HOTĂRÂRE nr. 1.345 din 27 noiembrie 2002

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 16/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 903 din 12 decembrie 2002
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 1047 28/08/2003
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 4ABROGA PEHG 572 13/06/2002
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG 129 10/10/2002 ART. 2
ActulREFERIRE LAOUG (R) 76 24/05/2001 ART. 3
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 107
ART. 4ABROGA PEHG 572 13/06/2002
ANEXA 1REFERIRE LAOUG (R) 76 24/05/2001
ANEXA 1REFERIRE LAOUG (R) 76 24/05/2001 ART. 3
ANEXA 1REFERIRE LALEGE (R) 26 05/11/1990
ANEXA 1REFERIRE LALEGE (R) 26 05/11/1990 ART. 28
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEORDIN 167 16/04/2004
ActulREFERIT DEREGULAMENT 16/04/2004
ActulABROGAT DEHG 1047 28/08/2003
ActulREFERIT DEHG 504 24/04/2003
ActulREFERIT DEPROGRAM 24/04/2003
ANEXA 1REFERIT DEHG 58 23/01/2003
ANEXA 1REFERIT DENORMA 23/01/2003
ANEXA 1REFERIT DEHG 1047 28/08/2003
ANEXA 2REFERIT DEHG 1047 28/08/2003

pentru stabilirea modelului şi conţinutului cererii de înregistrare şi ale certificatului de înregistrare a comerciantului



În temeiul art. 107 din Constituţie şi al art. 3 alin. (13) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalităţi administrative pentru înregistrarea şi autorizarea funcţionarii comercianţilor, republicată, cu modificările ulterioare,Guvernul României adopta prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă modelul şi conţinutul cererii de înregistrare a comerciantului, prevăzute în anexa nr. 1.
 + 
Articolul 2Se aprobă modelul şi conţinutul certificatului de înregistrare a comerciantului, inclusiv ale anexei la acesta, prevăzute în anexa nr. 2.
 + 
Articolul 3Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 4Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abroga Hotărârea Guvernului nr. 572/2002 pentru stabilirea modelului şi conţinutului cererii de înregistrare şi ale certificatului de înregistrare a comerciantului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 413 din 14 iunie 2002.PRIM-MINISTRUADRIAN NASTASEContrasemnează:–––––Ministrul justiţiei,Rodica Mihaela Stanoiup. Ministrul finanţelor publice,Enache Jiru,secretar de statBucureşti, 27 noiembrie 2002.Nr. 1.345.
 + 
Anexa 1┌────────────────────┬──────────────────────────────────────┬────────────────┐ │MINISTERUL JUSTIŢIEI│ CERERE │ │ │ │- de înregistrare [] │ │ │ OFICIUL NAŢIONAL │ │Nr. intrare ….│ │ AL REGISTRULUI │ │ │ │ COMERŢULUI │- de înregistrare a modificării │ │ │ │ actului constitutiv [] │Data ………..│ │────────────────────│ │ │ │ OFICIUL REGISTRULUI│- de autorizare a funcţionarii [] │ │ │ COMERŢULUI DE PE │ │ │ │ LÂNGĂ TRIBUNALUL ├──────────────────────────────────────┤ │ │ ……………. │ Cod unic de înregistrare ………. │ │ │ │ │ │ └────────────────────┴──────────────────────────────────────┴────────────────┘

Acest document constituie cerere de înregistrare în REGISTRUL COMERŢULUI şi
la organul fiscal competent, cerere de luare în evidenta la Direcţia de
Munca şi Solidaritate Socială, la Casa de Asigurări de Sănătate, la Casa de
Pensii şi la Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă, precum şi cerere de
autorizare a funcţionarii comerciantului.

Firma …………………………………………………………..,
…………………, număr de ordine în registrul comerţului…………,
cu sediul în: localitatea ………., str.*1) ……………………….,
nr. ….., bl. …., sc. …., et. …., ap. …, judeţ/sector ………..,
cod poştal …….., casuta poştală ……………. telefon*2) ……….,
fax*2) …………………., …………………………………….
e-mail ………, web site ………………………………………. .

