HOTĂRÂRE nr. 1.019 din 20 decembrie 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 09/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL ROMÂNIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1112 din 28 decembrie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PEPROCEDURA 20/12/2018
ActulREFERIRE LAPROCEDURA 20/12/2018
ActulCONTINE PEPROCEDURA 20/12/2018
ActulREFERIRE LAPROCEDURA 20/12/2018
ActulREFERIRE LAHG 151 13/03/2012
ActulREFERIRE LASTATUT 13/03/2012
ActulREFERIRE LALEGE (R) 448 06/12/2006 ART. 58
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 108
ART. 1APROBA PEPROCEDURA 20/12/2018
ART. 2APROBA PEPROCEDURA 20/12/2018
ART. 3FA IN LUCRUHG 151 13/03/2012
ART. 3REFERIRE LAHG 151 13/03/2012
ART. 3REFERIRE LASTATUT 13/03/2012 ART. 7
ART. 3REFERIRE LASTATUT 13/03/2012
ART. 3FA IN LUCRUSTATUT 13/03/2012
ART. 4REFERIRE LAHG 151 13/03/2012
ART. 4REFERIRE LASTATUT 13/03/2012
ANEXA 4REFERIRE LASTATUT 13/03/2012
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEPROCEDURA 20/12/2018
ActulREFERIT DEPROCEDURA 20/12/2018
ANEXA 2REFERIT DEORD DE URGENTA 96 28/06/2024





În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 58 alin. (11) din Legea nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă Procedura de preluare de către agențiile județene pentru plăți și inspecție socială, respectiv a municipiului București, a personalului cu atribuții în efectuarea plăților prestațiilor sociale pentru persoanele cu handicap de la direcțiile generale de asistență socială și protecția copilului județene, respectiv ale sectoarelor municipiului București, prevăzută în anexa nr. 1. + 
Articolul 2Se aprobă Procedura de acordare a plăților, precum și situațiile de suspendare, modificare, încetare a dreptului la prestațiile sociale pentru persoanele cu handicap, prevăzută în anexa nr. 2. + 
Articolul 3(1)Pentru preluarea personalului finanțat de la bugetul local prevăzut la art. 1 numărul maxim de posturi finanțate de la bugetul de stat, aprobat pentru funcționarea Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială și agențiilor pentru plăți și inspecție socială județene, respectiv a municipiului București, prevăzut de Hotărârea Guvernului nr. 151/2012 privind aprobarea Statutului propriu de organizare și funcționare al Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială, cu modificările și completările ulterioare, se suplimentează începând cu data de 1 ianuarie 2019 cu un număr de 186 posturi, din care un număr de 25 posturi pentru aparatul central și un număr 161 posturi pentru agențiile teritoriale, repartizat potrivit anexei nr. 3, prin diminuarea numărului de posturi de la nivelul direcțiilor generale de asistență socială și protecția copilului județene, respectiv ale sectoarelor municipiului București.(2)Anexa nr. 1 la Statutul propriu de organizare și funcționare al Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 190 din 23 martie 2012, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 4.(3)Statul de funcții pentru agențiile teritoriale, ca urmare a suplimentării posturilor potrivit alin. (1), se aprobă prin decizie a directorului general al Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (3) din Statutul propriu de organizare și funcționare a Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012, cu modificările și completările ulterioare.(4)Încadrarea personalului în numărul maxim de posturi aprobat și pe funcțiile din noua structură organizatorică, inclusiv stabilirea drepturilor salariale aferente acestuia, cu respectarea regimului juridic aplicabil fiecărei categorii de funcții, se realizează în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
 + 
Articolul 4Statutul propriu de organizare și funcționare al Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 190 din 23 martie 2012, cu modificările și completările ulterioare și cu modificările aduse de prezenta hotărâre, se modifică în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. + 
Articolul 5Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU->
VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ
Contrasemnează:->
Ministrul muncii și justiției sociale,
Marius-Constantin Budăi->
p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale și administrației publice,
Sirma Caraman,->
secretar de stat
Ministrul finanțelor publice,->
Eugen Orlando Teodorovici
București, 20 decembrie 2018.->Nr. 1.019.> + 
Anexa nr. 1 PROCEDURAde preluare de către agențiile județene pentru plăți și inspecție socială, respectiv amunicipiului București a personalului cu atribuții în efectuarea plăților prestațiilorsociale pentru persoanele cu handicap de la direcțiile generale de asistență socială șiprotecția copilului județene, respectiv ale sectoarelor municipiului București + 
Anexa nr. 2 PROCEDURAde acordare a plăților, precum și situațiile de suspendare, modificare, încetare a dreptuluila prestațiile sociale pentru persoanele cu handicap + 
Anexa nr. 3
Repartizare posturi suplimentare pentru plata prestațiilor sociale
destinate persoanelor cu handicap/agenție teritorială

Nr. crt. Agenție teritorială Nr. posturi/personal Observații
1 Alba 4  
2 Arad 3  
3 Argeș 6  
4 Bacău 4  
5 Bihor 4  
6 Bistrița-Năsăud 3  
7 Botoșani 3  
8 Brăila 3  
9 Brașov 4  
10 București Sector 1 6 2 – APISMB, 4 – ANPIS
11 București Sector 2 7 2 – APISMB, 5 – ANPIS
12 București Sector 3 6 2 – APISMB, 4 – ANPIS
13 București Sector 4 6 2 – APISMB, 4 – ANPIS
14 București Sector 5 6 2 – APISMB, 4 – ANPIS
15 București Sector 6 7 3 – APISMB, 4 – ANPIS
16 Buzău 4  
17 Călărași 3  
18 Caraș-Severin 3  
19 Cluj 5  
20 Constanța 4  
21 Covasna 1  
22 Dâmbovița 4  
23 Dolj 3  
24 Galați 3  
25 Giurgiu 2  
26 Gorj 3  
27 Harghita 2  
28 Hunedoara 4  
29 Ialomița 2  
30 Iași 5  
31 Ilfov 2  
32 Maramureș 4  
33 Mehedinți 4  
34 Mureș 4  
35 Neamț 4  
36 Olt 5  
37 Prahova 7  
38 Sălaj 3  
39 Satu Mare 3  
40 Sibiu 3  
41 Suceava 5  
42 Teleorman 3  
43 Timiș 5  
44 Tulcea 2  
45 Vâlcea 5  
46 Vaslui 4  
47 Vrancea 4  
Total 186  

 + 
Anexa nr. 4*)*) Anexa nr. 4 este reprodusă în facsimil.(Anexa nr. 1 la statut)
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ->
a aparatului central al Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x