privind organizarea şi desfăşurarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2011(actualizată până la data de 21 decembrie 2010*)
–––––-*) Textul iniţial a fost publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 860 din 10 decembrie 2009. Aceasta este forma actualizată de S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra Neamţ până la data de 21 decembrie 2010, cu modificările şi completările aduse de HOTĂRÂREA nr. 1.251 din 8 decembrie 2010.**) NOTA C.T.C.E. S.A. Piatra-Neamţ:A se vedea şi REGULAMENTUL (CE) nr. 763/2008 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 iulie 2008 privind recensământul populaţiei şi al locuinţelor.În temeiul prevederilor art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 5 alin. (4) şi al art. 13 din Ordonanţa Guvernului nr. 36/2007 privind efectuarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2011, aprobată cu modificări prin Legea nr. 5/2008,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. +
Articolul 1(1) Recensământul populaţiei şi al locuinţelor se efectuează pe întregul teritoriu al României în perioada 22-31 octombrie 2011. … (2) Informaţiile care se înregistrează la recensământ au drept moment de referinţă ora "0,00" din ziua de 22 octombrie 2011. … ––––Art. 1 a fost modificat de pct. 1 al articolului unic din HOTĂRÂREA nr. 1.251 din 8 decembrie 2010, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 856 din 21 decembrie 2010. +
Articolul 2(1) Înregistrarea se face, de regulă, la domiciliul/reşedinţa persoanelor de către recenzori, pe baza declaraţiei pe propria răspundere a persoanelor recenzate, sau de către un membru al gospodariei cu capacitate deplina de exerciţiu. … (2) Pentru înregistrarea corectă a datelor de identificare a persoanelor, acestea vor prezenta, după caz, pentru cetăţenii români actul de identitate, certificatul de naştere în cazul minorilor, iar pentru persoanele de altă cetăţenie ori fără cetăţenie documente de trecere a frontierei sau documente eliberate de autorităţile române care atestă dreptul de şedere pe teritoriul României. … (3) Alte acte legale, cu excepţia celor prevăzute la alin. (2), care atestă validitatea informaţiilor referitoare la persoane şi locuinţe sunt consultate numai cu acordul persoanelor recenzate. … (4) Pe toată perioada de recenzare, în îndeplinirea atribuţiilor ce le revin, personalul de recensământ şi membrii comisiilor de recensământ se identifică prin prezentarea legitimaţiei care să le ateste calitatea. … (5) Persoanele prezente la domiciliu/reşedinţă sunt înregistrate de către recenzorul sectorului de recensământ în care se află amplasată locuinţa. … (6) Persoanele absente temporar din gospodărie sunt înregistrate la domiciliul lor, pe baza informaţiilor furnizate de celelalte persoane din gospodărie sau a informaţiilor care rezultă din evidenţele oficiale existente pe plan local. … (7) Persoanele prevăzute la alin. (6) sunt înregistrate şi în localitatea în care se află prezente temporar la momentul de referinţă al recensământului, pe baza declaraţiei pe propria răspundere şi a documentelor prevăzute la alin. (2) şi (3). … (8) Persoanele care datorită unor situaţii deosebite nu au fost recenzate se prezintă, până în ultima zi a perioadei de înregistrare, la comisia de recensământ din localitatea în care se află, pentru înregistrare. … +
Articolul 3Recenzarea persoanelor din incinta unităţilor Ministerului Apărării Naţionale, ale Ministerului Administraţiei şi Internelor şi ale Ministerului Justiţiei şi Libertăţilor Cetăţeneşti se poate face de către aceste instituţii publice, potrivit domeniului propriu de activitate, în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri şi ale normelor specifice elaborate de ele şi aprobate de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor. +
Articolul 4Recenzarea cetăţenilor români plecaţi în străinătate în cadrul misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentanţelor comerciale sau de altă natură din străinătate se face de către Ministerul Afacerilor Externe pe formulare speciale, în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri şi ale normelor speciale elaborate de Ministerul Afacerilor Externe şi aprobate de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor. +
