DECIZIE nr. 191 din 12 aprilie 2022

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 16/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AUTORITATEA PENTRU DIGITALIZAREA ROMÂNIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 399 din 27 aprilie 2022
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUDECIZIE 343 21/04/2023
ActulACTUALIZEAZA PEDECIZIE 191 12/04/2022
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere dispozițiile art. 3 alin. (1) lit. nn) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 3 alin. (1) lit. qq) din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 5 alin. (1) lit. cc) din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 11 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 68/2019 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, aprobată cu modificări prin Legea nr. 77/2020, ale art. 5 lit. h) pct. 7 și art. 16 alin. (1) lit. a),alin. (2) și (5) din Hotărârea Guvernului nr. 89/2020 privind organizarea și funcționarea Autorității pentru Digitalizarea României, cu modificările ulterioare, precum și Referatul de aprobare privind emiterea Deciziei privind stabilirea tarifelor și a modalităților de plată pentru serviciile disponibile prin intermediul Sistemului electronic de achiziții publice (SEAP) nr. 09.1/DSA/SEAP din 11.04.2022 al Direcției suport aplicații,în temeiul prevederilor art. 8 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 89/2020 privind organizarea și funcționarea Autorității pentru Digitalizarea României, cu modificările ulterioare,președintele Autorității pentru Digitalizarea României emite prezenta decizie. + 
Articolul 1Cuantumurile tarifelor aferente serviciilor disponibile prin intermediul Sistemului electronic de achiziții publice, denumit în continuare SEAP, sunt următoarele:a)cuantumul tarifului pentru serviciul poziții de catalog, aferent publicării în catalog a unui produs, serviciu sau lucrare, este de 10 lei;b)cuantumul tarifului pentru participarea la o procedură de atribuire aplicată integral prin utilizarea mijloacelor electronice sau la o licitație electronică ca fază finală a unei proceduri de atribuire care nu s-a organizat integral prin mijloace electronice, serviciu denumit participări preplătite, este de 100 lei;c)cuantumul tarifului pentru a beneficia de rapoarte generate în sistem, în contul solicitantului, conținând informații conform șablonului configurat, serviciu denumit notificări pe criterii de interes preplătite, este de 36,00 lei/șablon notificare/an;d)cuantumul tarifului pentru notificări de evenimente ale procedurii, serviciu denumit subscrieri la evenimentele procedurii, este de 4,70 lei/notificare;e)cuantumul tarifului de acces la serviciile web disponibile prin intermediul SEAP, serviciu denumit abonament la servicii web, este de 1.394,00 lei;f)cuantumul tarifului de acces la facilități electronice de recuperare certificat digital de acces în SEAP, serviciu denumit recuperare certificat digital, este de 46,50 lei.(la 10-06-2023,
Articolul 1 a fost modificat de Articolul I din DECIZIA nr. 343 din 21 aprilie 2023, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 403 din 11 mai 2023
)
 + 
Articolul 2La cuantumul fiecărui tarif menționat la art. 1 se adaugă taxa pe valoarea adăugată, potrivit legii. + 
Articolul 3Pentru a beneficia de serviciile disponibile prin intermediul SEAP, operatorii economici de drept public sau privat înregistrați în SEAP ca ofertanți achită în avans tarifele prevăzute la art. 1. + 
Articolul 4Tariful pentru publicarea în catalog a unui produs, serviciu sau a unei lucrări se achită pentru o perioadă de un an, operatorul economic neavând dreptul de a publica în catalog în cazul în care nu plătește acest tarif. + 
Articolul 5Tariful pentru notificări pe criterii de interes preplătite se achită pentru primirea prin e-mail pe o perioadă de un an a unor notificări privind rapoarte generate în sistem, în contul solicitantului, conținând informații conform șablonului configurat despre proceduri de atribuire aflate în diverse stări. + 
Articolul 6Tariful pentru notificări de evenimente ale procedurii – subscrieri la evenimentele procedurii – se achită pentru primirea de notificări prin e-mail, conținând informații privind desfășurarea unei proceduri la care nu se înscrie, dar pe care dorește să o monitorizeze. + 
Articolul 7Tariful de acces la serviciile web disponibile prin intermediul SEAP se achită pentru realizarea diverselor rapoarte sau pentru alte informații publice din cadrul SEAP. + 
Articolul 8Plata tarifelor prevăzute la art. 1 se efectuează cu cardul bancar, prin intermediul procesatorului de plăți disponibil în SEAP, de către operatorii economici înregistrați în SEAP ca ofertanți. + 
Articolul 9Prin excepție de la art. 8, instituțiile/autoritățile publice care acționează în regim de putere publică și/sau prestează servicii publice și care sunt finanțate din venituri bugetare în condițiile Legii nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, înregistrate ca operatori economici cu calitate de ofertant în SEAP, pot efectua plata tarifelor prevăzute la art. 1 în contul IBAN nr. RO58TREZ70520G330800XXXX deschis la Trezoreria Sector 5, București, beneficiar Autoritatea pentru Digitalizarea României, CUI beneficiar RO42283735. + 
Articolul 10În cazul plății prevăzute la art. 9, entitățile plătitoare completează și transmit formularul „Cerere atribuire servicii SEAP“, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta decizie, la care se atașează, în copie, dovada plății, prin una dintre următoarele modalități:a)prin e-mail, la adresa plata@e-licitatie.ro;b)prin servicii poștale sau de curierat la adresa: Autoritatea pentru Digitalizarea României: Bd. Libertății nr. 14, sectorul 5, cod poștal 050706, București. + 
Articolul 11Serviciile achiziționate pot fi utilizate după cum urmează:a)în cazul plății prevăzute la art. 8, imediat după efectuarea plății, situație în care factura fiscală se emite automat în contul solicitantului în SEAP;b)în cazul plății prevăzute la art. 9, în termen de două zile lucrătoare de la creditarea contului Autorității pentru Digitalizarea României cu sumele aferente plăților, după emiterea facturii fiscale și operarea acesteia în sistem. + 
Articolul 12Operatorul SEAP acordă lunar fiecărui operator economic înregistrat în SEAP posibilitatea de a participa, în mod gratuit, la o singură procedură de atribuire aplicată integral prin utilizarea mijloacelor electronice și/sau la licitațiile electronice ca faze finale ale unor proceduri de atribuire care nu s-au organizat integral prin mijloace electronice. + 
Articolul 13La înregistrarea în SEAP orice operator economic are dreptul de a publica în catalog produse, servicii sau lucrări, în mod gratuit, în limita unei poziții de catalog, pe o perioadă de un an. + 
Articolul 14La data intrării în vigoare a prezentei decizii se abrogă: Decizia președintelui Agenției pentru Agenda Digitală a României nr. 168/2014*) de stabilire a tarifului pentru accesul la raportări, statistici și alte facilități configurabile din SEAP, Decizia președintelui Agenției pentru Agenda Digitală a României nr. 169/2014*) de stabilire a tarifului pentru accesul la serviciile web disponibile prin intermediul SEAP, Decizia președintelui Agenției pentru Agenda Digitală a României nr. 170/2014*) de stabilire a tarifului pentru accesul la facilitățile electronice de recuperare certificat digital și Decizia președintelui Agenției pentru Agenda Digitală a României nr. 114/2016 privind stabilirea tarifelor de utilizare a Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP), publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 485 din 29 iunie 2016.*) Deciziile președintelui Agenției pentru Agenda Digitală a României nr. 168/2014, nr. 169/2014 și nr. 170/2014 nu au fost publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I.
 + 
Articolul 15Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare în 30 de zile de la data publicării.

