În temeiul art. 390, 414, 416 și 472 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare, văzând prevederile: – Ordonanței Guvernului nr. 18/2009 privind organizarea și finanțarea rezidențiatului, aprobată prin Legea nr. 103/2012, cu modificările și completările ulterioare; … – Ordinului ministrului sănătății publice și al ministrului educației, cercetării și tineretului nr. 1.141/1.386/2007 privind modul de efectuare a pregătirii prin rezidențiat în specialitățile prevăzute de Nomenclatorul specialităților medicale, medico-dentare și farmaceutice pentru rețeaua de asistență medicală, cu modificările și completările ulterioare; … – Ordinului ministrului sănătății nr. 527/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind încadrarea și activitatea medicului cu competențe limitate,Consiliul național al Colegiului Medicilor din România decide: … +
Articolul IDecizia Consiliului național al Colegiului Medicilor din România nr. 16/2016 privind eliberarea certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 542 din 19 iulie 2016, cu modificările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:1.La articolul 1, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 1(1)Certificatul de membru reprezintă documentul emis de Colegiul Medicilor din România, prin colegiile teritoriale, în baza căruia titularul poate exercita profesia de medic pe teritoriul României, conform nivelului de pregătire în profesie și prevederilor legale aplicabile. Certificatul de membru va fi compus din pagina principală și din avizul anual privind exercitarea profesiei de medic. … 2.La articolul 4, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 4(1)Pentru medicii care dețin un titlu profesional potrivit art. 386 alin. (1) și (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare, se eliberează certificatul de membru compus din anexele nr. 1 și nr. 1^1 la prezenta decizie. … 3.La articolul 4 alineatul (2), litera g) se modifică și va avea următorul cuprins:g)certificatul de sănătate tip A5, care să includă și viza medicului psihiatru; … … 4.La articolul 4 alineatul (2), litera j) se modifică și va avea următorul cuprins:j)copia dovezii de achitare a taxei de înscriere. … … 5.La articolul 4, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins:(3)Documentele se depun în original, cu excepția celor prevăzute la alin. (2) lit. b), d), i) și j), care se vor depune în copii certificate «conform cu originalul» de către medicul solicitant. Pentru documentele emise în alte state se va anexa o traducere legalizată, în original. … 6.La articolul 4, după alineatul (3) se introduc două noi alineate, alineatele (4) și (5), cu următorul cuprins:(4)În cazul în care medicul care deține titlul prevăzut de alin. (1) este și medic rezident într-o altă specialitate, acesta va depune, pe lângă documentele prevăzute la alin. (2), copia certificată conform cu originalul a carnetului de rezident completat, ștampilat și vizat la zi.(5)În cazul în care medicul care deține titlul prevăzut de alin. (1) a finalizat pregătirea în rezidențiat și într-o altă specialitate, dar nu a promovat examenul de specialitate, va depune, pe lângă documentele prevăzute la alin. (2), copia certificată conform cu originalul a dovezii de finalizare a pregătirii în rezidențiat. … 7.La articolul 5, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 5(1)Pentru medicii rezidenți se eliberează, la cerere, certificatul de membru compus din anexele nr. 2 și 2^1 la prezenta decizie. … 8.La articolul 5 alineatul (2), litera d) se modifică și va avea următorul cuprins:d)copia carnetului de medic rezident, completat, ștampilat și vizat la zi; … … 9.La articolul 5 alineatul (2), litera f) se modifică și va avea următorul cuprins:f)certificatul de sănătate tip A5, care să includă și viza medicului psihiatru; … … 10.La articolul 5 alineatul (2), litera i) se modifică și va avea următorul cuprins:i)copia dovezii de achitare a taxei de înscriere. … … 11.La articolul 5, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins:(3)Documentele se depun în original, cu excepția celor prevăzute la alin. (2) lit. b), d), h) și i), care se vor depune în copii certificate «conform cu originalul» de către medicul solicitant. Pentru documentele emise în alte state se va anexa o traducere legalizată, în original. … 12.La articolul 6, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 6(1)Pentru absolvenții facultăților de medicină care au finalizat pregătirea în rezidențiat, dar nu au promovat examenul de specialitate, se eliberează certificatul de membru compus din anexele nr. 2 și 2^1 la prezenta decizie. … 13.La articolul 6 alineatul (2), litera f) se modifică și va avea următorul cuprins:f)certificatul de sănătate tip A5, care să includă și viza medicului psihiatru; … … 14.La articolul 6 alineatul (2), litera i) se modifică și va avea următorul cuprins:i)copia dovezii de achitare a taxei de înscriere. … … 15.La articolul 6, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins:(3)Documentele se depun în original, cu excepția celor prevăzute la alin. (2) lit. b), d), h) și i), care