DECIZIE nr. 16 din 27 iulie 2023

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: COLEGIUL MEDICILOR DIN ROMÂNIA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 869 din 27 septembrie 2023
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 37ABROGA PEDECIZIE 16 24/06/2016
ART. 37ABROGA PEDECIZIE 15 25/05/2007
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 103 04/07/2012
ActulREFERIRE LAORDIN 527 20/05/2011
ActulREFERIRE LANORMA 20/05/2011
ActulREFERIRE LAOG 18 29/08/2009
ActulREFERIRE LAORDIN 1141 28/06/2007
ActulREFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 390
ActulREFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 392
ActulREFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 414
ActulREFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 416
ActulREFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 417
ART. 2REFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 376
ART. 2REFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 377
ART. 4REFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 386
ART. 8REFERIRE LALEGE 103 04/07/2012
ART. 8REFERIRE LAOG 18 29/08/2009 ART. 24
ART. 8REFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 64
ART. 9REFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 376
ART. 18REFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 413
ART. 28REFERIRE LALEGE 103 04/07/2012
ART. 28REFERIRE LAOG 18 29/08/2009
ART. 33REFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 450
ART. 37ABROGA PEDECIZIE 16 24/06/2016
ART. 37ABROGA PEDECIZIE 15 25/05/2007
ANEXA 5REFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 388
ANEXA 5REFERIRE LALEGE (R) 95 14/04/2006 ART. 389
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 390, 392, 414, 416 și 417 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare,văzând prevederile:– Ordonanței Guvernului nr. 18/2009 privind organizarea și finanțarea rezidențiatului, aprobată prin Legea nr. 103/2012, cu modificările și completările ulterioare;– Ordinului ministrului sănătății publice și al ministrului educației, cercetării și tineretului nr. 1.141/1.386/2007 privind modul de efectuare a pregătirii prin rezidențiat în specialitățile prevăzute de Nomenclatorul specialităților medicale, medico-dentare și farmaceutice pentru rețeaua de asistență medicală, cu modificările și completările ulterioare;– Ordinului ministrului sănătății nr. 527/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind încadrarea și activitatea medicului cu competențe limitate,Consiliul național al Colegiului Medicilor din România emite prezenta decizie. + 
Capitolul IPrevederi generale + 
Articolul 1(1)Certificatul de membru reprezintă documentul emis de Colegiul Medicilor din România, prin colegiile teritoriale, în baza căruia titularul poate exercita profesia de medic pe teritoriul României, conform nivelului de pregătire în profesie și prevederilor legale aplicabile. Certificatul de membru va fi compus din pagina principală și din avizul anual privind exercitarea profesiei de medic, care vor conține un cod QR.(2)Codul QR este un link web unic pentru fiecare document, accesibil de pe un telefon sau calculator cu camera web.(3)Scanarea codului QR oferă posibilitatea validării documentului pe site-ul Colegiului Medicilor din România și a afișării datelor prevăzute în Registrul medicilor public. + 
Articolul 2(1)Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România se acordă, la cerere, persoanelor prevăzute de art. 376 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:a)dețin un titlu oficial de calificare în medicină, în sensul art. 377 alin. (3) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare;b)nu se găsesc în vreunul dintre cazurile de nedemnitate sau de incompatibilitate prevăzute de lege;c)sunt apte din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei de medic;d)nu au întrerupt exercitarea profesiei pe o perioadă mai mare de 5 ani sau au obținut diploma de licență în ultimii 5 ani.(2)La primirea în rândul membrilor Colegiului Medicilor din România, medicul va depune jurământul profesional.
 + 
Articolul 3Certificatele de membru al Colegiului Medicilor din România vor fi emise și eliberate de colegiul teritorial al Colegiului Medicilor din România în a cărui rază își au, după caz, domiciliul/reședința sau locul de muncă/unitatea la care urmează să își desfășoare activitatea medicii solicitanți, conform modelelor prevăzute în anexele la prezenta decizie.
