HOTĂRÂRE nr. 1.506 din 18 decembrie 2002

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 16/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 962 din 28 decembrie 2002
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 4INLOCUIT DEHG 323 20/03/2003
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 2
ActulMODIFICA PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 3
ActulMODIFICA PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 4
ActulMODIFICA PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 5
ActulMODIFICA PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 6
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 1
ANEXA 2INLOCUIESTE PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 2
ANEXA 3INLOCUIESTE PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 3
ANEXA 4INLOCUIESTE PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 4
ANEXA 5INLOCUIESTE PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 5
ANEXA 6INLOCUIESTE PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 6
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 2
ActulMODIFICA PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 3
ActulMODIFICA PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 4
ActulMODIFICA PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 5
ActulMODIFICA PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 6
ActulREFERIRE LAOG 25 11/08/1995
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 1
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 102 29/06/1999
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 145 24/07/1997
ANEXA 2INLOCUIESTE PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 2
ANEXA 2REFERIRE LAOUG 102 29/06/1999
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 145 24/07/1997
ANEXA 3INLOCUIESTE PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 3
ANEXA 3REFERIRE LAOUG 102 29/06/1999
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 145 24/07/1997
ANEXA 4INLOCUIESTE PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 4
ANEXA 4REFERIRE LAOUG 102 29/06/1999
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 145 24/07/1997
ANEXA 5INLOCUIESTE PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 5
ANEXA 5REFERIRE LAOUG 102 29/06/1999
ANEXA 5REFERIRE LALEGE 145 24/07/1997
ANEXA 6INLOCUIESTE PEHG 351 11/04/2002 ANEXA 6
ANEXA 6REFERIRE LAOUG 102 29/06/1999
ANEXA 6REFERIRE LALEGE 145 24/07/1997
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ANEXA 4INLOCUIT DEHG 323 20/03/2003

pentru modificarea anexelor nr. 1-6 la Hotărârea Guvernului nr. 351/2002 privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2002 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care au luat fiinta în baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 25/1995 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Industriei şi Resurselor



În temeiul art. 107 din Constituţie,Guvernul României adopta prezenta hotărâre. + 
Articolul UNICAnexele nr. 1-6 la Hotărârea Guvernului nr. 351/2002 privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2002 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care au luat fiinta în baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 25/1995 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Industriei şi Resurselor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 280 din 25 aprilie 2002, se modifica şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-6) la prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUADRIAN NASTASEContrasemnează:────────────────Ministrul industriei şi resurselor,Dan Ioan PopescuMinistrul finanţelor publice,Mihai Nicolae TanasescuBucureşti, 18 decembrie 2002.Nr. 1.506.──────────────
 + 
Anexa 1    MINISTERUL INDUSTRIEI Sl RESURSELOR    INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU MECANICĂ    FINA-CEFIN BUCUREŞTI    Adresa    CF         BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICAT PE ANUL 2002    Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Mecanică Fina-CEFIN