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │Referitor AUTORIZARE CONSTITUIRE / ÎNREGISTRARE │ │ │ │ Domnule Judecător Delegat/Director, │ │ │ │Subsemnat(ul)/a)*3)………………, domiciliat în ……………….., │ │str.*1) …………, nr. ….., bl. …, sc. …., et. …, ap. ………, │ │judeţ/sector ……, telefon*2) ……, act ident. ….., seria …., nr… │ │C N P│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│,eliberat de …….., la data ……….., │ │în calitate de*4) ……………., reprezentat de*5) ……………….., │ │prin*6) ………………………………………………………… │ │în conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990, republicată şi modificată, │ │şi/sau ale Legii nr.31/1990, republicată, │ │va rog ca prin încheierea/rezoluţia ce o veţi pronunţa sa dispuneti: │ │[] autorizarea constituirii şi/sau înmatricularea în registrul comerţului │ │[] înregistrarea în registrul comerţului a menţiunilor referitoare la: │ │ ……………………………………………………………… │ │ ……………………………………………………………… │ │ ……………………………………………………………… │ │ │ │Solicit judecarea cererii şi în lipsa mea, conform art. 242 din Codul proce-│ │dura civilă, iar în susţinerea cererii, depun actele doveditoare menţionate │ │pe verso. │ │ │ │Cererea este legal timbrata cu ……. lei, taxa judiciară de timbru şi ….│ │lei, timbru judiciar. │ │ │ │ Data: ………….. Semnatura, …………….. │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

*7)
În temeiul art.6 din Legea nr. 26/1990 republicată şi modificată, şi/sau
art. 199 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicată, ……………..
………………….., judecător delegat şi/sau director al Oficiului
Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul ……………………….,
examinând înscrisurile depuse în susţinerea cererii şi, constatând ca
sunt/nu sunt îndeplinite cerinţele legale dispune:
…………………………………………………………………
………………………………………………………………. .

Judecător delegat/Director,

Referent grefier*8),

Data: ……………………

   Notă: *1) Se completează, după caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos., Într.,             Aleea, Prelungirea, Comuna etc.;         *2) Se completează cu prefix-număr;         *3) Se completează cu datele de identificare ale comerciantului/             fondatorului/ administratorului;         *4) Se completează cu calitatea pe care solicitantul o deţine             (comerciant, asociat, fondator, administrator);         *5) Se completează cu numele şi prenumele Împuternicitului mandatat             de comerciant, asociat, fondator, administrator;         *6) Se completează cu denumirea actului (procura, delegaţie             avocaţială, delegaţie de serviciu), nr., data, organul emitent;         *7) Se consemnează rezultatul deliberării (minuta);         *8) Se completează cu numele, prenumele şi semnatura.   cod 11-10-107  CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: ………. data: ……….

OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU ÎNREGISTRARE

Nr.
crt.
Denumirea actului Nr.şi data actului/Emitent

Nr.
file
1. Act constitutiv / Act administrativ
2. Act adiţional
3. Hotărâre adunare generală
4. Declaraţii pe propria răspundere
5. Dovada sediu social / sucursala
6. Dovada capital social
7. Împuternicire / Procura
8. Dovada disponibilitate firma
9. Dovada taxa registru
10.

Dovada taxa publicare în Monitorul
Oficial al României
11. Dovada taxa judiciară de timbru
12. Copii acte identitate
Şi, după caz, funcţie de înregistrările solicitate, se menţionează
documentele doveditoare cerute de prevederile legale în vigoare.

13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Total file:

Persoana de contact desemnată potrivit art. 28 din Legea nr. 26/1990,
republicată*1):
Nume şi prenume: ……………, calitatea*2) ………………………,
Adresa: localitatea …………., str. …………………………….,
nr. …, bloc …, scara …, etaj …, ap. … judeţ/sector ………….,
cod poştal ………, casuta poştală …….., telefon ……., fax ……,
e-mail………………… .

