HOTĂRÂRE nr. 1.120 din 15 iulie 2004

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 18/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 696 din 3 august 2004
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 412 05/05/2005
ART. 1ABROGAT PARTIAL DEHG 1847 28/10/2004
ART. 1MODIFICAT DEHG 1326 19/08/2004
ART. 1MODIFICAT DEHG 1847 28/10/2004
ANEXA 1INLOCUIT DEHG 101 17/02/2005
ANEXA 1INLOCUIT DEHG 1326 19/08/2004
ANEXA 1INLOCUIT DEHG 1847 28/10/2004
ANEXA 3MODIFICAT DEHG 1775 21/10/2004
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEHG 1579 23/12/2003 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEHG 1282 04/11/2003 ART. 1
ART. 1ABROGA PARTIAL PEHG 737 03/07/2003 ART. 24
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 737 03/07/2003 ART. 21
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 737 03/07/2003 ART. 24
ART. 1MODIFICA PEHG 737 03/07/2003 ART. 3
ART. 1MODIFICA PEHG 737 03/07/2003 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEHG 737 03/07/2003 ART. 23
ART. 1MODIFICA PEHG 737 03/07/2003 ART. 24
ART. 3MODIFICA PEHG (R) 837 19/10/1995 ANEXA 2
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 1579 23/12/2003 ANEXA 1
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 737 03/07/2003 ANEXA 1
ANEXA 2INLOCUIESTE PEHG 1579 23/12/2003 ANEXA 2
ANEXA 2INLOCUIESTE PEHG 737 03/07/2003 ANEXA 2
ANEXA 3INLOCUIESTE PEHG 737 03/07/2003 ANEXA 3
ANEXA 4INLOCUIESTE PEHG 737 03/07/2003 ANEXA 4
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 1REFERIRE LAHG 497 01/04/2004
ART. 1MODIFICA PEHG 1579 23/12/2003 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEHG 1282 04/11/2003 ART. 1
ART. 1ABROGA PARTIAL PEHG 737 03/07/2003 ART. 24
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 737 03/07/2003 ART. 21
ART. 1COMPLETEAZA PEHG 737 03/07/2003 ART. 24
ART. 1MODIFICA PEHG 737 03/07/2003 ART. 3
ART. 1MODIFICA PEHG 737 03/07/2003 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEHG 737 03/07/2003 ART. 23
ART. 1MODIFICA PEHG 737 03/07/2003 ART. 24
ART. 1REFERIRE LAHG 1011 09/12/1999
ART. 1REFERIRE LAMEMORANDUM 16/07/1998
ART. 1REFERIRE LAMEMORANDUM 20/10/1998
ART. 2PROPUNE REPUBLICAREAHG 737 03/07/2003
ART. 3MODIFICA PEHG (R) 837 19/10/1995 ANEXA 2
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 1579 23/12/2003 ANEXA 1
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 737 03/07/2003 ANEXA 1
ANEXA 2INLOCUIESTE PEHG 1579 23/12/2003 ANEXA 2
ANEXA 2INLOCUIESTE PEHG 737 03/07/2003 ANEXA 2
ANEXA 3INLOCUIESTE PEHG 737 03/07/2003 ANEXA 3
ANEXA 4INLOCUIESTE PEHG 737 03/07/2003 ANEXA 4
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 412 05/05/2005
ART. 1ABROGAT PARTIAL DEHG 1847 28/10/2004
ART. 1MODIFICAT DEHG 1326 19/08/2004
ART. 1MODIFICAT DEHG 1847 28/10/2004
ANEXA 1INLOCUIT DEHG 101 17/02/2005
ANEXA 1INLOCUIT DEHG 1326 19/08/2004
ANEXA 1INLOCUIT DEHG 1847 28/10/2004
ANEXA 3MODIFICAT DEHG 1775 21/10/2004

pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 737/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, precum şi pentru modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 837/1995 cu privire la criteriile de salarizare în valută şi celelalte drepturi în valută şi în lei ale personalului trimis în misiune permanentă în străinătate