se vor depune în copii certificate «conform cu originalul» de către medicul solicitant. Pentru documentele emise în alte state se va anexa o traducere legalizată, în original. … 16.La articolul 7, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 7(1)Pentru absolvenții facultăților de medicină din promoțiile ulterioare anului 2005, care nu au fost confirmați în rezidențiat, se eliberează certificatul de membru compus din anexele nr. 2 și nr. 2^1 la prezenta decizie. … 17.La articolul 7 alineatul (2), litera e) se modifică și va avea următorul cuprins:e)certificatul de sănătate tip A5, care să includă și viza medicului psihiatru; … … 18.La articolul 7 alineatul (2), litera h) se modifică și va avea următorul cuprins:h)copia dovezii de achitare a taxei de înscriere. … … 19.La articolul 7, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins:(3)Documentele se depun în original, cu excepția celor prevăzute la alin. (2) lit. b), g) și h), care se vor depune în copii certificate «conform cu originalul» de către medicul solicitant. Pentru documentele emise în alte state se va anexa o traducere legalizată, în original. … 20.La articolul 8, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 8(1)Pentru absolvenții facultăților de medicină din promoțiile anterioare anului 2005 care nu au dobândit calificarea de medic specialist, dar au întrunit condițiile de exercitare a profesiei, în conformitate cu art. 64 lit. d) din Legea nr. 95/2006, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și, respectiv, art. 24 din Ordonanța Guvernului nr. 18/2009 privind organizarea și finanțarea rezidențiatului, aprobată prin Legea nr. 103/2012, cu modificările și completările ulterioare, se eliberează certificatul de membru compus din anexele nr. 3 și nr. 3^1 la prezenta decizie. … 21.La articolul 8 alineatul (2), litera g) se modifică și va avea următorul cuprins:g)certificatul de sănătate tip A5, care să includă și viza medicului psihiatru; … … 22.La articolul 8 alineatul (2), litera j) se modifică și va avea următorul cuprins:j)copia dovezii de achitare a taxei de înscriere. … … 23.La articolul 8, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins:(3)Documentele se depun în original, cu excepția celor prevăzute la alin. (2) lit. b), d), i) și j), care se vor depune în copii certificate «conform cu originalul» de către medicul solicitant. Pentru documentele emise în alte state se va anexa o traducere legalizată, în original. … 24.La articolul 8, după alineatul (3) se introduc două noi alineate, alineatele (4) și (5), cu următorul cuprins:(4)În cazul în care medicul care deține titlul prevăzut de alin. (1) este și medic rezident, acesta va depune, pe lângă documentele prevăzute la alin. (2), copia certificată conform cu originalul a carnetului de rezident completat, ștampilat și vizat la zi.(5)În cazul în care medicul care deține titlul prevăzut de alin. (1) a finalizat pregătirea în rezidențiat, dar nu a promovat examenul de specialitate, va depune, pe lângă documentele prevăzute la alin. (2), copia certificată «conform cu originalul» a dovezii de finalizare a pregătirii în rezidențiat. … 25.După articolul 8 se introduc două noi articole, articolele 8^1 și 8^2, cu următorul cuprins: +
Articolul 8^1În cazul în care medicul se prevalează de deținerea uneia dintre calitățile prevăzute de art. 376 alin. (1) lit. c)-g) din Legea nr. 95/2006, republicată, cu modificările și completările ulterioare, este necesar ca la momentul înscrierii, documentele solicitate de art. 4-8 ale prezentei decizii să fie însoțite de copii certificate «conform cu originalul» ale documentelor care fac dovada deținerii uneia dintre calitățile prevăzute mai sus. +
Articolul 8^2(1)În cazul în care medicul mai deține și alte titluri în domeniul medicinei umane (grad universitar; doctor în științe medicale; master; cercetător științific; formator), pentru a fi menționate pe certificatul de membru, titularul va depune copii certificate «conform cu originalul» ale documentelor care fac dovada deținerii calităților prevăzute mai sus. (2)În cazul în care medicul deține atestate de studii complementare obținute conform legii, pentru a fi menționate pe certificatul de membru, titularul va depune copii certificate «conform cu originalul» ale documentelor care fac dovada deținerii acestor atestate. (3)Documentele prevăzute în cadrul alin. (1) și (2) pot fi transmise și prin mijloace electronice cu semnătură digitală, prin servicii poștale sau de curierat. … 26.La articolul 9, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 9(1)Formularul de înscriere în Colegiul Medicilor din România este prevăzut în anexa nr. 4, care face parte integrantă din prezenta decizie. … 27.La articolul 9 alineatul (2), litera c) se modifică și va avea următorul cuprins:c)codul numeric personal sau data nașterii; … … 28.La articolul 9 alineatul (2), după litera c) se introduce o nouă literă, litera c^1), cu următorul cuprins:c^1)codul unic de identificare a medicului; … … 29.La articolul 13, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu următorul cuprins:(2)În cazul medicului cu două sau mai multe specialități, întreruperea activității profesionale sau situația de incompatibilitate cu privire la una dintre acestea nu împiedică avizarea, conform legii, pentru celelalte specialități. … 30.Articolul 15 se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 15(1)În caz de pierdere, furt sau deteriorare a unor componente ale certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România se eliberează un duplicat al acestora, document care va cuprinde mențiunea «Duplicat».