Întocmită într-un exemplar, pe propria răspundere, cunoscând ca declaraţiile
inexacte sunt pedepsite conform legii.

       Data: ………….. Semnatura, ……………    Notă: *1) Rubricile din caseta se completează numai în cazul în care              persoana diferă de semnatarul cererii;          *2) Se completează calitatea persoanei (comerciant, asociat,              fondator, administrator).  CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: ………. data: ……….

REFERITOR LA ÎNREGISTRAREA FISCALĂ DECLAR URMĂTOARELE:*1)

I. Referitor la înregistrarea ca plătitor de T.V.A.
1. Venituri estimate în cursul anului fiscal din operaţiuni taxabile
şi/sau scutite cu drept de deducere*2)………., din care:
a) din operaţiuni taxabile*3) ……………
b) din operaţiuni scutite cu drept de deducere*4) ……………
2. Declaraţi ca realizaţi operaţiuni taxabile din care estimati ca veţi
obţine venituri anuale sub plafonul de impozitare prevăzut de lege,
dar doriti sa optati pentru plata T.V.A.?*5) [] 3. Realizaţi în exclusivitate operaţiuni care nu dau drept
de deducere a T.V.A.?*6) []

II. Alte impozite:
1. Plătitor de impozit pe venitul din salarii şi pe venituri
asimilate salariilor*7) [] 2. Plătitor de impozit pe profit:*7) [] a) plata trimestriala [] b) plata lunară [] 3. Plătitor de impozit pe veniturile microintreprinderilor*7) []