 + 
Capitolul IIEliberarea certificatului de membru la înscrierea în Colegiul Medicilor din România + 
Articolul 4(1)Pentru medicii care dețin un titlu profesional potrivit art. 386 alin. (1) și (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare, se eliberează certificatul de membru compus din anexele nr. 1 și 1.1 la prezenta decizie.(2)Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România prevăzut la alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:a)formular de înscriere completat și semnat;b)documentul de identitate, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;c)diploma de absolvire, în copie legalizată sau prezentată în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;d)titlul/titlurile oficial(e) de calificare în profesia de medic sau, după caz, documentul care atestă recunoașterea acestuia, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;e)dovada exercitării profesiei de medic în ultimii 5 ani, respectiv adeverință de la locul de muncă, dacă este cazul, sau dovada atestării competenței profesionale, în original sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;f)cazierul judiciar și certificatul de probitate profesională eliberat de statul membru de origine sau de proveniență, dacă este cazul, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondența electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;g)certificatul de sănătate tip A5, care să includă și viza medicului psihiatru, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;h)declarația pe propria răspundere privind inexistența unei situații de incompatibilitate sau de nedemnitate prevăzute de lege, în original sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;i)certificatul de căsătorie, dacă este cazul, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;j)alt document care atestă schimbarea numelui, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;k)fotocopia dovezii de achitare a taxei de înscriere.(3)La documentele emise în alte state se va anexa o traducere legalizată, în original.(4)În cazul în care medicul care deține titlul prevăzut la alin. (1) este și medic rezident într-o altă specialitate, acesta va depune, pe lângă documentele prevăzute la alin. (2), fotocopie certificată conform cu originalul a carnetului de rezident completat și vizat la zi sau a adeverinței de confirmare în rezidențiat pentru medicii rezidenți aflați în anul I de pregătire.(5)În cazul în care medicul care deține titlul prevăzut de alin. (1) a finalizat pregătirea în rezidențiat și într-o altă specialitate, dar nu a promovat examenul de specialitate, va depune, pe lângă documentele prevăzute la alin. (2), fotocopie certificată conform cu originalul a dovezii de finalizare a pregătirii în rezidențiat.
 + 
Articolul 5(1)Pentru medicii rezidenți se eliberează, la cerere, certificatul de membru compus din anexele nr. 2 și 2.1 la prezenta decizie.(2)Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România prevăzut la alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:a)formular de înscriere completat și semnat;b)documentul de identitate, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;c)diploma de absolvire sau adeverință de absolvire a studiilor valabilă până la eliberarea diplomei de licență, dar nu mai mult de 12 luni de la data emiterii, în copie legalizată sau prezentată în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;d)carnetul de medic rezident, completat și vizat la zi, respectiv adeverința de confirmare în rezidențiat pentru medicii rezidenți aflați în anul I de pregătire alt document care atestă schimbarea numelui, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;e)cazierul judiciar și certificatul de probitate profesională eliberat de statul membru de origine sau de proveniență, dacă este cazul, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondența electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;f)certificatul de sănătate tip A5, care să includă și viza medicului psihiatru, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;g)declarația pe propria răspundere privind inexistența unei situații de incompatibilitate sau de nedemnitate prevăzute de lege, în original sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;h)certificatul de căsătorie, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;i)alt document care atestă schimbarea numelui, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;j)fotocopia dovezii de achitare a taxei de înscriere.(3)La documentele emise de alte state se va anexa o traducere legalizată în limba română, în original. + 
Articolul 6(1)Pentru absolvenții facultăților de medicină care au finalizat pregătirea în rezidențiat, dar nu au promovat examenul de specialitate, se eliberează certificatul de membru compus din anexele nr. 2 și 2.1 la prezenta decizie.(2)Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România prevăzut la alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:a)formular de înscriere completat și semnat;b)documentul de identitate, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;c)diploma de absolvire, în copie legalizată sau prezentată în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau transmisă pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;d)dovada finalizării pregătirii în rezidențiat, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau transmisă pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;e)cazierul judiciar și certificatul de probitate profesională eliberat de statul membru de origine sau de proveniență, după caz, în original, sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;f)certificatul de sănătate tip A5, care să includă și viza medicului psihiatru, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;g)declarația pe propria răspundere privind inexistența unei situații de incompatibilitate sau de nedemnitate prevăzute de lege, în original sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;h)certificatul de căsătorie, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;i)alt document care atestă schimbarea numelui, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;j)fotocopia dovezii de achitare a taxei de înscriere.(3)La documentele emise în alte state se va anexa o traducere legalizată în limba română, în original.(4)Certificatul de membru prevăzut la alin. (1) are o valabilitate de maximum 5 ani.