   
  – mil. lei –
             
    INDICATORI Nr. rd. Buget 2002 Propunere rectificare Diferenţa (col 2 – col 1)
    A 0 1 2 3
  I VENITURI TOTALE, din care: 1 41.600 39.100 -2.500
  1 Venituri din exploatare, din care: 2 41.420 38.900 -2.520
  a) Venituri din activitatea de bază 3 40.420 37.900 -2.520
  b) Venituri din alte activităţi 4 1.000 1.000 0
  2 Venituri financiare 5 180 200 20
  3 Venituri excepţionale 6      
  II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 41.200 38.800 -2.400
  1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 41.040 38.620 -2.420
  a) Cheltuieli materiale 9 2.330 2.250 -80
  b) Cheltuieli cu personalul, din care: 10 21.733 21.565 -168
  salarii brute, din care: 11 16.000 16.000 0
  contribuţie asigurări sociale de stat 12 3.535 3.397 -138
  ajutor şomaj 13 758 728 -30
  contribuţie asig. soc. pt. sănătate, conform Legii nr. 145/1997 14 1.120 1.120 0
    – fond special de solidaritate socială pentru persoanele cu handicap, conform O.U.G. nr. 102/1999 15 320 320 0
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 16 620 620 0
  d) Cheltuieli prevăzute de art. 37 din Legea bugetului de statnr. 743/2001 17 240 240 0
  e) Cheltuieli de protocol 18 8 6 -2
  f) Cheltuieli reclamă şi publicitate 19 11 13 2
  g) Cheltuieli cu sponsorizarea 20      
  h) Tichete de masă 21      
  i) Alte cheltuieli 22 16.098 13.926 -2.172
  2 Cheltuieli financiare 23 160 180 20
  3 Cheltuieli excepţionale 24      
  III REZULTATUL BRUT – (profit/pierdere) 25 400 300 -100
  IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII, din care: 26      
  V ACOP. PIERDERILOR DIN ANII PRECED. 28      
  VI IMPOZIT PE PROFIT 29 100 75 -25
  VII PROFITUL DE REPARTIZAT, din care: 30 300 225 -75
  a) Rezerve legale 31 0    
  b) Acoperirea pierderilor din anii precedenţi 32 0    
  c) Alte rezerve constituite ca surse de finanţare, aferente profitului rezultat din vânzări active, respectiv aferente facilităţilor fiscale la impozitul pe profit 33      
  d) Alte repartizări prevăzute de lege 34      
  e) Până la 10% pentru participarea salariaţilor la profit 35 30   -30
  f) Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor naţionale şi societăţilor cu capital integral de stat 36 136   -136
  g) Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la lit. a)-f) 37 134   -134
  h) 20% cointeresarea personalului angajat în activităţile de cercetare-dezvoltare 38   45 45
  i) Până la 60% se poate utiliza pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 39   135 135
  j) Sume la dispoziţia institutului naţional pentru desfăşurarea activităţii curente sau în vederea utilizării în anul următor 40   45 45
  VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 41 2.120 2.120 0
  1 Surse proprii 42 620 620 0
  2 Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 43 1.500 1.500 0
  3 Credite bancare pentru investiţii 44      
  4 Alte surse 45      
  IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 46 2.120 2.120 0
  1 Investiţii 47 2.120 2.120 0
  2 Rambursări rate aferente creditelor pentru investiţii 48      
  XI DATE DE FUNDAMENTARE 49      
  1 Volumul de activitate 50 40.420 37.900 -2.520
  2 Costuri af. volumului de activitate 51 40.040 37.620 -2.420
  3 Rezultate 52 380 280 -100
  4 Număr mediu personal, total institut, din care 53 155 150 -5
    – număr mediu de personal ce desfăşoară activitatea de cercetare 54 110 110 0
  5 Câştigul mediu lunar pe salariat total institut* (lei/persoană) 55 8.019.892 7.867.616 -152.276
  6 Câştig mediu lunar pe sal. – personal de cercetare-dezvoltare 56 8.902.080 8.902.080 0
  7 Rentabilitatea 57 0,9 0,7  
  8 Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) 58 260.774 252.667 -8.108
  9 Rata rentabilităţii financiare (rd. 30×100/capital propriu) 59 4,1 4,1

────────────────*)Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali sau directori, după caz) şi a drepturilor băneşti ale persoanelor angajate pe bază de convenţii civile de prestări serviciiNOTAÎn cheltuielile cu salariile pe anul 2002, s-au cuprins şi– suma de 450 mil lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie– suma de 400 mil lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului– suma de 988 mil lei, reprezentând drepturile băneşti ale pers. angaj pe baza conv. civile de prest. servicii + 
Anexa 2    MINISTERUL INDUSTRIEI Sl RESURSELOR    INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE Sl ÎNCERCĂRI PENTRU    ELECTROTEHNICA-ICMET CRAIOVA    Adresa    CF            BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICAT PE ANUL 2002   Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare şi încercări pentru              Electrotehnica-ICMET Craiova

