HOTĂRÂRE nr. 1.046 din 19 octombrie 2011

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 784 din 4 noiembrie 2011
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 28 09/01/2008 ART. 3
ActulREFERIRE LALEGE 47 17/03/2004
ActulREFERIRE LAOUG 84 18/09/2003 ART. 11
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 42
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi lucrărilor de intervenţii "Consolidare DN 57 km 152+990-km 200+745 Oraviţa-Moraviţa"



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,în conformitate cu art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome „Administraţia Naţională a Drumurilor din România”, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 47/2004, cu modificările ulterioare, şi art. 3 lit. d) din Hotărârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi lucrărilor de intervenţii "Consolidare DN 57 km 152+990 – km 200+745 Oraviţa-Moraviţa", judeţele Caraş-Severin şi Timiş, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 2Finanţarea lucrărilor de intervenţii menţionate la art. 1 se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
 + 
Articolul 3Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:–––––Ministrul transporturilor şi infrastructurii,Anca Daniela BoagiuMinistrul dezvoltării regionale şi turismului,Elena Gabriela UdreaMinistrul finanţelor publice,Gheorghe IalomiţianuBucureşti, 19 octombrie 2011.Nr. 1.046.
 + 
Anexa INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIaferenţi lucrărilor de intervenţii"Consolidare DN 57 km 152+990 – 200+745 Oraviţa-Moraviţa"Titular: Ministerul Transporturilor şi InfrastructuriiBeneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri TimişoaraAmplasament: Pe DN 57 Oraviţa-Moraviţa între km 152+990-200+745, în judeţele Caraş-Severin şi TimişIndicatori tehnico economici:

  Valoarea totală a investiţiei, inclusiv TVA:
  (1 euro = 4,2848 lei la data de 1 ianuarie 2011) 133.148 mii lei
  – din care: construcţii-montaj (C+M) 118.664 mii lei
  Eşalonarea investiţiei  
  Anul I INV  C+M 53.259 mii lei 47.466 mii lei
  Anul II INV  C+M 79.889 mii lei  71.198 mii lei
  Capacităţi:
  Lungimea traseului proiectat 47,755 km
  Lăţimea părţii carosabile 7,00 m (km 152+990-160+000)
  6,00 m (km 160+000-200+745)
  9,00 m
  Lăţime platformă 2 x 1,00 m (km 152+990-160+000)
  Lăţime acostamente 2 x 1,50 m (km 160+000-200+745)
  Benzi de încadrare consolidare 2 x 0,50 m
  Înlocuire podeţe 36 buc.
  Reparaţii podeţe 37 buc.
  Configurări intersecţii 2 buc.
  Amenajare intersecţii pe existent 4 buc.
  Amenajare trecere la nivel cu CF 3 buc.
  Durata de realizare a investiţiei 24 de luni

Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1-2006.Finanţarea investiţieiFinanţarea lucrărilor de intervenţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x