În temeiul art. 108 din Constituţie, republicată,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul IHotărârea Guvernului nr. 737/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 483 din 7 iulie 2003, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:1. La articolul 3, litera d) va avea următorul cuprins:"d) de autoritate de management pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane;"2. La articolul 4 litera B, punctele 8, 9 şi 14 vor avea următorul cuprins:"8. coordonează, implementează şi gestionează asistenţa financiară acordată prin Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane şi îndeplineşte atribuţiile prevăzute, potrivit legii;9. îndeplineşte atribuţiile, potrivit legii, pentru perfecţionarea activităţii unităţilor de implementare a programelor PHARE şi de contractare şi plăţi pentru componenta «Dezvoltarea resurselor umane» a Subprogramului PHARE «Coeziune economică şi socială» 2004-2006;…………………………………………………………………………………14. asigură managementul, gestionarea şi implementarea asistenţei financiare alocate Programului operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane."3. La articolul 4 litera K, punctele 2, 3 şi 4 vor avea următorul cuprins:"2. elaborează metodologii şi norme privind securitatea şi sănătatea în muncă;3. coordonează activitatea sistemului de certificare a echipamentelor tehnice, echipamentelor individuale de protecţie a muncii şi a echipamentelor individuale de lucru;4. elaborează şi avizează proiecte de acte normative pentru implementarea sistemului privind asigurarea pentru accidente de muncă şi boli profesionale."4. După articolul 21 se introduce articolul 21^1 cu următorul cuprins:"Art. 21^1. – (1) În condiţiile legii şi în limita numărului maxim de posturi, în structura Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei se pot organiza unităţi de management al proiectului, denumite în continuare UMP, conduse de un director de proiect, în vederea asigurării unui cadru unitar pentru managementul proiectelor finanţate prin împrumuturi externe.(2) Structura organizatorică, numărul de personal şi regulamentul de organizare şi funcţionare ale UMP se stabilesc prin ordin al ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei.(3) Ministrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei numeşte personalul UMP, în condiţiile legii, şi stabileşte competenţele directorului de proiect."5. Alineatul (1) al articolului 23 va avea următorul cuprins:"Art. 23. – (1) Numărul maxim de posturi pentru aparatul de lucru al Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei este de 385 de posturi finanţate de la bugetul de stat, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetelor miniştrilor."6. Alineatele (1), (2) şi (3) ale articolului 24 vor avea următorul cuprins:"Art. 24. – (1) În structura Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei se organizează, la nivel de direcţie generală, Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane.(2) Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane îndeplineşte atribuţiile stabilite prin Hotărârea Guvernului nr. 497/2004 privind stabilirea cadrului instituţional pentru coordonarea, implementarea şi gestionarea instrumentelor structurale.(3) Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane va deveni operaţională în anul 2004 şi va funcţiona cu un număr total de 59 de posturi în anul 2005, din care 17 posturi în anul 2004."7. Alineatul (6) al articolului 24 se abrogă.8. Articolul 24^4 va avea următorul cuprins:"Art. 24^4 . – În structura Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei se înfiinţează, din anul 2005, Direcţia de contractare şi plăţi PHARE pentru dezvoltarea resurselor umane, cu un număr de 16 posturi. Pentru a deveni operaţională, începând cu anul 2004, Direcţia de contractare şi plăţi PHARE pentru dezvoltarea resurselor umane funcţionează cu un număr de 8 posturi. Direcţia de contractare şi plăţi PHARE pentru dezvoltarea resurselor umane va funcţiona ca agenţie de implementare pentru programele finanţate