   
  – mil. lei –
             
    INDICATORI Nr. rd. Buget 2002 Propunere rectificare Diferenţa (col 2 – col 1)
    A 0 1 2 3
  I VENITURI TOTALE, din care: 1 66.044 66.044 0
  1 Venituri din exploatare, din care: 2 65.574 61.565 -4.009
  a) Venituri din activitatea de bază 3 59.289 58.589 -700
  b) Venituri din alte activităţi 4 6.285 2.976 -3.309
  2 Venituri financiare 5 465 1.170 705
  3 Venituri excepţionale 6 5 3.309 3.304
  II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 58.149 58.149 0
  1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 58.069 57.848 -221
  a) Cheltuieli materiale 9 12.280 11.992 -288
  b) Cheltuieli cu personalul, din care: 10 32.613 32.613 0
  salarii brute 11 23.873 23.873 0
  contribuţie asigurări sociale de stat 12 5.429 5.429 0
  ajutor şomaj 13 1.163 1.163 0
  contribuţie asig. soc. pt. sănătate, conform Legii nr. 145/1997 14 1.671 1.671 0
  fond special de solidaritate socială pentru persoanele cu handicap, conform O.U.G nr. 102/1999 15 477 477 0
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 16 1.085 1.302 217
  d) Cheltuieli prevăzute de art. 37 din Legea bugetului de statnr. 743/2001 17 291 291 0
  e) Cheltuieli de protocol 18 46 117 71
  f) Cheltuieli reclamă şi publicitate 19 40 40 0
  g) Cheltuieli cu sponsorizarea 20      
  h) Tichete de masă 21      
  i) Alte cheltuieli 22 11.714 11.493 -221
  2 Cheltuieli financiare 23 80 80 0
  3 Cheltuieli excepţionale 24   221  
  III REZULTATUL BRUT – profit (pierdere) ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE 25 7.895 7.895 0
  IV STABILITE POTRIVIT LEGII 26      
  V ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENŢI 27 2.000 2.000 0
  VI IMPOZIT PE PROFIT 29 1.974 1.974 0
  VII PROFITUL DE REPARTIZAT, din care: 30 5.921 5.921 0
  a) Rezerve legale 31      
  b) Acoperirea pierderilor din anii precedenţi 32 2.000 2.000 100,0
  c) Alte rezerve constituite ca surse proprii de finanţare, aferente profitului rezultat din vânzări de active, respectiv aferente facilităţilor fiscale la impozitul pe profit 33      
  d) Alte repartizări prevăzute de lege 34      
  e) Până la 10% pentru participarea salariaţilor la profit 35 392   -392
  f) Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor naţionale şi societăţilor cu capital integral de stat 36 1.765   -1.765
  g) Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la lit. a)-f) 37 1.764   -1.764
  h) 20% cointeresarea personalului angajat în activităţile de cercetare-dezvoltare 38   784 784
  i) Până la 60% se poate utiliza pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 39   2.353 2.353
  j) Sume la dispoziţia institutului naţional pentru desfăşurarea activităţii curente sau în vederea utilizării în anul următor 40   784 784
  VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 41 3.680 4.280 600
  1 Surse proprii, din care 42 2.280 2.280 0
  2 Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 43 1.400 2.000 600
  3 Credite bancare pentru investiţii 44      
  4 Alte surse 45      
  IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 46 3.680 4.280 600
  1 Investiţii, inclusiv investiţii în curs la sfârşitul anului 47 3.680 4.280 600
  2 Rambursări rate aferente creditelor pentru investiţii 48      
  X DATE DE FUNDAMENTARE 49      
  1 Volum de activitate 50 59.289 58.589 -700
  2 Costuri af. volumului de activitate 51 51.784 54.872 3.088
  3 Rezultate 52 7.505 3.717 -3.788
  4 Număr mediu personal total institut, din care: 53 300 300 0
    – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 54 155 155 0
  5 Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut**) (lei/persoană) 55 6.375.022 6.375.022 0
  6 Câştig mediu lunar pe sal. – personal de cercetare-dezvoltare 56 7.726.579 7.726.579 0
  7 Rentabilitatea 57 14,5 6,8  
  8 Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) 58 197.630 195.297 -2.333
  9 Rata rentabilităţii financiare (rd. 30×100/capital propriu) 59 79,6 79,6