 + 
Articolul 7(1)Pentru absolvenții facultăților de medicină din promoțiile ulterioare anului 2005, care nu au fost confirmați în rezidențiat, se eliberează certificatul de membru compus din anexele nr. 2 și 2.1 la prezenta decizie.(2)Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România prevăzut la alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:a)formular de înscriere completat și semnat;b)documentul de identitate, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;c)diploma de absolvire sau adeverința de absolvire a studiilor valabilă până la eliberarea diplomei de licență, dar nu mai mult de 12 luni de la data emiterii, în copie legalizată sau prezentată în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;d)cazierul judiciar și certificatul de probitate profesională eliberat de statul membru de origine sau de proveniență, după caz, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;e)certificatul de sănătate tip A5, care să includă și viza medicului psihiatru, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;f)declarația pe propria răspundere privind inexistența unei situații de incompatibilitate sau de nedemnitate prevăzute de lege în original sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;g)certificatul de căsătorie, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;h)alt document care atestă schimbarea numelui, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;i)fotocopia dovezii de achitare a taxei de înscriere.(3)La documentele emise în alte state se va anexa o traducere legalizată în limba română, în original. + 
Articolul 8(1)Pentru absolvenții facultăților de medicină din promoțiile anterioare anului 2005, care nu au dobândit calificarea de medic specialist, dar au întrunit condițiile de exercitare a profesiei, în conformitate cu art. 64 lit. d) din Legea nr. 95/2006, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și, respectiv, cu art. 24 din Ordonanța Guvernului nr. 18/2009 privind organizarea și finanțarea rezidențiatului, aprobată prin Legea nr. 103/2012, cu modificările și completările ulterioare, se eliberează certificatul de membru compus din anexele nr. 3 și 3.1 la prezenta decizie.(2)Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România prevăzut la alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:a)formular de înscriere completat și semnat;b)documentul de identitate, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;c)diploma de absolvire, în copie legalizată sau prezentată în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;d)actele care dovedesc dobândirea dreptului de liberă practică potrivit legislației anterioare anului 2005 sau, după caz, documentul care atestă recunoașterea dreptului de a exercita profesia, eliberat de către Ministerul Sănătății, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau transmis în format electronic pe e-mail de autoritatea emitentă sau de medic cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;e)dovada exercitării profesiei de medic în ultimii 5 ani, respectiv adeverință de la locul de muncă, dacă este cazul, sau dovada atestării competenței profesionale, în original sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;f)cazierul judiciar și certificatul de probitate profesională eliberat de statul membru de origine sau de proveniență, după caz, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;g)certificatul de sănătate tip A5, care să includă și viza medicului psihiatru, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondență electronică în relația cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;h)declarația pe propria răspundere privind inexistența unei situații de incompatibilitate sau de nedemnitate prevăzute de lege, în original sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;i)certificatul de căsătorie, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;j)alt document care atestă schimbarea numelui, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;k)fotocopia dovezii de achitare a taxei de înscriere.(3)La documentele emise în alte state se va anexa o traducere legalizată în limba română, în original.(4)În cazul în care medicul care deține titlul prevăzut de alin. (1) este și medic rezident, acesta va depune, pe lângă documentele prevăzute la alin. (2), carnetul de rezident completat și vizat la zi sau adeverința de confirmare în rezidențiat pentru medicii rezidenți aflați în anul I de pregătire, după caz, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial.(5)În cazul în care medicul care deține titlul prevăzut de alin. (1) a finalizat pregătirea în rezidențiat, dar nu a promovat examenul de specialitate, va depune, pe lângă documentele prevăzute la alin. (2), dovada de finalizare a pregătirii în rezidențiat, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial.
 + 
Articolul 9În cazul în care medicul se prevalează de deținerea uneia dintre calitățile prevăzute de art. 376 alin. (1) lit. c)-g) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare, este necesar ca la momentul înscrierii documentele solicitate la art. 4-8 din prezenta decizie să fie însoțite de documentele care fac dovada deținerii acesteia. Documentele vor fi depuse în fotocopii efectuate ce vor fi certificate de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmise pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau transmise prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial. + 
Articolul 10(1)În cazul în care medicul mai deține și alte titluri în domeniul medicinei umane (grad universitar, doctor în științe medicale, master, cercetător științific, formator), pentru a fi menționate pe certificatul de membru, titularul va depune documentele care fac dovada deținerii calităților prevăzute mai sus.(2)În cazul în care medicul deține atestate de studii complementare obținute conform legii, pentru a fi menționate pe certificatul de membru, titularul va depune documentele care fac dovada deținerii acestor atestate.(3)Documentele prevăzute la alin. (1) și (2) vor fi depuse în original, după care vor fi efectuate fotocopii ce vor fi certificate de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial. + 
Articolul 11(1)Formularul de înscriere în Colegiul Medicilor din România este prevăzut în anexa nr. 5, la prezenta decizie.(2)La primirea certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, titularul va semna într-un registru al colegiilor teritoriale, care va conține următoarele rubrici:a)numele și prenumele titularului certificatului;b)facultatea și anul absolvirii;c)codul numeric personal sau data nașterii pentru cetățenii care nu au CNP;d)codul unic de identificare a medicului;e)seria și numărul certificatului;f)data depunerii jurământului profesional;g)data eliberării;h)semnătura titularului.
