privind stabilirea tarifelor de utilizare a Sistemului Electronic de Achiziţii Publice (SEAP)(actualizată până la data de 11 iulie 2016*)
–––-În baza prevederilor art. 8, art. 10 alin. (1) lit. a) şi b) şi alin. (2)-(5) din Hotărârea Guvernului nr. 1.132/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Agenda Digitală a României, precum şi de modificare a Hotărârii Guvernului nr. 548/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului pentru Societatea Informaţională,în temeiul Ordinului ministrului comunicaţiilor şi pentru societatea informaţională nr. 47/2014*) privind aprobarea structurii organizatorice a Agenţiei pentru Agenda Digitală a României, a Statului de funcţii şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare, cu modificările ulterioare,Notă …
──────────
*) Ordinul ministrului comunicaţiilor şi pentru societatea informaţională nr. 47/2014 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
──────────preşedintele Agenţiei pentru Agenda Digitală a României emite prezenta decizie. +
Articolul 1Cuantumul tarifului de participare datorat de un operator economic pentru participarea la o procedură de atribuire aplicată integral prin utilizarea mijloacelor electronice sau la o licitaţie electronică ca fază finală a unei proceduri de atribuire care nu s-a organizat integral prin mijloace electronice este de 40,00 lei. +
Articolul 2La cuantumul tarifului de participare se adaugă taxa pe valoarea adăugată, potrivit legii. +
Articolul 3Tariful de participare se achită în avans, operatorul economic neavând dreptul de a participa la procedurile de atribuire aplicate prin utilizarea mijloacelor electronice în cazul în care nu plăteşte acest tarif. +
Articolul 4Operatorul Sistemului Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) acordă lunar oricărui operator economic înregistrat în sistemul informatic posibilitatea de a participa, în mod gratuit, la o singură procedură de atribuire aplicată integral prin utilizarea mijloacelor electronice şi/sau la licitaţiile electronice ca faze finale a unor proceduri de atribuire care nu s-au organizat integral prin mijloace electronice.–––-Art. 4 a fost modificat de prima liniuţă din RECTIFICAREA nr. 114 din 14 iunie 2016 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 519 din 11 iulie 2016. +
Articolul 5Cuantumul tarifului de participare pentru publicarea în catalog a unui produs, serviciu sau lucrare pentru o perioadă de 2 ani este de 2,00 lei. +
Articolul 6La cuantumul tarifului de participare pentru publicarea în catalog se adaugă taxa pe valoarea adăugată, potrivit legii. +
Articolul 7Tariful de participare pentru publicarea în catalog a unui produs, serviciu sau lucrare pentru o perioadă de 2 ani se achită în avans, operatorul economic neavând dreptul de a publica în catalog în cazul în care nu plăteşte acest tarif. +
Articolul 8La înregistrarea în SEAP orice operator economic are dreptul de a publica în catalog produse, servicii sau lucrări, în mod gratuit, în limita unei poziţii de catalog pentru o perioadă de 1 an. +
Articolul 9Operatorul economic care nu utilizează gratuităţile menţionate la art. 4 şi 8 în perioadele de timp prevăzute pierde dreptul de a le utiliza ulterior expirării acestor perioade. +
Articolul 10Plata tarifelor prevăzute la art. 1 şi 5 se poate efectua:a) în numerar la casieria sediului Agenţiei pentru Agenda Digitală a României (AADR) din Strada Italiană nr. 22, sectorul 2, Bucureşti; … b) în contul IBAN nr. RO65TREZ70220F330800XXXX, în lei, deschis la Trezoreria Statului Sector 2 Bucureşti, beneficiar AADR, cod de înregistrare fiscală RO32722680. … +
Articolul 11Operatorul SEAP va permite participarea operatorilor economici la procedurile de atribuire organizate prin mijloace electronice şi publicarea în catalog a produselor, serviciilor sau lucrărilor în termen de două zile, cu excepţia zilelor nelucrătoare, de la creditarea contului AADR cu sumele aferente plăţilor, dovada plăţii fiind însoţită de formularul "Cerere atribuire participări preplătite" – anexa nr. 1 şi/sau de formularul "Cerere atribuire poziţii de catalog preplătite" – anexa nr. 2.–––-Art. 11 a fost modificat de a doua liniuţă din RECTIFICAREA nr. 114 din 14 iunie 2016 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 519 din 11 iulie 2016. +
Articolul 12Prin prezenta decizie se aprobă modelul de Cerere atribuire participări preplătite la procedurile de atribuire organizate prin utilizarea mijloacelor electronice şi modelul de Cerere atribuire poziţii de catalog preplătite pentru publicarea de produse, servicii sau lucrări, prevăzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezenta decizie. +
Articolul 13Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Preşedintele Agenţiei pentru
Agenda Digitală a României,
Delia PopescuBucureşti, 14 iunie 2016.Nr. 114. +