Notă **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali sau directori, după caz) şi a drepturilor băneşti ale persoanelor angajate pe bază de convenţii civile de prestări serviciiNOTAÎn cheltuielile cu salariile pe anul 2002, s-au cuprins şi– suma de 322 mil lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie– suma de 331 mil lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului– suma de 270 mil lei, reprezentând drepturile băneşti ale pers angaj pe baza conv civile de prest servicii + 
Anexa 3    MINISTERUL INDUSTRIEI Sl RESURSELOR    INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU UTILAJ    PETROLIER-IPCUP PLOIESTI    Adresa    CF                    BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICAT                                 PE ANUL 2002                    Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare                              pentru Utilaj Petrolier

   
  – mil. lei –
             
    INDICATORI Nr. rd. Buget 2002 Propunere rectificare Diferenţa (col 2 – col 1)
    A 0 1 2 3
  I VENITURI TOTALE, din care: (rd. 02 + rd. 12 + rd. 13) 1 35100 33.100 -2.000
  1 Venituri din exploatare, din care: 2 35.000 33.000 -2.000
  a) Venituri din activitatea de bază 3 3.5000 33.000 -2.000
  b) Venituri din alte activităţi 4      
  2 Venituri financiare 5 100 100 0
  3 Venituri excepţionale 6      
  II CHELTUIELI TOTALE, din care: (rd. 15 + rd. 35 + rd. 36) 7 34.600 32.440 -2.160
  1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 34.500 32.420 -2.080
  a) Cheltuieli materiale 9 3.500 2.300 -1.200
  b) Cheltuieli cu personalul, din care 10 25.898 25.932 34
  salarii brute 11 19.042 19.042 0
  contribuţie asigurări sociale de stat 12 4.234 4.262 29
  ajutor şomaj 13 908 914 6
  contribuţie asig. soc. pt. sănătate, conform Legii nr. 145/1997 14 1.333 1.333 0
  fond special de solidaritate socială pentru persoanele cu handicap, conform O.U.G. nr. 102/1999 15 381 381 0
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 16 300 800 500
  d) Cheltuieli prevăzute de art. 37 din Legea bugetului de statnr. 743/2001 17 200 200 0
  e) Cheltuieli de protocol 18 10 10 0
  f) Cheltuieli reclamă şi publicitate 19   20 20
  g) Cheltuieli cu sponsorizarea 20   10 10
  h) Tichete de masă 21      
  i) Alte cheltuieli 22 4.592 3.148 -1.444
  2 Cheltuieli financiare 23 100 20 -80
  3 Cheltuieli excepţionale 24      
  III REZULTATUL BRUT – profit (pierdere) 25 500 660 160
  IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII 26      
  V ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENŢI 28 375 495 120
  VI IMPOZIT PE PROFIT 29 125 165 40
  VII PROFITUL DE REPARTIZAT, din care: 30 375 495 120
  c) Alte rezerve constituite ca surse proprii de finanţare, aferente profitului rezultat din vânzări de active, respectiv aferente facilităţilor fiscale la impozitul pe profit 33      
  d) Alte repartizări prevăzute de lege 34      
  e) Până la 10% pentru participarea salariaţilor la profit 35      
  f) Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor naţionale şi societăţilor cu capital integral de stat 36      
  g) Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la lit. a)-f) 37      
  h) 20% cointeresarea personalului angajat în activităţile de cercetare-dezvoltare 38      
  i) Până la 60% se poate utiliza pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 39      
  j) Sume la dispoziţia institutului naţional pentru desfăşurarea activităţii curente sau în vederea utilizării în anul următor 40      
  VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 41 1.100 2.100 1.000
  1 Surse proprii din care: 42 300 800 500
  2 Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 43 800 1.300 500
  3 Credite bancare pentru investiţi 44      
  4 Alte surse 45      
  IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 46 1.100 2.100 1.000
  1 Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 47 1.100 2.100 1.000
  2 Rambursări rate aferente creditelor pentru investiţii 48      
  XI DATE DE FUNDAMENTARE 49      
  1 Volum de activitate 50 35.000 33.000 -2.000
  2 Costuri af. volumului de activitate 51 34.500 32.420 -2.080
  3 Rezultate 52 500 580 80
  4 Număr mediu personal, total 53 270 270 0
    – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 54 221 221 0
  5 Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut**) (lei/persoană) 55 5.478.395 5.478.395 0
  6 Câştig mediu lunar pe sal. – personal de cercetare-dezvoltare 56 5.592.483 5.592.483 0
  7 Rentabilitatea 57 1,4 1,8  
  8 Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) 58 129.630 122.222 -7.407
  9 Rata rentabilităţii financiare (rd. 30×100/capital propriu) 59 0,2 0,2