Articolul 5Declaraţiile populaţiei înregistrate la recensământ nu pot fi utilizate pentru stabilirea unor drepturi şi obligaţii pentru subiecţii statistici la care se referă. +
Articolul 6(1) Persoanele care efectuează înregistrarea, respectiv recenzorii, precum şi cele cu atribuţii de îndrumare, coordonare şi control au obligaţia să respecte întocmai prevederile prezentei hotărâri şi instrucţiunile specifice aprobate de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor. … (2) În îndeplinirea atribuţiilor care le revin pe timpul efectuării recensământului, persoanele prevăzute la alin. (1) se bucură de protecţia legii, fiind considerate ca îndeplinind funcţii ce implică exerciţiul autorităţii de stat. … +
Articolul 7(1) Organizaţiile neguvernamentale pot delega observatori pe lângă Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor şi comisiile judeţene, ale municipiului Bucureşti, municipale, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orăşeneşti şi comunale pe toată durata recensământului. Delegarea observatorilor se face conform Programului privind desfăşurarea acţiunilor şi lucrărilor de pregătire şi efectuare a recensământului populaţiei şi al locuinţelor, aprobat de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor. … (2) Observatorii acreditaţi trebuie să respecte prevederile legale şi instrucţiunile privind păstrarea caracterului confidenţial al datelor. … +
Articolul 8(1) Pentru pregătirea, organizarea, conducerea şi efectuarea lucrărilor de recensământ, la nivel teritorial se constituie comisii de recensământ judeţene, municipale, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orăşeneşti şi comunale, potrivit art. 8 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 36/2007 privind efectuarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2011, aprobată cu modificări prin Legea nr. 5/2008, în componenţa prevăzută în anexa nr. 1. … (2) Aceste comisii poartă răspunderea pentru efectuarea recensământului pe teritoriul în care îşi desfăşoară activitatea. … +
Articolul 9(1) Personalul de recensământ este format din recenzori, recenzori-şefi, responsabili de circumscripţii urbane, recenzori pentru recensământul de probă, recenzori pentru ancheta de control. … (2) Personalul prevăzut la alin. (1) este selectat din rândul personalului din primării al personalului didactic, al specialiştilor în economie, informatică şi în alte domenii, precum şi din rândul pensionarilor, studenţilor şi al altor persoane, având cel puţin studii medii. … (3) Pentru efectuarea în bune condiţii a recensământului şi pentru a nu se perturba procesul de învăţământ, Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării şi Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor stabilesc de comun acord vacanţa şcolară în perioada de efectuare a recensământului. … +
Articolul 10(1) Personalul prevăzut la art. 9 alin. (1), precum şi specialiştii din secretariatele tehnice organizate potrivit prevederilor art. 8 alin (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 36/2007, aprobată cu modificări prin Legea nr. 5/2008, care aparţin administraţiei publice locale şi cei ai serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor şi ale celorlalte organe de specialitate a administraţiei publice centrale sunt scutiţi de toate sarcinile care le revin la unităţile unde sunt încadraţi şi beneficiază de toate drepturile salariale, potrivit legii, pe întreaga perioadă de participare la lucrările de recensământ. … (2) Persoanele prevăzute la art. 9 alin. (1) primesc pentru activitatea depusă, pe lângă drepturile salariale, o indemnizaţie brută pe zi de activitate, după cum urmează: … a) responsabilii de circumscripţii urbane – 50 lei pe zi de activitate şi lucrează 21 de zile calendaristice; … b) recenzorii-şefi – 50 lei pe zi de activitate şi lucrează 18 zile calendaristice; … c) recenzorii – 50 lei pe zi de activitate şi lucrează 15 zile calendaristice; … d) recenzorii care efectuează recensământul de probă – 50 lei pe zi de activitate şi lucrează 15 zile calendaristice; … e) recenzorii care vor efectua ancheta de control – 50 lei pe zi şi lucrează 15 zile calendaristice. … (3) Prin zi de activitate se înţelege munca desfăşurată pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numărul orelor prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi. … (4) Indemnizaţia prevăzută la alin. (2) se acordă într-o singură tranşă, la terminarea lucrărilor. Veniturile din indemnizaţiile prevăzute la alin. (2) se impozitează conform Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare. … (5) Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (2) se face din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor pentru organizarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România din anul 2011, prin bugetele instituţiilor prefectului. … +