 + 
Capitolul IIIEliberarea unui nou certificat de membru corespunzător nivelului de pregătire și titlului de calificare profesional deținut + 
Articolul 12În cazul în care certificatul de membru nu mai corespunde nivelului de pregătire și titlului de calificare profesională, titularul va solicita eliberarea unui nou certificat de membru corespunzător calificării profesionale superioare dobândite. + 
Articolul 13Noul certificat va fi eliberat pe baza documentelor care atestă dobândirea unui nou titlu de calificare. + 
Articolul 14În cazul efectuării de studii complementare, fiecare mențiune se va face pe baza atestatelor care certifică dobândirea lor de către medicul solicitant.
 + 
Capitolul IVEliberarea unui nou certificat de membru în alte situații + 
Articolul 15În cazul în care medicul își întrerupe activitatea profesională sau se află într-o situație de incompatibilitate pe o perioadă mai mare de 5 ani, eliberarea/vizarea certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România în vederea reluării activității medicale se va face înainte de efectuarea stagiului de readaptare profesională și atestarea competenței profesionale, conform legii. + 
Articolul 16În cazul modificării datelor personale (ca urmare a schimbării numelui titularului în urma căsătoriei, divorțului, pe cale administrativă etc.), la cererea medicului, se va elibera un nou certificat de membru, pe baza documentelor justificative. + 
Articolul 17(1)În caz de pierdere, furt sau deteriorare a unor componente ale certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România se eliberează un duplicat, care va cuprinde mențiunea „Duplicat“.(2)În caz de pierdere sau furt, cererea de eliberare a duplicatului va fi însoțită și de o declarație pe propria răspundere în acest sens a titularului, în original, semnată olograf.(3)În caz de deteriorare, cererea de eliberare a duplicatului va fi însoțită și de documentul deteriorat, în vederea anulării lui.(4)Taxa pentru eliberarea duplicatului se stabilește de consiliul colegiului teritorial emitent.
 + 
Capitolul VAvizarea anuală a certificatului de membru + 
Articolul 18(1)Avizarea anuală reprezintă procedura prin care se atestată îndeplinirea condițiilor de exercitare a profesiei de medic prevăzute de lege, conform nivelului de pregătire în profesie, și se va face pentru specialitatea sau specialitățile în care medicul este confirmat și nu a întrerupt activitatea medicală mai mult de 5 ani.(2)Procedura de avizare anuală a certificatului de membru se desfășoară la nivelul colegiului teritorial care a eliberat certificatul, după depunerea următoarelor documente:a)cererea formulată de titular, prevăzută în anexa nr. 6 la prezenta decizie;b)obligatoriu, odată la 5 ani, se va depune o adeverință de la locul de muncă sau o declarație pe propria răspundere a solicitantului care să ateste practica legală a profesiei;c)polița sau polițele de asigurare de malpraxis pentru cazurile de răspundere civilă profesională pentru prejudicii cauzate prin actul medical, care să acopere specialitățile pentru care solicită avizarea, care se depun în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;d)în cazul medicilor pensionari se depun și certificatul de sănătate și dovezile de acumulare a minimum 40 de credite EMC (educație medicală continuă);e)în cazul medicilor rezidenți se depune carnetul de rezident completat și vizat la zi sau adeverința de confirmare în rezidențiat pentru medicii rezidenți aflați în anul I de pregătire, după caz, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;f)în cazul absolvenților facultăților de medicină care au finalizat pregătirea în rezidențiat, dar nu au promovat examenul de specialitate, se depune documentul care atestă finalizarea rezidențiatului, în copie efectuată și certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial.(3)Documentele prevăzute la alin. (2) pot fi transmise și prin servicii poștale, de curierat, în format electronic pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 și 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziție de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial.(4)Procedura de avizare se încheie prin eliberarea avizului anual conform prezentei decizii, ca parte componentă a certificatului de membru.(5)Colegiile teritoriale, potrivit principiului autonomiei organizatorice prevăzut de art. 413 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare, vor decide cu privire la eliberarea avizului anual inclusiv în format electronic.(6)În situația în care, în cererea de avizare anuală a certificatului de membru, medicul optează pentru transmiterea avizului prin mijloace electronice, timbrul sec, semnătura olografă a președintelui și ștampila colegiului teritorial de pe aviz se vor înlocui cu sigiliul electronic calificat al colegiului teritorial.(7)Avizul anual va fi eliberat conform solicitării medicului din cererea de avizare anuală a certificatului de membru, respectiv în format electronic (la adresa indicată de solicitant în cererea de avizare anuală) ori pe suport hârtie.(8)Cererea de avizare se depune cu cel puțin 30 de zile calendaristice înainte de expirarea avizului anual și va fi soluționată în maximum 30 de zile calendaristice.