NOTAÎn cheltuielile cu salariile pe anul 2001, s-au cuprins şi– suma de 672 mil lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie– suma de 520 mil lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului– suma de 100 mil lei, reprezentând drepturile băneşti ale pers angaj pe baza conv civile de prest servicii + 
Anexa 4    MINISTERUL INDUSTRIEI Sl RESURSELOR    INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN SUDURA Sl    ÎNCERCĂRI DE MATERIALE-ISIM TIMIŞOARA    Adresa    CF                      BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICAT                                    PE ANUL 2002          Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Sudura şi                           încercări de Materiale ISIM

   
  – mil. lei –
             
    INDICATORI Nr. rd. Buget 2002 Propunere rectificare Diferenţa (col. 2-col. 1)
    A 0 1 2 3
  I VENITURI TOTALE, din care: 1 21.578 21.578 0
  1 Venituri din exploatare, din care: 2 21.328 21.328 0
  a) Venituri din activitatea de bază 3 19.071 19.071 0
  b) Venituri din alte activităţi 4 2.257 2.257 0
  2 Venituri financiare 5 250 250 0
  3 Venituri excepţionale 6      
  II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 20.623 20.623 0
  1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 20.123 20.123 0
  a) Cheltuieli materiale 9 2.228 2.228 0
  b) Cheltuieli cu personalul, din care: 10 10.691 10.691 0
  salarii brute, din care: 11 7.859 7.859 0
  contribuţie asigurări sociale de stat 12 1.750 1.750 0
  ajutor şomaj 13 375 375 0
  contribuţie asig. soc. pt. sănătate, conform Legii nr. 145/1997 14 550 550 0
    – fond special de solidaritate socială pentru persoanele cu handicap, conform O.U.G. nr. 102/1999 15 157 157 0
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 16 726 726 0
  d) Cheltuieli prevăzute de art. 37 din Legea bugetului de statnr. 743/2001 17 118 118 0
  e) Cheltuieli de protocol 18 19 19 0
  f) Cheltuieli reclamă şi publicitate 19 38 38 0
  g) Cheltuieli cu sponsorizarea 20      
  h) Tichete de masă 21 1.137 1.137 0
  i) Alte cheltuieli 22 5.166 5.166 0
  2 Cheltuieli financiare 23 500 500 0
  3 Cheltuieli excepţionale 24      
  III REZULTATUL BRUT – (profit/pierdere) 25 955 955 0
  IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII, din care: 26      
    – fond de rezervă 27      
  V ACOP. PIERDERILOR DIN ANII PRECED. 28      
  VI IMPOZIT PE PROFIT 29 239 239 0
  VII PROFITUL DE REPARTIZAT, din care: 30 716 716 0
  a) Rezerve legale 31 0    
  b) Acoperirea pierderilor din anii precedenţi 32 0    
  c) Alte rezerve constituite ca surse de finanţare, aferente profitului rezultat din vânzări active, respectiv aferente facilităţilor fiscale la impozitul pe profit 33      
  d) Alte repartizări prevăzute de lege 34      
  e) Până la 10% pentru participarea salariaţilor la profit 35 72   -72
  f) Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor naţionale şi societăţilor cu capital integral de stat 36 322   -322
  g) Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la lit. a)-f) 37 322   -322
  h) 20% cointeresarea personalului angajat în activităţile de cercetare-dezvoltare 38   143 143
  i) Până la 60% se poate utiliza pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 39   430 430
  j) Sume la dispoziţia institutului naţional pentru desfăşurarea activităţii curente sau în vederea utilizării în anul următor 40   143 143
  VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 41 1.848 1.848 0
  1 Surse proprii 42 1.048 1.048 0
  2 Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 43 800 800 0
  3 Credite bancare pentru investiţii 44      
  4 Alte surse 45      
  IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 46 1.848 1.848 0
  1 Investiţii 47 1.848 1.848 0
  2 Rambursări rate aferente creditelor pentru investiţii 48      
  XI DATE DE FUNDAMENTARE 49      
  1 Volum de activitate 50 19.071 19.071 0
  2 Costuri af. volumului de activitate 51 17.866 17.866 0
  3 Rezultate 52 1.205 1.205 0
  4 Număr mediu personal, total institut, din care: 53 105 105 0
    – număr mediu de personal ce desfăşoară activitatea de cercetare 54 72 72 0
  5 Câştigul mediu lunar pe salariat total institut*) (lei/persoană) 55 5.784.108 5.784.108 0
  6 Câştig mediu lunar pe sal. – personal de cercetare-dezvoltare 56 6.362.519 6.362.519 0
    Rentabilitatea 57 6,7 6,7  
  7 Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) 58 181.629 181.629 0
  8 Rata rentabilităţii financiare (rd. 30×100/capital propriu) 59 14,5 14,5