Articolul 11(1) Prefecţii şi consiliile judeţene pentru judeţe, prefectul şi Consiliul General al Municipiul Bucureşti, precum şi primarii şi consiliile locale ale municipiilor, oraşelor, comunelor şi sectoarelor municipiului Bucureşti asigură condiţiile tehnico-materiale necesare bunei desfăşurări a activităţii de pregătire, organizare şi efectuare a recensământului populaţiei şi al locuinţelor, potrivit acţiunilor care sunt stabilite de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor. … (2) În acest scop, prefectul şi autorităţile administraţiei publice locale au urmatoarele sarcini: … a) constituie şi aprobă, prin ordin al prefectului sau prin dispoziţie a primarului, după caz, componenţa nominală a comisiilor teritoriale de recensământ şi a secretariatelor tehnice, în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri şi cu instrucţiunile Comisiei centrale pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor; … b) asigură spaţiile, mobilierul şi mijloacele de telecomunicaţii necesare desfăşurării activităţii comisiilor de recensământ şi secretariatelor tehnice, depozitării şi păstrării în condiţii corespunzătoare a materialelor de recensământ, precum şi alte mijloace necesare desfăşurării în bune condiţii a lucrărilor de recensământ; … c) asigură verificarea şi actualizarea denumirii străzilor şi numerotarea clădirilor până la data de 31 mai 2011. În perioada ianuarie-octombrie 2011, autorităţile administraţiei publice locale nu mai efectuează schimbări de denumiri ale străzilor sau renumerotări ale clădirilor; … ––––Litera c) a alin. (2) al art. 11 a fost modificată de pct. 2 al articolului unic din HOTĂRÂREA nr. 1.251 din 8 decembrie 2010, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 856 din 21 decembrie 2010.d) asigură instruirea şi coordonează activitatea personalului tehnic recrutat, necesar acestor lucrări; … e) efectuează, potrivit normelor stabilite de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor, împărţirea localităţilor în sectoare, secţii şi circumscripţii de recensământ; … f) asigură recrutarea şi selectarea recenzorilor, recenzorilor şefi şi a responsabililor de circumscripţii urbane, precum şi spaţiile necesare desfăşurării instructajelor; … g) asigură mijloacele de transport necesare pregătirii şi efectuării recensământului la termenele şi pe duratele prevăzute în graficele elaborate de comisiile de recensământ. … +
Articolul 12Pentru desfăşurarea acţiunilor premergătoare de organizare, precum şi a celor de efectuare a recensământului populaţiei şi al locuinţelor, cotele lunare ale consumului de carburant pentru autoturisme, aprobate prin Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare, se suplimentează cu câte 300 de litri de carburant pe lună, cu încadrarea în bugetul aprobat pentru efectuarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor al fiecărei instituţii publice implicate, pentru câte un autoturism de la fiecare dintre acestea. +
Articolul 13(1) Pentru verificarea practică a conţinutului formularelor, a instrucţiunilor, a programului de înregistrare şi de prelucrare, precum şi a măsurilor organizatorice, în luna mai 2011 se va desfăşura un recensământ de probă. … ––––Alin. (1) al art. 13 a fost modificat de pct. 3 al articolului unic din HOTĂRÂREA nr. 1.251 din 8 decembrie 2010, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 856 din 21 decembrie 2010.(2) Recensământul de probă se va efectua în 3 sectoare de recensământ din fiecare localitate reşedinţă de judeţ şi din câte o localitate reşedinţă de comună din fiecare judeţ cu recenzori special selectaţi în acest scop. … (3) Personalul prevăzut la alin. (2) beneficiază de drepturile prevăzute la art. 10 alin. (2). … +
