HOTĂRÂRE nr. 1.001 din 29 septembrie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 692 din 15 octombrie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 47 17/03/2004
ActulREFERIRE LAOUG 84 18/09/2003 ART. 11
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 42
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE (R) 21/11/1991 ART. 108
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizare DN 5, sectorul Bucureşti-Adunaţii Copăceni km 7+573-km 19+220"



În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome „Administraţia Naţională a Drumurilor din România”, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 47/2004, cu modificările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + 
Articolul 1Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizare DN 5, sectorul Bucureşti-Adunaţii Copăceni km 7+573-km 19+220", prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
 + 
Articolul 2Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană, prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii.
 + 
Articolul 3Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.PRIM-MINISTRUEMIL BOCContrasemnează:––––-Ministrul transporturilor şi infrastructurii,Anca Daniela BoagiuMinistrul dezvoltării regionale şi turismului,Elena Gabriela UdreaMinistrul finanţelor publice,Gheorghe IalomiţianuBucureşti, 29 septembrie 2010.Nr. 1.001.
 + 
Anexa CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICIAI OBIECTIVULUI DE INVESTIŢIE

                     
  "Modernizare DN5, sectorul Bucureşti-Adunaţii Copăceni km 7+573-km 19+220"
  Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
  Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România
  Amplasament: Traseul studiat se desfăşoară de la ieşirea din municipiul Bucureşti, străbate localităţile Jilava şi 1 Decembrie şi se termină la intrarea în localitatea Adunaţii Copăceni.
  Indicatori tehnico-economici:
  Valoarea totală a investiţiei, inclusiv TVA
  (în preţuri lună/an/1 euro = 4.2886 lei din 16.10.2009) mii lei 211.002*)
  din care C+M mii lei 161.945
  Eşalonarea investiţiei:
    Anul I INV   mii lei 94.951
    ───  
    C+M   mii lei 72.875
   
    Anul II INV   mii lei 116.051
    ───  
    C+M   mii lei 89.070
  Capacităţi:
    Lungime 11,65 km  
    Lăţime platformă 20,40-24,40 (pentru 6,526 km) m  
    Parte carosabilă 14 (4 x 3,50 m) m  
    Lăţime platformă 19,60 (pentru 4,315 km) m  
    Parte carosabilă 14 m (4 x 3,50 m) m  
    Lăţime platformă 15,20 (pentru 0,37 km) m  
    Parte carosabilă 12 (4 x 3,00 m) m  
    Poduri reabilitate 4/375 buc./m  
    Intersecţii 6 buc.  
  Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni

–––Notă *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.Factori de riscObiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006Finanţarea investiţieiFinanţarea obiectivului de investiţii se va face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană, prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x