──────────*)Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali sau directori, după caz) şi a drepturilor băneşti ale persoanelor angajate pe bază de convenţii civile de prestări serviciiNOTAÎn cheltuielile cu salariile pe anul 2002, s-au cuprins şi– suma de 300 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie– suma de 221 mil lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului– suma de 50 mil lei, reprezentând drepturile băneşti ale pers angaj pe baza conv civile de prest servicii + 
Anexa 5    MINISTERUL INDUSTRIEI Sl RESURSELOR    INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU ECOLOGIE    INDUSTRIALA-ECOIND BUCUREŞTI    Adresa    CF                  BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICAT                                PE ANUL 2002         Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie                       Industriala-ECOIND Bucureşti

   
  – mil. lei –
             
    INDICATORI Nr. rd. Buget 2002 Propunere rectificare Diferenţa (col. 2-col. 1)
    A 0 1 2 3
  I VENITURI TOTALE, din care: 1 21.475 20.830 -645
  1 Venituri din exploatare, din care: 2 20.950 20.730 -220
  a) Venituri din activitatea de bază 3 20.800 20.400 -400
  b) Venituri din alte activităţi 4 150 330 180
  2 Venituri financiare 5 100 100 0
  3 Venituri excepţionale 6 425   -425
  II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 20.425 19.946 -479
  1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 20.300 19.821 -479
  a) Cheltuieli materiale 9 2.052 2.008 -44
  b) Cheltuieli cu personalul, din care: 10 11.460 11.460 0
  salarii brute 11 8.423 8.423 0
  contribuţie asigurări sociale de stat 12 1.877 1.877 0
  ajutor şomaj 13 402 402 0
    contribuţie asig. soc. pt. sănătate, conform Legii nr. 145/1997 14 590 590 0
    – fond special de solidaritate socială pentru persoanele cu handicap, conform O.U.G. nr. 102/1999 15 168 168 0
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 16 1.100 400 -700
  d) Cheltuieli prevăzute de art. 37 din Legea bugetului de statnr. 743/2001 17 45 30 -15
  e) Cheltuieli de protocol 18 21 18 -3
  f) Cheltuieli reclamă şi publicitate 19 50 46 -4
  g) Cheltuieli cu sponsorizarea 20   10 10
  h) Tichete de masă 21 850 850 0
  i) Alte cheltuieli 22 4.722 5.000 277
  2 Cheltuieli financiare 23 125 125 0
  3 Cheltuieli excepţionale 24      
  III REZULTATUL BRUT – (profit/pierdere) ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE 25 1.050 884 -166
  IV POTRIVIT LEGII, din care: 26      
  V ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENŢI 27      
  VI IMPOZIT PE PROFIT 29 263 221 -42
  VII PROFITUL DE REPARTIZAT, din care: 30 787 663 -124
  a) Rezerve legale 31 0    
  b) Acoperirea pierderilor din anii precedenţi 32 0    