din fondurile PHARE 2004, 2005, 2006, destinate dezvoltării resurselor umane."9. Articolul 24^5 va avea următorul cuprins:"Art. 24^5. – Direcţia de contractare şi plăţi PHARE pentru dezvoltarea resurselor umane, în calitate de agenţie de implementare începând cu Programul PHARE 2004, va îndeplini funcţiile prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 1.011/1999 pentru aprobarea Memorandumului de înţelegere dintre Guvernul României şi Comisia Europeană privind înfiinţarea Oficiului de Plăţi şi Contractare PHARE (O.P.C.P.), semnat la Bucureşti la 16 iulie 1998, şi a Memorandumului de înţelegere dintre Guvernul României şi Comisia Europeană privind înfiinţarea Fondului Naţional, semnat la Bruxelles la 20 octombrie 1998.”10. După articolul 24^5 se introduc două noi articole, articolele 24^6 şi 24^7 , cu următorul cuprins:"Art. 24^6. – (1) În cadrul Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei se înfiinţează Compartimentul de relaţii pe probleme de muncă şi sociale, care asigură administrarea, coordonarea şi monitorizarea reprezentanţilor acestuia în cadrul misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi la alte reprezentanţe ale României în străinătate, coordonat de secretarul de stat coordonator al afacerilor europene şi relaţiilor externe.(2) Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei desemnează, cu avizul Ministerului Afacerilor Externe, prin ordin al ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei, dintre specialiştii săi, reprezentanţi cu atribuţii în domeniul relaţiilor pe probleme de muncă şi sociale în cadrul misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi la alte reprezentanţe ale României în străinătate.(3) Personalul desemnat potrivit alin. (2) are următoarele atribuţii:a) susţinerea şi protejarea intereselor lucrătorilor români în străinătate;b) promovarea şi respectarea drepturilor lucrătorilor români aflaţi în străinătate, în conformitate cu legile şi normele internaţionale, cu valorile drepturilor omului, libertăţii şi democraţiei;c) combaterea muncii ilegale a cetăţenilor români în străinătate.(4) Personalul prevăzut la alin. (2) îşi desfăşoară activitatea sub îndrumarea ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei. Acesta este supus autorităţii şefului misiunii diplomatice, fiind învestit atât cu atribuţii de consiliere a acestuia, cât şi cu atribuţii stabilite de Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei.(5) Personalului Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei trimis pe lângă misiunile diplomatice, oficiile consulare şi alte reprezentanţe ale României în străinătate, cu atribuţii în domeniul relaţiilor pe probleme de muncă şi sociale, denumit în continuare ataşat pe probleme de muncă şi sociale, îi sunt aplicabile dispoziţiile legale în vigoare privind personalul trimis în misiune permanentă în străinătate.Art. 24^7. – Cheltuielile aferente funcţionării Compartimentului de relaţii pe probleme de muncă şi sociale se asigură din bugetul aprobat Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei pe anul 2004."11. În cuprinsul hotărârii, denumirea "Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial pentru Politică Socială şi de Ocupare a Forţei de Muncă" se modifică şi se înlocuieşte cu denumirea "Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane".12. Anexele nr. 1, 2, 3 şi 4 se înlocuiesc cu anexele nr. 1, 2, 3 şi 4 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul IIHotărârea Guvernului nr. 737/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu cele aduse prin prezenta hotărâre, va fi republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.
