DECIZIE nr. 20 din 25 februarie 2002

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 15/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CONSILIUL NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 169 din 11 martie 2002
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ANEXA 1REFERIRE LADECIZIE 21 24/02/1999
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 48 21/05/1992
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 48 21/05/1992 ART. 12
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind prelungirea duratei de înscriere la concursul pentru acordarea licenţei de emisie pentru canalul 22-Sibiu



În baza hotărârii adoptate în şedinţa din data de 25 februarie 2002,Consiliul Naţional al Audiovizualului decide: + 
Articolul 1Se prelungeşte durata de înscriere la concursul pentru acordarea licenţei de emisie pentru canalul 22-Sibiu până la data de 15 aprilie 2002.
 + 
Articolul 2Conţinutul dosarului de înscriere la concurs, precum şi criteriile de departajare pentru acordarea licenţei de emisie sunt prezentate în anexele nr. 1 şi 2.
 + 
Articolul 3Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta decizie.PREŞEDINTELE CONSILIULUI NAŢIONAL AL AUDIOVIZUALULUI,ŞERBAN MADGEARU
 + 
Anexa 1CONŢINUTULdosarului de înscriere la concursul pentru licenta de emisie radio-tv1. Cerere de licenţă (dactilografiata pe formular tip C.N.A.)2. Achitarea taxei de înscriere la concurs3. Actele juridice ale societăţii, în copii legalizate:– hotărârea judecătorească;– certificatul de înmatriculare a societăţii;– statutul societăţii;– tipul de comunicaţie audiovizuala solicitat trebuie să fie explicit înscris în statutul societăţii, la obiectul de activitate (orice modificare a statutului trebuie dovedită prin actul adiţional şi prin cererea de înscriere de menţiuni);– contractul societăţii;– contractul de asociere (dacă este cazul);– declaraţia notarială prin care să se precizeze pentru fiecare asociat al societăţii din ce alte societăţi din domeniul audiovizualului mai face parte (investitor, acţionar direct sau indirect) şi care este procentul de participare la capitalul social al altor societăţi. Prin aceeaşi declaraţie notarială se va preciza dacă persoana juridică (societatea care solicită licenta) mai este investitor sau acţionar direct ori indirect la alte societăţi de comunicaţie audiovizuala, cu precizarea procentului deţinut din capitalul social al acestora;– structura de capital şi actionarii/asociaţii.4. Avizul tehnic prealabil eliberat de Agenţia Naţionala pentru Comunicaţii şi Informatica5. Studiul de fezabilitate, oportunitate şi marketingA. Situaţia economică şi financiară a societăţii, anexându-se o copie de pe ultimul bilanţ contabil cu viza administraţiei financiare, balanţa contabila la data întocmirii bilanţului şi ultima balanţa contabila întocmită (în cazul societăţilor care nu au desfăşurat activitate, declaraţie vizata de administraţia financiară):– investiţiile în audiovizual;– potenţialul financiar;– scrisoarea de bonitate;– rezultatele economice-financiare;– sursele de finanţare detaliate (reinvestirea profitului, surse externe – primite sau în curs de finalizare, contracte de sponsorizare, subvenţii – hotărâri, ordonanţe ale Guvernului etc., transferuri – în cazul zonelor defavorizate, PHARE etc.)B. Formularea unei strategii a dezvoltării viitoare, construirea unor variante, analiza economică şi financiară, justificarea tehnica şi economică a acestor varianteC. Etapele şi termenele de finalizare a proiectului (maximum 18 luni din momentul obţinerii licenţei)D. Resurse umane:– angajaţi (experienta acumulată în activitatea audiovizuala, un scurt curriculum vitae);– colaboratori;– schema organizatorică: departament programe, tehnic, economic, administrativ etc.E. Amplasamentul statiei de emisie, al studiourilor, al spaţiilor tehnice, redactionale şi de producţie aferente (adresa, acte de proprietate sau de închiriere)F. Tipul şi principalii parametri ai echipamentului utilizat pentru:– statia de emisie;– studiouri.G. Grila de program pe zile, ore şi procente (conform Deciziei Consiliului Naţional al Audiovizualului nr. 21/1999):– prezentarea programelor de conceptie proprie şi a celor cuprinzând retransmisia de producţii audiovizuale înregistrate prin diverse mijloace;– se va declara intenţia de afiliere a postului (dacă este cazul).H. Sursele şi proportiile programelor după structuraI. Strategia de utilizare a licenţelor deţinute de societate pentru posturile de radiodifuziune din zona de acoperire a statiei de putere mare, pentru care se scoate la concurs frecventaJ. Caseta demonstrativa pentru programele de conceptie proprie, cu o durată aproximativă de 20-30 de minuteK. Pentru societăţile care au funcţionat se va depune un memoriu privind activitatea postului (grila de program, utilizarea timpului de emisie, întreruperi ale emisiei, situaţia economico-financiară, investiţii în audiovizual, resurse umane etc.).Eventualele modificări ale grilei de program existente la depunerea dosarului de înscriere la concurs se pot efectua cu maximum 15 zile înainte de data prezentării la concurs.Eventualele modificări în situaţia juridică existenta la depunerea dosarului de înscriere la concurs se pot efectua cu maximum 15 zile înainte de data prezentării la concurs, cu condiţia încadrării acestora în prevederile Legii nr. 48/1992.Paginele dosarului vor fi numerotate.
 + 
Anexa 2CRITERIIpentru departajarea participanţilor1. Capacitatea solicitantului de a presta un serviciu performant:1.1. calitatea ofertei de programe [în spiritul art. 12 alin. (4) din Legea nr. 48/1992];1.2. ponderea productiilor audiovizuale naţionale şi europene în ansamblul programelor difuzate;1.3. durata zilnica a programelor de conceptie proprie, în situaţia afilierii la un post al altui titular de licenţă;1.4. programul local sau zonal oferit de societăţile care preconizeaza retransmiterea programului unei staţii cap de reţea (acolo unde este cazul);1.5. ponderea producţiei proprii în ansamblul emisiunilor difuzate;1.6. nivelul tehnic al echipamentelor utilizate (existente/preconizate);1.7. experienta echipei redactionale în audiovizual.2. Spaţiile tehnice şi redactionale, echipamentele deţinute, investiţiile prevăzute*)3. Investiţiile preconizate, spaţiile în care se prevede funcţionarea studioului şi/sau a emitatorului, echipamentele deţinute/preconizate4. Capacitatea solicitantului de a susţine financiar şi economic activitatea postului:4.1. volumul şi structura capitalului prevăzut a fi investit;4.2. bonitatea societăţii;4.3. planul de afaceri;4.4. achitarea obligaţiilor financiare prevăzute de lege.5. Îndeplinirea obligaţiilor prevăzute în licenta de emisie şi în deciziile Consiliului Naţional al Audiovizualului; sancţiuni aplicate de Consiliul Naţional al Audiovizualului**)6. Situaţia utilizării licenţelor de emisie obţinute anterior**).────────────Notă *) Se referă la societatea care are post de televiziune în funcţiune pe canalul scos la concurs.Notă **) Se referă la societăţile care deţin licenţe de emisie pentru radiodifuziune şi/sau televiziune transmisă pe cale radioelectrica sau prin cablu.───────────────

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x