  c) Alte rezerve constituite ca surse de finanţare, aferente profitului rezultat din vânzări active, respectiv aferente facilităţilor fiscale la impozitul pe profit 33      
  d) Alte repartizări prevăzute de lege 34      
  e) Până la 10% pentru participarea salariaţilor la profit 35 79   -79
  f) Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor naţionale şi societăţilor cu capital integral de stat 36 354   -354
  g) Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la lit. a)-f) 37 354   -354
  h) 20% cointeresarea personalului angajat în activităţile de cercetare-dezvoltare 38   132 132
  i) Până la 60% se poate utiliza pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 39   398 398
  j) Sume la dispoziţia institutului naţional pentru desfăşurarea activităţii curente sau în vederea utilizării în anul următor 40   133 133
  VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 41 1.954 1.956 2
  1 Surse proprii, din care: 42 1.154 400 -754
  2 Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 43 800 1.556 756
  3 Credite bancare pentru investiţii 44      
  4 Alte surse 45      
  IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 46 1.954 1.956 2
  1 Investiţii 47 1.954 1.956 2
  2 Rambursări rate aferente creditelor pentru investiţii 48      
  XI DATE DE FUNDAMENTARE 49      
  1 Volum de activitate 50 20.800 20.400 -400
  2 Costuri af. volumului de activitate 51 20.150 19.491 -659
  3 Rezultate 52 650 909 259
  4 Număr mediu personal, total institut 53 130 130 0
    – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 54 115 115 0
  5 Câştigul mediu lunar pe salariat*), total institut (lei/persoană) 55 5.027.417 4.931.263 -96.154
  6 Câştig mediu lunar pe sal. – personal de cercetare-dezvoltare 56 5.666.219 5.547.836 -118.383
  7 Rentabilitatea 57 3,2 4,7  
  8 Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) 58 160.000 156.923 -3.077
  9 Rata rentabilităţii financiare (rd. 30×100/capital propriu) 59 15 15

────────────*)Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali sau directori, după caz) şi a drepturilor băneşti ale persoanelor angajate pe bază de convenţii civile de prestări servicii.NOTAÎn cheltuielile cu salariile pe anul 2002, s-au cuprins şi– suma de 130 mil lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie– suma de 200 mil lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului– suma de 400 mil lei, reprezentând drepturile băneşti ale pers angaj pe baza conv civile de prest servicii + 
Anexa 6    MINISTERUL INDUSTRIEI Sl RESURSELOR    INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE-ICEMENERG    Adresa    CF           BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICAT                           PE ANUL 2002      Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare ICEMENERG

