DECIZIE nr. 6 din 26 ianuarie 1999

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CONSILIUL NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 67 din 18 februarie 1999
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 19 14/01/1999
ActulREFERIRE LALEGE 48 21/05/1992 ART. 8
ActulREFERIRE LALEGE 48 21/05/1992 ART. 12
ActulREFERIRE LALEGE 48 21/05/1992 ART. 29
ActulREFERIRE LALEGE 48 21/05/1992 ART. 32
ART. 1REFERIRE LALEGE 48 21/05/1992
ART. 4REFERIRE LALEGE 48 21/05/1992 ART. 14
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 48 21/05/1992
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 48 21/05/1992
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind scoaterea la concurs a frecventelor pentru posturile locale de radio (putere mica) conform art. 14 alin. (3) din Legea audiovizualului nr. 48/1992



În aplicarea prevederilor art. 8 alin. (1) şi ale art. 12 alin. (1)-(4) din Legea audiovizualului nr. 48/1992,având în vedere prevederile Legii nr. 19/1999 pentru modificarea şi completarea Legii audiovizualului nr. 48/1992,în temeiul art. 32 şi cu respectarea art. 29 din aceeaşi lege,Consiliul Naţional al Audiovizualului decide: + 
Articolul 1Ca urmare a expirării în trimestrele II şi III ale anului în curs a perioadei de valabilitate a licenţelor în domeniul radiodifuziunii – perioada prevăzută la art. 14 alin. (1) din Legea nr. 48/1992 – se scot la concurs, în sesiunea de primavara 1999, frecventele prevăzute în anexa nr. 1.
 + 
Articolul 2Dosarele de participare la concursul pentru acordarea licenţei de emisie pentru programe de radiodifuziune vor putea fi depuse la sediul Consiliului Naţional al Audiovizualului cel mai târziu până la data de 19 martie 1999.
 + 
Articolul 3Conţinutul dosarelor de înscriere la concurs este prevăzut în anexa nr. 2, iar criteriile de departajare a participanţilor, în anexa nr. 3.
 + 
Articolul 4Având în vedere înştiinţarea facuta de Ministerul Comunicaţiilor prin adresa nr. 2/A12/DC din 10 decembrie 1997 privind posibilitatea utilizării în viitor a benzii de frecvente 66-73 MHz, până la data de 31 decembrie 2001, licentele de emisie pentru aceasta banda de frecvente se acordă conform art. 14 alin. (1) din Legea nr. 48/1992, condiţionat de perioada de valabilitate a autorizaţiei tehnice de funcţionare, eliberata de Agenţia Naţionala de Comunicaţii şi Informatica.PREŞEDINTELE CONSILIULUI NAŢIONAL AL AUDIOVIZUALULUI,MIRCEA SORIN MOLDOVAN
 + 
Anexa 1

  LISTA cuprinzând frecvenţele care vor fi scoase la concurs în sesiunea de primăvară 1999
                 