 + 
Articolul IIIPoziţiile nr. 4, 5, 6 şi 7 din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 837/1995 cu privire la criteriile de salarizare în valută şi celelalte drepturi în valută şi în lei ale personalului trimis în misiune permanentă în străinătate, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 210 din 5 septembrie 1996, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi vor avea următorul cuprins:

         
  "4. Consilier diplomatic clasa I, consilier economic clasa I, ataşat apărare clasa I, ataşat de afaceri interne clasa I, ataşat pe probleme de muncă şi sociale clasa I, şef birou presă clasa I, director adjunctal Institutului Cultural Român din străinătate S 3,00
  5. Consilier diplomatic clasa a II-a, consilier economic clasa a II-a, ataşat apărare clasa a II-a, ataşat de afaceri interne clasa a II-a, ataşat pe probleme de muncă şi sociale clasa a II-a, reprezentant militar, şef birou presă clasa a II-a S 2,80
  6. Secretar I clasa I, secretar economic I clasa I, consul clasa I, economist principal clasa I, ataşat apărare adjunct clasa I, ataşat de afaceri interne adjunct clasa I, ataşat pe probleme de muncă şi sociale adjunct clasa I, director adjunct clasa I S 2,50
  7. Secretar I clasa a II-a, secretar economic I clasa a II-a, consul clasa a II-a, economist principal clasa a II-a, ataşat apărare adjunct clasa a II-a, ataşat de afaceri interne adjunct clasa a II-a, ataşat pe probleme de muncă şi sociale adjunct clasa a II-a S 2,40"

PRIM-MINISTRUADRIAN NĂSTASEContrasemnează:–––––Ministrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei,Dan Mircea Popescup. Ministrul finanţelor publice,Maria Manolescu,secretar de statp. Ministrul afacerilor externe,Eugen Uricaru,secretar de statBucureşti, 15 iulie 2004.Nr. 1.120 + 
Anexa 1                                    ┌───────────────────┐                                    │ MINISTRU │                                    ├───────────────────┤                                    │ CABINET MINISTRU │                                    └───────┬───────────┘                                            │ ┌─────────────────────────┐ │ │ MINISTRU – DELEGAT ├────────────────┤ ┌────────────────────────────┐ ├─────────────────────────┤ ├───────────────┤Informare şi relaţii Publice│ │CABINET MINISTRU-DELEGAT │ │ └────────────────────────────┘ └┬────────────────────────┘ │  │ ┌──────────────────────┬────────┴─────────┬────────────────┬─────────┬───────────────────┐  │ │ │ │ │ │ │  │┌────────┴────────┐ ┌─────────┴───────────┐ ┌────┴─────────────┐ │ ┌───────┴─────────────┐ │  ││SECRETAR DE STAT │ │ SECRETAR DE STAT – │ │ SECRETAR DE STAT │ │ │ SECRETAR DE STAT – │ │  │└─────────┬────┬──┘ │ PRESEDINTE ANOFM │ └────┬─────────────┘ │ │ PRESEDINTE CNPAS │ │  │ │ │ └──────┬────────┬─────┘ │ │ └───────┬─────────┬───┘ │  │ │ │ │ | │ │ | │ │  │ │ │ │ ┌––┴––┐ │ │ ┌––┴––┐ │ │  │ │ │ │ | Agenţia Na- | │ │ |Casa Naţio-| │ │  │ │ │ │ |ţională pen- | │ │ | nală de | │ │  │ │ │ │ |tru Ocuparea | │ ┌───────┴─┐ |Pensii şi | │ │  │ │ │ │ | Forţei de | │ │SECRETAR │ |Alte Drep- | │ │  │ │ │ │ | Muncă | │ │ GENERAL │ | turi de | │ │  │ │ │ │ └––––-┘ │ └─┬─┬─────┘ |Asigurări | │ │  │ │ │ │ │ | │ | Sociale | │ │  │ ┌─────┼────┼────────┐ │ │ | │ └––––┘ │ │ ┌│–-┼––┼┬–┼┬––┬-┼–-┼–┬––┬–––┬-┼–┬–┬–┴-┼–-┬–––┬–┬––┼┬–-┬–┼┐ |│ │ │| │| | │ │ | | | │ | | │ | | | │| | │| |│┌───┴────┐│| │| | │ │ | | | │ | | │ | | | │| | │| |││Autori- ││| │| | │ │ | | ┌───────┼─┤ ┌┼───┼┬───┴──┬─┼───────┬┼──┬┼─────┼┼───┐| │| |││tatea de││| │| | │ │ | | │ | │ │| |│ │ | │| │| │| │| │| |││Manage- ││| │| | │ │ | | │ | │ │| |│ │ | │| │| │| │| │| |││ment pen││| │| | │ │ | | │ | │ │| |│ │ | │| │| │| │| │| |││tru Pro-││| │| | │ │ | | │ | │ │| |│ │ | │| │| │| │| │| |││gramul ││| │| | │ │ | | │ | │ │| |│ │ | │| │| │| │| │| |││Operaţi-││| │| | │ │ | | │ | │ │| |│ │ | │| │| │| │| │| |││onal Sec││| │| | │ │ | | │ | │ │| |│ │ | │| │| │| │| │| |││torial ││| │| | │ │ | | │ | │ │| |│ │ | │| │| │| │| │| |││pentru ││| │| | │ │ | | │ | │ │| |│ │ | │| │| │| │| │| |││dezvol- ││| │| ┌───┴─┴──┐ │ | ┌───┴─┴───┐ | │ │| |│ ┌───┴─┴───┐ │| │| │| │| │| |││tarea re││| │| │Direcţia│ │ | │Directia │ | │ │| |│ │Direcţia │ │| │| │| │| │| |││surselor││| │| │Generală│ │ | │Generală │ | │ │| |│ │Generală │ │| │| │| │| │| |││umane ││| │| │Afaceri │ │ | │Politici │ | │ │| |│ │Economică│ │| │| │| │| │| |│└────────┘│| │| │Europene│ │ | │Asistenţă│ | │ │| |│ │şi Finan-│ │| │| │| │| │| |└─┐ │| │| │ │ │ | │Socială │ | │ │| |│ │ ciară │ │| │| │| │| │| | │ │| │| └────┬───┘ │ | └───┬─────┘ | │ │| |│ └────┬────┘ │| │| │| │| │| | │ │| │| │ └─┐| │ ┌┼─┘ │| |│ │ │| │| │| │| │| |┌─┴──┐ │| │| ┌─┴──┐ │| ┌─┴──┐ │| │| |│ ┌─┴──┐ │| │| │| │| │|┌┴┴─┐┌─┴─┐ ┌─┴┴┐┌─┴┴┐ ┌─┴─┐┌─┴─┐┌─┴┴┐ ┌─┴─┐┌─┴─┐ ┌─┴┴┐ ┌─┴┴┐ ┌┴┴─┐ ┌─┴─┐┌─┴─┐ ┌─┴┴┐┌┴┴─┐ ┌─┴─┐┌─┴─┐┌─┴┴┐│ 1 ││ 2 │ │ 3 ││ 4 │ │ 5 ││ 6 ││ 7 │ │ 8 ││ 9 │ │10 │ │11 │ │12 │ │13 ││14 │ │15 ││16 │ │17 ││18 ││19 │└───┘└───┘ └───┘└───┘ └───┘└───┘└─┬─┘ └───┘└───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘└───┘ └───┘└───┘ └───┘└───┘└───┘                              ┌───┴─────┐                        ┌─────┴──┐ ┌────┴────┐                        │Unitatea│ │Egalitate│                        │de Coor-│ │ între │                        │donare a│ │ Şanse │                        │ Progra-│ │ între │                        │ mului │ │Femei şi │                        │ (UCP) │ │ Bărbaţi │                        └────────┘ └─────────┘    1 Direcţia Dialog Social    2 Direcţia relaţii cu Parlamentul şi Metodologie    3 Direcţia relaţii externe şi Organizaţii Internaţionale    4 Direcţia de Contractare şi Plăţi Phare pentru dezvoltarea resurselor umane**)    5 Direcţia Negocieri de aderare şi Preluare Acquis Comunitar    6 Unitatea de Coordonare a Asistenţei de Preaderare*)    7 Direcţia Politici Forţă de Muncă    8 Direcţia Politici, Strategie şi metodologie Asistenţă Socială    9 Direcţia Programe, Finanţare Servicii şi Prestaţii Sociale    10 Direcţia Politici pentru Familie    11 Direcţia Management Resurse Umane    12 Direcţia Legislaţia Muncii    13 Direcţia Investiţii şi Patrimoniu    14 Direcţia Bugete    15 Direcţia Politici Salariale    16 Direcţia Coordonare Proiecte Finanţate din Împrumuturi Rambursabile    17 Direcţia Politici Asigurări Sociale    18 Direcţia Strategie şi Sinteze    19 Direcţia Audit Intern şi Control––-    *) organizată la nivel de direcţie    **) funcţionează ca direcţie în anul 2003
 + 
Anexa 2        AUTORITATEA DE MANAGEMENT PENTRU PROGRAMUL OPERAŢIONAL SECTORIAL                      PENTRU DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE                        ┌─────────────────────────────┐                        │ AUTORITATEA DE MANAGEMENT │                        │ POS DRU*) │                        └─────────────┬───────────────┘                                      │         ┌─────────────────────────┬──┴───────────────────────────┐         │ │ │┌────────┴────────────────┐ ┌─────┴───────────────────┐ ┌────────┴───────────┐│Programare şi evaluare**)│ │ Monitorizare**) │ │ Management şi ││ │ │ │ │control financiar**)│└─────────────────────────┘ └─────────────────────────┘ └────────────────────┘–––    *) Funcţionează la nivel de direcţie generală.    **) Se poate organiza la nivel de direcţie, cu respectarea prevederilorlegale.
