privind scoaterea la concurs a unei frecvente de radiodifuziune locală de putere mica
În temeiul prevederilor art. 12 alin. (2) şi (3), precum şi ale art. 14 alin. (3) din Legea audiovizualului nr. 48/1992, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea prevederilor art. 29 din aceeaşi lege,Consiliul Naţional al Audiovizualului decide: +
Articolul 1Ca urmare a expirării perioadei de valabilitate a Licenţei de emisie R 011 din 13 ianuarie 1993 pentru statia locală de radiodifuziune de putere mica Fun Radio, aparţinând Societăţii Comerciale "Fun Radio" – S.R.L., se scoate la concurs frecventa 94,80 MHz-Bucureşti, PAR=0,200 kW, H(ef) = 50 m, polarizare verticala. +
Articolul 2Dosarele de participare la concursul de acordare a licenţei de emisie pentru frecventa 94,80 MHz-Bucureşti vor fi depuse la sediul Consiliului Naţional al Audiovizualului până la data de 15 iulie 2002. +
Articolul 3Conţinutul dosarului de înscriere la concurs, precum şi criteriile de departajare pentru acordarea licenţei de emisie sunt prezentate în anexele nr. 1 şi 2. +
Articolul 4Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta decizie.PREŞEDINTELECONSILIULUI NAŢIONAL AL AUDIOVIZUALULUI,ŞERBAN MADGEARU +
Anexa 1CONŢINUTULdosarului de înscriere la concursul pentru licenta de emisie radio-tv1. Cerere de licenţă (dactilografiata pe formular-tip C.N.A.)2. Achitarea taxei de înscriere la concurs3. Actele juridice ale societăţii, în copii legalizate:– hotărârea judecătorească;– certificatul de înmatriculare al societăţii;– statutul societăţii;– tipul de comunicaţie audiovizuala solicitată trebuie să fie explicit înscris în statutul societăţii la obiectul de activitate (orice modificare a statutului trebuie dovedită prin actul adiţional şi cererea de înscriere de menţiuni);– contractul societăţii;– contractul de asociere (dacă este cazul);– declaraţia notarială prin care să se precizeze pentru fiecare asociat al societăţii din ce alte societăţi din domeniul audiovizualului mai face parte (investitor, acţionar direct sau indirect) şi care este procentul de participare la capitalul social al altor societăţi. Prin aceeaşi declaraţie notarială se va preciza dacă persoana juridică (societatea care solicită licenta) mai este investitor sau acţionar direct ori indirect la alte societăţi de comunicaţie audiovizuala, cu precizarea procentului deţinut din capitalul social al acestora;– structura de capital şi actionarii/asociaţii.4. Avizul tehnic prealabil eliberat de Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei5. Studiul de fezabilitate, oportunitate şi marketing:A. Situaţia economică şi financiară a societăţii, anexând o copie de pe ultimul bilanţ contabil cu viza administraţiei financiare, balanţa contabila la data întocmirii bilanţului şi ultima balanţa contabila întocmită (în cazul societăţilor care nu au desfăşurat activitate, declaraţie vizata de administraţia financiară):– investiţii în audiovizual;– potenţialul financiar;– scrisoarea de bonitate;– rezultatele economico-financiare;– surse de finanţare detaliate (reinvestirea profitului, surse externe – primite sau în curs de finalizare, contracte de sponsorizare, subvenţii – hotărâri ale Guvernului, ordonanţe ale Guvernului etc., transferuri – în cazul zonelor defavorizate, fonduri obţinute prin programe ale Uniunii Europene etc.)B. Formularea unei strategii a dezvoltării viitoare, construirea unor variante, analiza economică şi financiară, justificarea tehnica şi economică a acestor varianteC. Etapele şi termenele de finalizare ale proiectului (maximum 18 luni din momentul obţinerii licenţei)D. Resurse umane:– angajaţi (experienta acumulată în activitatea în domeniul audiovizualului, un scurt curriculum vitae);– colaboratori;– schema organizatorică a departamentelor programe, tehnic, economic, administrativ etc.E. Amplasamentul statiei de emisie, al studiourilor, al spaţiilor tehnice, redactionale şi de producţie aferente (adresa, acte de proprietate sau de închiriere)F. Tipul şi principalii parametri ai echipamentului utilizat pentru:– statia de emisie;– studiouri.G. Grila de program pe zile, ore şi procente (conform Deciziei Consiliului Naţional al Audiovizualului nr. 21/1999):– prezentarea programelor de conceptie proprie şi a celor cuprinzând retransmisia de producţii audiovizuale înregistrate prin diverse mijloace;– se va declara intenţia de afiliere a postului (dacă este cazul).H. Sursele şi proportiile programelor după structuraI. Strategia de utilizare a licenţelor deţinute de societate pentru posturile de radiodifuziune din zona de acoperire a statiei de putere mare pentru care se scoate la concurs frecventaJ. Caseta demonstrativa pentru programele de conceptie proprie, cu o durată aproximativă de 20-30 de minuteK. Pentru societăţile care au funcţionat se va depune un memoriu privind activitatea postului (grila de program, utilizarea timpului de emisie, întreruperi emisie, situaţia economico-financiară, investiţii în audiovizual, resurse umane etc.Eventualele modificări ale grilei de program existente la depunerea dosarului de înscriere la concurs se pot efectua cu maximum 15 zile înainte de data prezentării la concurs.Eventualele modificări în situaţia juridică existenta la depunerea dosarului de înscriere la concurs se pot efectua cu maximum 15 zile înainte de data prezentării la concurs, cu condiţia încadrării acestora în prevederile Legii nr. 48/1992.Paginile dosarului vor fi numerotate. +
Anexa 2CRITERIIpentru departajarea participanţilor1. Capacitatea solicitantului de a presta un serviciu performant:1.1. calitatea ofertei de programe [conform art. 12 alin. (4) din Legea nr. 48/1992];1.2. ponderea productiilor audiovizuale naţionale şi europene în ansamblul programelor difuzate;1.3. durata zilnica a programelor de conceptie proprie, în situaţia afilierii la un post al altui titular de licenţă;1.4. programul local sau zonal oferit de societăţile care preconizeaza retransmiterea programului unei staţii cap de reţea (acolo unde este cazul);1.5. ponderea producţiei proprii în ansamblul emisiunilor difuzate;1.6. nivelul tehnic al echipamentelor utilizate (existente/preconizate);1.7. experienta echipei redactionale în audiovizual.2. Spaţiile tehnice şi redactionale, echipamentele deţinute, investiţii prevăzute3. Investiţii preconizate, spaţiile în care se prevede funcţionarea studioului şi/sau a emitatorului, echipamentele deţinute/preconizate4. Capacitatea solicitantului de a susţine financiar şi economic activitatea postului:4.1. volumul şi structura capitalului prevăzut pentru a fi investit;4.2. bonitatea societăţii;4.3. planul de afaceri;4.4. achitarea obligaţiilor financiare prevăzute de lege.5. Îndeplinirea obligaţiilor prevăzute în licenta de emisie şi în deciziile Consiliului Naţional al Audiovizualului; sancţiuni aplicate de Consiliul Naţional al Audiovizualului*);6. Situaţia utilizării licenţelor de emisie obţinute anterior*).––––-Notă …
*) Se referă la societăţile care deţin licenţe de emisie pentru radiodifuziune şi/sau televiziune transmisă pe cale radioelectrica sau prin cablu.––––