III. Felul sediului pentru plătitorii cu statut de sucursala:

1. Plătitor cu sediul central în România*8) []C.U.I. al unităţii infiin-
ţătoare*8) ……………

2. Plătitor cu sediul central în străinătate*9) []C.U.I. al reprezentantului
fiscal*9) ……………

IV. C.U.I. al unităţii divizate*10) ……………………..

V. Banca*11) …………………….. Cont ………………………

…………………….. ………………………

…………………….. ………………………

    NOTĂ: *1) Datele referitoare la înregistrarea fiscală se completează              numai la înregistrarea firmei. Menţiunile referitoare la              modificarea acestor date, se declara la organul fiscal competent;          *2) Se estimeaza prin însumarea tuturor veniturilor prognozate a se              obţine în cursul anului fiscal din operaţiuni taxabile şi/sau              scutite cu drept de deducere, conform obiectului de activitate;          *3) Se estimeaza veniturile prognozate a se obţine în cursul anului              fiscal din operaţiuni taxabile;          *4) Se estimeaza veniturile prognozate a se obţine în cursul anului              fiscal din operaţiuni scutite cu drept de deducere;          *5) Se marcheaza cu X doar de către plătitorii care realizează              venituri anuale din operaţiuni taxabile sub plafonul prevăzut              de lege şi optează pentru plata T.V.A.;          *6) Se marcheaza cu X de către plătitorii care realizează venituri              exclusiv din operaţiuni care nu dau drept de deducere a T.V.A.;          *7) Se marcheaza cu X de către plătitorii care, conform legilor în              vigoare, sunt plătitori de impozitul respectiv;          *8) Se completează numai de către plătitorii cu statut de sucursala.              Se marcheaza, după caz, cu X felul sediului;          *9) Se completează numai în cazul plătitorilor cu sediul central în              străinătate care realizează pe teritoriul României operaţiuni              cuprinse în sfera de aplicare a T.V.A.;         *10) Se completează în cazul în care înfiinţarea plătitorului se face              prin divizare;         *11) Se completează numai de plătitorii care au cont deschis la banca.           Data: ………….. Semnatura, ………..  CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ……….. data: …..                 Referitor AUTORIZAREA FUNCTIONARII┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │(A) │ │ │ │ Subsemnatul …………………….., declar pe propria răspundere ca, │ │ la data prezentei, în spaţiul destinat sediului social/sucursalei din …. │ │ ………………………………………………………………. │ │ şi/sau secundar din …………………………………………….. │ │ ………………………………………………………………. │ │ şi în afară acestora, nu se desfăşoară nici una din activităţile ce │ │ constituie obiectul de activitate al firmei, cuprins în actul constitutiv │ │ respectiv modificator şi ma angajez, ca înainte de începerea activităţii, │ │ sa solicit, prin Biroul Unic, obţinerea autorizaţiei(ilor) de funcţionare │ │ (conform Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 76/2001, republicată şi │ │ modificată). │ │ │ │ Data: …………….. Semnatura, ………….. │ │ │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │(B) │ │ │ │ SEDII ŞI/SAU ACTIVITĂŢI PENTRU CARE SOLICIT AUTORIZAŢIA: │ │ │ │ de prevenire şi stingerea [] sanitară [] sanitară-veterinara [] │ │ incendiilor emisă de*1) emisă de*1) │ │ │ │ de mediu [] de funcţionare din punct de vedere │ │ al protecţiei muncii [] │ │ │ │ ──────────────────────────────────────────────────────── │ │ > SEDIU SOCIAL Nr. salariaţi:……….. │ │ Adresa: ………………………………………………….. │ │ ………………………………………………….. │ │ │ ├──────┬───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┤ │Clasa │ Denumire activitate │ Autorizata │ │CAEN │ │ anterior*2) │ ├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ ├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ ├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ ├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ ├──────┴───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┤ │ > SEDII SECUNDARE Nr. salariaţi: …….. │ ├──────┬─────────────────────┬─────┬───────────────────────────┬─────────────┤ │ Nr. │ Adresa │Clasa│ Denumire activitate │Autorizata │ │Crt. │ │CAEN │ │anterior*2) │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┴─────────────────────┴─────┴───────────────────────────┴─────────────┤ │ (Continuare pe verso) │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘   Notă: (A) Se completează şi se semnează numai de către comerciant/   –– asociat/fondator/administrator, în cazul în care la sediul               social şi/sau secundar nu se desfăşoară activităţile cuprinse               în obiectul de activitate al firmei;           (B) Se completează numai în cazul în care se solicita obţinerea               autorizaţiilor de funcţionare pentru activităţile care se               desfăşoară la sediul social şi/sau secundar;           *1) Se completează cu numele autorităţii publice emitente;           *1) Se completează cu DA în cazul în care, anterior solicitării,               activitatea a fost autorizata, conform O.U.G. nr. 76/2001,               republicată şi modificată, la un alt sediu (se depune copie               de pe anexa respectiva la certificatul de înregistrare).             Data: …………… Semnatura, ………….       CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: ……. data: …….┌──────┬─────────────────────┬─────┬───────────────────────────┬─────────────┐ │ Nr. │ Adresa │Clasa│ Denumire activitate │Autorizata │ │Crt. │ │CAEN │ │anterior*1) │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┴─────────────────────┴─────┴───────────────────────────┴─────────────┤ │ │ │ > Activităţi proprii de birou pentru societate Nr. salariaţi: ….. │ │ Adresa: ………………………………………………….. │ │ ………………………………………………….. │ │ ──────────────────────────────────────────────────────────────── │ │ > Activităţi desfăşurate în afară sediului Nr. salariaţi: ….. │ │ social şi a sediilor secundare │ ├──────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │Clasa │ Denumire activitate │ │CAEN │ │ ├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ │ │ ├──────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │(C) │ │ │ │ Subsemnatul ……………………………………………………, │ │ pentru activităţile*2) …………………………………………. │ │ ……………………………………………………………… │ │ autorizate anterior la sediul(ile) din │ │ ……………………………………………………………… │ │ ……………………………………………………………… │ │ ……………………………………………………………… │ │ declar pe propria răspundere ca la sediul din …………………….. │ │ ……………………………………………………………… │ │ îndeplinesc condiţiile prevăzute de reglementările legale în vigoare │ │ (conform art. 3 alin. 11 din O.U.G. nr. 76/2001, republicată şi │ │ modificată). │ │ │ │ Data: …………….. Semnatura, …………. │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘    Notă: (C) Se completează şi se semnează de către comerciant/asociat/    –– fondator/administrator, numai în cazul în care se solicita                obţinerea autorizaţiilor de funcţionare pentru activităţi                deja autorizate, activităţi consemnate cu DA în caseta B;            *1) Se completează cu DA în cazul în care, anterior solicitării,                activitatea a fost autorizata, conform O.U.G. nr. 76/2001,                republicată şi modificată, la un alt sediu (se depune copie                de pe anexa respectiva la certificatul de înregistrare).            *2) Se completează cu clasele CAEN la care s-a specificat DA în                coloana "autorizata anterior" din caseta B.  CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ……….. data: ………..