Președintele Autorității pentru Digitalizarea României,
Dragoș-Cristian Vlad
București, 12 aprilie 2022.Nr. 191. + 
ANEXĂ
CERERE
de atribuire de servicii SEAP
Către: Autoritatea pentru Digitalizarea RomânieiÎn atenția: DEAPA – Serviciul bugete, financiar și contabilitate și achiziții publiceOperatorul economic, ………………………….., cu sediul social/domiciliul în localitatea ……………………, str. …………… nr. …., bl. ……, sc. …, et. …, ap. ….., sectorul …….., cod poștal ……….., județul …………………………, țara …………………., cod de înregistrare fiscală (C.I.F.) …………………. (specificați dacă începe cu RO), cont bancar ………………………….., deschis la Banca ……………………….., posesor al unui certificat digital valid, doresc să achiziționez și solicit prin prezenta activarea următoarelor servicii:

Denumirea serviciului Cantitatea solicitată Valoarea plătită (lei, inclusiv TVA)
Poziții de catalog
Participări preplătite
Recuperare certificat digital
Notificări pe criterii de interes preplătite
Subscrieri preplătite
Abonament servicii web
Sumă totală plătită

ATENȚIE! Serviciile web nu se pot storna întrucât sunt sub forma unui abonament și intră în vigoare imediat după emiterea facturii!

Plata sumei totale a fost efectuată cu O.P. nr. ………………… din data de ………………………… .Data…………Reprezentant legalNume, prenume ………………………Semnătură ……………………..*SE COMPLETEAZĂ DE CĂTRE ADR

Serviciul economic
S-a achitat cu ………………………… nr. ………………………………… din data de …………………………. semnătura ……………………….. Factura nr. ………………………. din data de ………………………….

NOTĂ: Formularul cererii este valabil doar în formatul pus la dispoziție de către ADR și se va încadra într-o singură pagină, completând câmpurile puse la dispoziție. Toate câmpurile sunt obligatorii. Vă rugăm să nu aduceți modificări textului. ADR vă asigură că datele cu caracter personal pe care le furnizați în cadrul formularelor de pe site vor fi tratate în conformitate cu prevederile GDPR și cu politica instituției privind protecția datelor personale, siguranța acestora fiind o prioritate pentru instituția noastră. De asemenea, prin prelucrarea datelor cu caracter personal ce se pot regăsi în formularele specifice din aplicație vă exprimați acordul ca acestea să fie gestionate de către ADR în scopul evidenței și corespondenței cu utilizatorii SEAP, îmbunătățirii serviciilor oferite sau în alte scopuri, pentru realizarea intereselor legitime ale ADR.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x