 + 
Articolul 19(1)Odată cu avizarea certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, colegiul teritorial va actualiza dosarul profesional al medicului cu privire la toate modificările care au survenit de la avizarea anterioară. În acest sens, medicul va depune fotocopii ale certificatelor obținute la manifestările educaționale, creditate ca EMC, la care a participat, precum și copii ale documentelor justificative cu privire la modificările survenite de la ultima avizare.(2)Documentele prevăzute în cadrul alin. (1) pot fi transmise și prin mijloace electronice cu semnătură digitală, prin servicii poștale sau de curierat.
 + 
Articolul 20Titularul certificatului de membru are dreptul să practice profesia numai în specialitățile și calificările profesionale în care este avizat, doar în perioada de valabilitate a avizului, interval care va fi de maximum 1 an. + 
Articolul 21(1)Avizul anual prevăzut la anexele nr. 1.1, 2.1, 3.1 și 4.1 va cuprinde mențiuni cu privire la sancțiuni disciplinare sau pedepse penale ce afectează dreptul de practică al medicului.(2)În situația în care a fost deja eliberat avizul anual, se va elibera un nou aviz care nu poate depăși perioada de valabilitate a avizului în vigoare, cu mențiunile privind perioada limitării dreptului de a profesa, conform documentului justificativ.
 + 
Capitolul VIÎnființarea Registrului unic al certificatelor de membru + 
Articolul 22(1)La nivelul Colegiului Medicilor din România se înființează Registrul unic al certificatelor de membru.(2)La înscriere, fiecare membru al Colegiului Medicilor din România va primi un certificat de membru în care se va înscrie codul unic de identificare al titularului.
 + 
Articolul 23(1)În vederea eliberării certificatului de membru, documentele vor fi depuse, înregistrate și verificate de colegiul teritorial, care va introduce datele în sistemul informatic național.(2)După introducerea datelor în sistemul informatic național și completarea tuturor mențiunilor necesare, colegiul teritorial va proceda la eliberarea certificatului, conform prezentei decizii.
 + 
Capitolul VIIProcedura de verificare și atestare a nivelului profesional al medicilor care au întrerupt exercitarea profesiei ori s-au aflat într-o situație de incompatibilitate pe o perioadă mai mare de 5 ani + 
Articolul 24(1)În vederea reluării activității medicale după o întrerupere mai mare de 5 ani, medicii sunt obligați să urmeze un program de readaptare profesională, sub forma unui stagiu practic cu durata de 3, respectiv 6 luni, și să promoveze un examen de evaluare a cunoștințelor și abilităților dobândite.(2)În vederea parcurgerii programului de readaptare profesională, medicul care a pierdut calitatea de membru al Colegiului Medicilor din România se înscrie în colegiul teritorial în condițiile legii, înainte de începerea stagiului, și i se va elibera certificatul prevăzut la anexa nr. 4. Activitatea în cadrul programului de reatestare profesională se va desfășura în baza avizului prevăzut la anexa 4.1.
 + 
Articolul 25(1)Durata stagiilor este de 3 luni pentru medicii de medicină generală, medicii în specialitatea medicină de familie și medicii cu specialități medicale și paraclinice. Pentru medicii cu specialități chirurgicale durata stagiului este de 6 luni.(2)În cazul întreruperii exercitării profesiei de medic pe o perioadă mai mare de 10 ani, prin excepție de la prevederile art. 24 alin. (1), durata stagiilor este de două ori mai mare, corespunzător specialității.
