DECIZIE nr. 12 din 11 ianuarie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 26/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 17 din 11 ianuarie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGA PEDECIZIE 234 18/11/2008 ART. 2
ActulABROGA PEDECIZIE 234 18/11/2008 ART. 3
ActulMODIFICA PEDECIZIE 234 18/11/2008 ART. 1
ART. 1ABROGA PEDECIZIE 234 18/11/2008 ART. 2
ART. 1ABROGA PEDECIZIE 234 18/11/2008 ART. 3
ART. 1MODIFICA PEDECIZIE 234 18/11/2008 ART. 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulABROGA PEDECIZIE 234 18/11/2008 ART. 2
ActulABROGA PEDECIZIE 234 18/11/2008 ART. 3
ActulMODIFICA PEDECIZIE 234 18/11/2008 ART. 1
ActulREFERIRE LALEGE 90 26/03/2001 ART. 19
ART. 1ABROGA PEDECIZIE 234 18/11/2008 ART. 2
ART. 1ABROGA PEDECIZIE 234 18/11/2008 ART. 3
ART. 1MODIFICA PEDECIZIE 234 18/11/2008 ART. 1
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare,primul-ministru emite prezenta decizie. + 
Articolul UNICDecizia primului-ministru nr. 234/2008 privind stabilirea atribuțiilor domnului Elvădeanu Mihai, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 781 din 21 noiembrie 2008, se modifică după cum urmează:1.Articolul 1 se modifică și va avea următorul cuprins: + 
Articolul 1Pe data prezentei decizii, domnul Elvădeanu Mihai, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, este desemnat să îndeplinească, la nivelul județelor Iași și Vaslui, atribuții ce intră în sfera de competență a Ministerului Administrației și Internelor. Fișa de descriere a atribuțiilor și responsabilităților și a modului de raportare a activității desfășurate se stabilește prin ordin al ministrului administrației și internelor. Plata drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental și a celorlalte drepturi aferente se realizează de Secretariatul General al Guvernului, în condițiile legii, pe bază de pontaj și raport bilunar de urmărire a indicatorilor punctuali ai activității pe care o desfășoară în teritoriu, aprobat de ordonatorul de credite și/sau de reprezentantul Ministerului Administrației și Internelor la nivelul județului unde își desfășoară activitatea. Evaluarea anuală se realizează, în condițiile legii, pe baza raportărilor realizate în urma activității desfășurate.
2.Articolul 2 se abrogă.3.Articolul 3 se abrogă.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu
București, 11 ianuarie 2010.Nr. 12.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x