DECIZIE nr. 121 din 8 mai 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 306 din 8 mai 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 341 11/04/2007 ART. 12
ActulREFERIRE LALEGE 90 26/03/2001 ART. 19
ActulREFERIRE LALEGE (R) 188 08/12/1999 ART. 19
ActulREFERIRE LALEGE (R) 188 08/12/1999 ART. 96
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind reluarea activităţii şi stabilirea atribuţiilor domnului Dezsi Attila în funcţia publică, corespunzătoare categoriei înalţilor funcţionari publici, de inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului



Având în vedere cererea domnului Dezsi Attila, înregistrată la Cabinetul primului-ministru cu nr. 5/3.093 din 8 mai 2012,în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) şi al art. 96 alin. (1) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalţilor funcţionari publici, managementul carierei şi mobilitatea înalţilor funcţionari publici, cu modificările şi completările ulterioare,primul-ministru emite prezenta decizie. + 
Articolul 1Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Dezsi Attila îşi reia activitatea în funcţia publică de inspector guvernamental, corespunzătoare categoriei înalţilor funcţionari publici, în cadrul Secretariatului General al Guvernului.
 + 
Articolul 2Începând cu data prevăzută la art. 1, domnul Dezsi Attila, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, este desemnat să îndeplinească, la nivelul judeţului Hunedoara, sarcini specifice în domeniul administraţiei publice. Fişa de descriere a atribuţiilor şi responsabilităţilor şi a modului de raportare a activităţii desfăşurate se stabileşte prin ordin al ministrului delegat pentru administraţie. Plata drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental şi a celorlalte drepturi aferente se realizează de Secretariatul General al Guvernului, în condiţiile legii, pe bază de pontaj şi raport bilunar de urmărire a indicatorilor punctuali ai activităţii pe care o desfăşoară în teritoriu, aprobat de ordonatorul de credite şi/sau de reprezentantul Ministerului Administraţiei şi Internelor la nivelul judeţului unde îşi desfăşoară activitatea. Evaluarea anuală se realizează, în condiţiile legii, pe baza raportărilor realizate în urma activităţii desfăşurate.PRIM-MINISTRUVICTOR-VIOREL PONTAContrasemnează:–––––Secretarul general al Guvernului,Ion MoraruBucureşti, 8 mai 2012.Nr. 121.–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x