Articolul 14(1) În perioada 5-14 noiembrie 2011 se organizează o anchetă de control pentru verificarea volumului şi calităţii informaţiilor înscrise în formularele de recensământ, care se efectuează cu recenzori special selectaţi în acest scop, conform instrucţiunilor aprobate de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor. … ––––Alin. (1) al art. 14 a fost modificat de pct. 4 al articolului unic din HOTĂRÂREA nr. 1.251 din 8 decembrie 2010, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 856 din 21 decembrie 2010.(2) Personalul prevăzut la alin. (1) beneficiază de drepturile prevăzute la art. 10 alin. (2). … +
Articolul 15Prelucrarea datelor şi publicarea rezultatelor definitive ale recensământului se fac de către Institutul Naţional de Statistică pe baza programului şi la termenele aprobate de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor. +
Articolul 16(1) Formularele utilizate în înregistrarea datelor şi informaţiilor în perioada desfăşurării recensământului populaţiei şi locuinţelor, inclusiv cele utilizate în recensământul de probă şi ancheta de control, sunt păstrate de direcţiile teritoriale de statistică, după caz, 12 luni de la publicarea rezultatelor recensământului. … (2) După expirarea termenului prevăzut la alin. (1), Institutul Naţional de Statistică va preda Arhivelor Naţionale arhiva optică a chestionarelor utilizate şi va face demersurile prevăzute de Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, cu modificările şi completările ulterioare, pentru selecţionarea documentelor utilizate la recensământul populaţiei şi al locuinţelor prevăzute la alin. (1), în vederea predării acestora instituţiilor specializate pentru distrugere. … (3) Institutul Naţional de Statistică asigură arhivarea electronică a datelor prevăzute în formularele utilizate în recensământul populaţiei şi al locuinţelor. … ––––Art. 16 a fost modificat de pct. 5 al articolului unic din HOTĂRÂREA nr. 1.251 din 8 decembrie 2010, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 856 din 21 decembrie 2010. +
Articolul 17(1) Institutul Naţional de Statistică şi direcţiile teritoriale de statistică angajează persoane cu contract de muncă pe perioadă determinată, cu încadrarea în numărul de posturi prevăzut în anexa nr. 2. … (2) Având în vedere importanţa acestei lucrări, personalul prevăzut la alin. (1) trebuie să aibă experienţa metodologică şi organizatorică a recensămintelor anterioare, putând fi angajaţi şi pensionari din aparatul statistic. … +
Articolul 18(1) Sumele necesare pentru finanţarea activităţilor de pregătire, organizare şi publicare a rezultatelor recensământului populaţiei şi al locuinţelor sunt prevăzute în anexa nr. 3, defalcate pe ani, ordonatori de credite implicaţi şi tipuri de cheltuieli. … (2) Pentru realizarea activităţilor programate pentru anul 2010, se aprobă suplimentarea din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2010, a bugetelor următorilor ordonatori principali de credite: … a) bugetul Secretariatului General al Guvernului pe anul 2010 se suplimentează cu suma de 5.769 mii lei, pentru Institutul Naţional de Statistică, la capitolul 51.01 "Autorităţi publice şi acţiuni externe", din care suma de 807 mii lei la titlul "Cheltuieli de personal", suma de 2.358 mii lei la titlul "Bunuri şi servicii" şi suma de 2.604 mii lei la titlul "Active nefinanciare"; … b) bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor pe anul 2010 se suplimentează cu suma de 150 mii lei la capitolul 51.01 "Autorităţi publice şi acţiuni externe", titlul "Bunuri şi servicii", cu suma de 3.573 mii lei la capitolul 61.01 "Ordine publică şi siguranţă naţională", din care suma de 66 mii lei la titlul "Bunuri şi servicii" şi suma de 3.507 mii lei la titlul "Active nefinanciare", şi cu suma de 4.222 mii lei la capitolul 80.01 "Acţiuni generale economice, comerciale şi de muncă", din care suma de 215 mii lei la titlul "Bunuri şi servicii" şi suma de 4.007 mii lei la titlul "Active nefinanciare". … (3) Ministerul Finanţelor Publice, la propunerea ordonatorilor principali de credite, este autorizat să introducă modificările corespunzătoare în structura bugetului de stat şi în volumul şi structura bugetului pe anul 2010 al Secretariatului General al Guvernului şi al Ministerului Administraţiei şi Internelor. … (4) Ordonatorii de credite vor răspunde de modul de utilizare a sumelor prevăzute în anexa nr. 3, în conformitate cu dispoziţiile legale. … ––––Art. 18 a fost modificat de pct. 6 al articolului unic din HOTĂRÂREA nr. 1.251 din 8 decembrie 2010, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 856 din 21 decembrie 2010. +