Anexa 1 ┌────┬──────┬───┬────┐ │ PO │ SEAP │ 4 │ F1 │ └────┴──────┴───┴────┘CERERE ATRIBUIRE PARTICIPĂRI PREPLĂTITECătre: Agenţia pentru Agenda Digitală a RomânieiÎn atenţia: Biroul FacturareOperatorul economic ………………………… cu sediul social/domiciliul în localitatea ………….. strada …………………… nr. …. bl. … sc. …. et. …. ap….. sector ………. cod poştal …………. judeţul …………………… ţara …………………. cod de înregistrare fiscală (C.I.F.) ………………… (specificaţi dacă începe cu RO), nr. de înregistrare la ORC/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/Registrul societăţilor agricole ……………….., cont bancar ……………………. deschis la banca ………………………, posesor al unui certificat digital valid, solicit prin prezenta activarea unui număr de ……… participări la procedurile de atribuire organizate de către autorităţile contractante prin utilizarea mijloacelor electronice.Plata a fost făcută cu O.P. nr. …… din data ………. în sumă de ………..Plata se va face la casieria AADR prin chitanţă prezentând acest formular completat.Bifaţi căsuţa corespunzătoare modalităţii de plată. Dacă se alege varianta de plată prin virament se vor completa şi datele referitoare la plata respectivă. DATA Reprezentant legal Nume, prenume …………………….. Semnătură …………………….. Ştampilă ……………………..───────────────────────────────────────────────────────────────────────────── *SE COMPLETEAZĂ DE CĂTRE AADR┌──────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ Biroul Facturare │├─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┤│ │ ││S-a achitat cu ……….. nr. ….. │Factura nr. ……… din ││din data ……………….. │data ………………… ││semnătura …………… │ │└─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┘Notă: Formularul cererii este valabil doar în formatul pus la dispoziţie de către AADR şi se va încadra într-o singură pagină completând câmpurile puse la dispoziţie.Dacă plata se face la sediul AADR se foloseşte acelaşi formular. Toate câmpurile sunt obligatorii. Vă rugăm să nu aduceţi modificări textului.Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de către AADR, potrivit notificării nr. 9794, în conformitate cu Legea nr. 677/2001, în scopul implementării şi operării sistemelor informatice şi de comunicaţii ce furnizează servicii destinate guvernării prin mijloace electronice. Vă puteţi exercita drepturile de acces, de intervenţie şi de opoziţie în condiţiile Legii nr. 677/2001, printr-o cerere scrisă, semnată şi datată, trimisă pe adresa AADR.Ediţia 1 – Revizia 6 +
Anexa 2 ┌────┬──────┬───┬────┐ │ PO │ SEAP │ 4 │ F2 │ └────┴──────┴───┴────┘CERERE ATRIBUIRE POZIŢII DECATALOG PREPLĂTITECătre: Agenţia pentru Agenda Digitală a RomânieiÎn atenţia: Biroul FacturareOperatorul economic ………………………… cu sediul social/domiciliul în localitatea ………….. strada …………………… nr. …. bl. … sc. …. et. …. ap. …. sector ………. cod poştal …………. judeţul …………………… ţara …………………. cod de înregistrare fiscală (C.I.F.) ………………… (specificaţi dacă începe cu RO), nr. de înregistrare la ORC/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/Registrul societăţilor agricole ……………….., cont bancar ……………………. deschis la banca ………………………, posesor al unui certificat digital valid, solicit prin prezenta activarea dreptului de a publica în catalogul electronic din SEAP un număr de …………….. poziţii de catalog.Plata a fost făcută cu O.P. nr. …… din data ………. în sumă de ………..Plata se va face la casieria AADR prin chitanţă prezentând acest formular completat.Bifaţi căsuţa corespunzătoare modalităţii de plată. Dacă se alege varianta de plată prin virament se vor completa şi datele referitoare la plata respectivă. DATA Reprezentant legal Nume, prenume …………………….. Semnătură …………………….. Ştampilă ……………………..───────────────────────────────────────────────────────────────────────────── *SE COMPLETEAZĂ DE CĂTRE AADR┌──────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ Biroul Facturare │├─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┤│ │ ││S-a achitat cu ……….. nr. ….. │Factura nr. ……… din ││din data ……………….. │data ………………… ││semnătura …………… │ │└─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┘Notă: Formularul cererii este valabil doar în formatul pus la dispoziţie de către AADR şi se va încadra într-o singură pagină completând câmpurile puse la dispoziţie.Dacă plata se face la sediul AADR se foloseşte acelaşi formular. Toate câmpurile sunt obligatorii. Vă rugăm să nu aduceţi modificări textului.Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de către AADR, potrivit notificării nr. 9794, în conformitate cu Legea nr. 677/2001, în scopul implementării şi operării sistemelor informatice şi de comunicaţii ce furnizează servicii destinate guvernării prin mijloace electronice. Vă puteţi exercita drepturile de acces, de intervenţie şi de opoziţie în condiţiile Legii nr. 677/2001, printr-o cerere scrisă, semnată şi datată, trimisă pe adresa AADR.––