  Nr. Crt. Localitatea/staţia Judeţul Frecvenţa P.A.R. H.ef Polarizare Observaţii
  1. Bucureşti   67,800 0,050 35   V  
  2. Braşov Braşov 87,800 0,010 444   V  
  3. Oradea Bihor 71,810 0,100 35   V  
  4. Bucureşti   94,200 0,500 50   V P.A.R. = 0 200 kW în sectorul 115°-200°
  5. Iaşi Iaşi 91,900 0,100 35   V  
  6. Galaţi Galaţi 99,000 0,050 35   V  
  7. Iaşi Iaşi 72,920 0,200 35   V  
  8. Constanţa Constanţa 101,100 0,150 35   V P.A.R. = 0,080 kW în sectorul 350°-195°
  9. Iaşi Iaşi 72,440 0,300 35   V  
  10. Focşani Vrancea 68,360 0,500 35   V  
  11. Galaţi Galaţi 67,580 0,050 35   V  
  12. Râmnicu Vâlcea Vâlcea 71,210 0,200 35   V  
  13. Suceava Suceava 99,000 0,100 35   V Pentru tronsonul orar 6,00-12,00; 14,00-6,00
  14. Râmnicu Vâlcea Vâlcea 66,140 0,200 35   V  
  15. Drobeta-Turnu Severin Mehedinţi 100,500 0,080 35   V  
  16. Bucureşti   100,200 1,000 35   V P.A.R. = 0,500 kW pentru orice alt amplasament
  17. Iaşi Iaşi 70,760 0,100 35   V  
  18. Călăraşi Călăraşi 101,100 0,500 35   V  
  19. Bucureşti   72,680 0,400 35   V  
  20. Ploieşti Prahova 69,260 0,080 35   V  
  21. Braşov Braşov 68,240 0,100 35   V Pentru tronsonul orar 0,0-19,00; 21,00-24,00
  22. Brăila Brăila 98,800 0,100 35   V  
  23. Brăila Brăila 66,740 0,050 35   V  
  24. Slobozia Ialomiţa 67,100 0,100 35   V  
  25. Urziceni Ialomiţa 99,000 0,050 35   V  
  26. Brăila Brăila 65,840 0,050 35   V  
  27. Bucureşti   68,700 0,200 43   V  
  28. Buzău Buzău 98,000 0,080 35   V  
  29. Baia Mare Maramureş 71,840 0,200 35   V  
  30. Vaslui Vaslui 67,730 0,100 35   V  
  31. Bucureşti   69,800 0,200 35   V P.A.R. = 0,080 kW în sectorul 110°-190°
  32. Buzău Buzău 68,700 0,050 35   V  
  33. Ploieşti Prahova 96,500 0,080 35   V  
  34. Tulcea Tulcea 66,920 0,080 35   V  
  35. Cluj-Napoca Cluj 89,400 0,100 35   V  
  36. Bucureşti   96,900 0,500 35   V *)
  37. Râmnicu Vâlcea Vâlcea 89,000 0,050 35   V  
 