 + 
Articolul 26(1)Stagiile practice de readaptare profesională se efectuează în unități sanitare acreditate să desfășoare programe de pregătire în rezidențiat cu care Colegiul Medicilor din România prin colegiile teritoriale a încheiat contract pentru efectuarea stagiului practic pentru medicii în cauză.(2)Medicii în specialitatea medicină de familie și medicii de medicină generală efectuează stagiul de readaptare profesională în cabinete de medicină de familie, sub îndrumarea medicilor acreditați de Colegiul Medicilor din România.(3)Acreditarea medicilor prevăzuți la alin. (2) se realizează prin decizia consiliului colegiului teritorial pe baza următoarelor criterii:a)să dețină gradul profesional de medic primar de cel puțin 7 ani;b)să nu fi fost sancționați disciplinar sau condamnați penal pentru o infracțiune care are legătură cu exercitarea profesiei în ultimii 5 ani;c)să aibă aviz anual valabil.
 + 
Articolul 27(1)Organizarea programului de readaptare profesională, inclusiv a evaluării finale, este în responsabilitatea colegiilor teritoriale.(2)Colegiile teritoriale, prin comisiile de specialitate, realizează programele individuale de pregătire profesională pentru fiecare solicitant, în funcție de specialitate, durata întreruperii și cerințele generale și individuale de perfecționare.
 + 
Articolul 28(1)Prin decizia biroului colegiului teritorial vor fi desemnați coordonatorii de program din rândul cadrelor didactice cu atribuții de predare, nominalizați conform Ordonanței Guvernului nr. 18/2009 privind organizarea și finanțarea rezidențiatului, aprobată prin Legea nr. 103/2012, cu modificările și completările ulterioare.(2)Pentru specialitatea medicină de familie și pentru medicii de medicină generală, coordonatorii de program vor fi acreditați, prin decizie a biroului colegiului teritorial, din rândul cadrelor didactice cu atribuții de predare sau al medicilor primari certificați ca formatori.(3)În situația în care în județ nu există medici formatori sau cadre didactice disponibile pot fi acreditați medici primari în specialitatea medicului care urmează să efectueze stagiul.(4)Coordonatorii desemnați sunt responsabili de calitatea realizării obiectivelor educaționale stabilite și vor face parte din comisia de examinare.
 + 
Articolul 29(1)La finalizarea stagiului se organizează un examen susținut în fața unei comisii de examinare. Componența comisiei de examinare este stabilită prin decizie a biroului colegiului teritorial.(2)Examenul va avea loc în unitatea sanitară unde s-a desfășurat pregătirea și constă în susținerea unei probe scrise și a unei probe practice.(3)Tematica de examen este corespunzătoare specialității și gradului profesional în care medicul urmează să fie reatestat. Metodologia de examen este stabilită de comisia de examinare. + 
Articolul 30(1)Fiecare probă este eliminatorie. Evaluarea se face cu note de la 1 la 10, pragul de promovare fiind de 7 pentru fiecare probă. Media finală va fi media aritmetică obținută la cele două probe.(2)La sfârșitul probelor, notele obținute și media finală vor fi menționate într-un proces-verbal semnat de toți membrii comisiei de examinare.(3)În situația în care medicul a promovat examenul de reatestare profesională, se va elibera un nou certificat de membru și un nou aviz anual conform prezentei decizii, după caz.(4)Dacă medicul nu promovează examenul, are dreptul de a parcurge un nou program de pregătire individuală.(5)La solicitarea medicului, comisia de specialitate va stabili după fiecare examen nepromovat un nou program individual de pregătire, în condițiile prezentei decizii, dar care nu poate avea o perioadă mai mică decât programele anterioare parcurse de medic.(6)După finalizarea fiecărui program individual de pregătire, medicul va susține un nou examen de reatestare profesională organizat conform alin. (1) și (2).(7)În cazul în care medicul nu a finalizat programul stabilit, nu a promovat examenul sau nu dorește să parcurgă un nou program de pregătire individuală, certificatul de membru emis în condițiile art. 24 alin. (2) va fi anulat, de drept, în termen de 5 zile de la constatarea acestei situații. Medicul are obligația să depună originalul la colegiul teritorial. + 
Articolul 31(1)Medicii care au parcurs programul de readaptare profesională conform prezentei decizii beneficiază de acordarea unui număr de 40 de credite EMC.(2)Pentru activitatea desfășurată, în baza adeverinței eliberate în acest sens de colegiile teritoriale, medicii coordonatori vor beneficia de acordarea unui număr de 40 de credite EMC pentru fiecare persoană îndrumată. Un coordonator poate pregăti cel mult 2 medici pe an.