(2)În caz de pierdere sau furt, cererea de eliberare a duplicatului va fi însoțită și de o declarație pe propria răspundere în acest sens a titularului.(3)În caz de deteriorare, cererea de eliberare a duplicatului va fi însoțită și de documentul deteriorat, în vederea anulării lui.(4)Taxa pentru eliberarea duplicatului se stabilește de consiliul colegiului teritorial emitent. … 31.Articolul 16 se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 16(1)Avizarea reprezintă procedura prin intermediul căreia este atestată îndeplinirea condițiilor de exercitare a profesiei de medic prevăzute de lege, conform nivelului de pregătire în profesie, și se va face pentru specialitatea sau specialitățile în care medicul este confirmat, pe grupe de specialități conform Nomenclatorului de specialități medicale emis de Ministerul Sănătății.(2)Procedura de avizare anuală a certificatului de membru se desfășoară la nivelul colegiului teritorial care a eliberat certificatul, după depunerea următoarelor documente:a)cererea formulată de titular, prevăzută în anexa nr. 5 la prezenta decizie; … b)copia certificată «conform cu originalul» a poliței sau polițelor de asigurare de malpraxis pentru cazurile de răspundere civilă profesională pentru prejudicii cauzate prin actul medical, care să acopere specialitățile pentru care solicită avizarea; … c)în cazul medicilor pensionari, se vor depune și certificatul de sănătate și dovezile de acumulare a minimum 40 de credite EMC (Educație Medicală Continuă); … d)în cazul medicilor rezidenți, se va depune și copia certificată «conform cu originalul» a carnetului de rezident completat, ștampilat și vizat la zi; … e)în cazul absolvenților facultăților de medicină care au finalizat pregătirea în rezidențiat, dar nu au promovat examenul de specialitate, se va depune și copia certificată «conform cu originalul» a dovezii de finalizare a rezidențiatului. … (3)Documentele prevăzute în cadrul alin. (2) pot fi transmise și prin mijloace electronice cu semnătură digitală, prin servicii poștale sau de curierat.(4)Finalizarea procedurii de avizare se concretizează prin eliberarea avizului anual conform prezentei decizii, ca parte componentă a certificatului de membru. … 32.Articolul 17 se modifică și va avea următorul cuprins: +
Articolul 17(1)Odată cu avizarea certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, colegiul teritorial va actualiza dosarul profesional al medicului cu privire la toate modificările care au survenit de la avizarea anterioară. În acest sens, medicul va depune copii ale certificatelor obținute la manifestările educaționale, creditate ca EMC, la care a participat, precum și copii ale documentelor justificative cu privire la modificările survenite de la ultima avizare.(2)Documentele prevăzute în cadrul alin. (1) pot fi transmise și prin mijloace electronice cu semnătură digitală, prin servicii poștale sau de curierat. … 33.După articolul 17 se introduce un nou articol, articolul 17^1, cu următorul cuprins: +
Articolul 17^1Titularul certificatului de membru are dreptul să practice profesia numai în specialitățile și calificările profesionale în care este avizat și numai în intervalul de timp pentru care există viza Colegiului teritorial al C.M.R., interval care va fi de maximum 1 an … 34.Anexa nr. 1 se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 1 la prezenta decizie. … 35.După anexa nr. 1 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 1^1, având cuprinsul prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta decizie. … 36.Anexa nr. 2 se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 3 la prezenta decizie. … 37.După anexa nr. 2 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 2^1, având cuprinsul prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta decizie. … 38.Anexa nr. 3 se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 5 la prezenta decizie. … 39.După anexa nr. 3 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 3^1, având cuprinsul prevăzut în anexa nr. 6 la prezenta decizie. … 40.Anexa nr. 4 se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 7 la prezenta decizie. … 41.Anexa nr. 5 se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 8 la prezenta decizie. … +
Articolul IIAnexele nr. 1-8 fac parte integrantă din prezenta decizie. +
Articolul IIICertificatele eliberate în intervalul 1 aprilie 2017-31 octombrie 2017 rămân valabile pe perioada avizată sau până la operarea de modificări în cuprinsul lor. +
Articolul IVPrezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare începând cu data de 1 noiembrie 2017.