 + 
Anexa 3INSTITUŢIILEcare funcţionează în subordinea sau în coordonareaMinisterului Muncii, Solidarităţii Sociale şi FamilieiA. În subordine:I. Instituţii publice cu personalitate juridică, cu finanţare de la bugetul de stat:1. Autoritatea Naţională pentru Persoanele cu Handicap (212 posturi);2. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Copilului şi Adopţie (88 de posturi);3. Agenţia Naţională pentru Protecţia Familiei (44 de posturi)*);4. direcţii pentru dialog, familie şi solidaritate socială judeţene şi a municipiului Bucureşti, servicii publice descentralizate;5. Oficiul pentru Migraţia Forţei de Muncă.II. Instituţie publică cu personalitate juridică, finanţată din venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat:– Inspecţia Muncii, din care:a) aparat propriu – 239 de posturi;b) inspectoratele teritoriale de muncă – servicii publice descentralizate – 3.666 de posturi**).III. Unitate cu personalitate juridică, finanţată integral din venituri proprii:– Revista "Obiectiv".B. În coordonare:Institute naţionale de cercetare:1. Institutul Naţional de Cercetare Ştiinţifică în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale – I.N.C.S.D.M.P.S. Bucureşti;2. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Muncii – I.N.C.D.P.M. Bucureşti.NOTĂ:Numărul maxim de posturi pentru instituţiile publice prevăzute la lit. A pct. I poziţiile 4 şi 5 este de 1.556 de posturi finanţate de la bugetul de stat, inclusiv posturile aferente instituţiilor publice din subordinea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Familiei, respectiv Centrul-pilot de asistenţă şi protecţie a victimelor violenţei în familie şi Centrul de informare şi consultanţă pentru familie.––-Notă *) În anul 2004 posturile necesare pentru funcţionarea aparatului propriu al Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Familiei se asigură prin transfer de la Inspecţia Muncii.Notă **) Sunt incluse 40 de posturi pentru funcţionarea aparatului propriu al Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Familiei şi 500 de posturi pentru funcţii contractuale utilizate temporar pe o perioadă de maximum 18 luni.
 + 
Anexa 4

           
  PARCUL NORMAT  de mijloace de transport şi consumul lunar de carburanţi
  Nr. crt. Instituţiile subordonate Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei Tipul mijlocului de transport Parcul normat Consumul de carburanţi – litri/lună/mijloc de transport –
  1. Direcţiile pentru dialog, familie şi solidaritate socială teritoriale autoturism câte 2 pentru fiecare direcţie şi 3 pentru municipiul Bucureşti 250
  2. Oficiul pentru Migraţia Forţei de Muncă autoturism 2 300
  3. Agenţia Naţională pentru Protecţia Familiei autoturism 2 300
  4. Centrul de Informare şi Consultanţă pentru Familie autoturism 1 250
  5. Centrul-pilot de asistenţă şi protecţie a victimelor violenţei în familie autosalvare 1 400
  6. Revista "Obiectiv" autofurgonetă 1 350
      autoturism 1 300
      autovehicul pentru transport marfă şi persoane 1 350

––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x