 + 
Articolul 32Consiliul colegiului teritorial stabilește cuantumul taxei de atestare, taxei de examen, taxei de reatestare, taxei de reexaminare și al taxei privind plata coordonatorului. Aceste taxe se constituie venit la bugetul colegiului teritorial. + 
Articolul 33Medicul este obligat să aducă la cunoștința colegiului teritorial orice modificări ale datelor/informațiilor conținute în formularul de înscriere/cererea de avizare anuală, sub sancțiunea încălcării art. 450 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare. + 
Articolul 34Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România își pierde valabilitatea la momentul încetării calității de membru a titularului. + 
Articolul 35În cazul retragerii calității de membru al Colegiului Medicilor din România cu titlu de sancțiune disciplinară, titularul are obligația remiterii certificatului către colegiul emitent, în vederea anulării. + 
Articolul 36Anexele nr. 1, 1.1, 2, 2.1, 3, 3.1, 4, 4.1, 5 și 6*) fac parte integrantă din prezenta decizie.*) Anexele nr. 1, 1.1, 2, 2.1, 3, 3.1, 4, 4.1 sunt reproduse în facsimil.
 + 
Articolul 37La data intrării în vigoare a prezentei decizii se abrogă Decizia Consiliului național al Colegiului Medicilor din România nr. 16/2016 privind eliberarea certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 542 din 19 iulie 2016, cu modificările și completările ulterioare, și Decizia Consiliului național al Colegiului Medicilor din România nr. 15/2007 privind stabilirea procedurii de verificare și atestare a nivelului profesional al medicilor care au întrerupt exercitarea profesiei ori s-au aflat într-o situație de incompatibilitate pe o perioadă mai mare de 5 ani, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 402 din 15 iunie 2007. + 
Articolul 38Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare la 3 luni de la data publicării.

Președintele Colegiului Medicilor din România,
Daniel Coriu
București, 27 iulie 2023.Nr. 16. + 
Anexa nr. 1 + 
Anexa nr. 1.1 + 
Anexa nr. 2 + 
Anexa nr. 2.1 + 
Anexa nr. 3 + 
Anexa nr. 3.1 + 
Anexa nr. 4 + 
Anexa nr. 4.1 + 
Anexa nr. 5
FORMULAR
de înscriere în Colegiul Medicilor ……….
Subsemnatul(a), (nume) ………., (inițiala tatălui) ………., (prenume) ………., solicit înscrierea în Colegiul Medicilor ………. și eliberarea Certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, în conformitate cu datele personale completate mai jos și cu actele doveditoare anexate cererii. + 
Date personaleCNP: I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I sau data nașterii I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I, act de identitate ………. seria ………. nr. ………., data expirării I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I, permis de ședere (dacă este cazul) seria ………. nr. ………., nume anterior (dacă este cazul) ………., statul de origine ………. cetățenia 1 ……….. cetățenia 2 ………..Titlul oficial de calificare în medicină:Diplomă/Adeverință (serie/număr/data eliberării) I_I_I_I/I_I_I_I_I_I_I_I/I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I, eliberată de …………, promoția ………….., recunoscută (dacă este cazul) prin Certificatul de recunoaștere având seria/nr. I_I_I_I/I_I_I_I_I_I_I_I/I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_ICod parafă I_I_I_I_I_I_I_I_IPregătirea profesională• Prima specialitate ………. grad [ ] rezident [ ] specialist [ ] primarconfirmată prin Ordinul ministrului sănătății nr. I_I_I_I din data de I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I• A doua specialitate ………. grad [ ] rezident [ ] specialist [ ] primarconfirmată prin Ordinul ministrului sănătății nr. I_I_I_I din data de I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I• A treia specialitate ………. grad [ ] rezident [ ] specialist [ ] primarconfirmată prin Ordinul ministrului sănătății nr. I_I_I_I din data de I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I• A patra specialitate ………. grad [ ] rezident [ ] specialist [ ] primarconfirmată prin Ordinul ministrului sănătății nr. I_I_I_I din data de I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_IAtestate de studii complementare: (dacă este cazul) …………………………..………………………………………………….………………………………………………….Titluri deținute în domeniul medicinei umane:[ ] grad universitar ………. la Universitatea ……….[ ] doctor în medicină[ ] master în ……….[ ] cercetător științific gradul ……….[ ] formator în ………..Loc/Locuri de muncă (Se vor menționa toate locurile de muncă unde solicitantul desfășoară în prezent activitate medicală, atât pe teritoriul României, cât și pe teritoriul altor state.)*:1.unitatea medicală ………., adresa ………., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I2.unitatea medicală ………., adresa ………., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I3.unitatea medicală ………., adresa ………., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I + 
Adresă de domiciliuStr. ……………… nr. …., bl. …., sc. …., et. ….., ap. ….., cod poștal I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, localitatea ………………….., satul (dacă este cazul) …………………….., sectorul (județul) ………., tel. fix I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, mobil I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, e-mail ………….