OPIS DE DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU OBŢINEREA AUTORIZAŢIILOR:
Nr.
crt.
Denumirea actului Nr.şi data actului/Emitent

Nr.
file
A. Autorizaţia pentru prevenire şi stingere a incendiilor (P.S.I)
După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele
documente:
1.

Autorizaţia de P.S.I., în cazul în
care a fost obţinută anterior
2.

Dovada depunerii documentaţiei de
P.S.I. la brigazile/grupurile de
pompieri militari în vederea obtineri
Autorizaţiei de P.S.I. – în cazul în
care aceasta a fost depusa anterior
solicitării de autorizare a functio-
narii la Biroul Unic
3.

Declaraţie pe propria răspundere
privind respectarea legislaţiei de
P.S.I.
4. Documentaţia tehnica cuprinzând:
a) Scenariul de siguranţă la foc
b) Planul de situaţie şi Planuri de
arhitectura pentru fiecare nivel al
construcţiilor sau al spaţiilor
supuse autorizării
c) Avizul proiectantului iniţial
pentru construcţiile existente sau
Raport de expertiza tehnica
5.

Dovada achitării tarifului aferent
autorizării – pentru obiectivele
supuse autorizării prin evaluare
B. Autorizaţia sanitară
După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele
documente:
1.

Declaraţie pe propria răspundere
privind respectarea legislaţiei în
domeniul igienico-sanitar – pentru
activităţile supuse autorizării
2.

Documentaţia de prezentare a
activităţii – pentru activităţile
supuse evaluării
3.

Dovada achitării tarifului aferent
autorizării
C. Autorizaţia sanitară veterinara
După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele
documente:
1.

Declaraţia pe propria răspundere –
pentru activităţile autorizate în
baza acestei declaraţii
2.

Documentaţia tehnica – pentru
obiectivele şi activităţile supuse
evaluării:
a) Memoriu tehnic
b) Schita tehnica cu fluxul
tehnologic al obiectivului
c) Schita de amplasare şi proiectare
pentru obiective nou construite
d) Contractul încheiat cu Direcţia
Sanitară Veterinara pentru unităţile
de producere, prelucrare şi depozita-
re a produselor de origine animala
3.

Dovada achitării taxei aferent
autorizării
D. Autorizaţia de mediu
După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele
documente:
1.

Autorizaţia de mediu valabilă sau
copia de pe adresa de solicitare a
acesteia
2.

Declaraţie pe propria răspundere pri-
vînd respectarea legislaţiei de pro-
tectie a mediului – pentru activita-
tile cu impact nesemnificativ asupra
mediului
3.

Fişa tip de prezentare a activităţii-
pentru activităţile cu impact redus
sau semnificativ asupra mediului
4.

Planul de situaţie şi
Planul de încadrare în zona al
obiectivului
5.

Dovada achitării taxei şi tarifului
aferente autorizării
E. Autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii
După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele
documente:
1.

Declaraţie pe propria răspundere
privind respectarea legislaţiei de
protecţia muncii
2.

Documente necesare desfăşurării
activităţilor cu substanţe toxice,
explozive, produse de uz fitosanitar
3.

