de prefectul municipiului Bucureşti, prin ordin, astfel încât toate datele înscrise să fie lizibile. Dimensiunea ştampilei pentru biroul electoral pentru secţiile de votare din străinătate se stabileşte de prefectul municipiului Bucureşti.– Ştampila se confecţionează prin grija prefectului municipiului Bucureşti.
 + 
Anexa 13MODELULştampilei Biroului Electoral Central care se foloseştela alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilordin data de 17 ianuarie 2010NOTĂ:Ştampila se confecţionează prin grija Ministerului Administraţiei şi Internelor, care stabileşte şi dimensiunea acesteia.
 + 
Anexa 14MODELULbuletinului de vot care se foloseşte la alegerile parţialepentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010    1)-6): Se trec candidaţii pentru funcţia de deputat, în ordinea rezultată           prin tragerea la sorţi.    A) Se trece denumirea partidului politic, alianţei politice,       alianţei electorale sau a organizaţiei cetăţenilor aparţinând       minorităţilor naţionale care participă la alegeri.    B) Se trece semnul electoral.    C) Se trec numele şi prenumele candidatului.NOTĂ:– Hârtia pentru tipărirea buletinelor de vot se asigură de către prefecţi.– Patrulaterele se vor imprima paralel între ele, în număr egal cu cel al candidaţilor, distanţa dintre acestea fiind egală şi mai mare decât diametrul ştampilei cu menţiunea "VOTAT".– Pe pagina a doua a buletinului de vot (versoul primei coperţi) se imprimă patrulaterele cuprinzând candidaturile.– A treia pagina a buletinului de vot (versoul coperţii finale) va rămâne goală, având înscrisă în subsol doar numerotarea paginii.– Pagina buletinului de vot are formatul A4.– Ultima pagină a buletinului de vot (coperta finală) va rămâne goală, pentru aplicarea ştampilei de control.– Denumirea integrală a partidului politic, organizaţiei cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale, alianţei politice sau alianţei electorale se tipăreşte cu litere corp 14 verzale drepte.– Numele şi prenumele, precum şi cuvintele ce se înscriu în interiorul patrulaterului se tipăresc cu litere corp 14 verzale drepte.– Paginile buletinului de vot, mai puţin prima şi ultima pagină, se numerotează.– Se numerotează şi patrulaterele.– Buletinele de vot se capsează sau se lipesc.– Semnul electoral se va încadra într-un spaţiu grafic de 2 cm x 2 cm.––––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x