Președintele Colegiului Medicilor din România,
Gheorghe BorceanBucurești, 28 iulie 2017.Nr. 21. +
Anexa nr. 1(Anexa nr. 1 la Decizia nr. 16/2016)
+
Anexa nr. 2(Anexa nr. 1^1 la Decizia nr. 16/2016)
+
Anexa nr. 3(Anexa nr. 2 la Decizia nr. 16/2016)
+
Anexa nr. 4(Anexa nr. 2^1 la Decizia nr. 16/2016)
+
Anexa nr. 5(Anexa nr. 3 la Decizia nr. 16/2016)
+
Anexa nr. 6(Anexa nr. 3^1 la Decizia nr. 16/2016)
+
Anexa nr. 7(Anexa nr. 4 la Decizia nr. 16/2016)FORMULAR DE ÎNSCRIEREîn Colegiul Medicilor ………………….*Font 8* Subsemnatul(a), (nume) ………………………………., (inițiala tatălui) ………………,(prenume) ……………………………….. solicit înscrierea în Colegiul Medicilor ………….și eliberarea Certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, în conformitate cu datelepersonale completate mai jos și cu actele doveditoare anexate cererii. Date personale CNP: |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| sau data nașterii |__|__|.|__|__|.|__|__|__|__|, actde identitate ……. seria ……. nr. …………….. data expirării |__|__|.|__|__|.|__|__|__|__|,permis de ședere (dacă este cazul) seria …… nr. ………………., nume anterior (dacă este cazul)……………………………………, statul de origine ………………………cetățenia 1. ………………………….. cetățenia 2. ……………………………………. Titlul oficial de calificare în medicină: Diplomă/Adeverință(serie/număr/data eliberării) |__|__|__|/|__|__|__|__|__|__|__|/|__|__|.|__|__|.|__|__|__|__|, eliberatăde ………………………………………………………………. promoția ……………..recunoscută (dacă este cazul) prin certificatul de recunoaștere avândseria/nr. |__|__|__|/|__|__|__|__|__|__|__|/|__|__|.|__|__|.|__|__|__|__|, Cod parafă |__|__|__|__|__|__| Pregătirea profesională ● Prima specialitate …………………………….. grad [ ] rezident [ ] specialist [ ] primar confirmată prin O.M.S. nr. |__|__|__| din data de |__|__|.|__|__|.|__|__|__|__| ● A doua specialitate ……………………………. grad [ ] rezident [ ] specialist [ ] primar confirmată prin O.M.S. nr. |__|__|__| din data de |__|__|.|__|__|.|__|__|__|__| ● A treia specialitate …………………………… grad [ ] rezident [ ] specialist [ ] primar confirmată prin O.M.S. nr. |__|__|__| din data de |__|__|.|__|__|.|__|__|__|__| ● A patra specialitate …………………………… grad [ ] rezident [ ] specialist [ ] primar confirmată prin O.M.S. nr. |__|__|__| din data de |__|__|.|__|__|.|__|__|__|__| Atestate de studii complementare: (dacă este cazul) ………………………………………… ………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………. Titluri deținute în domeniul medicinei umane: [ ] grad universitar ……………………….. la Universitatea ………………………….; [ ] doctor în medicină; [ ] master în …………………………………………..; [ ] cercetător științific gradul ……………………………………..; [ ] formator în ………………………………………….. . Loc/Locuri de muncă (Se vor menționa toate locurile de muncă unde solicitantul desfășoară în prezent,activitate medicală, atât pe teritoriul României, cât și pe teritoriul altor state.)* 1. unitatea medicală ……………………………………………………………… adresa…………………………………………………………. tel. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| 2. unitatea medicală ……………………………………………………………… adresa…………………………………………………………..tel. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| 3. unitatea medicală …………………………………………………………….. adresa…………………………………………………………..tel. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| Adresă de domiciliu Str. ………………………………. nr. ……., bl. …….., sc. ……., et. ……….,ap. ………., cod poștal |__|__|__|__|__|__|, localitatea ……………….,…………………,satul (dacă este cazul) …………………….. sectorul (județul) ………………………….,tel. fix |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|, mobil |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|,e-mail …………………………………………………………. Adresa de corespondență (dacă este diferită de cea de domiciliu) Str. …………………………………. nr. ………., bl. ……………, sc. ……….,et. ……, ap. ……., cod poștal |__|__|__|__|__|__|, localitatea …………………………..,satul (dacă este cazul) ……………………sectorul (județul) …………………………….. Declar pe propria răspundere că nu mă aflu în niciuna dintre situațiile prevăzute de art. 388 și 389din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările șicompletările ulterioare, sunt de acord cu prelucrarea datelor personale, inclusiv a CNP-ului, și măoblig să aduc la cunoștința Colegiului Medicilor ……………………… orice modificare a acestordate. Data Semnătura …………….. ……………… ……………… (numele și prenumele) Loc/Locuri de muncă (continuare)* 4. unitatea medicală …………………………………………………………………..adresa …………………………………………………. tel. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| 5. unitatea medicală …………………………………………………………………..adresa …………………………………………………. tel. __|__|__|__|__|__|__|__|__|__| 6. unitatea medicală …………………………………………………………………..adresa …………………………………………………. tel. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| 7. unitatea medicală …………………………………………………………………..adresa …………………………………………………. tel. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| 8. unitatea medicală …………………………………………………………………..adresa …………………………………………………. tel. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| 9. unitatea medicală …………………………………………………………………..adresa …………………………………………………. tel. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| 10. unitatea medicală ………………………………………………………………….adresa …………………………………………………. tel. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| 11. unitatea medicală ………………………………………………………………….adresa …………………………………………………. tel. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| 12. unitatea medicală ………………………………………………………………….adresa …………………………………………………. tel. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| Documentul se va tipări față-verso. +
Anexa nr. 8(Anexa nr. 5 la Decizia nr. 16/2016)CEREREde avizare anuală a certificatului de membru *Font 8* Subsemnatul(a), (numele) ……………………………………., (inițiala tatălui) ……….,(prenumele) ……………………………………………………………………………….,cod numeric personal |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|, act de identitate …………………..seria …………… nr. …………………………………………………………………..,domiciliat în orașul …………………………………, str. ……………………… nr. ….,bl. ……….., sc. …….., et. ……., ap. ……., sectorul (județul) ………………………,cod poștal |__|__|__|__|__|__|, tel. fix |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|,mobil |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|, e-mail …………………………………………………,posesor(oare) al(a) Certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România nr. ……………….din data …………………………, având codul unic de identificare a mediculuinr. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_|__|__|__|__|__|, vă rog să îmi aprobați avizarea anuală aCertificatului de membru al Colegiului Medicilor din România pentru următoarele specialități și/saucalificări profesionale: 1. …………………………………………………………………………………… 2. …………………………………………………………………………………… 3. …………………………………………………………………………………… 4. …………………………………………………………………………………… Anexez prezentei cereri copia poliței de asigurare civilă pentru greșeli în activitatea profesionalăcare acoperă specialitățile sau calificările pentru care doresc acordarea vizei, certificată conform cuoriginalul. Anexez, de asemenea, documente doveditoare atât pentru completarea punctajului EMC, cât și pentrumodificările care au survenit de la comunicarea anterioară, pe care le declar conforme cu originalul. Declar pe propria răspundere că: [ ] Nu au intervenit modificări în datele furnizate de subsemnatul în formularul de înscriere înColegiul Medicilor ……………….. și în cazul în care vor interveni modificări le voi comunicaîntr-un termen de maximum 30 de zile. [ ] Datele furnizate cu ocazia înscrierii/avizării anterioare s-au modificat după cum urmează:…………………………………………………………………………………………. [ ] Locul/locurile de muncă actual(e) este/sunt: 1. …………………………………………………………………………………… 2. …………………………………………………………………………………… 3. …………………………………………………………………………………… 4. …………………………………………………………………………………… Sunt de acord ca numărul de telefon și adresa de e-mail să fie făcute publice, astfel: [ ] telefon ……………………… [ ] e-mail ………………………………………… Doresc ca avizul anual să îmi fie transmis astfel: [ ] ridicare personal/împuternicit;[ ] prin servicii de curierat cu plata la destinatar; [ ] prin mijloace electronice (dacă este posibilla nivelul colegiului teritorial). Data Semnătura …………… ……………. Domnului Președinte al Colegiului Medicilor din ………………..