 + 
Adresa de corespondență (dacă este diferită de cea de domiciliu)Str. ……………………. nr. ……, bl. ….., sc. ….., et. …., ap. …., cod poștal I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, localitatea ………., satul (dacă este cazul) …………………, sectorul (județul) …………….
Declar pe propria răspundere că nu mă aflu în niciuna dintre situațiile prevăzute de art. 388 și 389 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare, sunt de acord cu prelucrarea datelor personale, inclusiv a CNP-ului, și mă oblig să aduc la cunoștința Colegiului Medicilor ………. orice modificare a acestor date.
Data
………………..
Semnătura
………………………………..
……………………………….
(numele și prenumele)
Loc/Locuri de muncă (continuare)*4.unitatea medicală ……………………………, adresa …………….., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I5.unitatea medicală ……………………………, adresa …………….., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I6.unitatea medicală ……………………………, adresa …………….., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I7.unitatea medicală ……………………………, adresa …………….., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I8.unitatea medicală ……………………………, adresa …………….., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I9.unitatea medicală ……………………………, adresa …………….., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I10.unitatea medicală …………………………., adresa …………….., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I11.unitatea medicală …………………………., adresa …………….., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I12.unitatea medicală …………………………., adresa …………….., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_IDocumentul se va tipări față-verso.
 + 
Anexa nr. 6
CERERE
de avizare anuală a certificatului de membru
Subsemnatul(a), (nume) ………., (inițiala tatălui) ………., (prenume) ………., cod numeric personal I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, act identitate ………. serie ………. nr. ………., nume anterior………., domiciliat(ă) în orașul ………., str. ………. nr. ………., bl. ………., sc. ………., et. ………., ap. ………., sectorul (județul) …………………….., cod poștal I_I_I_I_I_I_I, tel. fix I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, mobil I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, e-mail………., posesor(posesoare) al(a) Certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România nr. ………. din data ………., având codul unic de identificare a medicului nr. I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, vă rog să îmi aprobați avizarea anuală a Certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România pentru următoarele specialități și/sau calificări profesionale:1.……….2.……….3.……….4.……….Anexez prezentei cereri:1.copia poliței de asigurare civilă pentru greșeli în activitatea profesională care acoperă specialitățile sau calificările pentru care doresc acordarea vizei, certificată conform cu originalul;2.documente doveditoare atât pentru completarea punctajului EMC, cât și pentru modificările care au survenit de la comunicarea anterioară, pe care le declar conforme cu originalul;3.copia adeverinței/declarației privind locul de muncă (în cazul în care ultima depusă la colegiul teritorial este mai veche de 5 ani).Declar pe propria răspundere că:[ ] Nu au intervenit modificări în datele furnizate de subsemnatul în formularul de înscriere în Colegiul Medicilor ………. și în cazul în care vor interveni modificări le voi comunica într-un termen de maximum 30 de zile.[ ] Datele furnizate cu ocazia înscrierii/avizării anterioare s-au modificat după cum urmează: ……….[ ] Locul/Locurile de muncă actual(e) sunt:1.……….2.……….3.……….4.……….Sunt de acord ca numărul de telefon și adresa de e-mail să fie făcute publice, astfel:[ ] telefon …………….  e-mail ………………Doresc ca avizul anual să îmi fie transmis astfel:1.[ ] ridicare personal/împuternicit;2.[ ] prin servicii de curierat cu plata la destinatar;3.[ ] prin mijloace electronice (se va indica obligatoriu adresa de e-mail pentru transmiterea avizului anual și numărul de telefon).Pentru transmiterea avizului anual se va opta pentru o singură variantă din cele 3 menționate la paragraful de mai sus.
Data
……………………………
Semnătura,
……………………………
Domnului Președinte al Colegiului Medicilor din ……………………..
––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x