   
  – mil. lei –
             
    INDICATORI Nr. rd. Buget 2002 Propunere rectificare Diferenţa (col. 2-col. 1)
    A 0 1 2 3
  I VENITURI TOTALE, din care: 1 89.470 83.657 -5.813
  1 Venituri din exploatare, din care: 2 89.000 83.027 -5.973
  a) Venituri din activitatea de baza 3 86.900 80.927 -5.973
  b) Venituri din alte activităţi 4 2.100 2.100 0
  2 Venituri financiare 5 470 630 160
  3 Venituri excepţionale 6      
  II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 83.705 80.437 -3.268
  1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 82.500 80.427 -2.073
  a) Cheltuieli materiale 9 9.500 7.600 -1.900
  b) Cheltuieli cu personalul, din care: 10 46.324 45.889 -435
  salarii brute, din care 11 33.954 33.630 -324
  contribuţie asigurări sociale de stat 12 7.669 7.602 -67
  ajutor şomaj 13 1.645 1.631 -14
  contribuţie asig. soc. pt. sănătate, conform Legii nr. 145/1997 14 2.377 2.354 -23
    – fond special de solidaritate socială pentru persoanele cu handicap, conform O.U.G. nr. 102/1999 15 679 673 -6
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 16 2.200 2.200 0
  d) Cheltuieli prevăzute de art. 37 din Legea bugetului de statnr. 743/2001 17      
  e) Cheltuieli de protocol 18 115 115 0
  f) Cheltuieli reclamă şi publicitate 19 7 25 18
  g) Cheltuieli cu sponsorizarea 20      
  h) Tichete de masă 21      
  i) Alte cheltuieli 22 24.354 24.598 244
  2 Cheltuieli financiare 23 1.205 10 -1.195
  3 Cheltuieli excepţionale 24      
  III REZULTATUL BRUT – (profit/pierdere) 25 5.765 3.220 -2.545
  IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII, din care: 26      
    – fond de rezervă 27 216   -216
  V ACOP. PIERDERILOR DIN ANII PRECED. 28 4.108 2.403 -1.705
  VI IMPOZIT PE PROFIT 29 1.441 817 -624
  VII PROFITUL DE REPARTIZAT, din care: 30 4.324 2.403 -1.921
  a) Rezerve legale 31 216   -216
  b) Acoperirea pierderilor din anii precedenţi 32 4.108 2.403 -1.705
  c) Alte rezerve constituite ca surse de finanţare, aferente profitului rezultat din vânzări active, respectiv aferente facilităţilor fiscale la impozitul pe profit 33      
  d) Alte repartizări prevăzute de lege 34      
  e) Până la 10% pentru participarea salariaţilor la profit 35      
  f) Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor naţionale şi societăţilor cu capital integral de stat 36      
  g) Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la lit. a)-f) 37      
  h) 20% cointeresarea personalului angajat în activităţile de cercetare-dezvoltare 38      
  i) Până la 60% se poate utiliza pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 39      
  j) Sume la dispoziţia institutului naţional pentru desfăşurarea activităţii curente sau în vederea utilizării în anul următor 40      
  VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 41 3.200 4.100 900
  1 Surse proprii 42 2.200 2.200 0
  2 Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 43 1.000 1.900 900
  3 Credite bancare pentru investiţii 44      
  4 Alte surse 45      
  IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 46 3.200 4.100 900
  1 Investiţii 47 3.200 4.100 900
  2 Rambursări rate aferente creditelor pentru investiţii 48      
  XI DATE DE FUNDAMENTARE 49      
  1 Volum de activitate 50 86.900 80.927 -5.973
  2 Costuri af. volumului de activitate 51 80.400 78.327 -2.073
  3 Rezultate 52 6.500 2.600 -3.900
  4 Număr mediu personal, total institut, din care: 53 256 262 6
    – număr mediu de personal ce desfăşoară activitatea de cercetare 54 225 227 2
  5 Câştigul mediu lunar pe salariat total institut*) (lei/persoană) 55 10.576.000 10.125.118 -450.882
  6 Câştig mediu lunar pe sal. – personal de cercetare-dezvoltare 56 10.551.000 10.216.865 -334.135
    Rentabilitatea 57 8,1 3,3  
  7 Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) 58 339.453 308.882 -30.571
  8 Rata rentabilităţii financiare (rd. 30×100/capital propriu) 59 17,0 7,1

──────────────*)Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali sau directori, după caz) şi a drepturilor băneşti ale persoanelor angajate pe bază de convenţii civile de prestări serviciiNOTAÎn cheltuielile cu salariile pe anul 2002, s-au cuprins şi– suma de 230 mil lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie– suma de 467 mil lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului– suma de 1100 mil lei, reprezentând drepturile băneşti ale pers angaj pe baza conv civile de prest servicii────────────────

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x