Articolul 19Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, pune la dispoziţie materialul cartografic în format digital, pentru municipiile şi oraşele din România, necesar în vederea sectorializării teritoriului în unităţi de recensământ, respectiv sectoare de recensământ. +
Articolul 20Încălcarea prevederilor prezentei hotărâri atrage, după caz, răspunderea disciplinară, civilă, contravenţională sau penală a celor vinovaţi. +
Articolul 21(1) Constituie contravenţii următoarele fapte: … a) împiedicarea persoanelor implicate în acţiunea de recensământ pentru efectuarea înregistrărilor şi controlului datelor ce fac obiectul recensământului în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri sau a desfăşurării, în orice mod, a lucrărilor recensământului; … b) refuzul furnizării personalului de recensământ a informaţiilor prevăzute în programul de înregistrare sau furnizarea de date eronate sau incomplete; … c) nerespectarea dispoziţiilor legale şi a instrucţiunilor privind modul de înregistrare şi prelucrare a populaţiei şi de păstrare a caracterului confidenţial al datelor personale declarate de cetăţeni; … d) nerespectarea de către personalul prevăzut la art. 9 alin. (1) a caracterului confidenţial al datelor; … e) utilizarea de către personalul de recensământ a datelor obţinute în alte scopuri decât cele statistice. … (2) Contravenţiile prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b) se sancţionează cu amendă de la 200 lei la 1.000 lei, iar contravenţiile prevăzute la alin. (1) lit. c), d) şi e) se sancţionează cu amendă de la 500 lei la 1.500 lei. … (3) Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor, prevăzute la alin. (1) şi (2), se fac de către persoanele împuternicite de prefect, primar, precum şi de alte persoane anume împuternicite în acest scop de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor. … (4) Dispoziţiile privind contravenţiile prevăzute la alin. (1) se completează cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare. … +
Articolul 22Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:–––––Secretarul general al Guvernului,Daniela Nicoleta Andreescup. PreşedinteleInstitutului Naţional de Statistică,Cristian Nicolae Stănicăp. Viceprim-ministru, ministruladministraţiei şi internelor, interimar,Mihai Capră,secretar de statMinistrul dezvoltării regionaleşi locuinţei,Vasile Blagap. Ministrul muncii, familieişi protecţiei sociale, interimar,Mihai Constantin Şeitan,secretar de statMinistrul finanţelor publice,Gheorghe PogeaBucureşti, 2 decembrie 2009.Nr. 1.502. +
Anexa 1COMPONENŢAcomisiilor judeţene, a municipiului Bucureşti, municipale,ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orăşeneşti şi comunalepentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor A. Comisia judeţeană Preşedinte: – prefectul judeţului Vicepreşedinţi: – preşedintele consiliului judeţean – un subprefect al judeţului – secretarul judeţului – directorul coordonator al direcţiei regionale/judeţene de statistică Secretar: – directorul coordonator adjunct al direcţiei regionale/ judeţene de statistică Membri: – şeful inspectoratului de poliţie judeţean – inspectorul general al inspectoratului şcolar judeţean – directorul coordonator al direcţiei de asistenţă socială şi protecţia copilului – directorul coordonator al direcţiei judeţene de sănătate publică – arhitectul-şef al judeţului – directorul oficiului de cadastru şi publicitate imobiliară – directorul agenţiei judeţene de protecţie socială B. Comisia Municipiului Bucureşti Preşedinte: – prefectul municipiului Bucureşti Vicepreşedinţi: – un viceprimar general al municipiului Bucureşti – secretarul general al municipiului Bucureşti – directorul coordonator al Direcţiei Regionale de Statistică a Municipiului Bucureşti – arhitectul-şef al municipiului Bucureşti Secretar: – un director coordonator adjunct al Direcţiei Regionale de Statistică a Municipiului Bucureşti Membri: – directorul adjunct al Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti – directorul executiv al Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Bucureşti – şeful Serviciului de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenţa Persoanelor al Municipiului Bucureşti – inspectorul general al Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti – directorul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Bucureşti – directorul coordonator al Direcţiei de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti – directorul coordonator al Direcţiei de Muncă şi Incluziune Socială a Municipiului Bucureşti – directorul coordonator al Direcţiei pentru Cultură, Culte şi Patrimoniu Cultural Naţional a Municipiului Bucureşti – directorul executiv al Direcţiei servicii publice deconcentrate, strategii guvernamentale şi relaţii publice din Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti – directorul Direcţiei evidenţă imobiliară şi cadastrală din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti C. Comisia municipală şi orăşenească Preşedinte: – primarul municipiului sau oraşului Vicepreşedinte: – viceprimar al municipiului sau oraşului Secretar: – secretarul municipiului sau oraşului Membri: – şeful serviciului/biroului/compartimentului de stare civilă – şeful poliţiei municipiului sau oraşului – arhitectul-şef sau şeful serviciului/biroului/ compartimentului de urbanism – şeful compartimentului de cadastru – un inspector şcolar – şeful compartimentului de asistenţă socială – un specialist al direcţiei de sănătate publică – un specialist din administraţia publică locală D. Comisia sectorului municipiului Bucureşti Preşedinte: – primarul sectorului Vicepreşedinte: – secretarul sectorului – arhitectul-şef al sectorului Secretar: – un şef de serviciu din cadrul Direcţiei Regionale de Statistică a Municipiului Bucureşti Membri: – şeful poliţiei de sector – inspectorul şcolar cu managementul educaţional, evaluare şi dezvoltare instituţională şi asigurarea calităţii al inspectoratului şcolar de sector – un reprezentant al Direcţiei de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti – şeful serviciului de cadastru şi fond funciar din cadrul primăriei de sector – şeful compartimentului de administrare a fondului sau spaţiului locativ din aparatul propriu al primăriei de sector – directorul general al administraţiei domeniului public al sectorului E. Comisia comunală Preşedinte: – primarul Vicepreşedinte: – viceprimarul Secretar: – secretarul Membri: – directorul şcolii din localitatea reşedinţă de comună – referentul cu starea civilă din aparatul de specialitate al primarului – şeful postului de poliţie – un cadru didactic +
Anexa 2NUMĂRUL DE POSTURIaferente personalului angajat cucontract individual de muncă, peperioadă determinată, în vedereaefectuării recensământuluipopulaţiei şi al locuinţelor ┌────────────────┬───────────────────┬─────────────────────────────┬─────────┐ │ Specificare │ Anul 2011 │ Anul 2012 │Anul 2013│ │ ├─────────┬─────────┼─────────┬─────────┬─────────┼─────────┤ │ │ 12 luni │ 2 luni │ 12 luni │ 8 luni │ 10 luni │ 12 luni │ ├────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤ │ Institutul │ │ │ │ │ │ │ │ Naţional de │ 33 │ │ 33 │ │ │ 20 │ │ Statistică │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤ │ – unităţi │ │ │ │ │ │ │ │ teritoriale ale│ 288 │ 500*) │ │ 500*) │ 288 │ │ │ Institutului │ │ │ │ │ │ │ │ Naţional de │ │ │ │ │ │ │ │ Statistică │ │ │ │ │ │ │ └────────────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┘––*) Operatori calculator.––––Anexa 2 a fost înlocuită cu anexa 1 din HOTĂRÂREA nr. 1.251 din 8 decembrie 2010, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 856 din 21 decembrie 2010, conform pct. 7 al articolului unic din acelaşi act normativ. +
Anexa 3BUGETULrecensământului populaţiei şi al locuinţelor––NOTA(CTCE)Imaginea asociată reprezintă tabelul bugetului recensământului populaţiei şi al locuinţelor, şi se găseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, Nr. 856 din 21 decembrie 2010, la pagina 4.(a se vedea imaginea asociată)––––Anexa 3 a fost înlocuită cu anexa 2 din HOTĂRÂREA nr. 1.251 din 8 decembrie 2010, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 856 din 21 decembrie 2010, conform pct. 8 al articolului unic din acelaşi act normativ.–––––