DECIZIE nr. 179 din 13 mai 2016

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 05/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 371 din 13 mai 2016
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 341 11/04/2007 ART. 12
ActulREFERIRE LALEGE 90 26/03/2001 ART. 19
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind stabilirea atribuţiilor domnului Gabriel-Aurelian Panaitescu, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului



Având în vedere propunerea formulată de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice,în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalţilor funcţionari publici, managementul carierei şi mobilitatea înalţilor funcţionari publici, cu modificările şi completările ulterioare,prim-ministrul emite prezenta decizie. + 
Articolul UNICÎncepând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Gabriel-Aurelian Panaitescu, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, este desemnat să îndeplinească, la nivelul judeţului Galaţi, atribuţii ce intră în sfera de competenţă a Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice. Fişa de descriere a atribuţiilor şi responsabilităţilor şi a modului de raportare a activităţii desfăşurate se stabileşte prin ordin al viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice. Plata drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental şi a celorlalte drepturi aferente se realizează de către Secretariatul General al Guvernului, în condiţiile legii, pe bază de pontaj şi raport lunar de urmărire a indicatorilor punctuali ai activităţii pe care o desfăşoară în teritoriu, aprobat de ordonatorul de credite şi/sau reprezentantul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice la nivelul judeţului unde îşi desfăşoară activitatea. Evaluarea anuală se realizează, în condiţiile legii, pe baza raportărilor realizate în urma activităţii desfăşurate.


PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

–––––-

Secretarul general al Guvernului,

Sorin Sergiu Chelmu
Bucureşti, 13 mai 2016.Nr. 179.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x