Dovada achitării tarifului aferent
autorizării
Total file:

             Data: …………… Semnatura: ………… + 
Anexa 2      MODELUL ŞI CONŢINUTUL CERTIFICATULUI DE ÎNREGISTRARE A COMERCIANTULUI ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │ │ ┌───┐ │ │ R O M A N I A │ │ OFICIUL NAŢIONAL AL REGISTRULUI COMERŢULUI │ │ MINISTERUL JUSTIŢIEI │ *)│ │ │ │ │ OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI │ │ └───┘ DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL ……. │ │ │ │ │ │ │ │ CERTIFICAT DE ÎNREGISTRARE │ │ │ │ │ │ Firma / Sucursala: │ │ │ │ │ │ │ │ Sediul social: │ │ │ │ │ │ │ │ Activitatea principala; │ │ (descriere, clasa CAEN) │ │ │ │ │ │ │ │ Cod Unic de Înregistrare: │ │ din data de: │ │ │ │ │ │ Director, │ │ │ │ Atribut fiscal: din data de: │ │ Nr. de ordine la registrul comerţului: │ │ Data emiterii certificatului: │ │ │ │ │ │ Seria Nr. │ │ │ │ │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘    *) Stema României–––- + 
Anexa LA                                                       COD UNIC DE ÎNREGISTRARE  FIRMA: ……………………………… ……………………  Sediu social: ………………………..  Sediu secundar/activitate: ……………. ┌──┬──────────────────────┬─────────┬────────────┬────────────┬──────────────┐ │Nr│ │Concluzia│Nr. şi data │Nr. şi data │Nume şi prenu-│ │c │ INSTITUŢIA │evaluării│referatului │autorizaţiei│me reprezen- │ │r │ │ │ │ │tant, semna- │ │t.│ │ │ │ │tura şi stam- │ │ │ │ │ │ │pila │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │1.│MINISTERUL DE INTERNE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Brigada/Grupul de │ │ │ │ │ │ │Pompieri Militari │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │Data …….. │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │2.│MINISTERUL SĂNĂTĂŢII │ │ │ │ │ │ │ ŞI FAMILIEI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Direcţia de Sănătate │ │ │ │ │ │ │Publică a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │Data …….. │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │3.│ MINISTERUL │ │ │ │ │ │ │AGRICULTURII, ALIMEN- │ │ │ │ │ │ │TATIEI ŞI PĂDURILOR │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Agenţia Naţionala │ │ │ │ │ │ │Sanitară Veterinara/ │ │ │ │ │ │ │Direcţia Sanitară │ │ │ │ │ │ │Veterinara a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │Data …….. │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │4.│MINISTERUL APELOR ŞI │ │ │ │ │ │ │PROTECŢIEI MEDIULUI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Inspectoratul Judeţean│ │ │ │ │ │ │de Protecţia Mediului │ │ │ │ │ │ │………………../ │ │ │ │ │ │ │Inspectoratul de │ │ │ │ │ │ │Protecţia Mediului al │ │ │ │ │ │ │municipiului Bucureşti│ │ │ │Data …….. │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │5.│MINISTERUL MUNCII ŞI │ │ │ │ │ │ │SOLIDARITĂŢII SOCIALE-│ │ │ │ │ │ │INSPECŢIA MUNCII │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Inspectoratul │ │ │ │ │ │ │Teritorial de Muncă al│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │………………… │ │ │ │Data …….. │ └──┴──────────────────────┴─────────┴────────────┴────────────┴──────────────┘  ANULARI AUTORIZAŢII REAUTORIZĂRI ┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐ ┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐ │N│Insti-│Tipul,nr. şi│ Numele, │ │N│Insti-│Tipul,nr. şi│ Numele, │ │r│tutia │data docu- │semnatura şi │ │r│tutia │data docu- │semnatura şi │ │ │ │mentului │ ştampila │ │ │ │mentului │ ştampila │ │c│ │ │ persoanei │ │c│ │ │ persoanei │ │r│ │ │ autorizate │ │r│ │ │ autorizate │ │t│ │ │ │ │t│ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └─┴──────┴────────────┴───────────────┘ └─┴──────┴────────────┴───────────────┘
──────────────────

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x