HOTĂRÂRE nr. 1.089 din 3 noiembrie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 742 din 5 noiembrie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 98 29/01/2004 ANEXA 6
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 98 29/01/2004 ANEXA 7
ART. 1MODIFICA PEHG 98 29/01/2004 ANEXA 6
ART. 1MODIFICA PEHG 98 29/01/2004 ANEXA 7
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 98 29/01/2004 ANEXA 6
ANEXA 2INLOCUIESTE PEHG 98 29/01/2004 ANEXA 7
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 42
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 98 29/01/2004 ANEXA 6
ART. 1INLOCUIESTE PEHG 98 29/01/2004 ANEXA 7
ART. 1MODIFICA PEHG 98 29/01/2004 ANEXA 6
ART. 1MODIFICA PEHG 98 29/01/2004 ANEXA 7
ANEXA 1INLOCUIESTE PEHG 98 29/01/2004 ANEXA 6
ANEXA 2INLOCUIESTE PEHG 98 29/01/2004 ANEXA 7
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind modificarea anexelor nr. 6A şi 7 la Hotărârea Guvernului nr. 98/2004 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100 şi Centura rutieră în zona de nord a municipiului Bucureşti”



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul IAnexele nr. 6A şi 7 la Hotărârea Guvernului nr. 98/2004 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100 şi Centura rutieră în zona de nord a municipiului Bucureşti”, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 119 din 10 februarie 2004, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul IIFinanţarea obiectivului de investiţii ai cărui indicatori tehnico-economici se modifică potrivit art. I se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Articolul IIIMinisterul Transporturilor şi Infrastructurii răspunde de modul de utilizare a sumelor prevăzute în anexe, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:–––––Ministrul transporturilor şiinfrastructurii,Anca Daniela BoagiuMinistrul finanţelor publice,Gheorghe IalomiţianuBucureşti, 3 noiembrie 2010.Nr. 1.089.
 + 
Anexa 1(Anexa nr. 6A la Hotărârea Guvernului nr. 98/2004)Caracteristicile principale şi indicatoriitehnico-economici ai obiectivului de investiţii"Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100şi Centura rutieră în zona de nord a municipiului Bucureşti"Obiect 5A – Reabilitarea şi extinderea la 4 benzi acenturii rutiere a municipiului Bucureşti pe sectorul cuprinsîntre DN 1A şi DN 1    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii    Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale                din România – S.A.    Amplasament: zona de nord a municipiului Bucureşti    Indicatori tehnico-economici:

           
  – Valoarea totală a investiţiei inclusiv TVA: (în preţuri la 30 iunie 2010, 1 euro = 4,3688 lei) mii lei 106.970*)
  din care    
  ▪ construcţii-montaj: mii lei 74.418
  – Eşalonarea investiţiei:    
    Anul I mii lei 21.394
  mii lei 14.884
    Anul II mii lei 53.485
  mii lei 37.209
    Anul III mii lei 32.091
  mii lei 22.325
  – Capacităţi:    
    – Lungime traseu km 4,605
    – Lăţime platformă m 17,90
    din care: parte carosabilă m 2 x 7,00
    – intersecţii la nivel buc. 2
  – Durata de realizare a investiţiei: luni 30

Factori de risc:La proiectarea şi dimensionarea obiectivului de investiţii se va avea în vedere încărcarea seismică corespunzătoare zonei seismice de tip "C" (pentru municipiul Bucureşti) de zonare a teritoriului şi o perioadă de colt T(c) = 1,5 sec., în conformitate cu Normativul P100/2006.Finanţarea investiţiei:Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. + 
Anexa 2(Anexa nr. 7 la Hotărârea Guvernului nr. 98/2004)Caracteristicile principale şi indicatoriitehnico-economici ai obiectivului de investiţii"Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km17+100 şi Centura rutieră de nord a municipiului Bucureşti"Obiect 1C – Pasaj inferior pe DN 1 laintersecţia cu Bd. Aerogării şi bd. Ion Ionescu de la Brad    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii    Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale                din România – S.A.    Amplasament: Pe DN 1 Bucureşti – Ploieşti, între podul Băneasa                 km 7+226 şi Aeroportul Băneasa km 8+485    Indicatori tehnico-economici:

             
  – Valoarea totală a investiţiei: (în preţuri la 31 martie 2010, 1 euro = 4,0958 lei) mii lei 73.365*)
  din care    
  ▪ construcţii-montaj: mii lei 60.935
  – Eşalonarea investiţiei:    
    Anul I mii lei 54.198
  mii lei 44.903
    Anul II mii lei 19.167
  mii lei 16.032
  – Capacităţi:    
    – Lungime totală lucrare km 1,259
    – Lungime totală pasaj inferior km 0,626
    din care – rampe pasaj inferior km 0,554
    – pasaj inferior km 0,072
    – Lăţime parte carosabilă pasaj inferior m 14,00
    – Lăţime parte carosabilă bretele m 2 x 7,00
  – Durata de realizare a investiţiei: luni 12

Factori de risc:La proiectarea şi dimensionarea obiectivului de investiţii se va avea în vedere încărcarea seismică corespunzătoare zonei seismice de tip C (pentru municipiul Bucureşti) de zonare a teritoriului şi o perioadă de colt T(C) = 1,5 sec., în conformitate cu Normativul P100/2006.Finanţarea investiţiei:Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x