HOTĂRÂRE nr. 1.090 din 3 noiembrie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 742 din 5 noiembrie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 504 19/04/2006 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEHG 504 19/04/2006 ART. 2
ART. 1MODIFICA PEHG 504 19/04/2006 ANEXA 1
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 504 19/04/2006 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 42
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 504 19/04/2006 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEHG 504 19/04/2006 ART. 2
ART. 1MODIFICA PEHG 504 19/04/2006 ANEXA 1
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 504 19/04/2006 ANEXA 1
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 504/2006 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100 şi centura rutieră în zona de nord a municipiului Bucureşti – Obiectul 6: Continuizarea centurii rutiere existente a municipiului Bucureşti cu pasaj superior peste calea ferată la Otopeni”



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul IHotărârea Guvernului nr. 504/2006 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100 şi centura rutieră în zona de nord a municipiului Bucureşti – Obiectul 6: Continuizarea centurii rutiere existente a municipiului Bucureşti cu pasaj superior peste calea ferată la Otopeni”, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 360 din 21 aprilie 2006, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:1. Articolul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 2. – Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii."2. Anexa se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul IIMinisterul Transporturilor şi Infrastructurii răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:–––––Ministrul transporturilor şiinfrastructurii,Anca Daniela BoagiuMinistrul finanţelor publice,Gheorghe IalomiţianuBucureşti, 3 noiembrie 2010.Nr. 1.090.
 + 
Anexa (Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 504/2006)Caracteristicile principale şi indicatoriitehnico-economici ai obiectivului de investiţie"Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100şi km 17+100 şi centura rutieră în zona de norda municipiului Bucureşti – Obiectul 6:Continuizarea centurii rutiere existente a municipiului Bucureşticu pasaj superior peste calea ferată la Otopeni"    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii    Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale                din România – S.A.    Amplasament: zona de nord a municipiului Bucureşti

           
  Valoarea totală a investiţiei inclusiv TVA:   mii lei 139.677*)
  (1 euro = 4,3688 din 30 iunie 2010)      
  din care C+M:   mii lei 103.473
  Eşalonarea investiţiei:      
    Anul I INV mii lei 27.935
  C+M mii lei 20.695
    Anul II INV mii lei 69.839
  C+M mii lei 51.736
    Anul III INV mii lei 41.903
  C+M mii lei 31.042
  Durata de realizare a investiţiei:   luni 36
  Capacităţi (în unităţi fizice):      
    – Lungime traseu   km 2,600
    – Lăţime platformă   m 17,90
    din care: parte carosabilă   m 2 x 7,00
    – Pasaj rutier nou   buc. 1
    – Intersecţii la nivel   buc. 2

    Factori de risc:    La proiectarea şi dimensionarea obiectivului de investiţii se va avea în vedere încărcarea seismică corespunzătoare zonei seismice de tip "C" (pentru municipiul Bucureşti) de zonare a teritoriului şi o perioadă de colţ T(C) = 1,5 sec., în conformitate cu Normativul P100/2006.    Finanţarea investiţiei    Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x