–––Notă *) Condiţionat de obţinerea ATP de la Agenţia Naţionala de Comunicaţii şi Informatica; în caz contrar, înscrierile se vor face pe frecventa 94,200 MHz, poziţia nr. 4 din tabel. + 
Anexa 2CONŢINUTULdosarului de înscriere la concursul pentru acordarea licenţei de emisie radio-televiziune1. Cerere de licenţă (formular-tip C.N.A.), dactilografiataPaginile dosarului vor fi numerotate.2. Dovada achitării taxei de înscriere la concurs 3. Actele juridice ale societăţii comerciale, în copii legalizate:– hotărârea judecătorească;– certificatul de înmatriculare;– statutul;– tipul de comunicaţie audiovizuala solicitată, care trebuie să fie explicit înscris în statutul societăţii comerciale la obiectul de activitate (orice modificare a statutului trebuie dovedită prin actul adiţional şi cererea de înscriere de menţiuni);– contractul;– contractul de asociere (dacă este cazul);– declaraţie notarială prin care să se precizeze, pentru fiecare asociat al societăţii comerciale, din ce alte societăţi din domeniul audiovizualului mai face parte (investitor, acţionar direct sau indirect) şi care este procentul de participare la capitalul social al acestora.Prin aceeaşi declaraţie notarială se va preciza dacă persoana juridică (societatea comercială care solicită licenta) mai este investitor sau acţionar direct sau indirect la alte societăţi de comunicaţie audiovizuala, cu precizarea procentului deţinut din capitalul social al acestora.4. Avizul tehnic prealabil eliberat de Ministerul Comunicaţiilor5. Studiul de fezabilitate, oportunitate şi marketing A. Situaţia economică şi financiară a societăţii comerciale, anexându-se o copie de pe ultimul bilanţ contabil cu viza administraţiei financiare:– investiţii în domeniul audiovizualului;– potenţialul financiar;– rezultatele economico-financiare;– surse de finanţareB. Formularea unei strategii a dezvoltării viitoare, construirea unor variante, analiza economică şi financiară, justificarea tehnica şi economică a acestor variante C. Etapele şi termenele de finalizare a proiectului în maximum 18 luni din momentul obţinerii licenţei D. Resurse umane:– angajaţi (experienta acumulată în activitatea audiovizuala, un scurt curriculum vitae);– colaboratori;– schema organizatorică: departament programe, tehnic, economic, administrativ E. Amplasamentul statiei de emisie a studiourilor, a spaţiilor tehnice, redactionale şi de producţie aferente (adresa, acte de proprietate sau de închiriere)F. Tipul şi principalii parametri ai echipamentului utilizat pentru:– statia de emisie;– studiouriG. Grila de program, pe zile şi ore:– ponderea informaţiilor referitoare la viaţa şi problemele comunităţii în care funcţionează postul;– prezentarea detaliată a programelor de conceptie proprie şi a celor cuprinzând retransmisia de producţii audiovizuale înregistrate prin diverse mijloace;– pentru programele retransmise vor fi anexate contractele cu proprietarii de program;– eventualele modificări ale grilei de program existente la depunerea dosarului de înscriere la concurs se pot efectua cu cel puţin 15 zile înainte de data prezentării în concurs;– eventualele modificări în situaţia juridică existenta la depunerea dosarului de înscriere la concurs se pot efectua cu cel puţin 15 zile înainte de data prezentării în concurs, cu condiţia încadrării acestora în prevederile Legii nr. 48/1992H. Sursele şi proportiile programelor după structura Caseta demonstrativa audio/video (V.H.S.) cu o durată aproximativă de 20-30 de minute pentru programele de conceptie proprie.NOTĂ:Pentru documentele în copii, menţionate la pct. 5 "Studiul de fezabilitate, oportunitate şi marketing" este necesar ca la depunerea dosarului să fie prezentate actele originale pentru certificarea autenticităţii.6. Program de lucru cu publicul:– luni şi miercuri între orele 9,00-14,00 etajul 6, camera 488a telefon: 410.03.57
 + 
Anexa 3CRITERIIpentru departajarea participanţilor1. Oportunitatea funcţionarii unui post audiovizual în condiţiile specifice comunităţii căreia i se adresează 2. Capacitatea solicitantului de a presta un serviciu performant2.1. Gradul de adecvare a programelor la necesităţile comunităţii2.2. Calitatea şi diversitatea programelor 2.3. Ponderea productiilor audiovizuale naţionale şi europene în ansamblul programelor difuzate 2.4. Durata zilnica a programelor de conceptie proprie în situaţia de afiliere*)2.5. Ponderea producţiei proprii în ansamblul emisiunilor difuzate2.6. Asigurarea pluralismului opiniilor şi ilustrarea culturii naţionale2.7. Nivelul tehnic al echipamentelor utilizate (existente/preconizate)2.8. Experienta echipei redactionale în audiovizual 3. Investiţii realizate*)/preconizate în acest proiect, schita spaţiilor tehnice, cu amplasarea echipamentelor, acte care dovedesc apartenenţa spaţiului în care funcţionează studioul*) şi a aparaturii existente*)/preconizate;4. Capacitatea solicitantului de a susţine o activitate financiar-economică4.1. Volumul şi structura de capital ce poate fi investit în audiovizual4.2. Garanţii bancare4.3. Plan de afaceri5. Sancţiuni aplicate de C.N.A.**)6. Situaţia utilizării frecventelor acordate prin licentele de emisie obţinute anterior**)7. Achitarea obligaţiilor financiare şi de alta natura, rezultate din Legea nr. 48/1992 şi din deciziile C.N.A.**)8. Rezultatele obţinute prin sondaje efectuate de o instituţie specializată, privind calităţile şi performanţele anterioare realizate de posturile titularului de licenţă*).––––Notă *) Se referă la societăţile comerciale care au post de radio în funcţiune pe frecventa solicitată.Notă **) Se referă la societăţile comerciale care deţin licenţe de emisie radio, televiziune sau transmisie prin cablu.–––––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x